Nee dat niet, het is gewoon een zooltje maar dan wat dikker. Het loopt alleen kut en in de zomer draag ik vooral slippers dus dan heb ik sowieso geen steunzolen. Ik ga ze voornamelijk voor op m'n werk gebruiken omdat ik daar wel dichte schoenen aan heb en veel loop.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De LG optimus chic via ibood. Ik moet natuurlijk wel een hippe mams zijn he
Oh-oh had je mijn dinges nog ontvangen?
Succes bij de podotherapeut zijn steunzolen niet heel warm in de zomer?
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De LG optimus chic via ibood. Ik moet natuurlijk wel een hippe mams zijn he
Oh-oh had je mijn dinges nog ontvangen?
Succes bij de podotherapeut zijn steunzolen niet heel warm in de zomer?
Feli met de Griekse man!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou , meteen weer meedoen, dan win je wel
Hier pakte qltel het tentje uit, die schrok helemaal toen dat ding uitklaptequote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Strega het volgende:
ik had zaterdag het insiders pakket binnen.
Het tentje knalde me gelijk voor m'n kop![]()
Midas en ik gaan morgen beginnen.
Ja, zeker leuk pakket.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk pakket he
Rewimo moet je binnenkort nog wat laten bezorgen kan het altijd hier. Ik ben voorlopig nog wel thuis
Tnxquote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk pakket he
Rewimo moet je binnenkort nog wat laten bezorgen kan het altijd hier. Ik ben voorlopig nog wel thuis
quote:
Arm beest, maar wel knap dat ze dat kunnen doen voor hem!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus krijgt een huidtransplantatie ze halen huid van zijn bil af en transplanteren dat naar de ontstoken plek bij zijn blaas arme kat
Zo das ook watquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus krijgt een huidtransplantatie ze halen huid van zijn bil af en transplanteren dat naar de ontstoken plek bij zijn blaas arme kat
Welke bonnen? die op dat "kladblokje"quote:Op maandag 23 mei 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Arm beest, maar wel knap dat ze dat kunnen doen voor hem!
Ik ga denk ik maar op mijn werk leuren met die bonnen. En de zakjesIk ken in elk geval wel wat collega's met katten. En dan moeten ze ook nog die formuliertjes invullen hè.
Ik wist ook niet dat ze dat bij katten deden,hopelijk knapt hij er van op.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha, jij van harte met je man!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ze dat bij katten deden,hopelijk knapt hij er van op.
Oh-oh gefeliciteerdmet de Griek, mijn man is ook vandaag jarig.
![]()
De halve dag bezig geweest om genoeg stoelen en tafels onder het afdak te krijgen, voor het geval het gaat regenen.
Maar eindelijk klaar alleen dadelijk nog even onder de douche en het feest kan beginnen.![]()
Multi ik heb op Diaz gestemd
Nee, ik mocht ook niet tillen. Maar ik droeg Christan wel hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke bonnen? die op dat "kladblokje"
* ferrari_rood nog niet alles uitgepakt heeft
Hoe deed jij dat toen Christan nog een baby was na de keizersnee? toen mocht je toch ook niet tillen?
Uittesten kattenvoer.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:12 schreef Qwea het volgende:
Waar de fuck gaat het over? Een pakket? Wat voor pakket?
Dat lijkt me best veel, 1,3cm. Heerlijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed
iets minder aangekomen vandaag. Maar ze krijgt nu ook voeding met minder calorieën wel weer 1,3cm gegroeid
Oh wat ontzettend gaaf, dank je welquote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh. seizoen 1 van Dexter is verzonden.
Veel plezier straks op de wandeling en het etentje!
Oh jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ze dat bij katten deden,hopelijk knapt hij er van op.
Oh-oh gefeliciteerdmet de Griek, mijn man is ook vandaag jarig.
![]()
De halve dag bezig geweest om genoeg stoelen en tafels onder het afdak te krijgen, voor het geval het gaat regenen.
Maar eindelijk klaar alleen dadelijk nog even onder de douche en het feest kan beginnen.![]()
Multi ik heb op Diaz gestemd
Lezen gaat minder snel, omdat ik gelukkig zelf weer een klein beetje in de tuin probeer te doen. En we doordat ik iets mobieler ben gaan we weer wat vaker met z'n tweeën weg. Ik hoop over een tijdje je boeken in persona terug te kunnen brengen!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend gaaf, dank je wel![]()
Heb je eigenlijk al iets gelezen ondertussen?
No pressure, just curious![]()
Ik ben echt een verschrikkelijk leuk boek aan het lezen, had ik voor 10 cent bij de Kringloop weg, en ik kon het amper neerleggen gisteren
*Pagan*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*/Pagan*De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |