Nou dat zou niks met Chelsea te maken hebben maar gewoon dat je het verkeerde aantal punten soms krijgt.quote:
hoelang wil je IF doedel reserveren? wil hem wel graag snel verkopen zodat ik robben kan inkopenquote:
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoelang wil je IF doedel reserveren? wil hem wel graag snel verkopen zodat ik robben kan inkopen
Had net precies hetzelfde maar dan dat ie met IF BA naar de vlag rende en 'm letterlijk elke keer er in kopte op de zelfde manierquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
Haha LoL zonet de finale gespeeld met mijn russen tegen een Drogba team met allemaal IF's. Weer zo'n gast die elke keer rusht naar de cornervlag en dan met een voorzet komt. En met drogba score je dan wel eens. Nou oke prima, maar gaat ie daarna rondspelen achterin... alsof je bang moet zijn om van een 15k team te verliezen terwijl je zelf een miljoenen team hebt. Trieste gast.
ga em er nu op zetten voor 99999999999quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
Haha LoL zonet de finale gespeeld met mijn russen tegen een Drogba team met allemaal IF's. Weer zo'n gast die elke keer rusht naar de cornervlag en dan met een voorzet komt. En met drogba score je dan wel eens. Nou oke prima, maar gaat ie daarna rondspelen achterin... alsof je bang moet zijn om van een 15k team te verliezen terwijl je zelf een miljoenen team hebt. Trieste gast.
[..]
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.
heb If doedel al zeer lang (sinds dat ie IF werd, toendertijd gekocht voor ong 30k. Is heeel lang rond de 100k geweest. tegenwoordig stukje lager en idd best zeldzaam geworden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.
Die spam krijg ik ongeveer 50% van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
Stuurt zo'n kerel me een message dat ie dit uur gratis cards wil duplicaten. Oo
Nou lijkt het me natuurlijk een simpele scam maar zou toch leuk zijn..
Verkoopt ie nooit, heb em bijna 4 dagen voor 60k op staan. tot nu toe nog niet verkochtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef laucas het volgende:
Thanks. Stond er nog een op voor 70K maar het zal wel
speel 3-5-2 dus voor mij stond ie primaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef laucas het volgende:
Misschien vanwege je formatie? Had nog een 4-3-2-1 kaartje dus... en even LF maken.
Alleen zijn stats ontbreken?
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van jou kopen.! Wat had jij er voor betaald? 54K toch? Ik geef je 55K!
Was ie ook nietquote:
Ik hap aan het begin nooit zo snel maar zit er wel strak op. Ik laat ze meestal een beetje hun gang gaan maar niet te ver laten komen. Je weet ook niet hoe iemand speelt aan het begin. Stel hij zoekt zo snel mogelijk de cornervlag op, dan probeer ik 'm voor te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:
Ik kan gewoon niet verdedigen.
Mijn taktiek is gewoon met L1 snel te passen via de zijkanten en midden.
Alleen verdedigen lukt gewoon niet goed.
Vaak kappen ze me uit ofzo of komen ze er met een nazi manier langs, trek dat zwaar slecht.
Wat is handig voor verdedigen?
als ik zo jouw manier lees snap ik wel dat je totaal niet kan verdedigenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:
Vaak kappen ze me uit ofzo of komen ze er met een nazi manier langs, trek dat zwaar slecht.
Ik pak vaak met L1 een speler eruit en daarmee ga ik rond rennen in het gebied waar het meest logisch is waar hij heen gaat. Helaas kan ik met hem niet goed drukken omdat hij alle kanten oprent. Met de overige spelers druk ik gewoon domweg op rondje, om zo druk te zetten.
Je moet gewoon verdedigen zoals het bij echt voetbal ook gaat..zeker dus niet met 1 mannetje blijven rennen want dan ontstaan er gaten. Snel selecteren van spelers is belangrijk..zo win ik ook vaak de bal voordat ze het onderhand doorhebben..op het moment dat ze nog focussen op de verdediger waar ze mee in duel waren heb ik de volgende al onder controle en zijn ze hem kwijtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:
Ik pak vaak met L1 een speler eruit en daarmee ga ik rond rennen in het gebied waar het meest logisch is waar hij heen gaat. Helaas kan ik met hem niet goed drukken omdat hij alle kanten oprent. Met de overige spelers druk ik gewoon domweg op rondje, om zo druk te zetten.
Is goedkoper te krijgen als je wat geduld hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef laucas het volgende:
50K voor IF Wiel (PS3), is hij het waard? Zijn stats zijn wel dik
Ben zo ongeduldig somsquote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is goedkoper te krijgen als je wat geduld hebt.
Furby is een LW in FUTquote:Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef laucas het volgende:
trouwens, wie gebruik je als LB wanneer je een gold tournooi doet? Emanuelson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |