abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2011 @ 12:18:09 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97194022
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1479 - Afvallen met Epic Mealtime

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 mei 2011 @ 12:18:21 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97194026
Voorspelbare TT :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 mei 2011 @ 12:21:45 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97194147
Ja, maar opties blijven opties natuurlijk. En die kunnen afketsen. Heb nog wel wat geinteresseerde bedrijven achter de hand hoor. En anders begin ik gewoon een nieuw bedrijf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 12:22:03 #4
70532 loveli
N
pi_97194163
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
Nou. Misschien heb ik binnenkort helemaal geen werk meer :')
Tof. Onderhandelen.
Je bedoelt dat je misschien binnenkort de vrijheid hebt om iets te zoeken wat je echt graag wilt doen?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 12:23:02 #5
70532 loveli
N
pi_97194203
Ik bedoel, weet niet of ik het goed oppik, maar er zit de laatste tijd een onrust in je, iets wat eruit moet. Misschien ambitie ofzo.
crap in = crap out
  maandag 23 mei 2011 @ 12:23:57 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97194238
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je misschien binnenkort de vrijheid hebt om iets te zoeken wat je echt graag wilt doen?
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten. Of gewoon mijn eigen ......adviesbureau opzetten. Of zelf hardware laten produceren O+
  maandag 23 mei 2011 @ 12:24:31 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97194269
Weet iemand trouwens waar ik citronella kan kopen? Kruidvat?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 mei 2011 @ 12:24:36 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97194272
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, weet niet of ik het goed oppik, maar er zit de laatste tijd een onrust in je, iets wat eruit moet. Misschien ambitie ofzo.
Al een tijd hoor. Daarom baal ik ook zo dat de overname niet doorging.
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 12:26:01 #9
70532 loveli
N
pi_97194327
Tijd om uit te vliegen ;)

crap in = crap out
pi_97194399
quote:
17s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten. Of gewoon mijn eigen ......adviesbureau opzetten. Of zelf hardware laten produceren O+
Klinkt goed! :Y
:* Niet fijn, maar je moet idd wel conclusies trekken als je er niet uitkomt samen (lees: als de voorwaarden je niet bevallen).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97194419
Hahaha, die kat! Ik heb geen meh. Maar koessie voor alle mehers, dan maar.

Ik heb net toch even 7 km gerend, Uniek was een inspiratie en hoewel ik met mijn t-shirt snot uit mijn ene neusgat moest dreggen de hele tijd (solly voor de tmi) ging het toch best goed!
  maandag 23 mei 2011 @ 12:29:06 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97194427
quote:
17s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten.
:D O+

Spannende tijden dus weer in Casa di Tink!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 23 mei 2011 @ 12:35:07 #13
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97194640
Ja hoi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 12:35:33 #14
70532 loveli
N
pi_97194660
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Al een tijd hoor. Daarom baal ik ook zo dat de overname niet doorging.
Ik ben er stiekem blij om voor je, die andere kapitein op je schip zou een andere koers hebben gevaren.
crap in = crap out
pi_97194691
mogguh!

Ik doe aan zelfsabotage :X dus ook meh -O- 3 juni een examen waar ik een shitload voor moet leren en ik ben nog niet eens begonnen :') Vanaaf maar even met de billen bloot en het ook aan mijn lief vertellen en dan een studieplanning in elkaar gaan draaien...

Trouwens gecondoleerd Razz en stom dat je zelf achter vervanging aan moet.

Oh en ik wil denk ik deze

ik moet vanaaf alleen reviews uit gaan pluizen en uitvogelen hoe dat ding omgaat met drempels. Mijn lief en ik haten allebei het stofzuigen, dus dit zou een goede oplossing zijn :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97194701
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Ja hoi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's mooi! Duimen dat het lukt!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 23 mei 2011 @ 12:37:53 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97194733
quote:
Ja hoi.
SPOILER
Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje* :+
  maandag 23 mei 2011 @ 12:39:11 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97194781
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aagjeboks :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 mei 2011 @ 12:40:44 #19
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97194825
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een paar mensen hebben zitten slapen en me nooit geattendeerd op een regeling voor speciale omstandigheden. Ik kan je wel meer per PM sturen.
  maandag 23 mei 2011 @ 12:42:47 #20
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97194897
fijn zeg Ewelina *O* ik ben ook wel benieuwd naar die regeling!

hier ook meh :') maar gelukkig nu nog maar de helft :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 23 mei 2011 @ 12:44:08 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97194942
Stadwaarts :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_97195164
quote:
Ja hoi.
SPOILER
Oh wow, dat zou echt fijn zijn! :) Ik duim dat het lukt!
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 23 mei 2011 @ 12:53:09 #23
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97195327
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh wow, dat zou echt fijn zijn! :) Ik duim dat het lukt!
Ik ook :+

PM is verzonden voor wat meer info. :)
  maandag 23 mei 2011 @ 12:54:30 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97195379
Ahja speciale omstandigheden shizz! Mijn ervaring is wel dat dat nog best lastig kan wezen, komt een papierwinkel van jewelste bij kijken! Hopelijk is het bij jou makkelijker geregeld :Y

SPOILER
  maandag 23 mei 2011 @ 12:55:27 #25
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97195433
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahja speciale omstandigheden shizz! Mijn ervaring is wel dat dat nog best lastig kan wezen, komt een papierwinkel van jewelste bij kijken! Hopelijk is het bij jou makkelijker geregeld :Y

SPOILER
Bij dit moet ik een verklaring van de decaan hebben en van een externe, beide heb ik. Daarna hoeft het formulier alleen naar DUO gestuurd te worden.

Ik heb die regeling die jij noemt ook geprobeerd, werd ook niks ivm dezelfde reden die jij noemt.
pi_97195520
*Stuurt positieve energie naar iedereen met meh!*

Ik heb binnenkort ook allemaal tentamens, 5 om precies te zijn en ik zie er echt tegenop - al dat leerwerk - de eerste staat begin juli gepland, dus ik heb nog wel even, komt wel na vakantie :)

Lijstje voor vandaag:

O - klein sneetje speltbrood met pindakaas met stukjes noot, 150 ml volle yoghurt, 3/4 banaan
T - appel
L - 3 meergranenbth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees
T - 125 ml volle yoghurt
T - handje gemengde ongezouten noten
S - 40 minuten circuittraining
D - 200 gram witlof, worteltjes, gegrild filetlapje met een beetje honing en thijm, opscheplepel aardappelpuree (klontje boter, scheutje melk)
T - koffie verkeerd met hv melk en tl suiker
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_97195557
Hier ook meh oO< En ook geen idee waarom.

Kreeg net via mail het verzoek van baas werkplek 1 of ik en andere collega met onze werkdagen willen schuiven in een bepaalde week zodat stomme collega's 1 en 2 vakantie kunnen nemen. Nu zit ik op allerlei smoezen te broeden die ik kan vertellen dat ik niet kan schuiven.

Werkplek 2 is dan namelijk dicht, dus eigenlijk geen enke hindernis om te schuiven, maar ik wil gewoon niet oO< Had het dan beter geregeld BAAS denk ik nu.

En ik twijfel of ik moet solliciteren op de nieuw vrijgekomen functie. Als ik het wel zou doen en zou worden aangenomen dan zijn ze op werkplek 1 wel de meest leuke en flexibele collega kwijt 8-) en dat gun ik ze enorm :6 En de enige andere leuke die er nog werkt krijg ik daar dan ook nog wel weg O-)

Ik moet dan alleen vier dagen per week veel autoweg rijden :@ en het parkeren he :@ en mss is het werk niet zo leuk. Maar dat weet ik niet zeker. Tralalalala. Luxeprobleemz.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 23 mei 2011 @ 12:58:45 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97195592
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij dit moet ik een verklaring van de decaan hebben en van een externe, beide heb ik. Daarna hoeft het formulier alleen naar DUO gestuurd te worden.

Ik heb die regeling die jij noemt ook geprobeerd, werd ook niks ivm dezelfde reden die jij noemt.
Oe dat klinkt goed! Ik zal duimen.

En ja, papierwinkels hoezee :') Ik snap wel dat ze idd mensen met onzinverhalen eruit willen filteren, maar toch, het is meestal niet zo dat je dergelijke verhalen uit je duim zuigt :+ Maar goeee. Bureaucratie enzulks.
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 12:59:31 #29
70532 loveli
N
pi_97195626
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Syrena het volgende:
Kreeg net via mail het verzoek van baas werkplek 1 of ik en andere collega met onze werkdagen willen schuiven in een bepaalde week zodat stomme collega's 1 en 2 vakantie kunnen nemen. Nu zit ik op allerlei smoezen te broeden die ik kan vertellen dat ik niet kan schuiven.
Gewoon "sorry, helaas" zeggen zonder opgaaf van reden geen optie?
quote:
En ik twijfel of ik moet solliciteren op de nieuw vrijgekomen functie. Als ik het wel zou doen en zou worden aangenomen dan zijn ze op werkplek 1 wel de meest leuke en flexibele collega kwijt 8-) en dat gun ik ze enorm :6 En de enige andere leuke die er nog werkt krijg ik daar dan ook nog wel weg O-)

Ik moet dan alleen vier dagen per week veel autoweg rijden :@ en het parkeren he :@ en mss is het werk niet zo leuk. Maar dat weet ik niet zeker. Tralalalala. Luxeprobleemz.
Solliciteren: doen. Als je wordt aangenomen kun je altijd nog afzeggen >:O
crap in = crap out
  maandag 23 mei 2011 @ 12:59:40 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97195633
Wat zou nu een goed tussendoortje zijn (troostvoer dus). Ik heb zin in hele donkere pure chocolade, of gevulde chocolaatjes of ijs met chocolade en pindakaas en fluf ( :') )
Pure choco is dan de beste keuze he? Kan natuurlijk ook nog chocolade smelten en er dan aardbeien in dopen :+ al vraag ik me af of ik dan niet meer kcal binnenkrijg dan gewoon een stukje 80% puur te nemen.
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 13:00:39 #31
70532 loveli
N
pi_97195663

):O
crap in = crap out
  maandag 23 mei 2011 @ 13:00:46 #32
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97195668
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe dat klinkt goed! Ik zal duimen.

En ja, papierwinkels hoezee :') Ik snap wel dat ze idd mensen met onzinverhalen eruit willen filteren, maar toch, het is meestal niet zo dat je dergelijke verhalen uit je duim zuigt :+ Maar goeee. Bureaucratie enzulks.
Ja, bij mij begon ze eerst over dat ik met een hbo-p op de uni ben gekomen en of mijn studieresultaten (of beter gezegd: het uitblijven van resultaten) daar aan lagen. Nou eh, nee.

Andere optie zou zijn het 4e jaar om te zetten in een gift.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:01:15 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97195690
Makreel verkopen ze niet bij de buurtwinkel aan de overkant. :P
pi_97195750
Hmmmmm. Ik zou een blokje pure choco nemen, aangezien je veel meer moet smelten om je aardbeien fatsoenlijk in te kunnen dopen. Wel lekker trouwens. :9 Vooral met ook nog wat vanille-ijs. :P
pi_97195775
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zo snel? Dat zou wel tof zijn natuurlijk.
:Y
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 13:03:46 #36
70532 loveli
N
pi_97195803
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:03 schreef Probability het volgende:

[..]

:Y
Meer info, muts.
crap in = crap out
pi_97195812
oh ja, eten.. dat ben ik een beetje vergeten :')!
Ja doei.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:04:55 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97195855
Tink, even tandenpoetsen?? :*

Dat zou fijn zijn Ewelina.

Gecondoleerd Coco.

Co, goed dat je hebt gelopen... wow, ik was inspiratie?? *O*
Misschien heb ik nog meer?
Heb gedaan:
hardlopen, was opgehangen, douche helemaal schoongemaakt, beneden alles gestoft, ramen beneden binnen en buiten.
Moet nog:
dweilen, was opvouwen, boontjes punten, eten voorbereiden, eten maken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97195929
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zou nu een goed tussendoortje zijn (troostvoer dus). Ik heb zin in hele donkere pure chocolade, of gevulde chocolaatjes of ijs met chocolade en pindakaas en fluf ( :') )
Pure choco is dan de beste keuze he? Kan natuurlijk ook nog chocolade smelten en er dan aardbeien in dopen :+ al vraag ik me af of ik dan niet meer kcal binnenkrijg dan gewoon een stukje 80% puur te nemen.
Een avocado?
pi_97195952
Tink: Grapefruit, omdat we je er aan moesten herinneren!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97195991
Loveli, da's geen optie nee oO< Ik kan hem wel zeggen dat ik er geen zin in heb omdat het om die twee personen gaat, maar dan moet hij nog een uitleg hebben om aan die personen te geven. Voor 1 dag heb ik wel al wat: Auto moet voor een beurt :7 Oh, dag twee: tandarts? 8-) Of ben ik nu waaayyyy te obvious :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 23 mei 2011 @ 13:10:06 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97196047
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Ik zou een blokje pure choco nemen, aangezien je veel meer moet smelten om je aardbeien fatsoenlijk in te kunnen dopen. Wel lekker trouwens. :9 Vooral met ook nog wat vanille-ijs. :P
Ik ga chocolade kopen. Avocado's hebben ze er ook niet, net als koriander trouwens. Of kant-en-klare maaltijden. Of verse spinazie. Etc. Het is een beetje een raar winkeltje, maar ik ben er blij mee O+ Vooral omdat ze verse aardbeien en asperges verkopen die vanmorgen van het land zijn gehaald O+
  maandag 23 mei 2011 @ 13:10:46 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97196072
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef V1z0R het volgende:
Tink: Grapefruit, omdat we je er aan moesten herinneren!
Thanks! ^O^ Morgen weer?Maar die hebben ze er ook niet
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 13:10:51 #44
70532 loveli
N
pi_97196076
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef Syrena het volgende:
Loveli, da's geen optie nee oO< Ik kan hem wel zeggen dat ik er geen zin in heb omdat het om die twee personen gaat, maar dan moet hij nog een uitleg hebben om aan die personen te geven. Voor 1 dag heb ik wel al wat: Auto moet voor een beurt :7 Oh, dag twee: tandarts? 8-) Of ben ik nu waaayyyy te obvious :+
Probleem van de baas. "Sorry dan heb ik al een afspraak staan" zou voldoende moeten zijn, lijkt mij.

Of je schuift gewoon. Zoals gewoonlijk.
crap in = crap out
pi_97196102
Asperges :9~
pi_97196139
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef uniekhoorn het volgende:

Gecondoleerd Coco.
Met? :?
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 13:13:03 #47
70532 loveli
N
pi_97196158
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met? :?
Je zombies.
crap in = crap out
pi_97196189
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ga chocolade kopen. Avocado's hebben ze er ook niet, net als koriander trouwens. Of kant-en-klare maaltijden. Of verse spinazie. Etc. Het is een beetje een raar winkeltje, maar ik ben er blij mee O+ Vooral omdat ze verse aardbeien en asperges verkopen die vanmorgen van het land zijn gehaald O+
Een bak verse aardbeien O+. Ik zou het ijs kopen. Maar ik ben een sucker voor ijs met zooi erin.

Koud hier :{. En mn trui vergeten. Nouja, nog maar 4 uur te gaan :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97196375
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer info, muts.
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukken :P!
pi_97196698
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Je zombies.
Oh ja. Dat was ook echt niet leuk ;( Iedere keer als ik wakker schrok, zakte ik weer terug in dezelfde droom. :')
pi_97196778
mijn essay vlot O+

maar na telefoontje met makelaar ben ik wat somberder gesteld over het vinden van een huis vanuit hier: we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 13:33:53 #52
70532 loveli
N
pi_97197040
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
Wat naar :'(
crap in = crap out
pi_97197115
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
mijn essay vlot O+

maar na telefoontje met makelaar ben ik wat somberder gesteld over het vinden van een huis vanuit hier: we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
maar je gaat toch pas in augustus/september verhuizen? Ik zou me er niet zo druk om maken, desnoods ga je eerst 2 weken in een bed and breakfast!
pi_97197292
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat naar :'(
Haha :D
pi_97197672
Mo, ben je dan niet heel afhankelijk van wat er net in die week vrijkomt?
Everything has changed
  maandag 23 mei 2011 @ 13:47:06 #56
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97197717
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef Mini. het volgende:
Mo, ben je dan niet heel afhankelijk van wat er net in die week vrijkomt?
Een huis huren vanaf een plaatje lijkt me ook niet zo'n goed idee eerlijk gezegd... :X

Maar dat weet mo zelf ook wel.
pi_97197755
mijn lijstje wordt niets vandaag..

Met de minuut doet mijn lijf brakker, kon met moeite twee crackers naar binnen schuiven, manlief maakt nu een kippensoepje voor me warm (uit een zak biologische soep, onze variant op cup a soup)
Zat te bibberen op de scootmobiel buiten net en allemaal mensen vrolijk in tshirt en shorts lopen alsof het warm is.

Korset passen ging wel prima, merkte bij het passen al dat het enorm verlichting geeft en dan komt het hele harnas voor de rug er nog op.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:48:27 #58
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97197792
Vanochtend banaan, nu kwark met muesli.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 23 mei 2011 @ 13:48:58 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97197827
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:48 schreef Stefan het volgende:
Vanochtend banaan, nu kwark met muesli.
En wat ga je eten als lunch?
pi_97197879
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een huis huren vanaf een plaatje lijkt me ook niet zo'n goed idee eerlijk gezegd... :X

Maar dat weet mo zelf ook wel.
Nou ja, als het niks is ga je toch verder zoeken als je er eenmaal zit. Je hoeft maar een slaapplek te hebben.

Net even lekker in de zon gelegen. :) Stressen over presentatie en niet kloppende resultaten kan een uurtje later ook nog wel.
Everything has changed
  maandag 23 mei 2011 @ 13:50:20 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97197897
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En wat ga je eten als lunch?
Dit is mn lunch.

Avondeten rijst denk ik. Met kipfilet.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:51:05 #62
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97197928
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nou ja, als het niks is ga je toch verder zoeken als je er eenmaal zit. Je hoeft maar een slaapplek te hebben.

Ja maar slapen in een huis vol schimmel is ook niet zo fijn en dubbele huur ook niet ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 13:51:39 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97197956
Ik wou volgende week dinsdag 100 wegen maar dat ga ik alleen redden als ik deze week ga crashen en dat ga ik niet doen. Heb wel t gevoel dat t langzamer gaat als je een doel en deadline hebt.
pi_97198231
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik wou volgende week dinsdag 100 wegen maar dat ga ik alleen redden als ik deze week ga crashen en dat ga ik niet doen. Heb wel t gevoel dat t langzamer gaat als je een doel en deadline hebt.
Uhmmm, een lijstje als:
O: banaan
L: kwark met muesli
D: rijst met kip

ís crashen. }:|

Een pond per week afvallen is verantwoord, meer niet.
/kortdoordebocht
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97198336
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar slapen in een huis vol schimmel is ook niet zo fijn en dubbele huur ook niet ;)
Nee, maar als je naar het buitenland gaat heb je soms geen keus. Ik heb mijn kamer in Amerika ook ongezien gehuurd, als het niks was had ik ter plekke wel verder gezocht maar je moet gewoon iets hebben als je aankomt. Ik ken ook mensen die in een hotel/hostel zijn begonnen. Als die makelaar enigszins betrouwbaar is zal het met die schimmel wel meevallen.

Anyway, lijstje:
O: 2 sneetjes geroosterd brood met avocado (beetje aan de late kant)
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood met een gekookt ei
T: bak kwark
S: dik uur fitness
D: zelfgemaakte pizza met veel groente :9
T: fruit, wijn
Everything has changed
  maandag 23 mei 2011 @ 13:59:35 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97198362
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Uhmmm, een lijstje als:
O: banaan
L: kwark met muesli
D: rijst met kip

ís crashen. }:|

Dit is een balansdag na een weekend waar ik alchohol en frikandellen heb gegeten. :)
  maandag 23 mei 2011 @ 14:00:11 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97198389
Overigens, met rijst en kip bedoel ik complete maaltijd met groente enzo
pi_97198402
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dit is een balansdag na een weekend waar ik alchohol en frikandellen heb gegeten. :)
Ook op een balansdag moet je niet onder je BMR gaan zitten, da's gewoon ongezond.
Everything has changed
pi_97198582
Weekenden vol frikandellen en daarna crashen, dat is bijna vragen om een jojo-effect en dat wil je denk ik niet.

Beter neem je de volgende keer gewoon 1 frikandel en matig alcohol en doe je een paar balansdagen met gewoon 6 eetmomenten.
Je lunch als ontbijt, je banaan als tussendoor, gewoon een boterham of twee als lunch, appeltje smiddags, eten zonder saus met weinig vet en veel groente en vezels en 's avonds nog een stuk fruit toe, dan heb je imho een mooie balansdag.

En wat drink je erbij?
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 14:06:38 #70
70532 loveli
N
pi_97198650
Nou ja, ach, een dagje moet kunnen. Als het niet structureel is, durf te leven ;)
crap in = crap out
  maandag 23 mei 2011 @ 14:06:54 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97198658
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef MarMar het volgende:
Weekenden vol frikandellen
2. :')
pi_97198711
Wel 2 hele frikandellen? Ga je schamen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:09:04 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97198734
frikandellen ;( neem dan tenminste een kroket :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97198744
ja jemig, jij voert een weekend waarin je frika(n)dellen hebt gegeten aan als reden voor zo'n crash lijstje :P

Zeg dan gewoon 2.. dan gingen we nog harder roepen dat je niet zo moet crashen :P
Kunnen we heus alsnog doen!
  maandag 23 mei 2011 @ 14:09:51 #75
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97198765
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Blurred86 het volgende:
frikandellen ;( neem dan tenminste een kroket :9
Kroket is alleen lekker als lunch op witbrood.
pi_97198782
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukken :P!
^O^ Super dat het gelukt is!
pi_97198842
Hoi ik kom even een lijstje dumpen!!
O: yoghurt met appel/rozijn/amandel, koffie verkeerd (sojamelk)
T: banaan
L: grote salade met wortel/biet/edamame/veel sla, 200 ml yoghurt met granola
T: handje noten, wat snoepjes
D: ik denk iets met fish n chips :P
T: bier.
pi_97198847
Ik typte net lag ipv lach op twitter.. *faal*
  maandag 23 mei 2011 @ 14:13:26 #79
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97198914
Ik heb minder behoefte aan eten, eigenlijk moet ik 2 beschuiten eten een een kop thee drinken maar soms wat dat fruit of kwark en smiddags brood.

Lunch, brood, kwark of salade.

Savonds gewoon avondeten. Veel groente. Nooit frituur.

Weekends drink ik paar biertjes, totaal 8 flesjes ofzo over 2 dagen. Vroeger was dat 5 per dag. En dan snack ik af en toe.

Als ikn tussendoor trek heb eet ik een cracker met kaas, savonds thee en een beschuit. Dus eet consequent minder. Drink veel water en 2 frisdrank per dag.
pi_97199089
Tussendoortjes zijn mede bedoeld om je motor op gang te houden heb ik mij meermalen laten vertellen, door huisartsen en andere mensen die vinden dat ze er verstand van hebben enzo.
Het helpt mij iig wel, merk ik gewoon.

Hoeft niet groot te zijn, al is het een appel, maar als je om de 2 a 3 uren even wat neemt ipv lange tijden tussen je maaltijden niets te nemen, zou je best eens sneller kunnen gaan afvallen.

Frisdranken kan je misschien beter gaan skippen, voegt niets toe, behalve veel suikers.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:18:30 #81
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97199178
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat fijn! Krijgen we foto's? O-)
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_97199190
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Stefan het volgende:
Ik heb minder behoefte aan eten, eigenlijk moet ik 2 beschuiten eten een een kop thee drinken maar soms wat dat fruit of kwark en smiddags brood.

Lunch, brood, kwark of salade.

Savonds gewoon avondeten. Veel groente. Nooit frituur.

Weekends drink ik paar biertjes, totaal 8 flesjes ofzo over 2 dagen. Vroeger was dat 5 per dag. En dan snack ik af en toe.

Als ikn tussendoor trek heb eet ik een cracker met kaas, savonds thee en een beschuit. Dus eet consequent minder. Drink veel water en 2 frisdrank per dag.
Behoefte of niet, je moet gewoon een bepaald aantal calorieën binnenkrijgen om je organen draaiende te houden en je lichaam op temperatuur te houden etc., en daar kom je met zo'n lijstje als vandaag nooit aan. Voor één dag is dit geen ramp maar wat eet je dan op een normale dag? Bijv. aan hoeveel brood of kwark moet ik dan denken? Die cracker met kaas tussendoor zou ik niet alleen nemen als je honger hebt, maar gewoon elke dag.
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 14:25:15 #83
70532 loveli
N
pi_97199435
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Mini. het volgende:
Behoefte of niet, je moet gewoon een bepaald aantal calorieën binnenkrijgen om je organen draaiende te houden en je lichaam op temperatuur te houden etc.
Als je 100.000 kcals om je middel hebt, dan is een dagje minder eten ook niet heel erg, je blijft best warm enzo. Niet structureel doen, want jojo.

Belangrijker is dat je met goed (vers) voer je vitamines en mineralen binnenkrijgt, want die sla je niet op om je middel.
crap in = crap out
pi_97199466
Hoi,
Ben beetje druk, dus geen bijgelees, maar kennen jullie de iens dinerdagen al? Niet zo veel als van dinercity, maar er zitten leuke plekjes bij.
pi_97199501
Gisteren:
O: spiegeleitje met 125 gram spekblokjes, 75 gram geraspte kaas. Twee sneetjes geroosterde puntsterre, 2 sneetjes gebakken puntsterre
L: Kop zelfgemaakte aspergessoep met knapperbolletjes
D: Kipfilet gevuld met mozarella en gedroogde tomaat, gebakken aardappeltjes, snijbonen met uitje
T: Twee nep scholiertjes (biscuit met chocolade :9 )
T: Vier Lidl crackers, twee met appelstroop, twee met kruidenkaas
T: Drie halfgedroogde pruimen for da poopz jeweest 8-)

Vandaag:
O: Brinta
T: Toastbroodje met kaas
T: Banaan
T: Snee volkoren tijger met kipfilet
D: Twee snee-en volkoren tijger met kipfilet, soep van de dag, bakje pastasalade.
pi_97199761
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je 100.000 kcals om je middel hebt, dan is een dagje minder eten ook niet heel erg, je blijft best warm enzo. Niet structureel doen, want jojo.

Belangrijker is dat je met goed (vers) voer je vitamines en mineralen binnenkrijgt, want die sla je niet op om je middel.
Tuurlijk, maar daarom vraag ik ook wat hij op een normale dag binnenkrijgt. Ik bedoel maar dat "ik heb toch geen honger" geen excuus is om regelmatig onder je BMR te gaan zitten.
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 14:35:22 #87
70532 loveli
N
pi_97199843
M'n punt was eigenlijk dat de dagelijkse behoefte aan vitamines belangrijker is dan die aan kcals.
crap in = crap out
pi_97200173
Wat gezondheid betreft heb je natuurlijk gelijk, ik had het nu puur even over afvallen op een manier waarbij het er niet net zo snel weer aanzit.

Ik eet trouwens een zachtgekookt ei nu, gezond hè? :P
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 14:43:34 #89
70532 loveli
N
pi_97200192
^O^
crap in = crap out
  maandag 23 mei 2011 @ 14:47:15 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97200347
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
M'n punt was eigenlijk dat de dagelijkse behoefte aan vitamines belangrijker is dan die aan kcals.
Ik eet vers fruit en groenten hoor en ik eet ook regelmatig :)
  maandag 23 mei 2011 @ 14:48:21 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97200403
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Stefan het volgende:
_O-.

Sorry :+.

Ik ben echt een muts. Moest even een kaartje voor m'n neefje kopen die morgen jarig is en ik had speciaal het adres, een pen en een postzegel meegenomen, zodat ik de kaart in de stad kon schrijven en meteen op de bus kon doen en niet nog eens de deur uit zou hoeven /lui.
Nu ben ik weer thuis. Mét kaart :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97200834
muts :P
pi_97201270
Ach Vik, zie het zo, je bent in ieder geval de kaart niet vergeten (dat gebeurt mij nog wel eens bij het boodschappen doen. Ga naar de winkel voor melk en haal vanalles maar vergeet de melk).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97201358
Yay, laatste herkansingscijfer eindelijk binnen! Een nette 7!

Nu kan ik weer rustig slapen :P
Ja doei.
pi_97203385
Wow, ik heb mijn BMR nog eens nagerekend en da's nu 1490 kcal, heel wat meer dan een tijd geleden. Dan maken wat extra kilo's en twee keer per week sporten toch nog best veel verschil...
Jeej, ik moet meer eten! :P
Everything has changed
pi_97203428
Ik zit even te twijfelen over iets heel stoms. Meningen gevraagd. :P.

SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_97203452
DaD ik wel.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:01:02 #98
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97203454
SPOILER
  maandag 23 mei 2011 @ 16:02:13 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97203503
Hangt idd van het soort bikini af en bij brugklassers kun je dit wel doen, denk ik. Zou het niet bij een examenklas doen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97203619
Netjes Mo! ^O^

Vik, shows how much you know :') :P
Ik zou gewoon badpak doen DaD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')