Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Ik zit nu aan de rosé en vlieg morgen om half 10 naar Praag...
Bel/sms maar, dan kletsen we weer eens bijquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!
Och arme.. Je hebt iig 1 troost.. Er lopen nog onwijs toffe leuke mooie vrijgezelle mannen rondquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bel/sms maar, dan kletsen we weer eens bijMijn hele maand juni is so far nog leeg
![]()
(arme trieste eenzame ongewenste ik)
Pas op het is een black widow je komt niet meer levend terugquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!
Ga je me aan ze voorstellen 4 juni?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och arme.. Je hebt iig 1 troost.. Er lopen nog onwijs toffe leuke mooie vrijgezelle mannen rond
En ook deze kan ik al afvinken uit mijn "to do" lijstquote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Pas op het is een black widow je komt niet meer levend terug
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?quote:
"to do"quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ook deze kan ik al afvinken uit mijn "to do" lijstZe bijt niet.. althans, niet harder dan dat ik der van me af kan meppen.
Duidelijk geval van alleen de laatste posts lezenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?
Op mijn papa's verjaardagsfeestje!? vet gezellig!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?
Ik zie nergens staan wat er 4 juni is, maar dat zal wel aan mij liggen danquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Duidelijk geval van alleen de laatste posts lezen
Aardig blijven anders gaan ze ook zo tegen jou doen zoals tegen mijquote:
Jij zal je vriend wel via wow vindenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan wat er 4 juni is, maar dat zal wel aan mij liggen dan
Verder: who needs datingsites, anyway
Oh maar dat ben ik gewend hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Aardig blijven anders gaan ze ook zo tegen jou doen zoals tegen mij
Eerder hier op Fok als ik dit zo zie.quote:
<---- Ik val op meisjes met gele tanden die wow spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder hier op Fok als ik dit zo zie.
Dan moet je op zoek gaan in wow en niet op datingsitesquote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
<---- Ik val op meisjes met gele tanden die wow spelen
nee, ik heb er elke dag ook wel een zooitje. Ze komt je vanzelf tegenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer 4 nieuwe foto bewonderaarsters
Misschien toch eens credits kopen.. of niet?
Nee, want vrouwen zijn stom en jij gaat op vakantiequote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer 4 nieuwe foto bewonderaarsters
Misschien toch eens credits kopen.. of niet?
Gast echt serieus... hou eens op joh...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een vraagje. Als ik zeg dat ik halve Aussie ben worden al die dames meteen nat. Waarom? Zo bijzonder is dat toch niet. Of komt dat omdat ik lange haren heb en gewoon een surfer body hebhahahahha
Alle voorgaande flapdrollen uit dit topic, en dat waren er nogal wat in die 133 delen, verbleken bij deze.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast echt serieus... hou eens op joh...
PicardMike is nog steeds mijn favorietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alle voorgaande flapdrollen uit dit topic, en dat waren er nogal wat in die 133 delen, verbleken bij deze.
Nu wil ik namenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alle voorgaande flapdrollen uit dit topic, en dat waren er nogal wat in die 133 delen, verbleken bij deze.
Ik vind dat hij een lintje verdient.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is zeker de buitencategorie flapdrol, dit zal nooit meer overtroffen worden denk ik. Als ik terugdenk aan die Groninger koffieleut, om maar iemand te noemen, dan lijkt hij plotseling volkomen doorsnee.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi man!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Dit is zeker de buitencategorie flapdrol, dit zal nooit meer overtroffen worden denk ik. Als ik terugdenk aan die Groninger koffieleut, om maar iemand te noemen, dan lijkt hij plotseling volkomen doorsnee.
Ik post niet in ONZquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Techno het volgende:
Wellicht een goed idee om deze reeks te hernoemen naar: [Hang hier de clown uit] #134 Hihi, rolfcopter xD
Ik denk dat 1 leuk profiel per pagina ook ongeveer voor vrouwen geldt. En er zijn veel meer mannen die zijn aangemeld. Dus ik denk dat er meer leuke mannen zijn. Maar vast ook een hele hoop eikels en kanslozen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat een lastige vraag. Ik zie toch wel regelmatig profielen voorbij komen van mannen dat ik denk "nouuu... das lang niet verkeerd!". Maar dan heb ik het over maximaal 1 per pagina met zoekresultaten zeg maar. Op Lexa vond ik het destijds tegenvallen, Paiq ook. Ik heb het nu puur over RP. Ik weet niet hoeveel leuke vrouwen erop zitten, maar naar mijn mening zijn er sowieso veel meer mooie vrouwen dan mooie mannen (val totaal niet op vrouwen, maar kijk maar eens rond in de kroeg... vrouwen zijn gewoon vaak mooi, mannen niet).
Zie nu net pas dat 2 van de mannen die ik een berichtje stuurde niet meer online zijn geweest sinds de 12de
Laatst een geweldige avond gehad op de hockeyclub, maar kon me tot vanavond alleen haar achternaam "Mett" herinneren!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Silenus het volgende:
Daarom moet je ook op zoek gaan naar hockeymeisjes die Christal heten. (Weet alleen niet of er zoveel van zijn.)
Cristal =/= Christal, jammer jongquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laatst een geweldige avond gehad op de hockeyclub, maar kon me tot vanavond alleen haar achternaam "Mett" herinneren!
Maar verrek, die meid heette inderdaad zowaar Cristal!
Welkom in mijn dalende faal grafiekquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Cristal =/= Christal, jammer jong
EDIT: Oh kut het was een heel slecht grapje natuurlijk en ik tuin er met open ogen inSorry jongens, dat ik wederom teleurstel
![]()
Wie/wat/waar/hoezo/waarom? Dat zijn nu de vragenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laatst een geweldige avond gehad op de hockeyclub, maar kon me tot vanavond alleen haar achternaam "Mett" herinneren!
Maar verrek, die meid heette inderdaad zowaar Cristal!
Zij.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wie/wat/waar/hoezo/waarom? Dat zijn nu de vragen
Je houdt Theo hierbuiten he lulquote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
Crystal Meth, die naam ken ik ergens van. Ik weet het weer, het is de nieuwe vriendin van Theo Jansen natuurlijk!
Ah, ik vond het al bekend in de oren klinken...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
Crystal Meth, die naam ken ik ergens van. Ik weet het weer, het is de nieuwe vriendin van Theo Jansen natuurlijk!
Ik zoek ook nog mijn beste maatje op toen ik nog in Leiden woonden.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij.
Verslavend type.
De behoefte was er.
Omdat ik toe was aan een avondje out.
seewut?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog mijn beste maatje op toen ik nog in Leiden woonden.
Zeg eens eerlijk, ben je soms een Chinees die met google translate hier probeert mee te praten?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog mijn beste maatje op toen ik nog in Leiden woonden.
Ik was al in the game toen ik 8 was. Nee garpje, nee ik zoek mijn 'kinder' liefde weer is op. Ze was een heel mooi meisje kan ik me nog herinneren. We deden altijd alles samen we zouden samen later gaan trouwen etc etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Heb je met takjes in haar kut mogen porren?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik was al in the game toen ik 8 was. Nee garpje, nee ik zoek mijn 'kinder' liefde weer is op. Ze was een heel mooi meisje kan ik me nog herinneren. We deden altijd alles samen we zouden samen later gaan trouwen etc etc.toen ik 9 was ben ik verhuisd naar Haarlem. Ik was in alle toestand helemaal haar tel nummer vergeten. Ik ben haar achternaam ook vergeten. Dus het is nu onwijs moeilijk om haar terug te vinden.
Is het misschien mogelijk dat een basisschool nog data heeft van een klas in 1995-1998 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |