Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Hoe doe ik dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef Stuurver het volgende:
Misschien was het handig geweest als je dit topic aan het vorige topic koppelde.![]()
Als je een nieuw topic aanmaakt staat er rechts van subforum Koppel aan een ander topic (id of url van topic):quote:
Ik zie het al. Oepsquote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je een nieuw topic aanmaakt staat er rechts van subforum Koppel aan een ander topic (id of url van topic):
ja, nog steeds mijn oude teamquote:
Tegenstander hoeft niet in de finale te zittenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:58 schreef Rijstbal het volgende:
SjongejongeTegenstanders die bij de 1-0 al gaan leaven in de 30ste minuut. In de finale nog wel
Huh? Is dat gewoon random dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegenstander hoeft niet in de finale te zitten
Jawel tochquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegenstander hoeft niet in de finale te zitten
Mooi. Wilde even weten hoe men de LB-positie had ingevuld. Douglas in een pakje gehad?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, nog steeds mijn oude team
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#c3fk8pgkbaTlm
Wel af en toe een aankoop erbij als er nieuwe IF's zijn. Siem en El Ham in een battle om de spitspositie
Nee, het is hetzelfde als bij normale online ranked wedstrijden.quote:
Nee, zat niet in een pakje, maar is van voor de tijd dat die prijzen werden onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Mooi. Wilde even weten hoe men de LB-positie had ingevuld. Douglas in een pakje gehad?
Zieke stats met je hamlap btw.. zo ging Cavani ook bij mij![]()
Alle Eredivisie IF's worden ook zo keihard gepricefixt op de PS3![]()
Gaat me meer coins costen dan ik had gedacht dus.
Mijn favoriete formatie, aangezien ik dan alles qua verdediging in eigen hand heb.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Speelt er hier nog iemand met 3-5-2? Ik doe dat nu met m'n nieuwe BPL team maar weet nog niet of t me wel zo bevalt..
Ja ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Speelt er hier nog iemand met 3-5-2? Ik doe dat nu met m'n nieuwe BPL team maar weet nog niet of t me wel zo bevalt..
Dat is juist mijn zwakke punt met die formatie. Aanvallend kan je doen en laten wat je wil aangezien je zo veel man voorin hebt staan. Maar als je tegen iemand speelt met 2 snelle spitsen dan is 't zeer lastig verdedigen met maar 3 man.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mijn favoriete formatie, aangezien ik dan alles qua verdediging in eigen hand heb.
Wie raad je aan? Heb nu lopen: Richards, Toure, Kompanyquote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik.
Kan wel, maar dan moet je goede verdedigers hebben anders gaat het frustreren
Twee snelle spelers aan de zijkanten en een beest in het midden. De snelle speler laat je automatisch aanvallen terwijl jij met jouw beest rugdekking geeft. Gebaseerd op de statistieken zou ik het trio Evra, Vidic en IF Luiz aanraden. Mocht IF Luiz te duur zijn, dan kan je misschien voor Sagna ofzo gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is juist mijn zwakke punt met die formatie. Aanvallend kan je doen en laten wat je wil aangezien je zo veel man voorin hebt staan. Maar als je tegen iemand speelt met 2 snelle spitsen dan is 't zeer lastig verdedigen met maar 3 man.
Hij heeft een hoge workrate en zijn heading is geloof ik iets van 86. Kost je wel 6000 coinsquote:Op maandag 23 mei 2011 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan dat?
lijkt me niet echt de beste oplossing
IF's zijn sowieso te duur voor mij aangezien ik geen tijd steek in het traden en enkel games speelquote:Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Twee snelle spelers aan de zijkanten en een beest in het midden. De snelle speler laat je automatisch aanvallen terwijl jij met jouw beest rugdekking geeft. Gebaseerd op de statistieken zou ik het trio Evra, Vidic en IF Luiz aanraden. Mocht IF Luiz te duur zijn, dan kan je misschien voor Sagna ofzo gaan.
Overigens moet je de CDMs ook niet onderschatten. Deze zorgen voor een blok op het midden waardoor de tegenstander gedwongen wordt om het via de zijkanten op te nemen tegen die snelle verdedigers + rugdekking.
Hoeveel coins heb je?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
IF's zijn sowieso te duur voor mij aangezien ik geen tijd steek in het traden en enkel games speel
Evra staat in ieder geval op de planning nu. Vidic vind ik nog een beetje duur, maar lijkt mij dat Terry ook moet voldoen dan toch? Zijn zo goed als de zelfde stats als ik 't goed heb.
van der Vaart kost toch het dubbele?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
6.5En verwacht nog 5K erbij te krijgen voor m'n vd Vaart
Sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Helaas niet meer. Heb m al paar keer er op gezet voor 5K en verkoopt nog steeds niet.
Dat dacht ik ook ja.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat?ik heb en 4 dagen geleden nog gekocht voor 12k ofzo
ik wil anders bet wel een vdv kopen voor 5kquote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Helaas niet meer. Heb m al paar keer er op gezet voor 5K en verkoopt nog steeds niet.
xbox ?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik wil anders bet wel een vdv kopen voor 5k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |