In bron 11 gooit Ho Chi Minh volgens mij vrolijk zijn eigen volk in de vlammen. Ik weet niet hoe je daarmee 'boven de Amerikanen staat'?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bron 10 was juist dat de Amerikanen gewoon vrolijk door gingen bombarderen enzo, en bron 11 laat Ho Chi Minh zien dat hij boven de Amerikanen staat en sterker was. En protestgeneraties waren daar ook mee eens (vonden dat de oorlog moesten stoppen), dus dacht ze met bron 11 eens waren.
Hij staat er groot op?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
In bron 11 gooit Ho Chi Minh volgens mij vrolijk zijn eigen volk in de vlammen. Ik weet niet hoe je daarmee 'boven de Amerikanen staat'?
Protesteerders wilden juist dat de oorlog stopte, dus zag geen verband dat ze voor bron 10 waren.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef Nezhi het volgende:
Bron 10 is een spotprent en het maakt dus iets wat het afbeeld belachelijk. Bron 10 maakte het amerikaans optreden belachelijk dus daarom is het voor de protesteerders xD imo
Eens, en bron 11 was kritiek op communisme. Ik had dat HCM zijn communistische idealen verloochende, er staat een uitspraak van Karl Marx, de grondlegger van het communisme en HCM gooit zijn eigen bevolking in het vuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef Nezhi het volgende:
Bron 10 is een spotprent en het maakt dus iets wat het afbeeld belachelijk. Bron 10 maakte het amerikaans optreden belachelijk dus daarom is het voor de protesteerders xD imo
Dus als je oorlog afbeeld ben je gelijk voor oorlog?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Protesteerders wilden juist dat de oorlog stopte, dus zag geen verband dat ze voor bron 10 waren.
De auteur van bron 11 bekritiseert dat optreden ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Protesteerders wilden juist dat de oorlog stopte, dus zag geen verband dat ze voor bron 10 waren.
Hoe heb je hem geinterpreteerd dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
GódverdommeAls ik had geweten dat dat vlammen waren, was het zoooo nog veel makkelijker geweest. Heb hem nu ook wel goed geinterpreteerd, maar alsnog...
Nee, de vraag was volgens mij met welke bron de protestgeneraties eens waren (hoe je het wil noemen: waar ze zich in konden vinden). In bron 10 gingen ze oorlog voeren -> protestgeneraties wilden dat niet; dus bron 11.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Dus als je oorlog afbeeld ben je gelijk voor oorlog?
Verkeerd gedacht (denk ik) want ik dacht juist dat het kritiek was op de amerikaanse manier van oorlog voeren, gewoon alles platbombarderen ja dan win je wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, de vraag was volgens mij met welke bron de protestgeneraties eens waren (hoe je het wil noemen: waar ze zich in konden vinden). In bron 10 gingen ze oorlog voeren -> protestgeneraties wilden dat niet; dus bron 11.
Zo dacht ik.
Waar zag je kritiek terugkomen in de bron?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht (denk ik) want ik dacht juist dat het kritiek was op de amerikaanse manier van oorlog voeren, gewoon alles platbombarderen ja dan win je wel.
Dat Karl Marx zegt dat het om de mens gaat, terwijl Ho Chi Minh ze onverschillig van de ene naar de andere kant zet met zijn schep en zo hun leven bepaalt. Maar had dus niet gezien dat het opofferen was en in het vuur gooienquote:
Deze is het antwoord volgens mij. In ieder geval had ik hemquote:Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef Nezhi het volgende:
Er staat toch duidelijk VWO, niet vmbo...quote:
Komt wel in de buurt toch? Het verloochenen van het communistische gedachtegoed was volgens mij wel waar het om ging.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat Karl Marx zegt dat het om de mens gaat, terwijl Ho Chi Minh ze onverschillig van de ene naar de andere kant zet met zijn schep en zo hun leven bepaalt. Maar had dus niet gezien dat het opofferen was en in het vuur gooien
Ga niet zo grappig lopen doen johquote:Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk VWO, niet vmbo...
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk VWO, niet vmbo...
Johnson als karikatuur afgebeeld, grote neus. Apocalyps van de escalatie is de titel, oftewel het loopt helemaal uit de hand en de steden ondervinden grote schade.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zag je kritiek terugkomen in de bron?
kan je de vraag even overtypen?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef Corkscrew het volgende:
Ik heb de prenten even gescand, dat is misschien wat duidelijker en makkelijker voor de discussie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik zag juist eerder dat Johnson door bleef met oorlog voeren, en de protestgeneraties dat niet wilden.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Johnson als karikatuur afgebeeld, grote neus. Apocalyps van de escalatie is de titel, oftewel het loopt helemaal uit de hand en de steden ondervinden grote schade.
Klopt. Maar die vlammen hadden het natuurlijk zo oneindig veel makkelijker gemaakt...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Komt wel in de buurt toch? Het verloochenen van het communistische gedachtegoed was volgens mij wel waar het om ging.
Ik dacht ook dat het een bergketen was.. en dat Ho Chi Minh de Ho Chi Minh route moest voorstellen die al die Vietong mannetjes naar de andere kant leidde..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Even serieus, waren dat vlammen? Als dat zo is ga ik echt klagen over de kwaliteit van de bron, want ik dacht dat dat bergen waren
Dat is dus juist de kritiek hij blijft doorgaan met oorlogvoeren.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zag juist eerder dat Johnson door bleef met oorlog voeren, en de protestgeneraties dat niet wilden.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
was redelijk te doen dit examen, zal wel weer een ziek lage norm op komen, net als voorgaande jaren..
Nja, dan heb ik dus een beetje doorgedacht. Jammer.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Dat is dus juist de kritiek hij blijft doorgaan met oorlogvoeren.
Zoiets dacht ik ook inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een bergketen was.. en dat Ho Chi Minh de Ho Chi Minh route moest voorstellen die al die Vietong mannetjes naar de andere kant leidde..
Ik weet niet of jij hem in kleur kreeg?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef Snuf. het volgende:
Het spijt me heel erg maar als je niet ziet dat dat vlammen zijn
Hoe verklaar je die quote van Marx eronder dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Het was eigenlijk best te doen ondanks dat ik D&S bijna niet meer geleerd heb.![]()
Prent twee was niet tegen Ho Chi Minh dacht ik, het was meer zo dat Vietnam zichzelf wat aandoet met het Tet-offensief en zichzelf in het vuur (Amerika dus) gooit.
Je zou ook kunnen zeggen dat het tegen Ho Chi is omdat hij mensenlevens opoffert.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Het was eigenlijk best te doen ondanks dat ik D&S bijna niet meer geleerd heb.![]()
Prent twee was niet tegen Ho Chi Minh dacht ik, het was meer zo dat Vietnam zichzelf wat aandoet met het Tet-offensief en zichzelf in het vuur (Amerika dus) gooit.
Nee eigenlijk niet maar ik zag gelijk dat het vuur wasquote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij hem in kleur kreeg?![]()
Dat erratum voor havo was ook irritant zeg.
Daar heb ik dan weer niet op gelet.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die quote van Marx eronder dan?
Ja, dat verklaart die quote van Marx eronderquote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat het tegen Ho Chi is omdat hij mensenlevens opoffert.
Ja wtf is dat ook voor epische fout, heb je wel geleerdquote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Opland iedere keer met dt geschreven, daar gaan mijn punten.
Dat wordt geen 8,5, jongeman.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Opland iedere keer met dt geschreven, daar gaan mijn punten.
Hmkay. Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar ik zag gelijk dat het vuur wasOok door de schep en de blik van Ho chi herkende ik dat iig gelijk
scheissequote:Dit document is vanaf 14.00 uur beschikbaar.
Wis eventueel de cache of de geschiedenis in je browser
Ik ook niet.., hoe kan je nou aan de blik van Ho Chi Minh zien dat het vuur is? :p dat vind ik heel knapquote:
Dat is toch alleen bij NL?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Nezhi het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze iets van 4 fouten kunnen rekenen voor spellingsfouten, is dat waar? :/
Zelfs bij Nederlands mogen ze alleen punten aftrekken voor spelfouten in de samenvatting, niet bij de gewone vragenquote:
Gewoon hij knijpt zijn ogen een beetje dicht, zou kunnen komen door de warmtequote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ook niet.., hoe kan je nou aan de blik van Ho Chi Minh zien dat het vuur is? :p dat vind ik heel knap
Vernauwde ogen van de rook denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ook niet.., hoe kan je nou aan de blik van Ho Chi Minh zien dat het vuur is? :p dat vind ik heel knap
Respectquote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon hij knijpt zijn ogen een beetje dicht, zou kunnen komen door de warmte![]()
Weet ik veel ik zag het gewoon gelijk
ik 11.. hand nu verlamdquote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
Hoeveel pagina's hadden jullie geschreven? ik 12
En ik was na 2,5 uur klaar
Je bent dan ook echt kk dom als je een spelfout maakt in een meerkeuzevraagquote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zelfs bij Nederlands mogen ze alleen punten aftrekken voor spelfouten in de samenvatting, niet bij de gewone vragen
Je hebt ook open vragenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent dan ook echt kk dom als je een spelfout maakt in een meerkeuzevraag
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent dan ook echt kk dom als je een spelfout maakt in een meerkeuzevraag
Ik 12,5.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik schrijf wel groot ja.. en 2 regels tussen elke vraag open houdenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef Corkscrew het volgende:
Iets meer dan 6 kantjes vol, en dat vond ik eigenlijk al veel.
Schrijven jullie met zulke grote letters ofzo?
12 pagina's?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil jou heel graag zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak het idee dat jij mij bent..
Wij krijgen blaadjes met 4 kantjesquote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
12 pagina's?Ik hoop kantjes..
Maar dan nog, ik had toen 6 kantjes ofzo. (En gewoon een 7'tje hoor, dus niet een 2 ofzo).
Nee die doet maar watquote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef emzor1994 het volgende:
Gaat de 2e corrector echt alles opnieuw lezen?
Oh ik had gewoon dat ze de journalisten minder persvrijheid moesten geven?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
Bij die laatste vraag, was toch zo dat de regering voortaan eerlijk moest zijn tegen de burgers en niet meer moest liegen via de media enzo (ivm Pentagon Papers enzo)
Ik had voorzichtig zijn met media omdat het veel kritiek oproept.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
Bij die laatste vraag, was toch zo dat de regering voortaan eerlijk moest zijn tegen de burgers en niet meer moest liegen via de media enzo (ivm Pentagon Papers enzo)
Als je op het Luzac zit: ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef emzor1994 het volgende:
Gaat de 2e corrector echt alles opnieuw lezen?
Ik had juist dat ze niet alle info zomaar in de media moesten gooien omdat dat veel verzet van de bevolking opleverdequote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |