De verheviging van de bombardementen onder Nixon was wel degelijk een koerswijziging.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Mr.DD het volgende:
" In 1972 wijzigde Nixon zijn Vietnambeleid door over te gaan op zware
bombardementen op Noord-Vietnam, wat leidde tot het neerhalen van
Amerikaanse bommenwerpers door Noord-Vietnam (en het maken van
de krijgsgevangenen die op de foto zijn te zien"Alsof er de rest van de oorlog NIET is gebombardeerd of piloten hebben gevlogen of mensen gevangen zijn genomen. Antwoord slaat helemaal nergens op in combinatie met beleid Nixon
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik dacht dat die jongens op die foto na onderhandeling naar huis mochten
Verheviging ja, maar nou niet echt het eerste punt waar je op komt als je krijgsgevangen ziet right? Meerdere antwoorden goed iig lijkt mequote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De verheviging van de bombardementen onder Nixon was wel degelijk een koerswijziging.
Ja ik had ook zoiets van huh? En dat zie je op dat plaatje omdat? Maar dat stuk van dat VS wel kwetsbaar was had ik iig wel een punt voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Verheviging ja, maar nou niet echt het eerste punt waar je op komt als je krijgsgevangen ziet right? Meerdere antwoorden goed iig lijkt me
Wat heeft dat met mediabeleid te maken?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef Clumsy het volgende:
Ik vind vraag 27 wel vaag hoor.
Ik had iets van : Achteraf bleek dat de oorlog helemaal voor niets was geweest, want het Noorden ging het Zuiden twee jaar later bezetten.
Mediabeleid staat er hequote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef Clumsy het volgende:
Ik had iets van : Achteraf bleek dat de oorlog helemaal voor niets was geweest, want het Noorden ging het Zuiden twee jaar later bezetten.
'mediabeleid'quote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef Clumsy het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mediabeleid te maken?
quote:
quote:
quote:Bij 11
Ik heb staan dat door de welvaart in 1500 - 1650 de leefsomstandigheden etc. beter waren, waardoor de bevolking kon groeien en mensen gemiddeld langer leefden.
Daarna ging het weer slecht met de nijverheid, waardoor de bevolking inkrimpte.. etc.
Zou dit een puntje opleveren?
Had over het lands/zeegewesten gelezen
Ik heb 63-66 punten ofzo.
Volgens mij is dat niet echt goed... Ik had iets staan over dat de landgewesten meer zelfvoorziend waren enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |