Balen joh!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb maar 66 punten van de 73.
Ik had een 8.8 nodig verdomme, heb maar een 8.3 minimaal!
Zegt niets dat het tussen 8.3 en 9.6 ligt, misschien is de normering wel gewoon 0! HE! Zit ik opgescheept met zo'n cijfer.
En eigenlijk moet de berekening gewoon 66 : 73 x 10 zijn, is het meest logisch en hoef je niet te klooien met al die N norm enz.
Weet niet, moet op zo'n PTA gesprek. Studie is in het Engels, dus weet niet of dat verlooting is enz. enz.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef IvarHAVO het volgende:
[..]
Wil je een studie waarbij geloot wordt?
Doe je ook een IB programme dan? (:quote:Op maandag 23 mei 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Weet niet, moet op zo'n PTA gesprek. Studie is in het Engels, dus weet niet of dat verlooting is enz. enz.
Ja, IBMS.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:54 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Doe je ook een IB programme dan? (:
0.5quote:Op maandag 23 mei 2011 15:53 schreef 111023 het volgende:
Wat was de norm vorig jaar van Geschiedenis??
Nee, ik doe met je mee. We hebben wel het geluk dat het pas 13:30 is, dus zelfs als het 4 uur wordt, heb je nog méér dan voldoende slaap (12 uur opstaan, 3 kwartier alles nakijken is dan nog mogelijk ook en je hebt 8 uur slaap gehad).quote:Op maandag 23 mei 2011 15:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie ook economie, trouwens?
Dat wordt weer een nachtje doorhalen voor mij, hopelijk ben ik niet alleen.
IBMS is een vervolgstudie op het hboquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Ik bedoelde een Engels IB programma. Dat is IBMS niet of wat? xD
IBMS staat voor International Business Management & Studies. De voertaal is Engels.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Ik bedoelde een Engels IB programma. Dat is IBMS niet of wat? xD
Ik naar Avans in Den Bosch.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:58 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga naar Avans Hogeschool in Breda en jullie?
Eindje.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:58 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga naar Avans Hogeschool in Breda en jullie?
quote:Het International Baccalaureate (IB), voorheen International Baccalaureate Organization (IBO), is een internationale instantie die onder andere het International Baccalaureate Diploma Programme, een pre-universitaire opleiding van twee jaar bedoeld voor de leeftijd van 16 tot 19 jaar, verzorgt.
Een IB-diploma wordt door Nederlandse instanties erkend als gelijkwaardig aan het vwo. Het Europese Baccalaureaat is van de IB-diploma afgeleid. De opleiding wordt verzorgd door een instelling in Genève, Zwitserland.[1]
Bieden ze daar IBMS aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik naar Avans in Den Bosch.
Wat bedoel je met eindje? Ga je ook naar Breda? Breda is de beste IBMS opleiding van NL.quote:
Fontys Eindhoven.. dichtbij huisquote:Op maandag 23 mei 2011 16:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met eindje? Ga je ook naar Breda? Breda is de beste IBMS opleiding van NL.
Oh, ik dacht dat je ook ibms ging doen..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee? Ik ga rechten studeren.
Nee, nooit gezegd.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ook ibms ging doen..
Succes!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:03 schreef IvarHAVO het volgende:
Ik ga maandag auditie doen bij het Rotterdams conservatorium
Succes!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:03 schreef IvarHAVO het volgende:
Ik ga maandag auditie doen bij het Rotterdams conservatorium
Die ben ik inderdaad ook tegenkomen in het boek, maar stond niet in het correctiemodel, normaliter zou die idd goed gerekend moeten worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef admiraalmichiel het volgende:
bij vraag 23 hé
23- noem 2 redenen voor het uitblijven van een hongersnood.
ik heb als eerste Noord-Vietnam ontvangt voedesel van communistische buurlanden,
en als tweede , dat de bevolking in noord vietnam 's nachts oogste / zaaide, want s'nachts waren er geen amerikaanse bombardementen. En dat dan hierdoor dat de hongersnood uitbleef.
kan ik die tweede goedrekenen ?
jaa ik wil ibms doen, mr ik twijfel nogquote:
DAT HAD IK OOK. Precies hetzelfde (alleen had ik alleen China opgeschreven, niet de SU). Maar ik weet niet of het goed is.. ;oquote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef admiraalmichiel het volgende:
bij vraag 23 hé
23- noem 2 redenen voor het uitblijven van een hongersnood.
ik heb als eerste Noord-Vietnam ontvangt voedesel van communistische buurlanden,
en als tweede , dat de bevolking in noord vietnam 's nachts oogste / zaaide, want s'nachts waren er geen amerikaanse bombardementen. En dat dan hierdoor dat de hongersnood uitbleef.
http://havovwo.nl/havo/hgs/bestanden/hgs11itab.pdfquote:Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, die klopt niet. Daar staat 79 (?) punten. Het zijn er 73.
JALOEZIIEEEEquote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jongens, ik ga slapen. Ik ben zoooo kapot.
Je bedoelt die ene over Jan Poppens?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
TROUWENS. Ik heb gister met vraag 4 behandelt met een vriend van me. Echt precies dezelfde vraag, alleen een andere naam.![]()
![]()
Dat had ik ook, die tweede redenering! Neem aan dat ze die wel goed zullen rekenen?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef admiraalmichiel het volgende:
[...]
Matig tot kut. Tussen een 4,7 en een 6,7. Heb 'gemiddeld' gerekend (waar ik bij de ene twijfelde gaf ik wel punten, en bij de ander niet).quote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik keek bij het pilot, moest de normale hebben.
Hoe is het gegaan?
Ehhh.... Wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef Tetouanie het volgende:
50 - 53 punten. Ik hoop dat ik genoeg punten heb voor een 4.8.
Komt wel goed.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Matig tot kut. Tussen een 4,7 en een 6,7. Heb 'gemiddeld' gerekend (waar ik bij de ene twijfelde gaf ik wel punten, en bij de ander niet).
Dus hopen dat ik op 't goeie puntenaantal zat (38) en een norm van 0,3 want ik móét die 6 afgerond hebben!
Kan IB op jullie school op havo dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:06 schreef Markachuuu het volgende:
Oh was in de war met IB en IBMS. IB is indd extra examen (tweetalig enzo) in het Engels er extra bij(wat ik dus doe). Zjorry.
53 punten zijn wel meer dan genoeg voor een 4.8, maar ben bang dat die k*t leraar van mij me gaat naaien op de een of ander manier. Die kijkt altijd echt erg streng na en doet net alsof jij daarbij baat hebt, terwijl dat natuurlijk niet het geval is.quote:
op naar de geschiedenis leraren opleiding te Nijmegen !!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:24 schreef handboek het volgende:
Op naar de geschiedenis leraren opleiding te Rotterdam!!
oops, double postquote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef Tetouanie het volgende:
[..][quote]Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Daar heb je de 2e corrector voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:25 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
53 punten zijn wel meer dan genoeg voor een 4.8, maar ben bang dat die k*t leraar van mij me gaat naaien op de een of ander manier. Die kijkt altijd echt erg streng na en doet net alsof jij daarbij baat hebt, terwijl dat natuurlijk niet het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |