quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik maakte trouwens wel een grapje in het vorige topic!
Wat is het nou.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik maakte trouwens wel een grapje in het vorige topic!
Echte liefde, onverwoestbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mwah ze ziet er wel uit alsof ze van kinky houd. Zo vastbinden op bed en dan over haar gezicht plassen.
toevallig ken ik haar, 'tis mijn nicht...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht ik net een lekker wijf te hebben gezien, blijkt het een kerel te zijn:
[ afbeelding ]
Waarom doen die animefans dit? Beetje slecht oplettende mannen misleiden met hun fag crossdressing. Ik had al zo'n vermoeden maar ik bespeurde enige tietvorming.
Nu ga ik helemaal nooit naar een animecon want met mijn beoordelingsvermogen lig ik uiteindelijk met een man in bed![]()
![]()
.
Neef toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Damien368 het volgende:
[..]
toevallig ken ik haar, 'tis mijn nicht...
Hyves? Facebook?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Damien368 het volgende:
[..]
toevallig ken ik haar, 'tis mijn nicht...
hiv WTF?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Damien368 het volgende:
ik denk niet dat ze (ja 't is echt een ze) 't apprecieert als ik d'r hivs/facebook hier plaats
Hyves of hivs zij zorgen allebei voor heel wat AIDS.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Damien368 het volgende:
ik gebruik hivs altijd als afkorting voor hyves
okequote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb al een vriendin die ook van kinky houd. Maar opzich wel handig dat nummer, voor als er ooit een threesome op de planning staat
.
whaha lolquote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Damien368 het volgende:
ik gebruik hivs altijd als afkorting voor hyves
"Voordat anime in Nederland bekend was, waren er al in Japan geproduceerde tekenfilms op de Nederlandse televisie te zien (jaren 80):quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:11 schreef Damien368 het volgende:
wie keek er vroeger nou niet naar pokémon?
Animequote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef samvirus het volgende:
[..]
"Voordat anime in Nederland bekend was, waren er al in Japan geproduceerde tekenfilms op de Nederlandse televisie te zien (jaren 80):
Alfred Jodocus Kwak (bedacht door Herman van Veen, geproduceerd in Japan)
Alleen op de wereld (Remi)
Belfy en Lillibit
Boes
Calimero
Candy Candy
Familie Robinson
Heidi
Macron-1
Maja de Bij
Maple Town
The Mysterious Cities Of Gold
Natalie
Nils Holgersson
Robotech (Niet te verwarren met Macross)
Strijd der Planeten
Tom Sawyer
Transformers
Ulysses 31
Voltron: Defender of the Universe
Vrouwtje Theelepel
De Tovenaar van Oz
"
Zeiken over Japanse animatiefilms terwijl een Japanse videospel personage je UI isquote:
Ja ik dacht het al wel. Ik zou haar ook sowieso raken. Voelde me alleen misleid toen iemand grapte dat het een man was.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Damien368 het volgende:
ik denk niet dat ze (ja 't is echt een ze) 't apprecieert als ik d'r hivs/facebook hier plaats
Mag ik ook niet naar een Sony televisie kijken omdat ik anime maar 'quote:Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef samvirus het volgende:
[..]
Zeiken over Japanse animatiefilms terwijl een Japanse videospel personage je UI is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een man??quote:Op maandag 23 mei 2011 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht ik net een lekker wijf te hebben gezien, blijkt het een kerel te zijn:
[ afbeelding ]
Waarom doen die animefans dit? Beetje slecht oplettende mannen misleiden met hun fag crossdressing. Ik had al zo'n vermoeden maar ik bespeurde enige tietvorming.
Nu ga ik helemaal nooit naar een animecon want met mijn beoordelingsvermogen lig ik uiteindelijk met een man in bed![]()
![]()
.
Ja precies ik dacht ook: neeeeeeee dat kan niet!quote:
Geloof er geen ruk van dat jij dat bent.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef syrinxfidez het volgende:
Heb ik nu nog steeds een grafkop?
[ afbeelding ]
x Jullie Kerel.
Er is natuurlijk een grens, anders zouden Joden geen asperine mogenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mag ik ook niet naar een Sony televisie kijken omdat ik anime maar '' vind?
En dat je haar in haar kontje wou raken!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zei in het oorspronkelijke topic dat je juist de enige van die hele fotosessie was die er goed uit zag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |