2 dagen de tijdquote:Op maandag 23 mei 2011 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel tijd krijg je om te betalen volgens dat dwangbevel?
Bezwaar maken kan alleen bij de kantonrechter in dit geval, dus veel plezierquote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja op het dwangbevel zelf (getiteld in naam der koningin)
Onderaan
Niet laten liggen. Wel werk van maken, dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja op het dwangbevel zelf (getiteld in naam der koningin)
Onderaan
Is er al een titel?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Alicey het volgende:
Wanneer de onderliggende vordering van de KVK terecht is en de gerechtsdeurwaarder aan de deur kwam met een dwangbevel, zul je het volledige bedrag inclusief de kosten voor het dwangbevel aan de gerechtsdeurwaarder moeten betalen.
Je hoeft het overigens niet per se te doen, dan haalt de gerechtsdeurwaarder het wel bij je bank, werkgever of debiteuren op, of gaat over op het verkopen van je inventaris of inboedel.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
dit topic is dus geen troll, op verzoek kan er zelfs een kopie van het dwangbevel worden ingescand en getoond.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef Auti het volgende:
Bij deze een verzoek om een kopie van het dwangbevel in te scannen en te tonen.
Ach hemeltje, wat sneu nou, zoëen coïncidentiequote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:
Dwangbevel inscannen lukt niet
De scanner heeft geen verbinding met mij laptop
Laat lekker voorkomen en voer zelf je verweer.. Is weer eens wat anders dan al die verstekvonnissen en hebben ze in de rechtbank ook weer eens wat te lachen.quote:
Een heleboel snabbelbedragjes is een heleboel geld....quote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef Leonidas82 het volgende:
Oh...en dit hele juridische circus om slechts 43 euroCammonn hoe triest ben je als kvk dan, om dit soort snabbelbedragjes te verkopen aan een dure incasseerder?
Waarin ook de betalingsmoraal steeds slechter wordt....quote:We glijden steeds sneller af in deze verdomde en geldzuchtige maatschappij
Verstandig, want het kantongerecht (ik neem maar zo aan dat je dat bedoelt wanneer je spreekt over het kantoorgerecht) heeft geen competentie waar het aankomt op besluiten van de kamer van koophandel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Overwoog om het nog voor het kantoorgerecht te laten komen. Had al ff gecontact met het rechtsbureau maar zij adviseerden ook om toch die 154 euro te betalen
uiteindelijk alsnog die 154 euro betaald
Valt de bijdrage KVK dan onder belastingrecht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verstandig, want het kantongerecht (ik neem maar zo aan dat je dat bedoelt wanneer je spreekt over het kantoorgerecht) heeft geen competentie waar het aankomt op belastingrecht.
Hmm, ik haal wat topics door elkaar geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Valt de bijdrage KVK dan onder belastingrecht?
maakt dat uit ? In Beidde gevallen ben je je geld kwijt....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Valt de bijdrage KVK dan onder belastingrecht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |