Inderdaad. TS is een meesterlijke troll en iedereen trapt erin.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef GroeneGod het volgende:
fout door nieuwe werkgever, tophypotheek en BMW-5serie gaan niet door
[ afbeelding ]
nee wie is hier geldzuchtig, baan van 5K naar 6K proberen te bluffen en in de kou blijven staan...ach banen van 5K zat...wat kan jou die 150 euro dan schelen!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef Leonidas82 het volgende:
Oh...en dit hele juridische circus om slechts 43 euroCammonn hoe triest ben je als kvk dan, om dit soort snabbelbedragjes te verkopen aan een dure incasseerder?
We glijden steeds sneller af in deze verdomde en geldzuchtige maatschappij
Ik weet niet wat erger is: iemand die echt zo dom is als TS zich voordoet of een troll die een dermate leeg leven heeft dat hij dit soort topic opent puur om enige interactie met andere levende wezens te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef eleusis het volgende:
Ik heb lang gelachen om die Leonidas, maar dit is het topic waarmee hij zijn hand heeft overspeeld. Zó ignorant kan een mens niet zijn. Dus toch een troll. Chapeau, TS...
+1quote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: iemand die echt zo dom is als TS zich voordoet of een troll die een dermate leeg leven heeft dat hij dit soort topic opent puur om enige interactie met andere levende wezens te hebben.
Bij deze een verzoek om een kopie van het dwangbevel in te scannen en te tonen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
ff voor de duidelijkheid,
dit topic is dus geen troll, op verzoek kan er zelfs een kopie van het dwangbevel worden ingescand en getoond. Ophouden om serieuze vragen om zeep te helpen met trollverdachtmakingen
dit dus... daarna verderquote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij deze een verzoek om een kopie van het dwangbevel in te scannen en te tonen.
Wellicht kunt u ook nog antwoord geven op de vraag waarom u niet heeft betaald en/of geen gehoor heeft gegeven aan de eerdere verzoeken tot betaling van de overeengekomen contributie?
Wélke serieuze vragen (van jouw kant)?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
ff voor de duidelijkheid,
dit topic is dus geen troll, op verzoek kan er zelfs een kopie van het dwangbevel worden ingescand en getoond. Ophouden om serieuze vragen om zeep te helpen met trollverdachtmakingen
Onderquote:Wij verzoeken u het bedrag van ¤ 52,52 (inclusief ¤ 6 aanmaningsvergoeding), alsnog binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief te voldoen op rekeningnummer..... t.n.v. Kamer van Koophandel Rotterdam onder vermelding van het factuurnummer .....
Betalingen tot en met 20 april 2011 zijn door ons verwerkt. Voor het vervolg van onze incassoprocedure verwijzen wij naar onze website www.kvk.nl onderwerp incassoprocedure KvK.
De kosten van de uit te voeren invorderingsmaatregelen komen volledig voor uw rekening en bedragen minimaal ¤ 85,00 (incl. BTW). Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Financiën, telefoon ...., fax ......)
Hoe kan TS dit nu "per direct" een deurwaarder noemen.... die had al een week eerder kunnen komen.... KvK was in de tweede aanmaning superduidelijk en alles staat ook op de site.quote:betreft: Aanmaning (tevens vooraankondiging dwangbevel)
TS heeft deze ook nooit gehad, 1 grote (geslaagde) troll...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:03 schreef zitroen het volgende:
Ook ik had de rekening van de KvK op het stapeltje "later te betalen" gelegden kreeg dus die tweede aanmaning van de KvK...
Ik zal het stukje dat mij ertoe zetten deze rekening meteen te betalen en niet meer te vergeten hier zetten:
[..]
Onder
[..]
Hoe kan TS dit nu "per direct" een deurwaarder noemen.... die had al een week eerder kunnen komen.... KvK was in de tweede aanmaning superduidelijk en alles staat ook op de site.
Hmm, toch altijd zonde van je tijd he die kuttrollen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. TS is een meesterlijke troll en iedereen trapt erin.
Yep, je rekeningen betalen!!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef Leonidas82 het volgende:
Wie weet wat mijn mogelijkheden zijn om onder die incassokosten uit te komen?
2 dagen de tijdquote:Op maandag 23 mei 2011 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel tijd krijg je om te betalen volgens dat dwangbevel?
Bezwaar maken kan alleen bij de kantonrechter in dit geval, dus veel plezierquote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja op het dwangbevel zelf (getiteld in naam der koningin)
Onderaan
Niet laten liggen. Wel werk van maken, dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja op het dwangbevel zelf (getiteld in naam der koningin)
Onderaan
Is er al een titel?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Alicey het volgende:
Wanneer de onderliggende vordering van de KVK terecht is en de gerechtsdeurwaarder aan de deur kwam met een dwangbevel, zul je het volledige bedrag inclusief de kosten voor het dwangbevel aan de gerechtsdeurwaarder moeten betalen.
Je hoeft het overigens niet per se te doen, dan haalt de gerechtsdeurwaarder het wel bij je bank, werkgever of debiteuren op, of gaat over op het verkopen van je inventaris of inboedel.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
dit topic is dus geen troll, op verzoek kan er zelfs een kopie van het dwangbevel worden ingescand en getoond.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef Auti het volgende:
Bij deze een verzoek om een kopie van het dwangbevel in te scannen en te tonen.
Ach hemeltje, wat sneu nou, zoëen coïncidentiequote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:
Dwangbevel inscannen lukt niet
De scanner heeft geen verbinding met mij laptop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |