Of je hebt de UP versie. Die gaat idd weg voor 12kquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat?ik heb en 4 dagen geleden nog gekocht voor 12k ofzo
Ik vond Maicon sowieso zijn geld niet echt waardquote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef mash_ het volgende:
Ik snap er echt geen fuck vanIk verlies nu opeens bijna alles met mijn team. Terwijl ik eerst juist bijna alles won. Echt sinds ik maicon heb ofzo. Misschien toch maar weer verkopen. Al lijkt het me sterk dat het daar door komt.
Ik wil hem wel van jou kopen.! Wat had jij er voor betaald? 54K toch? Ik geef je 55K!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef mash_ het volgende:
Ik snap er echt geen fuck vanIk verlies nu opeens bijna alles met mijn team. Terwijl ik eerst juist bijna alles won. Echt sinds ik maicon heb ofzo. Misschien toch maar weer verkopen. Al lijkt het me sterk dat het daar door komt.
Bugquote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Stuurver het volgende:
Net 2-3 van Chelsea gewonnen met Napoli en dan verlies ik 40 punten en mijn tegenstander krijgt er 40 punten bij?![]()
In mijn player hub staat dat ik met 0-3 heb verloren. En ik heb toch echt eerlik gewonnen en niet gedisconnect
Hebben de hackers nu ook Fifa 11 bereikt?
Nou dat zou niks met Chelsea te maken hebben maar gewoon dat je het verkeerde aantal punten soms krijgt.quote:
hoelang wil je IF doedel reserveren? wil hem wel graag snel verkopen zodat ik robben kan inkopenquote:
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoelang wil je IF doedel reserveren? wil hem wel graag snel verkopen zodat ik robben kan inkopen
Had net precies hetzelfde maar dan dat ie met IF BA naar de vlag rende en 'm letterlijk elke keer er in kopte op de zelfde manierquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
Haha LoL zonet de finale gespeeld met mijn russen tegen een Drogba team met allemaal IF's. Weer zo'n gast die elke keer rusht naar de cornervlag en dan met een voorzet komt. En met drogba score je dan wel eens. Nou oke prima, maar gaat ie daarna rondspelen achterin... alsof je bang moet zijn om van een 15k team te verliezen terwijl je zelf een miljoenen team hebt. Trieste gast.
ga em er nu op zetten voor 99999999999quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
Haha LoL zonet de finale gespeeld met mijn russen tegen een Drogba team met allemaal IF's. Weer zo'n gast die elke keer rusht naar de cornervlag en dan met een voorzet komt. En met drogba score je dan wel eens. Nou oke prima, maar gaat ie daarna rondspelen achterin... alsof je bang moet zijn om van een 15k team te verliezen terwijl je zelf een miljoenen team hebt. Trieste gast.
[..]
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.
heb If doedel al zeer lang (sinds dat ie IF werd, toendertijd gekocht voor ong 30k. Is heeel lang rond de 100k geweest. tegenwoordig stukje lager en idd best zeldzaam geworden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Zet maar te koop, stuur ik je een trade. Voor hoeveel heb je 'm toen gekocht? Weet echt niet wat ie waard is en er staat er ook maar 1 op.
Die spam krijg ik ongeveer 50% van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
Stuurt zo'n kerel me een message dat ie dit uur gratis cards wil duplicaten. Oo
Nou lijkt het me natuurlijk een simpele scam maar zou toch leuk zijn..
Verkoopt ie nooit, heb em bijna 4 dagen voor 60k op staan. tot nu toe nog niet verkochtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef laucas het volgende:
Thanks. Stond er nog een op voor 70K maar het zal wel
speel 3-5-2 dus voor mij stond ie primaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef laucas het volgende:
Misschien vanwege je formatie? Had nog een 4-3-2-1 kaartje dus... en even LF maken.
Alleen zijn stats ontbreken?
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van jou kopen.! Wat had jij er voor betaald? 54K toch? Ik geef je 55K!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |