me 2quote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef Mallerd het volgende:
Was goed te doen, maar die Ho Chi Minh chronologie heb ik fout
Is volgens mij gebaseerd op de norm van de afgelopen jaren en niet op alle mogelijkheden. De norm wordt pas op 16 juni bekend.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef Markachuuu het volgende:
Huh op examenklacht staat een veel hoger cijfer.. tussen de 6,5 en 7,3.. is hier de normering al bijgevoegd ofzo?
Er waren 77 punten te halen, niet 70.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEee
Ik heb best streng nagekeken. Kom uit op 48 punten
48/70 x 9 = 6,2
woehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Beter heb ik minimaal die 48 punten! Heb een 5,8 nodig.
Op mijn examen staatquote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef 111023 het volgende:
De formule is nu --> Punten / 73 * 9 = minimum cijfer.
Anders was het --> Punten / 76 * 9 = minimum cijfer.
Bij de twee formule zou je juist een lagere N-norm krijgen, maar bij de 1e lijkt me dat van niet. Aangezien je die gratis punten helemaal niet meerekent en ze gewoon geschrapt zijn. ?
Er waren er 73.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er waren 77 punten te halen, niet 70.
Nee volgens mij zit de norm van LAKS bij ieder vak tussen de 0.6-1.4quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Is volgens mij gebaseerd op de norm van de afgelopen jaren en niet op alle mogelijkheden. De norm wordt pas op 16 juni bekend.
Dat dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Op mijn examen staat
"Voor dit examen zijn maximaal 73 punten te behalen"
Dus die 3 pnt voor vraag 1 en 2 eraf, dan hou je er maar 70 over.
Oh,pfff.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Verkeerde topicIk dacht, rare vragen hier.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
73 punten. Dus min 3 pnt = 70.
http://examenklacht.nl/ni(...)schiedenis-geschraptquote:Afgelopen vrijdagmiddag tipte een leerling het LAKS dat het havo examen geschiedenis was uitgedeeld aan een aantal kandidaten in plaats van het havo examen Engels. Naar aanleiding van deze blunder zouden de eerste twee vragen van het geschiedenis examen onder een aantal examenkandidaten al bekend zijn.
Het CvE heeft naar aanleiding van deze berichten besloten dat vragen 1 en 2 van het havo geschiedenis examen dat vanochtend afgenomen is,niet meegenomen worden in de beoordeling. "De kans dat geheimhouding op deze wijze geschonden is, is niet volledig uit te sluiten", aldus een woordvoerder. Aan iedere kandidaat moet het maximale puntenaantal worden toegekend voor deze twee vragen, ongeacht wat er geantwoord is.
Ja, ongeacht wat je antwoord staat er.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Markachuuu het volgende:
Geldt dat trouwens ook als je daar niks hebt ingevuld? Vast wel toch? :3
Oh, dus je moet die 3 punten erbij optellen?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
http://examenklacht.nl/ni(...)schiedenis-geschrapt
Tuurlijk, ongeacht wat er is ingevuld, dus als je niks invuld krijg je ook de punten.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Markachuuu het volgende:
Geldt dat trouwens ook als je daar niks hebt ingevuld? Vast wel toch? :3
Jup!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, dus je moet die 3 punten erbij optellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |