abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97216273
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Dus daarom gebruikt iedereen chelsea :{
Nou dat zou niks met Chelsea te maken hebben maar gewoon dat je het verkeerde aantal punten soms krijgt.
pi_97216370
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:49 schreef laucas het volgende:
Nog mensen met een Eredivisie team hier? :P
hoelang wil je IF doedel reserveren? wil hem wel graag snel verkopen zodat ik robben kan inkopen :P
hardcoholic
pi_97216383
Haha LoL zonet de finale gespeeld met mijn russen tegen een Drogba team met allemaal IF's. Weer zo'n gast die elke keer rusht naar de cornervlag en dan met een voorzet komt. En met drogba score je dan wel eens. Nou oke prima, maar gaat ie daarna rondspelen achterin... alsof je bang moet zijn om van een 15k team te verliezen terwijl je zelf een miljoenen team hebt. Trieste gast.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef Ferdii het volgende:

[..]

hoelang wil je IF doedel reserveren? wil hem wel graag snel verkopen zodat ik robben kan inkopen :P
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.
pi_97216446
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
Haha LoL zonet de finale gespeeld met mijn russen tegen een Drogba team met allemaal IF's. Weer zo'n gast die elke keer rusht naar de cornervlag en dan met een voorzet komt. En met drogba score je dan wel eens. Nou oke prima, maar gaat ie daarna rondspelen achterin... alsof je bang moet zijn om van een 15k team te verliezen terwijl je zelf een miljoenen team hebt. Trieste gast.
Had net precies hetzelfde maar dan dat ie met IF BA naar de vlag rende en 'm letterlijk elke keer er in kopte op de zelfde manier :r
pi_97216501
quote:

[..]

Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.
ga em er nu op zetten voor 99999999999 :P

staat erop 10 miljoen 50 buyout, 1 uur. Account fersann
hardcoholic
pi_97216634
Stuurt zo'n kerel me een message dat ie dit uur gratis cards wil duplicaten. Oo

Nou lijkt het me natuurlijk een simpele scam maar zou toch leuk zijn.. :P
pi_97216650
quote:

[..]

heb If doedel al zeer lang (sinds dat ie IF werd, toendertijd gekocht voor ong 30k. Is heeel lang rond de 100k geweest. tegenwoordig stukje lager en idd best zeldzaam geworden.
hardcoholic
pi_97216666
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
Stuurt zo'n kerel me een message dat ie dit uur gratis cards wil duplicaten. Oo

Nou lijkt het me natuurlijk een simpele scam maar zou toch leuk zijn.. :P
Die spam krijg ik ongeveer 50% van mijn wedstrijden :')
hardcoholic
pi_97216697
Ik heb je 50k getrade, voldoende?
pi_97216737
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef laucas het volgende:
Ik heb je 50k getrade, voldoende?
ja prima :)

Nu ff een goedkope robben zoeken, of toch maar eerst IF kuyt? :P
hardcoholic
pi_97216775
Thanks. Stond er nog een op voor 70K maar het zal wel :P
pi_97216828
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef laucas het volgende:
Thanks. Stond er nog een op voor 70K maar het zal wel :P
Verkoopt ie nooit, heb em bijna 4 dagen voor 60k op staan. tot nu toe nog niet verkocht :P
hardcoholic
pi_97216950
Misschien vanwege je formatie? Had nog een 4-3-2-1 kaartje dus... en even LF maken.

Alleen zijn stats ontbreken? :P
pi_97217000
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef laucas het volgende:
Misschien vanwege je formatie? Had nog een 4-3-2-1 kaartje dus... en even LF maken.

Alleen zijn stats ontbreken? :P
speel 3-5-2 dus voor mij stond ie prima :P Eigenlijk best lullig koop je een keer een goede goedkope speler met een 4-3-3 of 4-1-2-1-2 formatie, gooi je er een kaart van 150 coins overheen :')

Weet niet wat ik vandaag heb trouwens :{ Alle ballen moet ik 3 keer op goal schieten voor ze erin gaan. Echt niets gaat vanzelf, scoor alleen uit rebounds van de paal enzo :')
hardcoholic
pi_97217129
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ik wil hem wel van jou kopen.! Wat had jij er voor betaald? 54K toch? Ik geef je 55K!
pi_97217132
Ik wist niet dat ie 4-3-3 was :P
pi_97217162
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef laucas het volgende:
Ik wist niet dat ie 4-3-3 was :P
Was ie ook niet :D Alleen koop ik wel eens spelers die dat wel hebben en daar gaat dan een 3-5-2 kaartje overheen, dag value :P
hardcoholic
  maandag 23 mei 2011 @ 20:24:51 #78
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97217302
Ik kan gewoon niet verdedigen.

Mijn taktiek is gewoon met L1 snel te passen via de zijkanten en midden.

Alleen verdedigen lukt gewoon niet goed.

Vaak kappen ze me uit ofzo of komen ze er met een nazi manier langs, trek dat zwaar slecht.

Wat is handig voor verdedigen?

Ik pak vaak met L1 een speler eruit en daarmee ga ik rond rennen in het gebied waar het meest logisch is waar hij heen gaat. Helaas kan ik met hem niet goed drukken omdat hij alle kanten oprent. Met de overige spelers druk ik gewoon domweg op rondje, om zo druk te zetten.
pi_97217409
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:

Vaak kappen ze me uit ofzo of komen ze er met een nazi manier langs, trek dat zwaar slecht.

Ik hap aan het begin nooit zo snel maar zit er wel strak op. Ik laat ze meestal een beetje hun gang gaan maar niet te ver laten komen. Je weet ook niet hoe iemand speelt aan het begin. Stel hij zoekt zo snel mogelijk de cornervlag op, dan probeer ik 'm voor te zijn natuurlijk.
pi_97217717
quote:

Ik pak vaak met L1 een speler eruit en daarmee ga ik rond rennen in het gebied waar het meest logisch is waar hij heen gaat. Helaas kan ik met hem niet goed drukken omdat hij alle kanten oprent. Met de overige spelers druk ik gewoon domweg op rondje, om zo druk te zetten.
als ik zo jouw manier lees snap ik wel dat je totaal niet kan verdedigen :')
ten eerste, online moet je nooit, maar dan ook echt nooit met 1 verdediger rond gaan rennen.
Ook is het vrij van belang dat je ze niet al te dichtbij laat komen, maar dat je ook niet als een debiel gaat jagen.
Voor het worden uitgekapt raad ik je L2 aan, daarmee is echt veel moeilijker, probeer het maar eens :)
Verder is druk zetten niet met rondje/B maar met kruisje/A dus daar kan het ook nog wel zitten.
pi_97218450
quote:

Je moet gewoon verdedigen zoals het bij echt voetbal ook gaat..zeker dus niet met 1 mannetje blijven rennen want dan ontstaan er gaten. Snel selecteren van spelers is belangrijk..zo win ik ook vaak de bal voordat ze het onderhand doorhebben..op het moment dat ze nog focussen op de verdediger waar ze mee in duel waren heb ik de volgende al onder controle en zijn ze hem kwijt :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97218630
Gewoon steeds switchen tussen alle verdedigers met L1/LB + Rondje/B of Right Stick + Rondje/B om zo je manier op orde te krijgen. Bij hoge ballen gelijk switchen naar achterste man en daarmee naar achteren stappen om zo de lob te onderscheppen. Ik vind de rechterstick beter werken dan LB/L1 maar misschien is dat persoonlijke voorkeur.

En niet focussen op de speler in balbezit maar op de spelers waar hij naar gaat passen. Meestal wel makkelijk te zien en dan gewoon zelf de mogelijke ontvanger dekken en met Rondje/B een verdediger op de bal laten jagen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_97219157
50K voor IF Wiel (PS3), is hij het waard? Zijn stats zijn wel dik :P
  maandag 23 mei 2011 @ 20:53:46 #84
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_97219389
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef laucas het volgende:
50K voor IF Wiel (PS3), is hij het waard? Zijn stats zijn wel dik :P
Is goedkoper te krijgen als je wat geduld hebt.
pi_97219578
Hij is ideaal voor een rechtsback :) Als hij kopsterker was geweest was hij de ideale verdediger.
pi_97219941
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Is goedkoper te krijgen als je wat geduld hebt.
Ben zo ongeduldig soms :P
pi_97220067
De IF versie van Greg is net zo snel moe als de normale versie..99stamina my ass
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97220186
trouwens, wie gebruik je als LB wanneer je een gold tournooi doet? Emanuelson?
pi_97220431
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef laucas het volgende:
trouwens, wie gebruik je als LB wanneer je een gold tournooi doet? Emanuelson?
Furby is een LW in FUT :7
dus dat zal niet zo lekker werken denk. Een snelle CB werkt ook wel denk ik.
  maandag 23 mei 2011 @ 21:08:26 #90
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97220502
Lig gewoon te huilen van frustratie.

Word er helemaal schijt ziek van.

Daarnet ook al bijna door de muur geslagen ivm laffe kk doelpunten, fouten door de keeper oid.

DRAMA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')