quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik maakte trouwens wel een grapje in het vorige topic!
Wat is het nou.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik maakte trouwens wel een grapje in het vorige topic!
Echte liefde, onverwoestbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mwah ze ziet er wel uit alsof ze van kinky houd. Zo vastbinden op bed en dan over haar gezicht plassen.
toevallig ken ik haar, 'tis mijn nicht...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht ik net een lekker wijf te hebben gezien, blijkt het een kerel te zijn:
[ afbeelding ]
Waarom doen die animefans dit? Beetje slecht oplettende mannen misleiden met hun fag crossdressing. Ik had al zo'n vermoeden maar ik bespeurde enige tietvorming.
Nu ga ik helemaal nooit naar een animecon want met mijn beoordelingsvermogen lig ik uiteindelijk met een man in bed![]()
![]()
.
Neef toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Damien368 het volgende:
[..]
toevallig ken ik haar, 'tis mijn nicht...
Hyves? Facebook?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Damien368 het volgende:
[..]
toevallig ken ik haar, 'tis mijn nicht...
hiv WTF?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Damien368 het volgende:
ik denk niet dat ze (ja 't is echt een ze) 't apprecieert als ik d'r hivs/facebook hier plaats
Hyves of hivs zij zorgen allebei voor heel wat AIDS.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Damien368 het volgende:
ik gebruik hivs altijd als afkorting voor hyves
okequote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb al een vriendin die ook van kinky houd. Maar opzich wel handig dat nummer, voor als er ooit een threesome op de planning staat
.
whaha lolquote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Damien368 het volgende:
ik gebruik hivs altijd als afkorting voor hyves
"Voordat anime in Nederland bekend was, waren er al in Japan geproduceerde tekenfilms op de Nederlandse televisie te zien (jaren 80):quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:11 schreef Damien368 het volgende:
wie keek er vroeger nou niet naar pokémon?
Animequote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef samvirus het volgende:
[..]
"Voordat anime in Nederland bekend was, waren er al in Japan geproduceerde tekenfilms op de Nederlandse televisie te zien (jaren 80):
Alfred Jodocus Kwak (bedacht door Herman van Veen, geproduceerd in Japan)
Alleen op de wereld (Remi)
Belfy en Lillibit
Boes
Calimero
Candy Candy
Familie Robinson
Heidi
Macron-1
Maja de Bij
Maple Town
The Mysterious Cities Of Gold
Natalie
Nils Holgersson
Robotech (Niet te verwarren met Macross)
Strijd der Planeten
Tom Sawyer
Transformers
Ulysses 31
Voltron: Defender of the Universe
Vrouwtje Theelepel
De Tovenaar van Oz
"
Zeiken over Japanse animatiefilms terwijl een Japanse videospel personage je UI isquote:
Ja ik dacht het al wel. Ik zou haar ook sowieso raken. Voelde me alleen misleid toen iemand grapte dat het een man was.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Damien368 het volgende:
ik denk niet dat ze (ja 't is echt een ze) 't apprecieert als ik d'r hivs/facebook hier plaats
Mag ik ook niet naar een Sony televisie kijken omdat ik anime maar 'quote:Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef samvirus het volgende:
[..]
Zeiken over Japanse animatiefilms terwijl een Japanse videospel personage je UI is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een man??quote:Op maandag 23 mei 2011 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht ik net een lekker wijf te hebben gezien, blijkt het een kerel te zijn:
[ afbeelding ]
Waarom doen die animefans dit? Beetje slecht oplettende mannen misleiden met hun fag crossdressing. Ik had al zo'n vermoeden maar ik bespeurde enige tietvorming.
Nu ga ik helemaal nooit naar een animecon want met mijn beoordelingsvermogen lig ik uiteindelijk met een man in bed![]()
![]()
.
Ja precies ik dacht ook: neeeeeeee dat kan niet!quote:
Geloof er geen ruk van dat jij dat bent.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef syrinxfidez het volgende:
Heb ik nu nog steeds een grafkop?
[ afbeelding ]
x Jullie Kerel.
Er is natuurlijk een grens, anders zouden Joden geen asperine mogenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mag ik ook niet naar een Sony televisie kijken omdat ik anime maar '' vind?
En dat je haar in haar kontje wou raken!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zei in het oorspronkelijke topic dat je juist de enige van die hele fotosessie was die er goed uit zag.
dan heb jij je oogjes niet open vriendquote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geloof er geen ruk van dat jij dat bent.
kankersukkel over zoiets lieg je toch nietquote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zei toch dat het een grapje was!
Goeie topic wending trouwens!![]()
@ syrinxfidez
Ik kan het nog niet goed beoordelen. Post eens een foto met minder kleren aan, dit leidt ontzettend af namelijk!
Tuurlijk, maar op een forum?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:00 schreef Damien368 het volgende:
ik kan me best voorstellen dat je beledigd zou zijn met deze post.
een actie vraag om 'n reactie nietwaar?
Dat ook ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat je haar in haar kontje wou raken!
Toch mooi, ik dacht dat emo's altijd aandacht wouden, negatief of positief... aandacht is aandachtquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef syrinxfidez het volgende:
Dat een foto van 3 jaar geleden nog zoveel controversie schept is toch prettig om even uit de weg te helpen.. Forever alone guy.
ik vraag me af waar meneer dat vandaan haalt...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch mooi, ik dacht dat emo's altijd aandacht wouden, negatief of positief... aandacht is aandacht
Of ben ik in de war met gothics?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:06 schreef Damien368 het volgende:
[..]
ik vraag me af waar meneer dat vandaan haalt...
Oh die indruk kreeg ik...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef Damien368 het volgende:
dan nog vraag ik me af waar meneer dat vandaag haalt, ze ziet er niet bepaald emo/gothic uit vind ik?
Oke, geen goth.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:14 schreef syrinxfidez het volgende:
[ afbeelding ]
Laat dat kinky gebeuren maar aan iemand anders over...
Het duurde laaaaaaaang!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef syrinxfidez het volgende:
Neverwinternights is oldschool!
En prima
Best leuke meid zo, toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom heb je deze foto niet gepost? Die is duidelijk het leukst:
[ afbeelding ]
ninja edit!quote:
Want?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef Damien368 het volgende:
[..]
dan heb jij je oogjes niet open vriend
enquote:Op maandag 23 mei 2011 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht ik net een lekker wijf te hebben gezien
Zijn enigszins met elkaar in tegenspraak.quote:Ik had al zo'n vermoeden maar ik bespeurde enige tietvorming.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:14 schreef syrinxfidez het volgende:
[ afbeelding ]
Laat dat kinky gebeuren maar aan iemand anders over...
Als je foto's uit 2009 neukt wel ja...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
met mijn beoordelingsvermogen lig ik uiteindelijk met een man in bed![]()
![]()
.
Naakter graag.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef syrinxfidez het volgende:
Heb ik nu nog steeds een grafkop?
[ afbeelding ]
x Jullie Kerel.
Held.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi, de lui die het hardst 'MAN!' riepen gaan nu 'lief' doen
Minder wapentuig en rare LARP-kledij graag.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:39 schreef syrinxfidez het volgende:
Had je niet liever deze genomen na het zoeken van mijn nickname?
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:
Je hebt de kille zielloze blik van een moordenaar en dat ding in je handen is er duidelijk om mensen van het leven te beroven.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef syrinxfidez het volgende:
Het is geen wapentuig. Ik doe echt martial arts:)
Lekker fappen op een of andere aandachtshoer die foto's van zichzelf zit te posten, internet white knightquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |