Je bedoelt dat je misschien binnenkort de vrijheid hebt om iets te zoeken wat je echt graag wilt doen?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
Nou. Misschien heb ik binnenkort helemaal geen werk meer
Tof. Onderhandelen.
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten. Of gewoon mijn eigen ......adviesbureau opzetten. Of zelf hardware laten producerenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je misschien binnenkort de vrijheid hebt om iets te zoeken wat je echt graag wilt doen?
Al een tijd hoor. Daarom baal ik ook zo dat de overname niet doorging.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, weet niet of ik het goed oppik, maar er zit de laatste tijd een onrust in je, iets wat eruit moet. Misschien ambitie ofzo.
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten. Of gewoon mijn eigen ......adviesbureau opzetten. Of zelf hardware laten produceren
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Een tequila- en calvadoshandel opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben er stiekem blij om voor je, die andere kapitein op je schip zou een andere koers hebben gevaren.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Al een tijd hoor. Daarom baal ik ook zo dat de overname niet doorging.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Ja hoi.da's mooi! Duimen dat het lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ja hoi.Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Aagjeboksquote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje*
Een paar mensen hebben zitten slapen en me nooit geattendeerd op een regeling voor speciale omstandigheden. Ik kan je wel meer per PM sturen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor je Master? Tof! Wat zouden de gronden voor extra stufi zijn? *aagje*
Ja hoi.Oh wow, dat zou echt fijn zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim dat het lukt!
Know that while you sleep
Everything has changed
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh wow, dat zou echt fijn zijn!Ik duim dat het lukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahja speciale omstandigheden shizz! Mijn ervaring is wel dat dat nog best lastig kan wezen, komt een papierwinkel van jewelste bij kijken! Hopelijk is het bij jou makkelijker geregeld
Bij dit moet ik een verklaring van de decaan hebben en van een externe, beide heb ik. Daarna hoeft het formulier alleen naar DUO gestuurd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die regeling die jij noemt ook geprobeerd, werd ook niks ivm dezelfde reden die jij noemt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Oe dat klinkt goed! Ik zal duimen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dit moet ik een verklaring van de decaan hebben en van een externe, beide heb ik. Daarna hoeft het formulier alleen naar DUO gestuurd te worden.
Ik heb die regeling die jij noemt ook geprobeerd, werd ook niks ivm dezelfde reden die jij noemt.
Gewoon "sorry, helaas" zeggen zonder opgaaf van reden geen optie?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Syrena het volgende:
Kreeg net via mail het verzoek van baas werkplek 1 of ik en andere collega met onze werkdagen willen schuiven in een bepaalde week zodat stomme collega's 1 en 2 vakantie kunnen nemen. Nu zit ik op allerlei smoezen te broeden die ik kan vertellen dat ik niet kan schuiven.
Solliciteren: doen. Als je wordt aangenomen kun je altijd nog afzeggenquote:En ik twijfel of ik moet solliciteren op de nieuw vrijgekomen functie. Als ik het wel zou doen en zou worden aangenomen dan zijn ze op werkplek 1 wel de meest leuke en flexibele collega kwijten dat gun ik ze enorm
En de enige andere leuke die er nog werkt krijg ik daar dan ook nog wel weg
![]()
Ik moet dan alleen vier dagen per week veel autoweg rijdenen het parkeren he
en mss is het werk niet zo leuk. Maar dat weet ik niet zeker. Tralalalala. Luxeprobleemz.
Ja, bij mij begon ze eerst over dat ik met een hbo-p op de uni ben gekomen en of mijn studieresultaten (of beter gezegd: het uitblijven van resultaten) daar aan lagen. Nou eh, nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dat klinkt goed! Ik zal duimen.
En ja, papierwinkels hoezeeIk snap wel dat ze idd mensen met onzinverhalen eruit willen filteren, maar toch, het is meestal niet zo dat je dergelijke verhalen uit je duim zuigt
Maar goeee. Bureaucratie enzulks.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo snel? Dat zou wel tof zijn natuurlijk.
Een avocado?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zou nu een goed tussendoortje zijn (troostvoer dus). Ik heb zin in hele donkere pure chocolade, of gevulde chocolaatjes of ijs met chocolade en pindakaas en fluf ()
Pure choco is dan de beste keuze he? Kan natuurlijk ook nog chocolade smelten en er dan aardbeien in dopenal vraag ik me af of ik dan niet meer kcal binnenkrijg dan gewoon een stukje 80% puur te nemen.
Ik ga chocolade kopen. Avocado's hebben ze er ook niet, net als koriander trouwens. Of kant-en-klare maaltijden. Of verse spinazie. Etc. Het is een beetje een raar winkeltje, maar ik ben er blij meequote:Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Ik zou een blokje pure choco nemen, aangezien je veel meer moet smelten om je aardbeien fatsoenlijk in te kunnen dopen. Wel lekker trouwens.Vooral met ook nog wat vanille-ijs.
Thanks!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef V1z0R het volgende:
Tink: Grapefruit, omdat we je er aan moesten herinneren!
Probleem van de baas. "Sorry dan heb ik al een afspraak staan" zou voldoende moeten zijn, lijkt mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef Syrena het volgende:
Loveli, da's geen optie neeIk kan hem wel zeggen dat ik er geen zin in heb omdat het om die twee personen gaat, maar dan moet hij nog een uitleg hebben om aan die personen te geven. Voor 1 dag heb ik wel al wat: Auto moet voor een beurt
Oh, dag twee: tandarts?
Of ben ik nu waaayyyy te obvious
Een bak verse aardbeienquote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga chocolade kopen. Avocado's hebben ze er ook niet, net als koriander trouwens. Of kant-en-klare maaltijden. Of verse spinazie. Etc. Het is een beetje een raar winkeltje, maar ik ben er blij meeVooral omdat ze verse aardbeien en asperges verkopen die vanmorgen van het land zijn gehaald
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukkenquote:
Oh ja. Dat was ook echt niet leukquote:
Wat naarquote:Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
maar je gaat toch pas in augustus/september verhuizen? Ik zou me er niet zo druk om maken, desnoods ga je eerst 2 weken in een bed and breakfast!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
mijn essay vlot
maar na telefoontje met makelaar ben ik wat somberder gesteld over het vinden van een huis vanuit hier: we moeten dus binnenkort zeker een week die kant op...
Een huis huren vanaf een plaatje lijkt me ook niet zo'n goed idee eerlijk gezegd...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef Mini. het volgende:
Mo, ben je dan niet heel afhankelijk van wat er net in die week vrijkomt?
Nou ja, als het niks is ga je toch verder zoeken als je er eenmaal zit. Je hoeft maar een slaapplek te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een huis huren vanaf een plaatje lijkt me ook niet zo'n goed idee eerlijk gezegd...
Maar dat weet mo zelf ook wel.
Dit is mn lunch.quote:
Ja maar slapen in een huis vol schimmel is ook niet zo fijn en dubbele huur ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou ja, als het niks is ga je toch verder zoeken als je er eenmaal zit. Je hoeft maar een slaapplek te hebben.
Uhmmm, een lijstje als:quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik wou volgende week dinsdag 100 wegen maar dat ga ik alleen redden als ik deze week ga crashen en dat ga ik niet doen. Heb wel t gevoel dat t langzamer gaat als je een doel en deadline hebt.
Nee, maar als je naar het buitenland gaat heb je soms geen keus. Ik heb mijn kamer in Amerika ook ongezien gehuurd, als het niks was had ik ter plekke wel verder gezocht maar je moet gewoon iets hebben als je aankomt. Ik ken ook mensen die in een hotel/hostel zijn begonnen. Als die makelaar enigszins betrouwbaar is zal het met die schimmel wel meevallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar slapen in een huis vol schimmel is ook niet zo fijn en dubbele huur ook niet
Dit is een balansdag na een weekend waar ik alchohol en frikandellen heb gegeten.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uhmmm, een lijstje als:
O: banaan
L: kwark met muesli
D: rijst met kip
ís crashen.![]()
Ook op een balansdag moet je niet onder je BMR gaan zitten, da's gewoon ongezond.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit is een balansdag na een weekend waar ik alchohol en frikandellen heb gegeten.
2.quote:
Kroket is alleen lekker als lunch op witbrood.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Blurred86 het volgende:
frikandellenneem dan tenminste een kroket
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukken!
Wat fijn! Krijgen we foto's?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het is heel leuk, en in je eentje verhuizen is best goed te doen haha, ik had niet verwacht dat mij dat zou lukken!
Behoefte of niet, je moet gewoon een bepaald aantal calorieën binnenkrijgen om je organen draaiende te houden en je lichaam op temperatuur te houden etc., en daar kom je met zo'n lijstje als vandaag nooit aan. Voor één dag is dit geen ramp maar wat eet je dan op een normale dag? Bijv. aan hoeveel brood of kwark moet ik dan denken? Die cracker met kaas tussendoor zou ik niet alleen nemen als je honger hebt, maar gewoon elke dag.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Stefan het volgende:
Ik heb minder behoefte aan eten, eigenlijk moet ik 2 beschuiten eten een een kop thee drinken maar soms wat dat fruit of kwark en smiddags brood.
Lunch, brood, kwark of salade.
Savonds gewoon avondeten. Veel groente. Nooit frituur.
Weekends drink ik paar biertjes, totaal 8 flesjes ofzo over 2 dagen. Vroeger was dat 5 per dag. En dan snack ik af en toe.
Als ikn tussendoor trek heb eet ik een cracker met kaas, savonds thee en een beschuit. Dus eet consequent minder. Drink veel water en 2 frisdrank per dag.
Als je 100.000 kcals om je middel hebt, dan is een dagje minder eten ook niet heel erg, je blijft best warm enzo. Niet structureel doen, want jojo.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Mini. het volgende:
Behoefte of niet, je moet gewoon een bepaald aantal calorieën binnenkrijgen om je organen draaiende te houden en je lichaam op temperatuur te houden etc.
Tuurlijk, maar daarom vraag ik ook wat hij op een normale dag binnenkrijgt. Ik bedoel maar dat "ik heb toch geen honger" geen excuus is om regelmatig onder je BMR te gaan zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je 100.000 kcals om je middel hebt, dan is een dagje minder eten ook niet heel erg, je blijft best warm enzo. Niet structureel doen, want jojo.
Belangrijker is dat je met goed (vers) voer je vitamines en mineralen binnenkrijgt, want die sla je niet op om je middel.
Ik eet vers fruit en groenten hoor en ik eet ook regelmatigquote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
M'n punt was eigenlijk dat de dagelijkse behoefte aan vitamines belangrijker is dan die aan kcals.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Stefan het volgende:
Ik wou volgende week dinsdag 100 wegen maar dat ga ik alleen redden als ik deze week ga crashen en dat ga ik niet doen. Heb wel t gevoel dat t langzamer gaat als je een doel en deadline hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |