Je bedoelt dat je misschien binnenkort de vrijheid hebt om iets te zoeken wat je echt graag wilt doen?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
Nou. Misschien heb ik binnenkort helemaal geen werk meer
Tof. Onderhandelen.
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten. Of gewoon mijn eigen ......adviesbureau opzetten. Of zelf hardware laten producerenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je misschien binnenkort de vrijheid hebt om iets te zoeken wat je echt graag wilt doen?
Al een tijd hoor. Daarom baal ik ook zo dat de overname niet doorging.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, weet niet of ik het goed oppik, maar er zit de laatste tijd een onrust in je, iets wat eruit moet. Misschien ambitie ofzo.
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten. Of gewoon mijn eigen ......adviesbureau opzetten. Of zelf hardware laten produceren
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben er stiekem blij om voor je, die andere kapitein op je schip zou een andere koers hebben gevaren.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Al een tijd hoor. Daarom baal ik ook zo dat de overname niet doorging.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Ja hoi.da's mooi! Duimen dat het lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ja hoi.Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Aagjeboksquote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje*
Een paar mensen hebben zitten slapen en me nooit geattendeerd op een regeling voor speciale omstandigheden. Ik kan je wel meer per PM sturen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje*
Ja hoi.Oh wow, dat zou echt fijn zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim dat het lukt!
Know that while you sleep
Everything has changed
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh wow, dat zou echt fijn zijn!Ik duim dat het lukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahja speciale omstandigheden shizz! Mijn ervaring is wel dat dat nog best lastig kan wezen, komt een papierwinkel van jewelste bij kijken! Hopelijk is het bij jou makkelijker geregeld
Bij dit moet ik een verklaring van de decaan hebben en van een externe, beide heb ik. Daarna hoeft het formulier alleen naar DUO gestuurd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die regeling die jij noemt ook geprobeerd, werd ook niks ivm dezelfde reden die jij noemt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Oe dat klinkt goed! Ik zal duimen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dit moet ik een verklaring van de decaan hebben en van een externe, beide heb ik. Daarna hoeft het formulier alleen naar DUO gestuurd te worden.
Ik heb die regeling die jij noemt ook geprobeerd, werd ook niks ivm dezelfde reden die jij noemt.
Gewoon "sorry, helaas" zeggen zonder opgaaf van reden geen optie?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Syrena het volgende:
Kreeg net via mail het verzoek van baas werkplek 1 of ik en andere collega met onze werkdagen willen schuiven in een bepaalde week zodat stomme collega's 1 en 2 vakantie kunnen nemen. Nu zit ik op allerlei smoezen te broeden die ik kan vertellen dat ik niet kan schuiven.
Solliciteren: doen. Als je wordt aangenomen kun je altijd nog afzeggenquote:En ik twijfel of ik moet solliciteren op de nieuw vrijgekomen functie. Als ik het wel zou doen en zou worden aangenomen dan zijn ze op werkplek 1 wel de meest leuke en flexibele collega kwijten dat gun ik ze enorm
En de enige andere leuke die er nog werkt krijg ik daar dan ook nog wel weg
![]()
Ik moet dan alleen vier dagen per week veel autoweg rijdenen het parkeren he
en mss is het werk niet zo leuk. Maar dat weet ik niet zeker. Tralalalala. Luxeprobleemz.
Ja, bij mij begon ze eerst over dat ik met een hbo-p op de uni ben gekomen en of mijn studieresultaten (of beter gezegd: het uitblijven van resultaten) daar aan lagen. Nou eh, nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dat klinkt goed! Ik zal duimen.
En ja, papierwinkels hoezeeIk snap wel dat ze idd mensen met onzinverhalen eruit willen filteren, maar toch, het is meestal niet zo dat je dergelijke verhalen uit je duim zuigt
Maar goeee. Bureaucratie enzulks.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo snel? Dat zou wel tof zijn natuurlijk.
Een avocado?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zou nu een goed tussendoortje zijn (troostvoer dus). Ik heb zin in hele donkere pure chocolade, of gevulde chocolaatjes of ijs met chocolade en pindakaas en fluf ()
Pure choco is dan de beste keuze he? Kan natuurlijk ook nog chocolade smelten en er dan aardbeien in dopenal vraag ik me af of ik dan niet meer kcal binnenkrijg dan gewoon een stukje 80% puur te nemen.
Ik ga chocolade kopen. Avocado's hebben ze er ook niet, net als koriander trouwens. Of kant-en-klare maaltijden. Of verse spinazie. Etc. Het is een beetje een raar winkeltje, maar ik ben er blij meequote:Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Ik zou een blokje pure choco nemen, aangezien je veel meer moet smelten om je aardbeien fatsoenlijk in te kunnen dopen. Wel lekker trouwens.Vooral met ook nog wat vanille-ijs.
Thanks!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef V1z0R het volgende:
Tink: Grapefruit, omdat we je er aan moesten herinneren!
Probleem van de baas. "Sorry dan heb ik al een afspraak staan" zou voldoende moeten zijn, lijkt mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef Syrena het volgende:
Loveli, da's geen optie neeIk kan hem wel zeggen dat ik er geen zin in heb omdat het om die twee personen gaat, maar dan moet hij nog een uitleg hebben om aan die personen te geven. Voor 1 dag heb ik wel al wat: Auto moet voor een beurt
Oh, dag twee: tandarts?
Of ben ik nu waaayyyy te obvious
Een bak verse aardbeienquote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga chocolade kopen. Avocado's hebben ze er ook niet, net als koriander trouwens. Of kant-en-klare maaltijden. Of verse spinazie. Etc. Het is een beetje een raar winkeltje, maar ik ben er blij meeVooral omdat ze verse aardbeien en asperges verkopen die vanmorgen van het land zijn gehaald
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukkenquote:
Oh ja. Dat was ook echt niet leukquote:
Wat naarquote:Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
maar je gaat toch pas in augustus/september verhuizen? Ik zou me er niet zo druk om maken, desnoods ga je eerst 2 weken in een bed and breakfast!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
mijn essay vlot
maar na telefoontje met makelaar ben ik wat somberder gesteld over het vinden van een huis vanuit hier: we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
Een huis huren vanaf een plaatje lijkt me ook niet zo'n goed idee eerlijk gezegd...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef Mini. het volgende:
Mo, ben je dan niet heel afhankelijk van wat er net in die week vrijkomt?
Nou ja, als het niks is ga je toch verder zoeken als je er eenmaal zit. Je hoeft maar een slaapplek te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een huis huren vanaf een plaatje lijkt me ook niet zo'n goed idee eerlijk gezegd...
Maar dat weet mo zelf ook wel.
Dit is mn lunch.quote:
Ja maar slapen in een huis vol schimmel is ook niet zo fijn en dubbele huur ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou ja, als het niks is ga je toch verder zoeken als je er eenmaal zit. Je hoeft maar een slaapplek te hebben.
Uhmmm, een lijstje als:quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik wou volgende week dinsdag 100 wegen maar dat ga ik alleen redden als ik deze week ga crashen en dat ga ik niet doen. Heb wel t gevoel dat t langzamer gaat als je een doel en deadline hebt.
Nee, maar als je naar het buitenland gaat heb je soms geen keus. Ik heb mijn kamer in Amerika ook ongezien gehuurd, als het niks was had ik ter plekke wel verder gezocht maar je moet gewoon iets hebben als je aankomt. Ik ken ook mensen die in een hotel/hostel zijn begonnen. Als die makelaar enigszins betrouwbaar is zal het met die schimmel wel meevallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar slapen in een huis vol schimmel is ook niet zo fijn en dubbele huur ook niet
Dit is een balansdag na een weekend waar ik alchohol en frikandellen heb gegeten.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uhmmm, een lijstje als:
O: banaan
L: kwark met muesli
D: rijst met kip
ís crashen.![]()
Ook op een balansdag moet je niet onder je BMR gaan zitten, da's gewoon ongezond.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit is een balansdag na een weekend waar ik alchohol en frikandellen heb gegeten.
2.quote:
Kroket is alleen lekker als lunch op witbrood.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Blurred86 het volgende:
frikandellenneem dan tenminste een kroket
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukken!
Wat fijn! Krijgen we foto's?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukken!
Behoefte of niet, je moet gewoon een bepaald aantal calorieën binnenkrijgen om je organen draaiende te houden en je lichaam op temperatuur te houden etc., en daar kom je met zo'n lijstje als vandaag nooit aan. Voor één dag is dit geen ramp maar wat eet je dan op een normale dag? Bijv. aan hoeveel brood of kwark moet ik dan denken? Die cracker met kaas tussendoor zou ik niet alleen nemen als je honger hebt, maar gewoon elke dag.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Stefan het volgende:
Ik heb minder behoefte aan eten, eigenlijk moet ik 2 beschuiten eten een een kop thee drinken maar soms wat dat fruit of kwark en smiddags brood.
Lunch, brood, kwark of salade.
Savonds gewoon avondeten. Veel groente. Nooit frituur.
Weekends drink ik paar biertjes, totaal 8 flesjes ofzo over 2 dagen. Vroeger was dat 5 per dag. En dan snack ik af en toe.
Als ikn tussendoor trek heb eet ik een cracker met kaas, savonds thee en een beschuit. Dus eet consequent minder. Drink veel water en 2 frisdrank per dag.
Als je 100.000 kcals om je middel hebt, dan is een dagje minder eten ook niet heel erg, je blijft best warm enzo. Niet structureel doen, want jojo.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Mini. het volgende:
Behoefte of niet, je moet gewoon een bepaald aantal calorieën binnenkrijgen om je organen draaiende te houden en je lichaam op temperatuur te houden etc.
Tuurlijk, maar daarom vraag ik ook wat hij op een normale dag binnenkrijgt. Ik bedoel maar dat "ik heb toch geen honger" geen excuus is om regelmatig onder je BMR te gaan zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je 100.000 kcals om je middel hebt, dan is een dagje minder eten ook niet heel erg, je blijft best warm enzo. Niet structureel doen, want jojo.
Belangrijker is dat je met goed (vers) voer je vitamines en mineralen binnenkrijgt, want die sla je niet op om je middel.
Ik eet vers fruit en groenten hoor en ik eet ook regelmatigquote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
M'n punt was eigenlijk dat de dagelijkse behoefte aan vitamines belangrijker is dan die aan kcals.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik wou volgende week dinsdag 100 wegen maar dat ga ik alleen redden als ik deze week ga crashen en dat ga ik niet doen. Heb wel t gevoel dat t langzamer gaat als je een doel en deadline hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Nou, dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:05 schreef MarMar het volgende:
Nah, idd, zolang het een normale bikini is en zelfs dan zou ik het bij examenklassers ook gewoon doen.
Onderschat niet hoe oud wij zijn in de ogen van die tienersdie kijken meer naar elkaar dan naar jou hoor!
DaD heeft wel een sexy lijf. Ik zou dus voor het badpak gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:09 schreef MarMar het volgende:
lol daar heb je dan ook weer een punt Maria.
Maar kom op zeg, er zijn toch hele fatsoenlijke bikini's, dat moet echt wel kunnen.
If not dan moeten de leraren ook tshirts aanhouden bij hun zembroek, die hebben ook een buik en navels..
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
Ach, incidentele harde japen krijgen ze toch wel op die leeftijd, of het nou van klasgenootjes is of van leraressen in bikini
of in badpak of in klerenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
Ach, incidentele harde japen krijgen ze toch wel op die leeftijd, of het nou van klasgenootjes is of van leraressen in bikini
Later niet meer dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
Ook wel, maar op latere leeftijd ben je voldoende getraind in het mentaal wegwerken van de broekgiraf!quote:
SPOILER: Geval 'zonder handdoek'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hidingskillz, we haz them!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:25 schreef loveli het volgende:
Noem me naief, maar ik kan me dus niet herinneren dat ik ooit een klasgenoot heb gezien met broekgiraf.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wel, maar op latere leeftijd ben je voldoende getraind in het mentaal wegwerken van de broekgiraf!
Als beginnend puber moet je nog verplicht het water induiken of bedekken met een handdoek.SPOILER: Geval 'zonder handdoek'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omg.
Nu ben ik wel benieuwd hoe je je broekgiraf op latere leeftijd mentaal kunt onderdrukken. Want het lijkt me in dat opzicht heel lastig en vervelend om een kerel te zijn.
Niet meer actief op Fok!
Mijn ex had onder zijn hele wijde zwemshort altijd een gewone onderbroekboxer aan. Ik heb hem meerdere malen gevraagd waarom, maar heb er nooit antwoord op gekregen behalve dat hij dat "fijner" vond (gatverdamme, de hele dag met zo'n zeiknatte katoenen broek lopen onder je zwemshort?!?!?!).quote:
of hem niet omhoog krijgen wanneer wel nodig, ook onhandig!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Omg.
Nu ben ik wel benieuwd hoe je je broekgiraf op latere leeftijd mentaal kunt onderdrukken. Want het lijkt me in dat opzicht heel lastig en vervelend om een kerel te zijn.
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of hem niet omhoog krijgen wanneer wel nodig, ook onhandig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Muiske, hoest? Krijg jij ze nog omhoog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe is het?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Een gewone katoenen onderbroek verstopt geen bonerquote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn ex had onder zijn hele wijde zwemshort altijd een gewone onderbroekboxer aan. Ik heb hem meerdere malen gevraagd waarom, maar heb er nooit antwoord op gekregen behalve dat hij dat "fijner" vond (gatverdamme, de hele dag met zo'n zeiknatte katoenen broek lopen onder je zwemshort?!?!?!).
Nu snap ik 'mBeetje een boner hebben van iedereen behalve van mij
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Muiske, hoest? Krijg jij ze nog omhoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe is het?ja hoor dat gaat prima!
Alles is goed verdereind deze week tentamens.. En met jou?
Aiquote:![]()
Margaret Thatcher naked on a cold day!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:41 schreef V1z0R het volgende:
Vik, Sara Kroos, werkt altijd!
Syrena, dat is niet altijd de reden hoor, sommige mannen houden er niet van dat het silhouet van hun zaakje te bewonderen is wanneer de zwembroek nat is.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Margaret Thatcher naked on a cold day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Ieuw je baas in een ballenknijperquote:Op maandag 23 mei 2011 16:49 schreef Mini. het volgende:
Ik zou zelf niet graag in bikini rondlopen DaD, maar da's misschien persoonlijk. Afgelopen zomer zat ik ook op het strand met collega's in bikini, mijn baas zelfs in zo'n ballenknijper.Dat vond ik toch wel raar...
If you've got it, flaunt it!?quote:
Datquote:Op maandag 23 mei 2011 16:24 schreef loveli het volgende:
Ik zou voor de burkini gaan of niet zwemmen.
Thanks.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Netjes heur, Mini!Ik vind je er hier ook helemaal niet dik uitzien, wat je zelf altijd wel doet voorkomen
Is het voor een speciale gelegenheid?
Ik betwijfel dat die broek delen Mini wegtovertquote:Op maandag 23 mei 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks.Dik is relatief als je klein bent maar de broek doet wonderen.
Het is voor mijn sollicitatie, maar wel zo gekozen dat het niet iets is wat je de rest van het jaar nooit aandoet.
Mwah, het drukt het wel wat platter, zoals bij dat jochie met blauwe shorts kan ie dan niet staanquote:Op maandag 23 mei 2011 16:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een gewone katoenen onderbroek verstopt geen boner
Maar een bungelend ding in je zwembroek, kan me wel een beetje voorstellen dat dat niet lekker zwemt.
Dan heb je nog de gevallen (laten we ze the lucky ones noemen) bij wie het uit de broekspijpen komt bungelen als ze niets straks onder hun short dragen
Maar zou jij überhaupt, in welke situatie dan ook, in bikini gaan?quote:
Oh je hebt hem nog niet gekocht! Dan komt het sowieso wel goed, iets uitzoeken wat leuk is én waar je je gemakkelijk in voeltquote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar zou jij überhaupt, in welke situatie dan ook, in bikini gaan?
Ik ga op zoek naar een degelijke bikini, tankini of badpak. Dank, dames!
Voor ons ook niet, maarja wat doe je eraan, hij is de baas.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw je baas in een ballenknijperdat hoeft voor mij dus echt niet.
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat die broek delen Mini wegtovert![]()
Goede kleding doet datgeen stralen wat je hebt/bent, slechte kleding maakt zelfs je beste aspecten nog tot een modderschuit (denk maar aan mooie wulpse meisjes die zich in een jeans proppen die eigenlijk een maat te klein is).
Ik heb gezegd![]()
Ik denk het ook! De fotootjes zijn te klein op mn gsm om te kunnen beoordelenquote:
Misschien een keer subtiel een speedo met een schaar, aanstekervloeistof en lucifers op zijn bureau achterlaten.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Voor ons ook niet, maarja wat doe je eraan, hij is de baas.
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.Het juiste/verkeerde model voor je figuur maakt heel veel verschil.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien een keer subtiel een speedo met een schaar, aanstekervloeistof en lucifers op zijn bureau achterlaten.
Of een HIMYMesque intervention.
nee en nee. We willen als het kan begin juli al: wil ook nog werk zoeken daar. B&B is duur en geen optie omdat we gewoon alles in een keer gaan verhuizen met 'n vrachtwagentje.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar je gaat toch pas in augustus/september verhuizen? Ik zou me er niet zo druk om maken, desnoods ga je eerst 2 weken in een bed and breakfast!
Maar met je druk maken bereik je écht niets meer dan wanneer je je niet druk maaktquote:Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee en nee. We willen als het kan begin juli al: wil ook nog werk zoeken daar. B&B is duur en geen optie omdat we gewoon alles in een keer gaan verhuizen met 'n vrachtwagentje.
Dus ik maak me er lekker wel druk omhet is een hele onderneming en het moet gewoon goed gaan!
een week die kant in (of als het tegenzit meerdere malen die kant in) lijkt me duurder eerlijk gezegd want dan moet je ook in een B&B oid verblijven? maar goed, suit yourself!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee en nee. We willen als het kan begin juli al: wil ook nog werk zoeken daar. B&B is duur en geen optie omdat we gewoon alles in een keer gaan verhuizen met 'n vrachtwagentje.
Dus ik maak me er lekker wel druk omhet is een hele onderneming en het moet gewoon goed gaan!
Tent mee op de motor.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
een week die kant in (of als het tegenzit meerdere malen die kant in) lijkt me duurder eerlijk gezegd want dan moet je ook in een B&B oid verblijven? maar goed, suit yourself!
Drop met chips smaakt nog verrassend goed ondanks dat het een combo van niets lijkt.quote:
Wauw! Die van Starbucks?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:42 schreef Blurred86 het volgende:
omg ik heb net een frappuccino-ding van 492 kcal op
nee van insomia (soort starbucks-keten hier), mocht gratis proeven, maar als ik vantevoren had geweten dat het zoveel kcal was had het voor mij niet gehoevenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw! Die van Starbucks?Da's best een boel
En jaaa, falafel met pita's en rauwkost en komkommer en een sausje!
Ja, dat dan weer wel. Al ligt ze er wel half op.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef loveli het volgende:
Makkelijker dan wanneer 'ie op je toetsenbord ligt
lekkerquote:
Het is stil.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef Amsel het volgende:
Ewelina, hoe gaat het bij jou in de liefde eigenlijk..?
Whehehe, één, maar die is vijf jaar jonger en nog echt een broekie en die valt echt niet op mij. Maar hij is wel schattig.quote:
Ik was dit weekend achterop de motor bij een vriend! supercool zeg!!quote:
Weekendje barcelona is zeker geen goed idee?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh iemand nog romantische cheesy ideetjes? ik heb over 2 weken 3 maanden
(dé magische grens van mij, en mijn Ware was bang dat hij er dan ook weer uitgeschopt zou worden. Maar dat is natuurlijk niet zo want we gaan later trouwen (weet ie misschien nog niet, klein onbelangrijk detail) maar nu wilde ik dus iets liefs doen om hem even te laten weten dat we 3 maanden hebben, maar dat ik nog wel 3000 maanden met hem samen wil zijn
boek een leuk hotelletje ergens, ga picknicken met veel lekker eten, maak een lange strandwandeling, ga naar de dierentuin...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh iemand nog romantische cheesy ideetjes? ik heb over 2 weken 3 maanden
(dé magische grens van mij, en mijn Ware was bang dat hij er dan ook weer uitgeschopt zou worden. Maar dat is natuurlijk niet zo want we gaan later trouwen (weet ie misschien nog niet, klein onbelangrijk detail) maar nu wilde ik dus iets liefs doen om hem even te laten weten dat we 3 maanden hebben, maar dat ik nog wel 3000 maanden met hem samen wil zijn
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weekendje barcelona is zeker geen goed idee?
Hmm, de spontaniteit verhogen gaat vaak prima aan het strand, bos of bv bij rijnauwen of een spadagje als dat iets voor jullie beiden is.
Jij kookt altijd zo lekker voor jezelf!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zo, thuis. Shitdag. Hier staat een grote pan bonen/courgette/wortel/tomaat/wijn/aubergine/soja-chorizo op. Straks met wat knapperig brood opeten...
en de duutser, in dit geval...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij kookt altijd zo lekker voor jezelf!
ik zou zooooo hard lachen als iemand dat voor me zou doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohja, ik zag een aanbiedingkje om heel goedkoop te kanoeen hier, dat leek me leuk! maar ik dacht voor dé dag/avond dat we 3 mnd hebben meer iets aan een donker huis, met een spoor van kaarsen en dan een kaartje/andere manier om te zeggen dat ik 'm nog steeds héél leuk vind (jaja zo cheesy dus)
ik heb last van algehele onzekerheid. M'n promotieproject heeft nog weinig vorm en nog minder inhoud en ik heb nog geen idee van welke richting het opgaat. Zodra ik dat heb, is alles beter, maar tot die tijd vind ik het maar lastig. Morgen meeting met m'n supervisor, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat maakte dat je een baaldag had Jagar?
Ik heb mijn hardloopkleren aan, dus dan ga ik ook maar nu![]()
4 Km daarna als beloning in badEn woensdag 6 km, evt met een pauze
Ja, dat mag dus ook bestquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou zooooo hard lachen als iemand dat voor me zou doen.
geen idee!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
is soya-chorizo lekker? je D lijkt me met echte chorizo wel lekker iig
Ik wil geen kat. OP mijn leeftijd...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Amsel het volgende:
Als mijn leventje wat rustiger is wil ik ook een kat
*boksquote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen love-interests![]()
en er is ook helemaal niemand
op mij.
Mijn moeder beweert dat dat vast komt omdat iedereen denkt dat ik al bezet benja hoor mam.
Ik zie de bui al hangenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Blurred86 het volgende:
oh maar ik heb wel binnenkort een koffiedate met een spanjaard en ik hoop maar dat het voor hem net zo platonisch is als voor mij
quote:
Stelletje ramptoeristen.quote:
Leuk!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Blurred86 het volgende:
oh maar ik heb wel binnenkort een koffiedate met een spanjaard en ik hoop maar dat het voor hem net zo platonisch is als voor mij
Of je ziet het nietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen love-interests![]()
en er is ook helemaal niemand
op mij.
Mijn moeder beweert dat dat vast komt omdat iedereen denkt dat ik al bezet benja hoor mam.
Ik bedoelde meer van dat ik toen ook dacht dat het "bijpraten" met mijn ex platonisch was en dan was niet zo. Alhoewel het met mijn ex was, dus ik had het wel kunnen weten. Maar anderen hebben ook wel eens platonische afspraken, dus het had wel gekundquote:
Nouououououououuuu.....quote:
*boks met ultiem lelijk haar*quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wie weet blurred!
Hier ook stom. Hoofdpijn. 24 juni pas weer examen
ik zie er ultiem lelijk uit met mn haar dat nodig naar de kapper moet
Ik durf niet eens meer naar de kapper. 'Ik wil graag weer mooi haar' "Wat nou weer mooi?quote:
Puff, jij heb toch haar dat lijkt op het mijne?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer naar de kapper. 'Ik wil graag weer mooi haar' "Wat nou weer mooi?"
Welke kapper, is ook een terugkerend vraagstuk bij mij
Ja, ben er erg tevreden over. Zeker als je een stylist neemt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef loveli het volgende:
Jij kappert toch bij Peetoom? Is dat echt zo goed als het klinkt?
*jij=Ewelina
In de bonus bij de appiequote:
Meer dan op dat van elke andere Slankie.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Puff, jij heb toch haar dat lijkt op het mijne?
Ik vond geknipt worden door een zwarte kapper een tijd lang wel prettig. Die zeuren niet zo over die krullen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Meer dan op dat van elke andere Slankie.
Nu is het enorm pluis en daarom moet er prut in en wordt het vet.
Alle azijn stinktquote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond geknipt worden door een zwarte kapper een tijd lang wel prettig. Die zeuren niet zo over die krullen.
Sinds een jaar of anderhalf was ik nauwelijks meer met shampoo, in plaats daarvan met natruimbicarbonaat en naspoelen met azijnwater. Ik heb nooit meer van dat onmogelijke pluishaar. Als ik jou was zou ik zéker een tijdje azijnwater proberen. Je schubjes gaan ervan platliggen, dat scheelt enorm. Neem wel lekker ruikende azijn.
beterschaap!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef MarMar het volgende:
* MarMar schrijft nog 1 kommetje soep bij..
gewoon weer es ziek, meh X 3
De kapster waar ik tot nu toe het meest tevreden over ben, heeft zelf kroeshaar. En ik heb juist nogal fijn niet-kroeshaar. Tot zover mijn vooroordeel over feeling van kapsters.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef sigme het volgende:
Ik vond geknipt worden door een zwarte kapper een tijd lang wel prettig. Die zeuren niet zo over die krullen.
Do tell, hoe vaak waste je je haar daarvoor en hoevaak nu? Moet je er lang aan wenen of kun je 1 op 1 overschakelen?quote:Sinds een jaar of anderhalf was ik nauwelijks meer met shampoo, in plaats daarvan met natruimbicarbonaat en naspoelen met azijnwater. Ik heb nooit meer van dat onmogelijke pluishaar. Als ik jou was zou ik zéker een tijdje azijnwater proberen. Je schubjes gaan ervan platliggen, dat scheelt enorm. Neem wel lekker ruikende azijn.
Ik las 'plan de champagne'quote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef Blurred86 het volgende:
balen Mar! beterschap![]()
zo. ik heb een alternatief plan de campagne voor de avond
Als je had hardgelopen naar je lief was je er eerder.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Hardgelopen!
En nu op de racefiets naar mijn lief om daar in bad te gaan chillen
Maar mijn lief is er niet, die is aan het werk, dus maakt niks uitquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je had hardgelopen naar je lief was je er eerder.
Jamaar jij ging breien met een baardige Engelsman in een reuzenrad!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Blurred86 het volgende:
Courtesy of Coco-face!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef pl4kkie het volgende:
Ik moet al sinds vanmiddag lachen om deze super vetter TT
Appelazijn ruikt best lekker, maar ik doe de allergoedkoopste schoonmaakazijn met lavendelluchtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Alle azijn stinktwat voor verhouding gebruik je ongeveer azijn water? Ga ik t vanavond proberen.
Kapper moet ik nog even voor kijken en denken.
Vroeger om de andere dag, soms 2 dagen niet. Nu op de 5e dag.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
[..]
De kapster waar ik tot nu toe het meest tevreden over ben, heeft zelf kroeshaar. En ik heb juist nogal fijn niet-kroeshaar. Tot zover mijn vooroordeel over feeling van kapsters.
[..]
Do tell, hoe vaak waste je je haar daarvoor en hoevaak nu? Moet je er lang aan wenen of kun je 1 op 1 overschakelen?
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Of heeft de Spanjaard ook een baardje, dan heb ik m'n droom misschien verkeerd geïnterpreteerd!
Als ie begint over Harry Potter moet je hem *niet* laten gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan iets beleefder en zonder te melden dat ik nu best tijd had.crap in = crap out
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef loveli het volgende:
Grmpf...... "Met *insert naam medewerker Eneco* van Eneco, komt het gelegen dat ik u bel?"*lamme verkopers-afwimpelen-boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan iets beleefder en zonder te melden dat ik nu best tijd had.
Dan is het goed!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]nee helaas niet! maar als ie me meevraagt naar de nieuwe harry potterfilm dan weet ik dat het de ware is
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik mis de NaHCO3 in je verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Appelazijn ruikt best lekker, maar ik doe de allergoedkoopste schoonmaakazijn met lavendellucht(niet verder vertellen hoor).
20% azijn (maar dus wel schoonmaakazijn, als je keukenazijn gebruikt zou ik wat meer doen). Ik mik ongeveer 100ml in m'n natte haar, kam het dan voorzichtig door en dan uitspoelen.
[..]
Vroeger om de andere dag, soms 2 dagen niet. Nu op de 5e dag.
Overschakelen kan zonder wenperiode en als ik lui ben pak ik (siliconenvrije! dat moet dan wel) shampoo. Of wanneer er heel veel fijn gruis in m'n haar zit (dan zou ik beter met veel cremespoeling ofzo kunnen wassen, maar dat heb ik niet in huis).
Weet je ook eens hoe een hamster zich voelt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 50 minuten gefietst zonder een centimeter vooruit te komen.
Dat weet ik al gemiddeld zo'n 2-3 keer per weekquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe een hamster zich voelt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, de natriumbicarbonaat, oftewel baksoda (geen bakpoeder) oftewel zuiveringszout, daarvan los ik een schep (een dessertlepel ofzo, steekt niet zo nauw, het teveel lost niet op dus zolang er residu is vind ik het goed) op in een halve liter water (en vul water aan zolang er residu is).quote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik mis de NaHCO3 in je verhaal.
En ik snap niet waarom het bicarbonaat heet.
[..]
[..]
Snap ik ook niet. Ik moest vandaag de KHSO4 zoeken en vond bisulfate ook een wat maffe naam. Blijkbaar heet het bi als er een H bij geplakt zit. Nouja, had mn begeleider ook weer wat om te lachen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik mis de NaHCO3 in je verhaal.
En ik snap niet waarom het bicarbonaat heet.
Dat heb ik!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, de natriumbicarbonaat, oftewel baksoda (geen bakpoeder) oftewel zuiveringszout, daarvan los ik een schep (een dessertlepel ofzo, steekt niet zo nauw, het teveel lost niet op dus zolang er residu is vind ik het goed) op in een halve liter water (en vul water aan zolang er residu is).
Van dat mengsel neem ik zo'n 50 ml en smeer dat in mijn droge haar en masseer wat en stap daarna onder de douche. Nog wat masseren met een beetje warm water er bij, en dan maar eens uitspoelen. En daarna dus dat azijnwaterding.
creatief denken. De Duutser gaat waarschijnlijk zijn auto verkopen, dus kamperen wordt moeilijk. M'n ouders hebben een zeilboot, dus als we kunnen zeilen, is dat verder een goedkope mogelijkheid tot vakantie!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef Amsel het volgende:
Wat een gaaf idee dat zeilen! Hoe kom je daar nou op? Waarom bedenk ik dat soort dingen nou nooit?Jullie zijn zo'n leuk stel
"wie gijpt moet de giek verwachten"quote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Wel luisteren als ze zeggen dat je moet bukken iig.
Goed bezig! Bijhouden van het topic is niet verplicht, gewoon binnenvallen en vertellen waar je mee bezig bent, zoals je nu doet.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik ben zelf hier wel eens op zeilkamp geweest: http://www.garijp.nl/gclid=CIe037_m_qgCFcOEDgoda2rXSg maar ik weet niet of dat ook voor volwassenen is.
Over mijn gezonder leven start vandaag ben ik niet ontevreden, ik heb wat teveel ontbeten maar de rest van de dag geen tussendoortjes en wel veel groente en fruit gegeten:)
Zometeen ga ik hardlopen, iets eerder dan gister ik hoop dat ik daardoor vanavond wel kan slapen.
Dit topic gaat trouwens veeel te snel voor mij, ik ga dit nooit bijhouden/ allemaal lezen.
Ik vind dit echt te weinig, al helemaal voor een dag dat je ook gaat sporten. Netto kom je op twee boterhammen, wat fruit, groente en een stuk vlees. Een keer rennen en alle energie die je vandaag binnengekregen hebt is alweer verbruikt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef marleenhoofd- het volgende:
O: Een boterham met leverworst (ja slecht, maar ik vond dat ik het laatste restje nog wel op mocht maken) en 3 crackers met smeerkaas en tomaat.
L: Een bakje aardbeien, het ontbijt was niet super vroeg, dus veel eten had ik niet nodig.
D: Broccoli, een rundervink en wat gewokte groenteresten (halve paprika, tomaat, ui) en als toetje een sinaasappel.
S: hardlopen zometeen.
Eens!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te weinig, al helemaal voor een dag dat je ook gaat sporten. Netto kom je op twee boterhammen, wat fruit, groente en een stuk vlees. Een keer rennen en alle energie die je vandaag binnengekregen hebt is alweer verbruikt.
Ja datquote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te weinig, al helemaal voor een dag dat je ook gaat sporten. Netto kom je op twee boterhammen, wat fruit, groente en een stuk vlees. Een keer rennen en alle energie die je vandaag binnengekregen hebt is alweer verbruikt.
Heb je je BMR wel eens berekend? Dan weet je in ieder geval hoeveel je minimaal nodig hebt om geen roofbouw op je lijf te plegenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef marleenhoofd- het volgende:
hmm, het is niet veel inderdaad, maar het was dus wel veel groente wat vulde en ik heb nu geen honger ofzo.. Daarbij ben ik een vrouw van 1.60 waardoor ik waarschijnlijk niet veel nodig heb, maar goed, ik zal morgen wat meer eten, dat vind ik meestal niet zo'n probleem.
En die calories burned per day moet je dus minimaal eten? Lala ik zie het alquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef loveli het volgende:
Zoek op wat je BMR is (da's hoeveel je moet eten als je de hele dag op je gat zit).
http://www.muscleandstren(...)orie-calculator.html
wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En die calories burned per day moet je dus minimaal eten? Lala ik zie het al.
Waar zou ik onder vallen? Light exercise of moderate? (4 keer p/w hardlopen)
leukquote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net de rough guides voor England en the Lake District besteld. Deze week de overtochten boeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |