SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Er is er nog 1 van de 2 over. Ik heb niet gezegd dat ik er 4 had.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
• Het is een chanante "bel wel horen luiden, maar niet weten waar de tepel hangt"-post van rival.
Ik weet ook best hoe je genant schrijft.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Multiple choice:
• Silenus neemt het taalgebruik van die HAVO LOI zelfstudie knakker op de hak.
• Silenus weet niet hoe je chanant eigenlijk hoort te schrijven.
Maar je schrijft het voor de grap verkeerd, oke - dat was ons even ontgaan. Had je ons allemaal goed te pakkenquote:
Ah, wat krijgen we nu ; aan het smeken geslagen picardmike?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
Yes het mailtje naar haar andere adres heeft toch geholpen. Ze wil nu daten. Hoef hem er nu alleen nog maar in te koppe.
Ik mocht er geen slow chat meer van maken, dus ik had de laatste niet verteld aangezien die wel heel erg leuk wasquote:Op maandag 23 mei 2011 16:24 schreef Shush het volgende:
Onze beste Bart is niet meer zo goed te volgen.
Als ik het me goed kan herinneren heeft meneer twee dates weten te scoren. Numero uno bleek een biatch te zijn en aangezien Bartje persoonlijkheid toch wel het belangrijkste vindt (ja, écht), is de eerste kandidaat afgevallen.
En nu blijkt de tweede chick een jaloers kreng te zijn, dus valt kandidate 2 bij deze ook af.
2 - 2 = 0, right?
(Sherlock Holmes is er niks bij....)
Een date kan altijd nog worden afgezegdquote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, wat krijgen we nu ; aan het smeken geslagen picardmike?
Jammer dat ik niet op RP zitquote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Zo. Mn rp profiel even geupdate met nieuwe foto's en wat extra info en 5 mooie mannen een interesse berichtje gestuurdHeb toch wel weer zin om een leuke man te leren kennen, dus hopelijk krijg ik iets van reactie terug.
Geen mietje zijn, je ontkomt er toch niet aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet op RP zithad die foto's graag gezien.
![]()
Ik vind RP echt een veekeuring verschrikkelijk. Niets voor mij.
Mijn date zaterdag verkondigde dat er veel meer leuke vrouwen dan leuke mannen op rp zitten. Ik heb daar zo mijn twijfels over eerlijk gezegd. Wat denk jij?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Zo. Mn rp profiel even geupdate met nieuwe foto's en wat extra info en 5 mooie mannen een interesse berichtje gestuurdHeb toch wel weer zin om een leuke man te leren kennen, dus hopelijk krijg ik iets van reactie terug.
Hoest met jou joh? Ik zie je nooit meer online op msnquote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen mietje zijn, je ontkomt er toch niet aan.
Er zitten sowieso veel meer leuke vrouwen dan mannen op datingsites heb ik het idee.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef macondo het volgende:
Mijn date zaterdag verkondigde dat er veel meer leuke vrouwen dan leuke mannen op rp zitten. Ik heb daar zo mijn twijfels over eerlijk gezegd. Wat denk jij?
Geen homo zijn?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Mijn date zaterdag verkondigde dat er veel meer leuke vrouwen dan leuke mannen op rp zitten. Ik heb daar zo mijn twijfels over eerlijk gezegd. Wat denk jij?
Heeft niets met mietje zijn te maken. Het is nogal zinloos om geld te betalen voor iets wat toch nooit resultaat zal hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is altijd nog een optiequote:
Ik weet dat je moeite hebt met de Nederlandse taal - maar toch, loop naar de kast, pak een woordenboek en zoek de betekenis van het woord "mietje" op. Of vandale.nl.quote:
Ik vind dat een lastige vraag. Ik zie toch wel regelmatig profielen voorbij komen van mannen dat ik denk "nouuu... das lang niet verkeerd!". Maar dan heb ik het over maximaal 1 per pagina met zoekresultaten zeg maar. Op Lexa vond ik het destijds tegenvallen, Paiq ook. Ik heb het nu puur over RP. Ik weet niet hoeveel leuke vrouwen erop zitten, maar naar mijn mening zijn er sowieso veel meer mooie vrouwen dan mooie mannen (val totaal niet op vrouwen, maar kijk maar eens rond in de kroeg... vrouwen zijn gewoon vaak mooi, mannen niet).quote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een punt elke dating site is gewoon een veekeuring. Ik klik zelf ook niet op dames die er niet uitzien. Dat is nou eenmaal zo iedereen is bevooroordeeld de één wat meer dan de ander. Daar zal je niet aan ontkomen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft niets met mietje zijn te maken. Het is nogal zinloos om geld te betalen voor iets wat toch nooit resultaat zal hebben.
miet·je het; o (scheldw, inform) 1 mnl homoseksueel 2 slappeling, halve zachtequote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet dat je moeite hebt met de Nederlandse taal - maar toch, loop naar de kast, pak een woordenboek en zoek de betekenis van het woord "mietje" op. Of vandale.nl.
Ik zit op Paiq en tot nu toe heb ik nog geen 16 jarige tegen gekomenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een punt elke dating site is gewoon een veekeuring. Ik klik zelf ook niet op dames die er niet uitzien. Dat is nou eenmaal zo iedereen is bevooroordeeld de één wat meer dan de ander. Daar zal je niet aan ontkomen.
Ik zou eerst Paiq proberen. Dat is gewoon gratis, enige nadeel daar weer van is dat er voor mij alleen maar 16 jarige in de sloep zitten.
Maar ik denk dat het voor jou wel leuk is aangezien je met een meisje praat. Je ziet elkaars foto niet. Je moet veel met elkaar kletsen om elkaars foto te zien of je moet betalen maar volgens mij doet niemand daar aan. Anyway ik denk dat het wel leuk voor jou zal zijn Tijn. Veel plezier alvast.
I'm happy for you! Ik daar in tegenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit op Paiq en tot nu toe heb ik nog geen 16 jarige tegen gekomen
Ik weet dat je niet de slimste thuis bent, maar moet ik je nu Nederlands leren? De betekenis van slappeling / halve zachte past precies in mijn zin.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
miet·je het; o (scheldw, inform) 1 mnl homoseksueel 2 slappeling, halve zachte
volgende keer als je slim probeert te zijn doe het dan wel goed wil je.
http://www.vandale.nl/van(...)s&searchQuery=mietje
Je hebt wel een vraag of een groot leeftijdsverschil een probleem is. Als je daar nee op zegt krijg je matches die veel jonger of ouder zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
I'm happy for you! Ik daar in tegenwel of ik heb net 18 jarige
. Die al heel trots vertellen dat ze in een 18 jarige club mogen komen
. Ik vind het heel erg jammer dat je geen leeftijd grens optie hebt.
Hoe is je ervaring ermee trouwens ben ik wel benieuwd naar
Dank je wel meester! Weer wat geleerd vandaag. In die opmerking dat ik Havo doe zou heel goed wat in kunnen zitten. Bedankt daarvoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet de slimste thuis bent, maar moet ik je nu Nederlands leren? De betekenis van slappeling / halve zachte past precies in mijn zin.
Weet je wat, ik vul het even voor je in.
"wees geen slappeling, je ontkomt er toch niet aan".
Nu weer aan je huiswerk, Bart. Overigens ben je waarschijnlijk gematched aan de 16 jarige meisjes omdat je volgens de hokjes van Paiq bij ze in de klas zit.
Nu ook even niet.. gvd.... was ik eindelijk weer eens echt verliefd, paar echt geweldige dates gehad, super leuk etc... maar nee, zij wil niet.. stomme hut..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar lekker ding toch.. van mij hou je toch nog wel?!
Daarnet was het nog Chantal volgens mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Silenus het volgende:
Daarom moet je ook op zoek gaan naar hockeymeisjes die Christal heten. (Weet alleen niet of er zoveel van zijn.)
Beter af toch dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu ook even niet.. gvd.... was ik eindelijk weer eens echt verliefd, paar echt geweldige dates gehad, super leuk etc... maar nee, zij wil niet.. stomme hut..
Op zich ook wel begrijpelijk, ze is 25, nog nooit een relatie gehad, zodra ze iemand dichterbij voelt komen klapt ze dicht, duwt ze weg en gaat weer terug naar der veilige wereldje.
Christal zou ik wel mooi vinden, dat zou me droom vrouw zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daarnet was het nog Chantal volgens mij.
Alle vrouwen zijn hoeren van de duivel, true story.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu ook even niet.. gvd.... was ik eindelijk weer eens echt verliefd, paar echt geweldige dates gehad, super leuk etc... maar nee, zij wil niet.. stomme hut..
Op zich ook wel begrijpelijk, ze is 25, nog nooit een relatie gehad, zodra ze iemand dichterbij voelt komen klapt ze dicht, duwt ze weg en gaat weer terug naar der veilige wereldje.
Maar oh oh wat kun je slecht zonderquote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren van de duivel, true story.
Dan hou je je toch rustiger en wat meer terug getrokken ze komt vanzelf wel uit haar 'veilige' wereldje waar je het over hebt. Of heeft zij gezegd dat ze het niet meer ziet zitten? Mocht dat niet het geval zijn gewoon rustiger aan doenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan jij als vrouw zonder mannen?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar oh oh wat kun je slecht zonder
Ik zie mijzelf wel iets krijgen met een 'Fleur' . 'Ik heb al eens met eentje die zo heette geflirt in mijn jonge jaren, maar toen faalde ik jammerlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Christal zou ik wel mooi vinden, dat zou me droom vrouw zijn.
Kom op jullie hebben toch ook wel een naam waar je over fantaseert of ben ik een alien die dat doet?!?! O.o
Probeer anders eens iets überliefs, schrijf een handgeschreven liefdesbriefje ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niet beter af. Deze is gewoon echt leuk, ze moet alleen gvd niet zo een chicken zijn!
Ik had een vriendinnetje dat Fleur heette en ze hockeyde (ofzo). Hele leuke dame ^.^ grote tieten ook mooi.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf wel iets krijgen met een 'Fleur' . 'Ik heb al eens met eentje die zo heette geflirt in mijn jonge jaren, maar toen faalde ik jammerlijk.
Leuke naam vind ik het iig
Volhouden?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niet beter af. Deze is gewoon echt leuk, ze moet alleen gvd niet zo een chicken zijn!
Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Probeer anders eens iets überliefs, schrijf een handgeschreven liefdesbriefje ofzo
Oh. Oke.. 14.gif dan maar.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
Echt, serieus, ik ben de droom man voor haar geweest.. Heb alle tijd genomen, rustig aan gedaan en echt een gentle man.
Ik baal gewoon even.. en nee, hier is niets meer aan te doen.. Kom alleen even mijn gal spuwen
Stuur eens door dan , misschien is zij wel mijn destiny.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje dat Fleur heette en ze hockeyde (ofzo). Hele leuke dame ^.^ grote tieten ook mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Stuur eens door dan , misschien is zij wel mijn destiny.
Hmm, Destiny, ook een mooie naam, daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten
Ik ga even voor jou kijken vriend. Jij betalen veel? ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even kijken op Hyveshyves omdat
____!!!! Ik heb haar facebook niet..
____!
Je kan me vinden bij de bloemist
Als je iemand zoekt om je mee te bezatten... pick me pick me!! Ik ben een halve vent!!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
Echt, serieus, ik ben de droom man voor haar geweest.. Heb alle tijd genomen, rustig aan gedaan en echt een gentle man.
Ik baal gewoon even.. en nee, hier is niets meer aan te doen.. Kom alleen even mijn gal spuwen
Klinkt verleidelijk, maar dan ga ik je wel genant hard misbruiken he?! of gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om je mee te bezatten... pick me pick me!! Ik ben een halve vent!!![]()
Alle mannen zijn stom
Ik ben het gewend. Ik zit nu aan de rosé en vlieg morgen om half 10 naar Praag...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar dan ga ik je wel genant hard misbruiken he?! of gebruiken
Nee, ik vertrek overmorgen al met een vriendin naar zuid frankrijk om me een week lang te bezatten op een wijngaard
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Ik zit nu aan de rosé en vlieg morgen om half 10 naar Praag...
Bel/sms maar, dan kletsen we weer eens bijquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!
Och arme.. Je hebt iig 1 troost.. Er lopen nog onwijs toffe leuke mooie vrijgezelle mannen rondquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bel/sms maar, dan kletsen we weer eens bijMijn hele maand juni is so far nog leeg
![]()
(arme trieste eenzame ongewenste ik)
Pas op het is een black widow je komt niet meer levend terugquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!
Ga je me aan ze voorstellen 4 juni?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och arme.. Je hebt iig 1 troost.. Er lopen nog onwijs toffe leuke mooie vrijgezelle mannen rond
En ook deze kan ik al afvinken uit mijn "to do" lijstquote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Pas op het is een black widow je komt niet meer levend terug
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?quote:
"to do"quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ook deze kan ik al afvinken uit mijn "to do" lijstZe bijt niet.. althans, niet harder dan dat ik der van me af kan meppen.
Duidelijk geval van alleen de laatste posts lezenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?
Op mijn papa's verjaardagsfeestje!? vet gezellig!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?
Ik zie nergens staan wat er 4 juni is, maar dat zal wel aan mij liggen danquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Duidelijk geval van alleen de laatste posts lezen
Aardig blijven anders gaan ze ook zo tegen jou doen zoals tegen mijquote:
Jij zal je vriend wel via wow vindenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan wat er 4 juni is, maar dat zal wel aan mij liggen dan
Verder: who needs datingsites, anyway
Oh maar dat ben ik gewend hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Aardig blijven anders gaan ze ook zo tegen jou doen zoals tegen mij
Eerder hier op Fok als ik dit zo zie.quote:
<---- Ik val op meisjes met gele tanden die wow spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder hier op Fok als ik dit zo zie.
Dan moet je op zoek gaan in wow en niet op datingsitesquote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
<---- Ik val op meisjes met gele tanden die wow spelen
nee, ik heb er elke dag ook wel een zooitje. Ze komt je vanzelf tegenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer 4 nieuwe foto bewonderaarsters
Misschien toch eens credits kopen.. of niet?
Nee, want vrouwen zijn stom en jij gaat op vakantiequote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer 4 nieuwe foto bewonderaarsters
Misschien toch eens credits kopen.. of niet?
Gast echt serieus... hou eens op joh...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een vraagje. Als ik zeg dat ik halve Aussie ben worden al die dames meteen nat. Waarom? Zo bijzonder is dat toch niet. Of komt dat omdat ik lange haren heb en gewoon een surfer body hebhahahahha
Alle voorgaande flapdrollen uit dit topic, en dat waren er nogal wat in die 133 delen, verbleken bij deze.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast echt serieus... hou eens op joh...
PicardMike is nog steeds mijn favorietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alle voorgaande flapdrollen uit dit topic, en dat waren er nogal wat in die 133 delen, verbleken bij deze.
Nu wil ik namenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alle voorgaande flapdrollen uit dit topic, en dat waren er nogal wat in die 133 delen, verbleken bij deze.
Ik vind dat hij een lintje verdient.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is zeker de buitencategorie flapdrol, dit zal nooit meer overtroffen worden denk ik. Als ik terugdenk aan die Groninger koffieleut, om maar iemand te noemen, dan lijkt hij plotseling volkomen doorsnee.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi man!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Dit is zeker de buitencategorie flapdrol, dit zal nooit meer overtroffen worden denk ik. Als ik terugdenk aan die Groninger koffieleut, om maar iemand te noemen, dan lijkt hij plotseling volkomen doorsnee.
Ik post niet in ONZquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Techno het volgende:
Wellicht een goed idee om deze reeks te hernoemen naar: [Hang hier de clown uit] #134 Hihi, rolfcopter xD
Ik denk dat 1 leuk profiel per pagina ook ongeveer voor vrouwen geldt. En er zijn veel meer mannen die zijn aangemeld. Dus ik denk dat er meer leuke mannen zijn. Maar vast ook een hele hoop eikels en kanslozen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat een lastige vraag. Ik zie toch wel regelmatig profielen voorbij komen van mannen dat ik denk "nouuu... das lang niet verkeerd!". Maar dan heb ik het over maximaal 1 per pagina met zoekresultaten zeg maar. Op Lexa vond ik het destijds tegenvallen, Paiq ook. Ik heb het nu puur over RP. Ik weet niet hoeveel leuke vrouwen erop zitten, maar naar mijn mening zijn er sowieso veel meer mooie vrouwen dan mooie mannen (val totaal niet op vrouwen, maar kijk maar eens rond in de kroeg... vrouwen zijn gewoon vaak mooi, mannen niet).
Zie nu net pas dat 2 van de mannen die ik een berichtje stuurde niet meer online zijn geweest sinds de 12de
Laatst een geweldige avond gehad op de hockeyclub, maar kon me tot vanavond alleen haar achternaam "Mett" herinneren!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Silenus het volgende:
Daarom moet je ook op zoek gaan naar hockeymeisjes die Christal heten. (Weet alleen niet of er zoveel van zijn.)
Cristal =/= Christal, jammer jongquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laatst een geweldige avond gehad op de hockeyclub, maar kon me tot vanavond alleen haar achternaam "Mett" herinneren!
Maar verrek, die meid heette inderdaad zowaar Cristal!
Welkom in mijn dalende faal grafiekquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Cristal =/= Christal, jammer jong
EDIT: Oh kut het was een heel slecht grapje natuurlijk en ik tuin er met open ogen inSorry jongens, dat ik wederom teleurstel
![]()
Wie/wat/waar/hoezo/waarom? Dat zijn nu de vragenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laatst een geweldige avond gehad op de hockeyclub, maar kon me tot vanavond alleen haar achternaam "Mett" herinneren!
Maar verrek, die meid heette inderdaad zowaar Cristal!
Zij.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wie/wat/waar/hoezo/waarom? Dat zijn nu de vragen
Je houdt Theo hierbuiten he lulquote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
Crystal Meth, die naam ken ik ergens van. Ik weet het weer, het is de nieuwe vriendin van Theo Jansen natuurlijk!
Ah, ik vond het al bekend in de oren klinken...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
Crystal Meth, die naam ken ik ergens van. Ik weet het weer, het is de nieuwe vriendin van Theo Jansen natuurlijk!
Ik zoek ook nog mijn beste maatje op toen ik nog in Leiden woonden.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij.
Verslavend type.
De behoefte was er.
Omdat ik toe was aan een avondje out.
seewut?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog mijn beste maatje op toen ik nog in Leiden woonden.
Zeg eens eerlijk, ben je soms een Chinees die met google translate hier probeert mee te praten?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog mijn beste maatje op toen ik nog in Leiden woonden.
Ik was al in the game toen ik 8 was. Nee garpje, nee ik zoek mijn 'kinder' liefde weer is op. Ze was een heel mooi meisje kan ik me nog herinneren. We deden altijd alles samen we zouden samen later gaan trouwen etc etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Heb je met takjes in haar kut mogen porren?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik was al in the game toen ik 8 was. Nee garpje, nee ik zoek mijn 'kinder' liefde weer is op. Ze was een heel mooi meisje kan ik me nog herinneren. We deden altijd alles samen we zouden samen later gaan trouwen etc etc.toen ik 9 was ben ik verhuisd naar Haarlem. Ik was in alle toestand helemaal haar tel nummer vergeten. Ik ben haar achternaam ook vergeten. Dus het is nu onwijs moeilijk om haar terug te vinden.
Is het misschien mogelijk dat een basisschool nog data heeft van een klas in 1995-1998 ofzo?
Nee maar wel met haar voor het eerst gezoend hahahahaha.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je met takjes in haar kut mogen porren?
Zo nee; niet meer mee bezig houden, preuts wijf.
Dat bedoel ik... Wel een beetje laf de tijd opnemen hoelang jullie tongzoenen, maar neuken ho maarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee maar wel met haar voor het eerst gezoend hahahahaha.
Ja inderdaad. Ik wist nog niet eens wat condooms waren, dus ik had makkelijk een kind kunnen krijgen. Nee maar nu even serieus, is het mogelijk dat een basisschool zulk soort data bewaart? Want op Schoolbank.nl heb ik natuurlijk ook geen ene reed.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Wel een beetje laf de tijd opnemen hoelang jullie tongzoenen, maar neuken ho maar.
Opbellen dat je een reünie wilt organiseren, anders geven ze die data sowieso niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik wist nog niet eens wat condooms waren, dus ik had makkelijk een kind kunnen krijgen. Nee maar nu even serieus, is het mogelijk dat een basisschool zulk soort data bewaart? Want op Schoolbank.nl heb ik natuurlijk ook geen ene reed.
Heeft dat met geheim houding te maken ofzo? Ik denk dat ik morgen gewoon de directrice op bel en er een heel hart verscheurend verhaal van maak. Het is en blijf een vrouw dus in spelen op de vrouwelijke gevoelens.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Opbellen dat je een reünie wilt organiseren, anders geven ze die data sowieso niet.
Tja, die kans is net zo groot als dat een bank je mijn rekeninggegevens gaat vrijgeven als je opbelt om te zeggen dat je geld naar me over wilt maken...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft dat met geheim houding te maken ofzo? Ik denk dat ik morgen gewoon de directrice op bel en er een heel hart verscheurend verhaal van maak. Het is en blijf een vrouw dus in spelen op de vrouwelijke gevoelens.
Ja, dat is idd waar ja. Maar nu weet ik ook niet helemaal zeker of ik wel met haar in de klas zat.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, die kans is net zo groot als dat een bank je mijn rekeninggegevens gaat vrijgeven als je opbelt om te zeggen dat je geld naar me over wilt maken...
Privacyblabla en ik persoonlijk zou eerder móeilijker gaan doen als je met een verhaal over verliefdheid van jaren geleden begint (*ting*ting*stalker-alert!) dan meewerken.
Als je echt serieus bent, gewoon een reünie-verhaal, daar raken ze juist enthousiast van.
Wacht even hoor... Je kunt je geen klap meer herinneren van dat mens, maar je bent wel hoteldebotelverliefd op haar geweest?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja, dat is idd waar ja. Maar nu weet ik ook niet helemaal zeker of ik wel met haar in de klas zat.of ze was van de kinder opvang. Jeez ik maak het mezelf echt onmogelijk (zoals altijd). Nou weer een leuke missie vind KIM! :>. Ik vind haar wel waarschijnlijk.
Nee nee, ik kan me haar naam en gezicht herinneren. Maar ik ben nu die foto's door aan het spitten van me kinder tijd. En zij staat er dus niet op, dat is het een beetje. Ik bedoel ik was 8 man. In die tijd is ook wel het één en ander gebeurd. Dat kan je me toch niet kwalijk nemenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor... Je kunt je geen klap meer herinneren van dat mens, maar je bent wel hoteldebotelverliefd op haar geweest?
Je bent weer dom aan het lullen hé?
Nee, denk het niet.quote:
Ik begin je eigenlijk weer een steeds grotere kneus te vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee nee, ik kan me haar naam en gezicht herinneren. Maar ik ben nu die foto's door aan het spitten van me kinder tijd. En zij staat er dus niet op, dat is het een beetje. Ik bedoel ik was 8 man. In die tijd is ook wel het één en ander gebeurd. Dat kan je me toch niet kwalijk nemen? Of weet jij ook nog precies alles te vertellen. Ik weet wel nog heel veel voornamen maar achter namen. Dat is gehele punt een beetje.
[..]
Nee, denk het niet.
Als je nu een beetje gaat trainen deze zomer, is de kans groter dat je Theo Jansen mag vervangen dan dat er een zinvolle discussie met Bartcoah plaats zal vinden. Ik vraag mij echt af, hoezo geef je zo'n figuur nog aandacht? Een discussie met een dronken psychotische zwerver levert nog meer op.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor... Je kunt je geen klap meer herinneren van dat mens, maar je bent wel hoteldebotelverliefd op haar geweest?
Je bent weer dom aan het lullen hé?
Wil je het écht weten?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je nu een beetje gaat trainen deze zomer, is de kans groter dat je Theo Jansen mag vervangen dan dat er een zinvolle discussie met Bartcoah plaats zal vinden. Ik vraag mij echt af, hoezo geef je zo'n figuur nog aandacht? Een discussie met een dronken psychotische zwerver levert nog meer op.
Jij bent de gene die mij het meeste aandacht geeft van iedereen hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je nu een beetje gaat trainen deze zomer, is de kans groter dat je Theo Jansen mag vervangen dan dat er een zinvolle discussie met Bartcoah plaats zal vinden. Ik vraag mij echt af, hoezo geef je zo'n figuur nog aandacht? Een discussie met een dronken psychotische zwerver levert nog meer op.
Dat is best een goede aanpak, bedankt voor de tip. Poker is ten slotte soms vervelend saai als je het goed doet en (dus) weinig handen speelt. Succes!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wil je het écht weten?
Zit vrij diep in een online pokertoernooi met een vrij prettige prijzenpot.
En als ik dan niets tussendoor doe raak ik verveeld en ga ik domme handen spelen.
...en alle voetbalprogramma's zijn al afgelopen...
Naja, zit in ieder geval alvast in the money nu... Bart bedankt!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is best een goede aanpak, bedankt voor de tip. Poker is ten slotte soms vervelend saai als je het goed doet en (dus) weinig handen speelt. Succes!
Ik heb haar gevonden ik keek niet goed ze zat wel bij mij in de klas. Van 1996 jesus wat zie ik er daar nog lief uit hahaha.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, zit in ieder geval alvast in the money nu... Bart bedankt!
Als je het écht zou menen, zou je niet zo'n abominabele kneus zíjn lijkt mij persoonlijk...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef Bartcoah het volgende:
Ik vind het heel erg jammer dat jullie mij een kneus vinden. Dat meen ik echt.
Hoe vaker je gaat 'speeddaten' hoe vaker je reacties krijgt van dames. Ga bijv foto's beoordelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Spijker83 het volgende:
Merk zojuist dat speeddaten niet werkt op paiq... Bijna never een reactie..
Kan dit ergens aan liggen of die ik iets verkeerd?
Snap er helemaal geen toeter van..
Ben al bezig met de foto's..Maar bedankt voor de tip!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe vaker je gaat 'speeddaten' hoe vaker je reacties krijgt van dames. Ga bijv foto's beoordelen.
Ik had eergisteren een speeddate we hebben anderhalf uur gekletst tot in de nacht. Gisteravond dunnetjes over gedaan. Ze wil skypen/cammen en heeft me haar nummer gegeven.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Spijker83 het volgende:
Merk zojuist dat speeddaten niet werkt op paiq... Bijna never een reactie..
Kan dit ergens aan liggen of die ik iets verkeerd?
Snap er helemaal geen toeter van..
Merk inderdaad dat ik elke keer gekoppeld wordt aan mensen die minstens 100 km van mij af wonen? Neem aan dat dat in het begin vaak het geval is? Ben uiteraard net nieuw met dit begonnen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik had eergisteren een speeddate we hebben anderhalf uur gekletst tot in de nacht. Gisteravond dunnetjes over gedaan. Ze wil skypen/cammen en heeft me haar nummer gegeven.
Je weet dus nooit. ze woont alleen niet om de hoek, da's dan wel weer jammer.
Heb je al die matching vragen gedaan? Je moet ze allemaal even lezen, daar staan ook een aantal vragen in van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Merk inderdaad dat ik elke keer gekoppeld wordt aan mensen die minstens 100 km van mij af wonen? Neem aan dat dat in het begin vaak het geval is? Ben uiteraard net nieuw met dit begonnen..
Is toeval volgens mij. Ik had gisteren namelijk weer een speeddate en die bleek in dezelfde woonplaats te wonen (aanvankelijk zeiden ze <25km). En je krijgt het vooraf te zien dus je kunt de speeddate om die reden weigeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Merk inderdaad dat ik elke keer gekoppeld wordt aan mensen die minstens 100 km van mij af wonen? Neem aan dat dat in het begin vaak het geval is? Ben uiteraard net nieuw met dit begonnen..
Vind het ook niet erg.. Maar het kan soms wel wat lastiger zijn..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heb je al die matching vragen gedaan? Je moet ze allemaal even lezen, daar staan ook een aantal vragen in van.
Vind je het erg dat ze jonger zijn of dat ze 100km van je vandaan wonen.
Aha dus puur toeval. Das ook weer handig om te weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Is toeval volgens mij. Ik had gisteren namelijk weer een speeddate en die bleek in dezelfde woonplaats te wonen (aanvankelijk zeiden ze <25km). En je krijgt het vooraf te zien dus je kunt de speeddate om die reden weigeren.
Ik ben zelf ook vrij nieuw, zeker in het speeddaten ik deed ze eerst amper. Die twee die ik net noemde zijn eigenlijk de enige speeddates die ik ben aangegaan.
Met een speeddate word je juist niet gekoppeld, maar is het gewoon random. Meestal vrij zinloos. Paiq is nu eenmaal een kleine vijver.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg.. Maar het kan soms wel wat lastiger zijn..
Die matchvragen zijn enkel voor de matches die gedaan worden. Niet voor de speeddates of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Imaginary girlfriendquote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee nee, ik kan me haar naam en gezicht herinneren. Maar ik ben nu die foto's door aan het spitten van me kinder tijd. En zij staat er dus niet op, dat is het een beetje.
Zoals ik al zei, maakt me niet zoveel uit. Leuke meiden vind je niet altijd direct om het hoekjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die matchvragen zijn enkel voor de matches die gedaan worden. Niet voor de speeddates of iets dergelijks.
(maar die vraag of ze ver weg mogen wonen en je geeft aan dat je dat heel erg vindt.. dan komen ze enkel met 10 km aanzetten)
Woon je in een afgelegen dorpje? Zo ja, gelijk heb je. Zo nee, dan ben ik het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:31 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, maakt me niet zoveel uit. Leuke meiden vind je niet altijd direct om het hoekje
Vertel eens iets over die slechte ervaringen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef Mystikvm het volgende:
Hoewel ik louter slechte ervaringen heb met 'internetdaten' (dit was voor het tijdperk van de datingsites) heb ik mij toch ingeschreven op Paiq om eens te kijken.
Normaliter ligt mijn 'markt' heel ergens anders en vooralsnog tref ik die ook echt niet op Paiq, maar het systeem spreekt me wel aan. Ik weet wel uit ervaring dat de gemiddelde vrouw niet op mij valt en weet IRL in elk geval waar ik moet zoeken. Op Paiq is het natuurlijk volkomen random. Misschien heb ik ook pech, maar heb alleen nog maar vrouwen getroffen waar je de woorden echt uit moet trekken en die geen enkele vraag met een wedervraag beantwoordenMaar goed, ik begrijp dat dat op datingsites vaker voorkomt.
Officieel een stad, maar zeg maar gerust een dorp.. Ongeveer 7000 inwoners. Dus denk dat ik gelijk hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Woon je in een afgelegen dorpje? Zo ja, gelijk heb je. Zo nee, dan ben ik het er niet mee eens.
Heb je iets tegen wow spelers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Woon je in een afgelegen dorpje? Zo ja, gelijk heb je. Zo nee, dan ben ik het er niet mee eens.
[..]
Vertel eens iets over die slechte ervaringen?En jouw markt, wat is dat dan? Wow spelers of zo?
Haha ja dat is het zeker..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:37 schreef Hinke25 het volgende:
Klein weekje ingeschreven en ben er druk mee. Al een aantal leuke chats gehad.
En ja ook veel aanbod van ver weg maar daar zie ik weinig heil in.
Spannend
True that.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:43 schreef Maanvis het volgende:
niets mis met WoW spelers, behalve als ze een Alliance karakter hebben. Dan moeten ze dood (ingame dan)
Mooi hè, stereotypesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel eens iets over die slechte ervaringen?En jouw markt, wat is dat dan? Wow spelers of zo?
Je moet het dus van alternatievelingen hebben, maar liever niet verknipt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi hè, stereotypesWordt direct de conclusie getrokken dat ik alleen maar succes kan hebben bij wow-spelers.
Het is natuurlijk wel waar dat ik bij de 'gewone' vrouw niet in de smaak val. Ik moet het ook meer van de alternatieve types hebben en die zijn wellicht wat dunner gezaaid. Maar als jij de indruk hebt dat ik een jongen ben die voornamelijk op zijn zolderkamertje World of Warcraft zit te spelen, dan heb je mij volledig verkeerd ingeschatNever judge a book by its cover, toch?
En slechte ervaringen...Alle vrouwen die ik via internet heb leren kennen die een meer dan gemiddelde interesse in mij hadden waren enigszins verknipt. Ik heb daarom de boot altijd ver afgehouden. Vandaar dat ik liever bij het uitgaan contact maak, dat vind ik prettiger. Bovendien kom in ik levende lijve beter tot mijn recht, vind ik
Maar goed, wil het toch eens proberen voordat ik het helemaal afschrijf.
Ja, dat zijn altijd van die krassersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet het dus van alternatievelingen hebben, maar liever niet verknipt!
Dan wordt het aanbod ineens wel heel dun hoor, volgens mij gaat dat heel goed samen nl.
Maar feitelijk zeg je nu dat alle Foksters krassers zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, dat zijn altijd van die krassers![]()
Heb wel zat normale vrouwen 'gehad', maar op de één of andere manier is mijn ervaring dat je die niet zomaar op internet tegenkomt
Da's een feit, internetdaten draait ook veel meer om uiterlijk enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat zijn altijd van die krassers![]()
Heb wel zat normale vrouwen 'gehad', maar op de één of andere manier is mijn ervaring dat je die niet zomaar op internet tegenkomt
Kssst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar feitelijk zeg je nu dat alle Foksters krassers zijn.
Not so fast. Jij geeft aan datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi hè, stereotypesWordt direct de conclusie getrokken dat ik alleen maar succes kan hebben bij wow-spelers.
Het is natuurlijk wel waar dat ik bij de 'gewone' vrouw niet in de smaak val. Ik moet het ook meer van de alternatieve types hebben en die zijn wellicht wat dunner gezaaid. Maar als jij de indruk hebt dat ik een jongen ben die voornamelijk op zijn zolderkamertje World of Warcraft zit te spelen, dan heb je mij volledig verkeerd ingeschatNever judge a book by its cover, toch?
En slechte ervaringen...Alle vrouwen die ik via internet heb leren kennen die een meer dan gemiddelde interesse in mij hadden waren enigszins verknipt. Ik heb daarom de boot altijd ver afgehouden. Vandaar dat ik liever bij het uitgaan contact maak, dat vind ik prettiger. Bovendien kom in ik levende lijve beter tot mijn recht, vind ik
Maar goed, wil het toch eens proberen voordat ik het helemaal afschrijf.
MerA.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Not so fast. Jij geeft aan dat
A) normale vrouwen niet op jou vallen (want?)
B) dat vrouwen van datingsites ook niets voor je zijn
C) dat je ergens een andere markt hebt.
Ik ken je verder niet, dus sla er maar een slag naar (wow?). Ook daarover heb ik geen mening hoor Meri, heb er nog nooit een ontmoet. Misschien is er wat mis mee, misschien ook niet - maar zou het niet als iets positiefs zien bij een datingsite
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar feitelijk zeg je nu dat alle Foksters krassers zijn.
A) Over het algemeenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Not so fast. Jij geeft aan dat
A) normale vrouwen niet op jou vallen (want?)
B) dat vrouwen van datingsites ook niets voor je zijn
C) dat je ergens een andere markt hebt.
Ik ken je verder niet, dus sla er maar een slag naar (wow?). Ook daarover heb ik geen mening hoor Meri, heb er nog nooit een ontmoet. Misschien is er wat mis mee, misschien ook niet - maar zou het niet als iets positiefs zien bij een datingsite
Oh, ik ben net zo. Niet interessant = wegklikken. Dat mensen dat ook bij mij doen vind ik niet meer dan normaal. Vandaar dat ik ook liever mensen in het echt aanspreek, dan kan ik gelijk een goede indruk makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's een feit, internetdaten draait ook veel meer om uiterlijk enzo.
Ik speel zelf (heel casual) WoW. Maar ik wil absoluut geen vriendin die WoW speelt.quote:
IRL speelt uitstraling een veel grotere rol, dat kun je amper vastleggen op foto's of zelfs op de cam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef Spijker83 het volgende:
Zelf nooit WoW gespeeld (en ga ik ook niet doen).. Ken ook geen dames die dit spelen eigenlijk..
Op datingsites is het toch bijna niet anders dan in real life? Je zal eerder op iemand afstappen die er goed uit ziet. Niet dat andere dames niet goed genoeg zijn, maar eerste indruk doet heel veel..
Je huidige vriendin? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik speel zelf (heel casual) WoW. Maar ik wil absoluut geen vriendin die WoW speelt.
Mijn huidige vriendin (ex Wow-ster) wil ook dat ik helemaal stop ivm dat ze eens een relatie heeft gehad die o.a. stuk liep door WoW.
Helemaal waar. Iemand die niet heel aantrekkelijk is kan dit in één klap goedmaken met een goede uitstraling. Dat heet charisma.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
IRL speelt uitstraling een veel grotere rol, dat kun je amper vastleggen op foto's of zelfs op de cam.
Mja, mijn 5 mei date en ik zijn best serieus aan het kijken hoe of wat...de laatste week hebben wij praktisch samen gewoond. Funquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Je huidige vriendin? Heb ik iets gemist?
Ik ken persoonlijk werkelijk niemand die het speelt of gespeeld heeft. Heb het zelf ook nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik speel zelf (heel casual) WoW. Maar ik wil absoluut geen vriendin die WoW speelt.
Mijn huidige vriendin (ex Wow-ster) wil ook dat ik helemaal stop ivm dat ze eens een relatie heeft gehad die o.a. stuk liep door WoW.
Ik ken er zat. Mja, ICTjer he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ken persoonlijk werkelijk niemand die het speelt of gespeeld heeft. Heb het zelf ook nooit gespeeld.
Is volgens mij toch echt een bepaald type dat dat speelt. Want gamen is verder toch wel ingeburgerd tegenwoordig... spellen als CoD enzo... maar WoW is alleen voor de nerds volgens mij... nofi
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja, mijn 5 mei date en ik zijn best serieus aan het kijken hoe of wat...de laatste week hebben wij praktisch samen gewoond. Fun
Eens. Het zijn toch vaak van die zweverige fantasy-figuren, ik hou er niet zo van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk werkelijk niemand die het speelt of gespeeld heeft. Heb het zelf ook nooit gespeeld.
Is volgens mij toch echt een bepaald type dat dat speelt. Want gamen is verder toch wel ingeburgerd tegenwoordig... spellen als CoD enzo... maar WoW is alleen voor de nerds volgens mij... nofi
Klopt, maar wij zijn het er over eens dat wij het dating principe over hebben geslagen...dus hoe moet ik haar anders noemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed nieuws man, "vriendin" klinkt wat zwaar na drie weken maar fijn te horen dat het de goede kant op loopt!
Zoals ik het zie, spelen vrouwen vooral WoW voor het sociale aspect. Ik kan makkelijk met WoW stoppen als ik wil (speel 1x in de week ofzo..) maar als ik de meeste WoW spelende vrouwen in het spel inschat...die kunnen haast niet stoppen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Het zijn toch vaak van die zweverige fantasy-figuren, ik hou er niet zo van.
Take it easy, in de wij-vorm praten doe je maar over een jaar of twintig, oke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:26 schreef Thornado het volgende:
[..]
Klopt, maar wij zijn het er over eens dat wij het dating principe over hebben geslagen...dus hoe moet ik haar anders noemen?
Misschien hebben ze al een leuk setje Gaastra jassen uitgezocht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:02 schreef macondo het volgende:
Take it easy, in de wij-vorm praten doe je maar over een jaar of twintig, oke?
Leuk, met bijpassende Batavus-fietsen met zo'n kaartleesrekje op het stuur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien hebben ze al een leuk setje Gaastra jassen uitgezocht.
En allebei zo'n wit hielenbijtertje in het mandje voorop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk, met bijpassende Batavus-fietsen met zo'n kaartleesrekje op het stuur.
Ik moest mijn afschuw alten blijken over de onderwerpen die erboven besproken werden.quote:
Die deel ik met je, het is mijn mogelijke toekomst waar het over gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moest mijn afschuw alten blijken over de onderwerpen die erboven besproken werden.
Just pullin' ya leg, mon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef Thornado het volgende:
[..]
Die deel ik met je, het is mijn mogelijke toekomst waar het over gaat
Mijn date was iets ouder, maar hetzelfde laken en pak.. Was het niet haar zusje?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EEENN VROOUWWWW INNNN HETTTT TOOOPPICCCCC!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef Tuyana het volgende:
Hallo allemaal,
Lees al een tijdje mee, kom nu ook maar eens meekletsen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
EEENN VROOUWWWW INNNN HETTTT TOOOPPICCCCC!!!
Vertel, hoeveel dates heb je al gehad? Namen en rugnummers!
De kroeg is niks voor je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Tuyana het volgende:
[..]
![]()
Begin net weer met daten, ben weer een mislukte relatie verder en heb maar eens besloten om het nogmaals op internet te proberen. Voorheen wel via internet gedate, maar niet zoveel goede ervaring mee gehad. Alhoewel het irl ook niet mee lijkt te vallen![]()
Dus de namen en rugnummer moet ik je helaas schuldig blijven.
Join the clubquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Tuyana het volgende:
[..]
![]()
Begin net weer met daten, ben weer een mislukte relatie verder en heb maar eens besloten om het nogmaals op internet te proberen. Voorheen wel via internet gedate, maar niet zoveel goede ervaring mee gehad. Alhoewel het irl ook niet mee lijkt te vallen![]()
Dus de namen en rugnummer moet ik je helaas schuldig blijven.
Vaak genoeg geprobeerd, helaas ook meestal een mislukking. Af en toe loopt er wel wat leuks rond, maar op de een of andere manier wil het daar ook niet lukken.quote:
leuk gesprekje, nummers uitwisselen, the works..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:50 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Vaak genoeg geprobeerd, helaas ook meestal een mislukking. Af en toe loopt er wel wat leuks rond, maar op de een of andere manier wil het daar ook niet lukken.
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Join the club
IRL valt niet mee? Ga je de deur wel uit?
Dat is het probleem ook niet. Leuke gesprekken genoeg en nummers uitwisselen gebeurt ook vaker. Als er daarna nog interesse is dan een leuke date, maar daarna.. Tja, ik weet ook niet wat het is. Op de een of andere manier wil het niet lukkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
leuk gesprekje, nummers uitwisselen, the works..
Wellicht nog met je ex in je hoofd? Als er interesse is van beide kanten loopt het vanzelf.. In de regel..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Leuke gesprekken genoeg en nummers uitwisselen gebeurt ook vaker. Als er daarna nog interesse is dan een leuke date, maar daarna.. Tja, ik weet ook niet wat het is. Op de een of andere manier wil het niet lukken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef Silenus het volgende:
Morgen trouwens de zesde date (met dezelfde) in nog geen drie weken, op zich een lekker tempo. Gek eigenlijk dat je bij de ene het wel genoeg vindt om 1 keer per week te daten en je de ander al mist na 2 dagen ofzo.
Ach, vrouwen. Wat een heerlijke wezens.
Gek inderdaad, maar zegt het nu ook iets over de vrouwen dat 1 keer per week afspreken wel voldoende is? Ik bedoel, is het dan "minder" kansrijk?? Vraag ik mij oprecht af. En tweede deel : I second thatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef Silenus het volgende:
Morgen trouwens de zesde date (met dezelfde) in nog geen drie weken, op zich een lekker tempo. Gek eigenlijk dat je bij de ene het wel genoeg vindt om 1 keer per week te daten en je de ander al mist na 2 dagen ofzo.
Wat er al gezegd is, misschien ben je nog wel met je ex bezig, of heb je nog helemaal geen zin in een nieuwe relatie. Hoe lang ben je alweer single?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Ja hoorKom vaak genoeg buiten en ga vaak genoeg uit. Laatste relatie was met een collega, dat ga ik dus nooit meer doen, wat een gedoe als de relatie stuk loopt.. Niet fijn..
Weet ook eigenlijk niet of ik wel weer klaar ben voor daten, maar aan de andere kant. Wie niet waagt, wie niet wint, toch?
Relatie met een collega verschilt denk ik per situatie. Wat voor werk doe je? Ik kan me voorstellen dat het bij een groter bedrijf niet zo'n probleem is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Ja hoorKom vaak genoeg buiten en ga vaak genoeg uit. Laatste relatie was met een collega, dat ga ik dus nooit meer doen, wat een gedoe als de relatie stuk loopt.. Niet fijn..
Weet ook eigenlijk niet of ik wel weer klaar ben voor daten, maar aan de andere kant. Wie niet waagt, wie niet wint, toch?
Als ze het echt was.. zou je haar dan willen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef Bartcoah het volgende:
Hey zijn er mensen bekend met http://www.zoosk.com? Want ik heb net een bericht gehad van een dame die uit Leiden komt. Die mij wel ziet zitten. Hier is de link:
http://www.zoosk.com/prof(...)om=friends-list-name
Deze dame kan toch nooit 'echt' zijn. Ik bedoel ik zou haar hard geven. Maar nu is het punt dat je moet betalen per maand om te chatten met andere mensen. Is dit niet gewoon weer de zoveelste fake account?
Gr gr
Doe jij nog wel andere dingen dan daten en posten vraag ik me soms af? Na 3 weken staan mijn vrienden aan mijn deur te bonken, waarom ik niet op ze reageer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef Silenus het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze het echt was.. zou je haar dan willen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef Bartcoah het volgende:
Hey zijn er mensen bekend met http://www.zoosk.com? Want ik heb net een bericht gehad van een dame die uit Leiden komt. Die mij wel ziet zitten. Hier is de link:
Deze dame kan toch nooit 'echt' zijn. Ik bedoel ik zou haar hard geven. Maar nu is het punt dat je moet betalen per maand om te chatten met andere mensen. Is dit niet gewoon weer de zoveelste fake account?
Gr gr
Dat dacht ik alquote:
Haha, hoezo? Ik spreek vanavond met m'n vrienden af, zaterdag ook. Morgen m'n date, dan heb ik nog genoeg vrije tijd over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe jij nog wel andere dingen dan daten en posten vraag ik me soms af? Na 3 weken staan mijn vrienden aan mijn deur te bonken, waarom ik niet op ze reageer.
Omdat het bij iedereen die hier post het natuurlijk wel geweldig goed luktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:29 schreef Dizorn het volgende:
Die dame van zoosk lijkt me best een serieuse dame hoor.
Enne, waarom duikt iedereen zo hard op een dame waarbij het 'niet lukt' in real life? Alsof ze meteen sociaal contactgestoord danwel psychologisch belast is omdat ze geen toffe gozers kan vinden(Nou heeft iedereen hier wel de neiging meteen tot hevige conclusies te komen.. past bij het forum I guess)
Enne Sil, leuk voor je hoor, maar waar deze topicreeks heen dan over een tijdje?
Datingsite 'ervaringen'?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Tuyana het volgende:
Als je aan het daten bent, neem ik aan dat het bij jullie ook niet 'wil lukken'. Mocht dit wel het geval zijn, dan vraag ik me af waarom er hier nog gepost word.
Wat betekend dat je aan het daten bent en nog niet gesetteld bent, toch? Dus dat het ook niet 'wil lukken' anders hoef je toch niet te daten?quote:
Niet iedereen date met het doel zich een kort pittig kapsel aan te meten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Wat betekend dat je aan het daten bent en nog niet gesetteld bent, toch? Dus dat het ook niet 'wil lukken' anders hoef je toch niet te daten?
Niet elke date hoeft direct op een relatie uit te lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Wat betekend dat je aan het daten bent en nog niet gesetteld bent, toch? Dus dat het ook niet 'wil lukken' anders hoef je toch niet te daten?
Aandacht geilt iedereen op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ligt het nou aan mij of is paiq gewoon superchill?!![]()
De contacten die ik er tot nu toe heb gelegd zijn veel leuker dan op reguliere datingsites.
Net weer een oneliner van me geaccepteerd door een zeer goed uitziende vrouw.![]()
Ze reageerde ook heel enthousiast. En ik weet dat haar mailbox vol zat. Dat kon ik zien toen ik haar gisteren aanklikte in de oude foto-stapel.
Volgens mij word ik verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet elke date hoeft direct op een relatie uit te lopen
Nee, de strekking is nog steeds hetzelfde. Niet iedereen date met als doel een vaste relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Volgens mij word ik verkeerd begrepen![]()
Dat bedoelde ik ook helemaal niet. Ik bedoelde alleen dat als je aan het daten bent, dat je op dat moment -in de meeste gevallen- niet in een serieuze relatie (met een ander) zit. Dus de mensen die hier posten en aan het daten zijn omdat het anders ook niet wil lukken. En met niet lukken bedoel ik dan een vaste relatie. Duidelijker?
Sure. Maar dat verklaart dus niet waarom je op reguliere sites zelden een reactie terug krijgt van een zeer aantrekkelijke vrouw en op paiq wel. En volgens mij ligt dat dus aan het systeem.quote:
En daarom schreef ik "in de meeste gevallen". Dus niet iedereen inderdaad. Snap best dat er mensen zijn die bewust voor geen relatie kiezen, maar grotendeels denk ik toch wel dat mensen daten met het doel iemand te vinden om verder mee te kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, de strekking is nog steeds hetzelfde. Niet iedereen date met als doel een vaste relatie.
Sterker nog, niet iedereen wil überhaupt een vaste relatie. Wil dus niet zeggen dat er iets """"niet lukt"""". Eerder dat het bijzonder goed lukt.
*kuch* http://www.tineye.com/sea(...)9bb4ef1396af0412d15/ *kuch*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef Bartcoah het volgende:
Gr gr
Je nam mijn post toch niet serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus? Is dat het soort waar jullie naar op jacht zijn?
Arme, arme mannen
Misschien moet ik dan ook maar eens oneliners gaan sturen op PaiQquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Sure. Maar dat verklaart dus niet waarom je op reguliere sites zelden een reactie terug krijgt van een zeer aantrekkelijke vrouw en op paiq wel. En volgens mij ligt dat dus aan het systeem.
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus? Is dat het soort waar jullie naar op jacht zijn?
Arme, arme mannen
Er zijn/waren hier ook mensen aan het posten die nu een relatie hebben en vanuit vroeger ervaringen hebben opgedaan of die gewoon mee willen lullen erover. Niet iedereen is een actieve datingsiterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Tuyana het volgende:
t. Dus de mensen die hier posten en aan het daten zijn omdat het anders ook niet wil lukken. En met niet lukken bedoel ik dan een vaste relatie. Duidelijker?
Ik heb er 4 verstuurd, er zijn 3 geaccepteerd, 4e is van gisteren. Je hebt maar 160 tekens, dus de kans niet om jezelf uitgebreid te pitchen. Met hoi - complimentje - lijkt me leuk eens te chatten - groetjes.. ben je er wel. En dan zal het dus van je foto afhangen of je geaccepteerd wordt of niet schat ik zo. Dus goeie foto hebben iig, en vrouwen kiezen die een hoge pq index hebben, is goedkoper en verhoogt de kans dat ze interesse hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar eens oneliners gaan sturen op PaiQ
Ik weet hoe het werkt. Alleen iets leuks en spontaans verzinnen voor een oneliner vind ik lastigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik heb er 4 verstuurd, er zijn 3 geaccepteerd, 4e is van gisteren. Je hebt maar 160 tekens, dus de kans niet om jezelf uitgebreid te pitchen. Met hoi - complimentje - lijkt me leuk eens te chatten - groetjes.. ben je er wel. En dan zal het dus van je foto afhangen of je geaccepteerd wordt of niet schat ik zo. Dus goeie foto hebben iig, en vrouwen kiezen die een hoge pq index hebben, is goedkoper en verhoogt de kans dat ze interesse hebben.
Zeg, waar zie je mij voor aan?quote:
Same here...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Alleen iets leuks en spontaans verzinnen voor een oneliner vind ik lastig
Aan je UI te zien ben je gothic fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zeg, waar zie je mij voor aan?![]()
Ik had gehoopt dat een licht sarcastische ondertoon toch wel te ontdekken was....
[..]
Same here...
Blijkbaar had ik niets leuks te melden of was het de verkeerde foto (volgens Kastanova klopt dat wel en wellicht nog gelijk ook), want op geen van mijn oneliners heb ik een reactie gehad.
En hoe zijn vampier-meisjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan je UI te zien ben je gothic fan.![]()
Ik wel. Eentje heb ik zelfs gemeet
Geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
En hoe zijn vampier-meisjes?![]()
Ik ben wel een EBM/Futurepop liefhebber, maar ik zal mijzelf nooit als gothic omschrijven (how goth!). Mijn CD-verzameling zou in een goth-club ook niet misstaan, maar heb verder niks met de scene. Dus van mijn kant geen lang haar, lak/leer/latex, dreigende piercings/tattoo's en/of gothkleding.
Ik draag wel vaak zwart, maar dat is voorgeschreven door mijn werkgever. Privé draag ik gewoon een spijkerbroek, polo/overhemd en sneakers.
Ow, wacht... je zei 'gemeet'. Ik zat nog met dates in mijn hoofd....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeik date geen vampierchicks
Ga je wel naar concerten toe?
Meisje dat ik gemeet hebt vind dezelfde muziek als ik leuk. Metalchickquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, wacht... je zei 'gemeet'. Ik zat nog met dates in mijn hoofd....
Ben al heel lang niet meer concerten geweest, goth-gerelateerd of niet. Wordt weer wel eens tijd voor een leuk concertje. Maar de echte goth-feestjes zijn mij iets te veel "ons kent ons en jij hoort er niet bij". Ook niet echt de locatie om een leuke date te regelen. Daarbij weiger ik mee te gaan in zo'n hele subcultuur.
En dan zijn ze allemaal 'apart'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, wacht... je zei 'gemeet'. Ik zat nog met dates in mijn hoofd....
Ben al heel lang niet meer naar concerten geweest, goth-gerelateerd of niet. Wordt weer wel eens tijd voor een leuk concertje. Maar de echte goth-feestjes zijn mij iets te veel "ons kent ons en jij hoort er niet bij". Ook niet echt de locatie om een leuke date te regelen. Daarbij weiger ik mee te gaan in zo'n hele subcultuur.
Ik denk dat je deze discussie wil aangaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
En dan zijn ze allemaal 'apart'tuig tuig en tuig.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze discussie wil aangaan
vooroordelen kloppen vaak niet.quote:
Mythbusters.quote:
Kom op zeg, laat die mensen toch. Jij noemt ze meteen arrogant en stopt ze allemaal in een hokje, omdat jij veel ergere dingen meegemaakt hebt in je leven. Dus hebben ze geen recht van spreken. Wat een onzin. Nou, respect dat je je niet hebt bekeerd tot het gothicleven na al die dingen die je hebt meegemaakt hoor... Jij hebt toch geen last van die mensen, of wel dan? Ga dan ook niet lopen zeiken. Ik denk dat de mensen hier in dit topic meer last van jou hebben dan jij van dat zogenaamde 'tuig'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mythbusters.
Dragen allemaal zwart, omdat er hele erge dingen in hun leven zijn gebeurd. (Hun oma is overleden). Of hun kat is weg gelopen
Ik vertelde wat er allemaal in mijn leven is gebeurd. Toen waren ze eigenlijk allemaal stil van. Ik lach nog steeds. Aangezien we toch allemaal een mooi leven hebben. Dan kan je wel gaan ruzie maken mans gaan doene je schiet er toch niets mee op.
Allemaal waren ze arrogant, ze dachten dat ze beter waren.
Ja, geen idee. Verder heb ik hier eigenlijk heel weinig te melden, maar lees vaak met veel vermaak mee. Alleen ik heb er een hekel aan als bepaalde mensen (zal geen namen noemen...) mijn avond gaan verpesten met domme uitspraken. En ja...ik zou het eigenlijk gewoon moet negeren ('hij is het niet waard' blabla), maar that's the way I roll. Maar verder zal ik me dan maar op de achtergrond proberen te houden, want mijn berichten hier zijn nou niet bepaald van toegevoegde waarde voor dit topic. Excusez moi!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef Dizorn het volgende:
Zeg Shush, waarom reageer jij voornamelijk als Bart weer eens wat doms zegt?
Ik hoop maar dat hij zelf ook doorheeft dat het complete bullshit is, anders moet ik mezelf straks in slaap huilen
Als ik het zo lees, klinkt het wel een beetje kansloos hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:06 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi, even zo'n bitse opmerking van een lurker er tussendoor.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Verder heb ik hier eigenlijk heel weinig te melden, maar lees vaak met veel vermaak mee. Alleen ik heb er een hekel aan als bepaalde mensen (zal geen namen noemen...) mijn avond gaan verpesten met domme uitspraken. En ja...ik zou het eigenlijk gewoon moet negeren ('hij is het niet waard' blabla), maar that's the way I roll. Maar verder zal ik me dan maar op de achtergrond proberen te houden, want mijn berichten hier zijn nou niet bepaald van toegevoegde waarde voor dit topic. Excusez moi!
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb stelselmatig reclame voor dating met dikke mormels. Bah, en ik doe nog wel zo mijn best om die kamerolifantjes te vermijden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
Soms zijn die ads op Fok wel hilarisch...
[ afbeelding ]
Zouden er serieus mensen zijn die hier gebruik van maken?
Ik zou het er nog een keer over hebben, dat helptquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb stelselmatig reclame voor dating met dikke mormels. Bah, en ik doe nog wel zo mijn best om die kamerolifantjes te vermijden!
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het er nog een keer over hebben, dat helpt
Ik ervaar het niet als een enorm zware last (die advertenties dan hé?)quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als die ad afgaat op 'dikke mormels' en 'kamerolifantjes' dan verdient hij ook meer clicks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kennen allemaal een Fokker die 8000 euro uit heeft gegeven voor een hoer, het antwoord is dus 'ja'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die hier gebruik van maken?
Misschien was de hoer in kwestie Jessica Alba , dan valt het wel meequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor een hoer vind ik 8000 toch wel wat veel.
In een ouderwets traditioneel huishouden juist niet, uiteindelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat een vriendin uiteindelijk wel goedkoper is dan 8000 euro hoor
Waarschijnlijk duurder. Zou opzich wel grappig zijn op daar een onderzoek naar laten te plegen. Door mannen die getrouwd zijn hoeveel geld ze kwijt zijn ongeveer per maand aan hun vrouwquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat een vriendin uiteindelijk wel goedkoper is dan 8000 euro hoor
Dat lukt me in mijn eentje ook wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, even shoppen in de PC Hooftstraat met je vriendin en je bent dat bedrag zo kwijt.
Note to Techno: De kans is groter dat er juist meer op staat als je hem terug krijgt. Iets met geheugen als een zeef en rentequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
* Note to self: Nooit je CC aan Mera meegeven.
Kom jij vaak in die buurt dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef Dizorn het volgende:
PC Hooftstraat is echt ernstig.. het is écht stereotype mensenvrouwen wat daar rondloopt
Bij pepper krijg ik iig dat er geen mensen online zijn :/ Moet ik nog wat extra's doen om in contact te komen. Of zijn er gewoon echt geen mensen onlinequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef VacaLoca het volgende:
Leuke dames op Pepper. Krijg daar toch wel interessante matches.... goed uitziende studentjes uit de regio.
Gister met uitgaan liep er overigens ook veel leuks. 70/30 vrouw/man verhouding oid en bijna allemaal zagen ze er leuk uit (en niet door veel bier). Maar dan is het ineens 2 uur en dan gaat die verhouding ineens naar 20/80. Op wat BnG na weinig contact kunnen maken in die korte tijd, was ook net iets te druk.
Maar ik was dit keer iig niet negatief met mn uiterlijk bezig, dus was ondanks dat het wat vroeg eindigde allemaal een leuk avondje. Ervaarde dit keer ook leuke blikken van de dames ipv afwijzende... ms toch een onrealistisch eigenbeeld gehad.
De meeste singles werken ook gewoon overdag natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij pepper krijg ik iig dat er geen mensen online zijn :/ Moet ik nog wat extra's doen om in contact te komen. Of zijn er gewoon echt geen mensen online?
Ah ja natuulijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meeste singles werken ook gewoon overdag natuurlijk.
Als het me buurvrouw zou zijn zou dat heel erg vreemd zijn hahahquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Silenus het volgende:
Blake, kan wel trouwens. Je moet met je muis even op het matchingpercentage gaan, en als het balkje bij locatie helemaal vol is weet je dat het je buurvrouw is.
Ja lul nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Silenus het volgende:
M'n record qua buurvrouw is iemand op 6 huisnummers van me vandaan. Was van paiq.
hahahahahahahaquote:
Haar moeder is een badmeester of hebben ze een zwembad thuis?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Bartcoah het volgende:
Ze wil me zien in Zaandam om bij haar moeder in het zwembad te gaan chillen.
Chillen in een zwembad is een leuke date, maar gelijk bij moeders?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Bartcoah het volgende:
Oh een leuke update ik heb nu een leuk meisje waar ik in gesprek mee ben. Ze wil me zien in Zaandam om bij haar moeder in het zwembad te gaan chillen. Nou dat lijkt mij een uitstekend idee
Pics or it didn't happen? PM me maar krijg je een foto van haar.
Ze hebben een eigen zwembad thuis. Ik denk dat moeders hoog waarschijnlijk weg is. En om Mera ook te beantwoorden. Ja ze wil me zaterdag meteen zien. :/quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Haar moeder is een badmeester of hebben ze een zwembad thuis?
En indien ze er 1 thuis hebben; ze woont nog bij haar ouders?
En zo ja, zijn die thuis tijdens je zwemmiddagje?
Vragen, vragen...
Oh mooi, thanks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Silenus het volgende:
Blake, kan wel trouwens. Je moet met je muis even op het matchingpercentage gaan, en als het balkje bij locatie helemaal vol is weet je dat het je buurvrouw is.
Als haar moeder er niet is zou ik het zeker doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ze hebben een eigen zwembad thuis. Ik denk dat moeders hoog waarschijnlijk weg is. En om Mera ook te beantwoorden. Ja ze wil me zaterdag meteen zien. :/
Misschien gaat ze me wel afmakenkeuzes keuzes...
Moet ik zaterdag meteen gaan?
Ik heb met haar afgesproken in Zaandam op het station dus als we elkaar niet zien zitten dan lopen we gewoon meteen weg. Lekker makkelijk
En anders ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als haar moeder er niet is zou ik het zeker doen
Ik heb een foto van haar lichaam gezien en mooi wat een reed jongens en meisjes wat een ass. Beetje zo'n J.lo ass.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als haar moeder er niet is zou ik het zeker doen
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar lichaam gezien en mooi wat een reed jongens en meisjes wat een ass. Beetje zo'n J.lo ass.![]()
Ik begon het gesprek ook echt met:
Word je niet onwijs moe van al die geilende turken en marrokanen op je profiel?
Nee ze is ook heel leuk echt een heel leuk gesprek met haar. We denken echt precies over alles hetzelfde. Echt heel raarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahais er ook nog een gesprek mee te voeren? Of is ze alleen lekker?
Love is in pool. Love is in the poolquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee ze is ook heel leuk echt een heel leuk gesprek met haar. We denken echt precies over alles hetzelfde. Echt heel raarmooi en slim kom je niet vaak tegen
Hoe is het eigenlijk met jou Tijntje? Heel erg benieuwd hoe het met je gaat op Paiqquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Love is in pool. Love is in the pool
Ik zit er nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou Tijntje? Heel erg benieuwd hoe het met je gaat op Paiq
Siquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mooi man! Nog een leuke dame tegen gekomen?
Indicatie krijg je nog hoor.. als je muis beweegt over het score-bolletje krijg je een matchingscore op 5 onderdelen... 1 daarvan is locatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef BlakeGriffin het volgende:
Begon paiq net zo leuk te vinden.. hebben ze de matching aangepast. Whatever, sure, maar als je nu een oneliner wilt sturen krijg je geen indicatie meer waar diegene woont.
Gewoon leuk aan het chatten met iemandquote:
Goed man! Lekker jezelf blijven, want vrouwen weten namelijk wanneer een man liegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon leuk aan het chatten met iemand
Hahaha dat laatste klopt zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Goed man! Lekker jezelf blijven, want vrouwen weten namelijk wanneer een man liegt. Iets met geestelijk verder ontwikkeld
.
haters gaan nu zeggen: Iedereen is beter ontwikkeld dan jou Bart.
Als Harry Potter uit isquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wanneer ging je nou naar de bios Tijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |