Nee dat niet, het is gewoon een zooltje maar dan wat dikker. Het loopt alleen kut en in de zomer draag ik vooral slippers dus dan heb ik sowieso geen steunzolen. Ik ga ze voornamelijk voor op m'n werk gebruiken omdat ik daar wel dichte schoenen aan heb en veel loop.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De LG optimus chic via ibood. Ik moet natuurlijk wel een hippe mams zijn he
Oh-oh had je mijn dinges nog ontvangen?
Succes bij de podotherapeut zijn steunzolen niet heel warm in de zomer?
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De LG optimus chic via ibood. Ik moet natuurlijk wel een hippe mams zijn he
Oh-oh had je mijn dinges nog ontvangen?
Succes bij de podotherapeut zijn steunzolen niet heel warm in de zomer?
Feli met de Griekse man!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou , meteen weer meedoen, dan win je wel
Hier pakte qltel het tentje uit, die schrok helemaal toen dat ding uitklaptequote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Strega het volgende:
ik had zaterdag het insiders pakket binnen.
Het tentje knalde me gelijk voor m'n kop![]()
Midas en ik gaan morgen beginnen.
Ja, zeker leuk pakket.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk pakket he
Rewimo moet je binnenkort nog wat laten bezorgen kan het altijd hier. Ik ben voorlopig nog wel thuis
Tnxquote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk pakket he
Rewimo moet je binnenkort nog wat laten bezorgen kan het altijd hier. Ik ben voorlopig nog wel thuis
quote:
Arm beest, maar wel knap dat ze dat kunnen doen voor hem!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus krijgt een huidtransplantatie ze halen huid van zijn bil af en transplanteren dat naar de ontstoken plek bij zijn blaas arme kat
Zo das ook watquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus krijgt een huidtransplantatie ze halen huid van zijn bil af en transplanteren dat naar de ontstoken plek bij zijn blaas arme kat
Welke bonnen? die op dat "kladblokje"quote:Op maandag 23 mei 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Arm beest, maar wel knap dat ze dat kunnen doen voor hem!
Ik ga denk ik maar op mijn werk leuren met die bonnen. En de zakjesIk ken in elk geval wel wat collega's met katten. En dan moeten ze ook nog die formuliertjes invullen hè.
Ik wist ook niet dat ze dat bij katten deden,hopelijk knapt hij er van op.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha, jij van harte met je man!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ze dat bij katten deden,hopelijk knapt hij er van op.
Oh-oh gefeliciteerdmet de Griek, mijn man is ook vandaag jarig.
![]()
De halve dag bezig geweest om genoeg stoelen en tafels onder het afdak te krijgen, voor het geval het gaat regenen.
Maar eindelijk klaar alleen dadelijk nog even onder de douche en het feest kan beginnen.![]()
Multi ik heb op Diaz gestemd
Nee, ik mocht ook niet tillen. Maar ik droeg Christan wel hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke bonnen? die op dat "kladblokje"
* ferrari_rood nog niet alles uitgepakt heeft
Hoe deed jij dat toen Christan nog een baby was na de keizersnee? toen mocht je toch ook niet tillen?
Uittesten kattenvoer.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:12 schreef Qwea het volgende:
Waar de fuck gaat het over? Een pakket? Wat voor pakket?
Dat lijkt me best veel, 1,3cm. Heerlijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed
iets minder aangekomen vandaag. Maar ze krijgt nu ook voeding met minder calorieën wel weer 1,3cm gegroeid
Oh wat ontzettend gaaf, dank je welquote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh. seizoen 1 van Dexter is verzonden.
Veel plezier straks op de wandeling en het etentje!
Oh jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ze dat bij katten deden,hopelijk knapt hij er van op.
Oh-oh gefeliciteerdmet de Griek, mijn man is ook vandaag jarig.
![]()
De halve dag bezig geweest om genoeg stoelen en tafels onder het afdak te krijgen, voor het geval het gaat regenen.
Maar eindelijk klaar alleen dadelijk nog even onder de douche en het feest kan beginnen.![]()
Multi ik heb op Diaz gestemd
Lezen gaat minder snel, omdat ik gelukkig zelf weer een klein beetje in de tuin probeer te doen. En we doordat ik iets mobieler ben gaan we weer wat vaker met z'n tweeën weg. Ik hoop over een tijdje je boeken in persona terug te kunnen brengen!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend gaaf, dank je wel![]()
Heb je eigenlijk al iets gelezen ondertussen?
No pressure, just curious![]()
Ik ben echt een verschrikkelijk leuk boek aan het lezen, had ik voor 10 cent bij de Kringloop weg, en ik kon het amper neerleggen gisteren
*Pagan*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*/Pagan*De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Nu staat er zo'n stomme koe op #1quote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Thanx mensen die gestemd hebben
Als ik niet win, wil ik toch wel de juryprijs winnen zeg.
Maar welke dan? Ik zie geen bekende koppies bij de recente inzendingen.quote:
Of je je sleutel al hebt!quote:
Jezus dat lijkt allemaal maar lang te duren bij jouquote:
Altijd al 31 mei hoor, maar het voelt idd erg langquote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus dat lijkt allemaal maar lang te duren bij jou
Wel 2011?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd al 31 mei hoor, maar het voelt idd erg lang
Geil!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef Barbaaf het volgende:
Ik had gistermiddag gedingest, dacht er pas zaterdagavond weer aanWel een uur eerder voor opgestaan op zondag want ik moest om 13 uur alweer ergens zijn
wie wat waar moet ik stemmen?quote:
gefeliquote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stond volgens mij wel op het koopcontract
Geen ideeeeeee, ik ben nog op kantoorquote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Is mijn dinges er al?
Kind is trainen, wij zijn nog even naar de Bauernmarkt gegaan. Moet je je wel door hordes bejaarden heenworstelen daar. Die hebben de hele dag de tijd maar moeten blijkbaar allemaal om 5 uur nog boodschappen doen daar.
Hij staat dr nog niet opquote:
Wat ga je allemaal kopen?quote:
soepjes, sausjes, hanuta koekjesquote:
ik ga zometeen mn mams ophalen, en denk dat we igg tot een uur of 9 zoet zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt goedKaufland is echt leuk. Als hier mensen voor het eerst komen nemen we ze vaak mee naar de grote Kaufland in Kleve. Ben je zo een paar uur zoet
Ze gaat best wel hard. Ze is nu net zo groot en zwaar als Joel toen hij met 36 weken geboren werd.quote:
Klinkt echt zooooo supertrots, zoals je dat zegt. Snifff, word ik helemaal emoe vanquote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hyves heb ik wel maar gebruik ik ook zelden
Net wel een foto van onze dochter erop gezet
Ow, jaaaa, vergat ik te vertellen straks. We hebben hem straks ontvangen. Vanmiddag.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je ons kaartje ooit al ontvangen Nok?
Zorg dan dat ie wakker blijftquote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vergeet altijd dat de Griek doordeweeks zo vroeg naar bed gaat, die moet al om 5 uur op weer
Ik kan m makkelijk wakker houden, maar das zo crappy voor hem aan het begin van de week.quote:
Oh nee, laat em dan vooral lekker slapenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan m makkelijk wakker houden, maar das zo crappy voor hem aan het begin van de week.
Bovendien kwam zn schoonzus partycrashen want die kwam ook nog ff verjaardag vieren met hem hier.
Oh en dat ik bonkjessliertjesongesteld ben vandaag hielp ook al niet![]()
Heb je spaghetti bolognese gemaakt voor hem? met gewelde gedroogde tomaatjes erbij enzoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan m makkelijk wakker houden, maar das zo crappy voor hem aan het begin van de week.
Bovendien kwam zn schoonzus partycrashen want die kwam ook nog ff verjaardag vieren met hem hier.
Oh en dat ik bonkjessliertjesongesteld ben vandaag hielp ook al niet![]()
Aah wat leuk, lekker dagje dierentuin, daarna een happy meal halen bij de Mac, 's avonds lekker op de bank Linda de Mol kijken. Hij een flesje bier, jij lekker een glaasje wijn. Schaaltje chips erbij voor de kids. Beestjes op de bank.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Psies ja![]()
Volgende week ga ik op de terugweg uit Delft mn nichtje oppikken in Utrecht, de oudste van de drie, en dan gaan we iets leuks doen met de kids samen
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah wat leuk, lekker dagje dierentuin, daarna een happy meal halen bij de Mac, 's avonds lekker op de bank Linda de Mol kijken. Hij een flesje bier, jij lekker een glaasje wijn. Schaaltje chips erbij voor de kids. Beestjes op de bank.
[..]
Aah wat leuk, lekker dagje dierentuin, daarna een happy meal halen bij de Mac, 's avonds lekker op de bank Linda de Mol kijken. Hij een flesje bier, jij lekker een glaasje wijn. Schaaltje chips erbij voor de kids. Beestjes op de bank.
[..]
Ik ga je quoten voor over 2 jaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Kortom, op de kids na een normale zaterdagavond van Ll.
Ja, nog netquote:
Hahaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, nog netDe poezen brengen al wuppies, dus het is bedtijd
Dierentuin; checkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Kortom, op de kids na een normale zaterdagavond van Ll.
Oh die had ik ook nog voor je, ik ben ze helemaal beuquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die had ik ook nog voor je, ik ben ze helemaal beu
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Je hoort het gelukkig ook niet 4x per uur op de radio
Ja psies, ik krijg dr echt helemaal de kriebels van, ik acht de kans dat ik die cds ooit nog vrijwillig ga luisteren echt megaminimaalquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Je hoort het gelukkig ook niet 4x per uur op de radio
Die grijsgedraaide hitjes kan ik dan ook niet meer horen. Vind het beide echt wel leuke artiesten, met leuke nummers. Maar op een gegeven moment ontsnap je er gewoon niet meer aanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Ynske het volgende:
zo heeft Caro dik een jaar in de radio gezeten aan een stuk
In je cd speler mss, in mijn radio zat ze ook een jaar lang ongevraagdquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Ynske het volgende:
zo heeft Caro dik een jaar in de radio gezeten aan een stuk
Ik pak idd altijd de RR3 met maar heel af en toe een vertraging.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik vroeg me af of jij met de RR3 naar het werk gaat en of dat wat is? Ik wilde morgen met de tram komen namelijk maar ik krijg ook eigenlijk dagelijks mails over stremmingen van de RR3 en ik heb geen zin om met Puck ergens eeuwen te wachten op een tram die niet komt.
in de autoradio/cdspeler danquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je cd speler mss, in mijn radio zat ze ook een jaar lang ongevraagd
klopt maar voor savonds en snachts vind ik t altijd wel lekker om mee te blehren als ik in de auto zitquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die grijsgedraaide hitjes kan ik dan ook niet meer horen. Vind het beide echt wel leuke artiesten, met leuke nummers. Maar op een gegeven moment ontsnap je er gewoon niet meer aan
Noem jij kinderen ook kids?quote:
Je weet dat je niet verplicht bent van begin tot eind mee te rijden héquote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk verhaal NokDie lui achter glazen wandjes zijn altijd zo behulpzaam
![]()
Ik beslis morgen wel of ik de tram neem of niet. RR3 rijdt namelijk niet hier dus ik moet overstappen nog op CS.
Buslijn 23 is de langste lijn van Nederland. Die sla ik ff over
Dexterrrrrrrquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
Vriend en ik zijn door alle seizoenen TBBT heen. Heeft iemand misschien tips voor een andere leuke serie? (zonder te veel actie)
Ja Delft rijdt langs Den haag HS en niet CS en dan is in Utrecht komen al lastiger.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Zo keek ik vandaag hoe ik vanuit Delft in Utrecht kan komen met het ov om het kind op te halen volgende week.
Twee manieren met 1 keer overstappen die een uur duren.
Overstappen vind ik zo een gedoe met al die honden en zo, dr was ook een directe verbinding.
Die duurt 2.5 uurstoptrein, ja daaag
Thank youquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DexterrrrrrrModern Family
Californication
Pushing Daisies
Ja, zeker 17 minuten of zo.quote:
Dexter is wel met actie trouwens.quote:
Hehequote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dexter is wel met actie trouwens.
Maar ik zou het wel gewoon doen![]()
Als de post mee werkt beginnen een vriendin en ik morgen aan seizoen 1 dankzij Pagan en Strega heb ik ze helemaal compleet![]()
2 hebben we al gekeken, 3 gaat ze zelf kijken want die wilde ik niet nog es zien, en dan doen we nu 1 en dan nog 4 en 5 samen
We gaan het zien en anders heb ik nog een leuke serie voor mezelfquote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd welke jullie leuk vinden![]()
Ik heb geen idee of Pushing Daisies leuk is voor mannen, de rest ieg wel
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)to-s-pop-on-top.html
WJ is een man?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Pushing daisies is ook leuk voor mannen. WJ vond het ook tof.
En wtf doet Jip op fok als ik niet thuis ben.
Ze doen ook vaak buurtonderzoek, dan vragen ze aan de buren met hoeveel honden ze je zien lopen en zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha er lag gisteren een kaartje in de bus.. ze waren blijkbaar langs geweest om te controleren voor de hondenbelasting. Ik heb maar 1 hond aangegeven..eerst 2, maar heb James weer eraf gehaald![]()
![]()
De rest zijn gewoon oppashondjes
Omdat te duur of?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
haha ach ja ze doen maar. Ik ga Diaz sowieso wel aangeven binnenkort, maar die andere 2 niet.
Ik bedoelde het ook niet aanvallend of zo, ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik kan het wel betalen hoor.. ik betaal sowieso de belasting in termijnen, dus dat boeit verder niet. K doe het gewoon niet.
Stond een telefoonnummer op t kaartje, zal vanmiddag eens bellen. Dan ben ik braaf
Mogge allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha er lag gisteren een kaartje in de bus.. ze waren blijkbaar langs geweest om te controleren voor de hondenbelasting. Ik heb maar 1 hond aangegeven..eerst 2, maar heb James weer eraf gehaald![]()
![]()
De rest zijn gewoon oppashondjes
Jesus fuck nee hè! Ben net ingelogd als mezelf, vraag jij me de DM/PM/mail van mijn vechtgenote te gaan checken.quote:
Dan laathetlekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jesus fuck nee hè! Ben net ingelogd als mezelf, vraag jij me de DM/PM/mail van mijn vechtgenote te gaan checken.![]()
* Pagan heeft nog geen koffie gehad.
Wel een knal voor je kanis aangezien het vandaag opeens je vechtgenote is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jesus fuck nee hè! Ben net ingelogd als mezelf, vraag jij me de DM/PM/mail van mijn vechtgenote te gaan checken.![]()
* Pagan heeft nog geen koffie gehad.
Foto van jezelf met alle honden.quote:
Liefjepoepje!quote:
poepescheetje !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liefjepoepje!
Had je mn kaartje nog gehad?
Jezus snol, altijd maar van huisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
poepescheetje !![]()
vast wel maar ben niet thuis nu
dat geeft toch heul niet
![]()
iedereen hier straks aan de postcodeloterij fiets ?
waarom en met wat?quote:
OKquote:
Nee, faceslapping is niet zo mijn ding.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel een knal voor je kanis aangezien het vandaag opeens je vechtgenote is?
Zit jouw kanis daar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
OK![]()
[..]
Nee, faceslapping is niet zo mijn ding.
Ach gos wat sneu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook geen symbooltjes
Rijdt de trein vanuit delft niet meer naar den haag cs? Ik ben er te lang niet meer geweest merk ik wel
Mijn dochter lag vanmorgen ijskoud in bed. Dus ik haal eruit blijkt ze helemaal nat te zijn. Ze had vannacht gespuugd las ik in het rapport maar lag dus in natte vieze kleertje. Haar temp was ook maar 36.5
Bij mij ook, maar pas nadat ik gepost heb in het topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow die staan bij mij gewoon in het midden![]()
Wat stom f_r.. ze konden dr toch wel ff omkleden
Jawel hoor. Er is er een die naar CS rijdt en een die naar HS en laan van NOI rijdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook geen symbooltjes
Rijdt de trein vanuit delft niet meer naar den haag cs? Ik ben er te lang niet meer geweest merk ik wel
Mijn dochter lag vanmorgen ijskoud in bed. Dus ik haal eruit blijkt ze helemaal nat te zijn. Ze had vannacht gespuugd las ik in het rapport maar lag dus in natte vieze kleertje. Haar temp was ook maar 36.5
Kanis = gezicht/hoofd. http://nl.wiktionary.org/wiki/kanisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Late reactie sorry, de hulp is hier.quote:
Wat slechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze huilde helemaal niet. Na het knuffelen heb ik haar maar lekker warm ingepakt terug gelegd hopelijk blijft haar temp stabiel vandaag.
Het lijkt me dat ze maar zo snel mogelijk naar huis moet!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze had om 05:00 voeding gekregen en ik was er om 08:00
Driedelige DM is jouw kant weer opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik zit op m'n telefoon en dan krijg ik geen melding van nieuwe dms maar ik zal ff kieken
Kan me goed voorstellen dat je er beroerd van bent. Je geeft de zorg uit handen en dat is al erg genoeg en als het dan niet goed gebeurt is het helemaal klote.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er zeker iets van gezegd maar natuurlijk was de gene van de nachtdienst er niet meer.
Ik ben er best beroerd van vind het zo zielig
en nu ben ik op i-net kleertjes in maat 50 aan het zoeken. Was al bij de prenatal geweest en al het een en ander gekocht maar schrok van de rekening dus nu even online zoeken en eventueel ruilen bij de prenatal.
quote:
De sfeer is hier beterderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:10 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat lekker met de banners enzo
Ik ben ook wel benieuwd wat Lucille Werner met Martin Luther King gaat doen
Ik zie die opperbaas van jou nooit meer bij Boulevard, had 'ie geen zin meer ofzo?quote:
Oh jawel hij was dr volgens mij vorige week nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie die opperbaas van jou nooit meer bij Boulevard, had 'ie geen zin meer ofzo?
Is die ouwe de eindbaas?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh jawel hij was dr volgens mij vorige week nog.
1 keer in de week en soms niet als t niet uitkomt.
En hij is niet mn opperbaas![]()
Ik ben verliefd op een liedje, wil je t horen?
Dat hoort toch met een hoop schelden enzo gepaard te gaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Ben aan het ontdekken hoe alles werktOp wifi, abbo gaat pas over een maand in helaas. Maar goed, lekker experimenteren en dingen instellen en zo. Gaaf!
Ik lees het liefst in bad of in de trein.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh nee ik vond het wel lekker. Boek lezen in de trein vond k niet fijn, word ik misselijk van.
Ik heb nu een of ander oud verrot telefoontje. Heb mn abbo's opgezegd, wat een rust
Dat stadium komt vast ook nog welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef APK het volgende:
Dat hoort toch met een hoop schelden enzo gepaard te gaan?
Ik lees ook graag in de treinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees het liefst in bad of in de trein.
Dan weet je tenminste zeker dat je lekker lang ongestoord kan zitten
De diva'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Collega kwam net de honden wakker maken omdat ze wilde knuffelen met Kees.
Nu is ze ze aan het bedienen.
Water brengen, Chico zn deken in de zon leggen etc etc![]()
En ik maar zeggen "ik zei toch dat je ze beter gewoon kon laten slapen!"
Kees de Diva jaquote:
Ik zit ZO te janken hier. Heb ik me een maand lang in de stress gezeten om niksquote:
Mama Mia gefeliciteerdquote:
Dat is geen toeval je bent haar moeder en dat weet ze gewoon , het is gewoon een slimme meidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
voor mama_mia moet je nu een eindpresentatie geven?
oh-oh ik heb die symbooltjes nu ook
Mijn nieuwe tel heeft ook een i-net functie alleen heb ik geen i-net abbo
Ik ben net toch nog maar even naar het z-huis gereden. Volgens de een mag ik wel rijden volgens de ander niet. Heb het toch maar gewoon gedaan. Ze wilde net sondevoeding gaan geven ze was niet wakker genoeg. Ik vond van wel en hup heel de fles leeg. En toen ik haar uit haar bedje wilde pakken stak ze 2 armpjes naar mij uit zal wel toeval zijn maar toch
Nee da's alleen bij mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort toch met een hoop schelden enzo gepaard te gaan?
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben net toch nog maar even naar het z-huis gereden. Volgens de een mag ik wel rijden volgens de ander niet. Heb het toch maar gewoon gedaan. Ze wilde net sondevoeding gaan geven ze was niet wakker genoeg. Ik vond van wel en hup heel de fles leeg. En toen ik haar uit haar bedje wilde pakken stak ze 2 armpjes naar mij uit zal wel toeval zijn maar toch
Met Bink gaat het nog steeds *afklopt* goed! Bijna 15quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met bink greys en doet je over het alweer?
Vast wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze doet het heel goed ja. Jammer dat ze iets was afgevallen hopelijk zit er morgen weer wat bij
Hartstikke goed. Heb je haar d'r flink van langs gegeven?quote:
Ze kent haar mama hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Iets met een knop of zo toch?quote:
Jaquote:
Ik zit nog niet helemaal in mijn nieuwe baan maar doe wel al werk voor mijn nieuwe baanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe baan rewimo? en hoe is het met je been en buik?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef senesta het volgende:
Wat een goede verhalen f_r, je mooie meisje.. Ik ben zo blij voor jullie dat het zo goed gaat.
Ik zag vandaag een advertentie uit de buurt van mensen die alaska malamute pups hebben en OMG wat vind ik die beesten geweldig![]()
En nee, er komt er geen één
Weet je wat ze ervoor vragen?quote:
Klopt. Ik heb me altijd voorgenomen om mijn dieren bij fokkers of een asiel te halen. Ik weiger echt aan broodfok mee te werkenquote:
Nah, ik was er niet zo laaiend over. Maar goed je moet soms ook op de mening van anderen af gaan natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ehm nou, niet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hm niet zo prettig dus hoelang ben je nu pijn vrij geweest?
Ja, ben er benieuwd naar, wat ze gaan vinden! Sterkte morgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm nou, niet eigenlijkWant toen mijn been geen pijn deed, deed mijn buik het
Maar ik loop nog steeds "los" (zonder krukken dus) al gaat het wel moeilijker langzamerhand en ik weet niet hoe lang ik dat nog zal kunnen. Ik hoop morgen te horen wat ze nu gaan doen om te onderzoeken wat de oorzaak van de pijn in mijn heup is.
Dank je welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Strega het volgende:
Ja, ben er benieuwd naar, wat ze gaan vinden! Sterkte morgen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij is al 16 dus al een oude man maar ongelooflijk lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |