abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2011 @ 11:19:54 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97191927
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef Razztwizzle het volgende:
En het feit dat suiker ná tomaat staat (25%) en vķķr pannenkoekreepjes (10%) houdt dus in dat er in ieder geval 10% of misschien wel meer suiker in zit, toch?
Ja..
Maar iig in piel altijd de stukjes eruit, dat hoeft voor mij niet.. En ik eet het niet omdat ik denk dat het gezond is :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97191951
Oh great... Ik check mijn e-mail, drie mailtjes uit Amerika over grote problemen met code die íedereen daar gebruikt voor zijn analyse (ik dus ook), en nog iets specifiek met mijn resultaten. En dat moet ik dan overmorgen gaan presenteren. :{
Da's echt je grootste nachtmerrie, dat het allemaal onzin blijkt te zijn.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97192000
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tomaat 36%, aardappelzetmeel, suiker, croutons 10%, tarwebloem, plantaardige vetten, olie, zout, gist, kruidenextract, deegwaar 8%, durum, tarwegries, dextrose, uui, peterselie, geconcetreerd groentesap ( selderij, wortel, prei, ui ), melksuiker, knoflook, melkeiwitten, lavas, bladselderij.

Deze vond ik ook nog:
Tomaat, Maltodextrine, Dextrose, Gemodificeerd aardappelzetmeel, Zout, Plantaardig vet, Melksuiker, Suiker, Ui, Plantaardige olie, Melkeiwit, Glucosestroop, Tarwezetmeel, Aroma, Soja, Bladselderij, E621 (Mononatriumglutamaat), E631 (Dinatriuminosinaat), E627 (Natriumguanylaat), Melkvet, Magere melkpoeder, E415 (Xanthaangom)

Daar staan in elk geval al een paar verschillende woorden voor suiker... Maarja, al is het 10% suiker, zo'n heel zakje weegt 16 gram. Een boterham met hagelslag lijkt me dan slechter.
Everything has changed
pi_97192031
Ik denk dat het er inderdaad op neerkomt dat je het niet moet drinken met het idee "Goh, gezond bezig!". Maar dat geldt voor alles uit een pakje, lijkt me.
pi_97192126
Oh en hai :W beetje onrustige tijd hier, oom van lief is overleden, vanavond naar de condoleance en morgen crematie. Moest op school vervanging regelen voor groot project, werd moeilijk over gedaan en daar word ik dan weer verdrietig van :{ . Maar eten gaat goed & gezond en kiezen functioneren weer normaal.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:25:30 #256
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97192144
Ben ik de enige die het gek vind dat er pannenkoekreepjes in soep zitten?

Ach, ik vind het wel lekker soms, net zoals ontbijtkoek, etc. Niet voor de gezond, maar wel voor de lekker....
pi_97192172
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat het er inderdaad op neerkomt dat je het niet moet drinken met het idee "Goh, gezond bezig!". Maar dat geldt voor alles uit een pakje, lijkt me.
En voor peperkoek :7 Mijn collega's worden nog steeds pissig als ik zeg dat ze in feite een koekje zitten te eten. Dus ik blijf doormekkeren, tot ze het zelf toegeven. Want ze hebben allemaal wel flinke rollen w/ En dan neem ik eens een B&J en dan is het zuchtend: Ja..jij kan dat hebben.... Nee, kan ik feitelijk niet, maar ik hou mezelf niet voor de gek dat ik zogenaamd gezond bezig ben met m'n Snelle Jelle :{w

Idem voor de latte machiato, die maken ze met volle melk :9 die mag ik alleen op vrijdag, 1 kopje O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 11:26:55 #258
70532 loveli
N
pi_97192190
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tomaat 36%, aardappelzetmeel, suiker, croutons 10%, tarwebloem, plantaardige vetten, olie, zout, gist, kruidenextract, deegwaar 8%, durum, tarwegries, dextrose, uui, peterselie, geconcetreerd groentesap ( selderij, wortel, prei, ui ), melksuiker, knoflook, melkeiwitten, lavas, bladselderij.
Plantaardige vetten zijn gehard (transvet). Gist is een smaakversterker, die als natuurlijke E621 niet als E621 gedeclareerd hoeft te worden (kort door de bocht, spul zit sowieso in vrijwel alle k&k soepen). En de suikers. Deze variant heeft nog vrij veel tomaat erin, da's een plus.

Meestal zijn het de smaakversterkers die de smaak van de soep bepalen en de 'echte' ingredienten spelen een ondergeschikte rol. Zelf kan ik niet tegen gist, dus ik ben helemaal bevooroordeeld. Het verhaal is ook dat je van bepaalde smaakversterkers meer honger krijgt omdat het beloningscentrum in je hersenen erdoor wordt geactiveerd.

Omdat je er veel water bijmikt is de hoeveelheid suiker in de soep natuurlijk lager, maar om nou te zeggen dat cup-a soup gezond is.. neu.
crap in = crap out
pi_97192207
@Razz gecondoleerd en way to go dat gezond eten en kiezen weer goed gaat! :*

Sommige mensen maken overal een probleem van, probeer het je niet teveel aan te trekken.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:28:39 #260
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97192267
Razz, gecondoleerd. :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97192304
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef MarMar het volgende:
@Razz gecondoleerd en way to go dat gezond eten en kiezen weer goed gaat! :*

Sommige mensen maken overal een probleem van, probeer het je niet teveel aan te trekken.
Nee.. I know. Ik vind gewoon dat als ik onverwacht niet op school kan zijn door een sterfgeval, ik niet zelf voor vervanging zou moeten zorgen. Dat zou school gewoon moeten regelen. 't Is dat het niet m'n eigen oom is, maar je moet er toch niet aan denken dat als er naaste familie overlijdt je nog even 10 collega's af moet of ze eventueel willen vervangen bij een project :{ ?
pi_97192309
Hai iedereen!

Maria :o Dat is echt bijna klaar met de scriptie! :D Spannend, maar jij gaat gewoon zo'n grandioze kickass scriptie afleveren, zekersteweten <3 <3

Loveli: :* gewoon, voor de zomaar O+

MarMar: ook nog even hier: wat een mooie foto van jouw broers & jij samen :Y

Ik heb enorm slecht geslapen vannacht. Ben de hele tijd achterna gezeten door zombies. Ik vraag me af waarom ik daarover gedroomd heb... :')

Nu aan het werk :) Mijn werk is leuk O+
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 11:31:13 #263
70532 loveli
N
pi_97192379
Razz, gecondoleerd en op je werk zouden ze zich wel wat anders mogen opstellen.
crap in = crap out
pi_97192388
Gecondoleerd Razz! Jammer dat ze zo moeilijk doen op school. :{
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

En voor peperkoek :7 Mijn collega's worden nog steeds pissig als ik zeg dat ze in feite een koekje zitten te eten. Dus ik blijf doormekkeren, tot ze het zelf toegeven. Want ze hebben allemaal wel flinke rollen w/ En dan neem ik eens een B&J en dan is het zuchtend: Ja..jij kan dat hebben.... Nee, kan ik feitelijk niet, maar ik hou mezelf niet voor de gek dat ik zogenaamd gezond bezig ben met m'n Snelle Jelle :{w

Idem voor de latte machiato, die maken ze met volle melk :9 die mag ik alleen op vrijdag, 1 kopje O+
Ooh, dat vind ik ook zo erg, als mensen zeggen "jij kunt dat wel hebben". Ja, omdat je niet elke dag die ongezonde troep naar binnen schuift. Als je altijd maar denkt "dit kan ik wel hebben" is dat snel genoeg niet meer zo.
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 23 mei 2011 @ 11:31:33 #265
70532 loveli
N
pi_97192390
tx coco!
crap in = crap out
pi_97192437
Razz: gecondoleerd. Vervelend dat men er zo lastig over doet. Stomme mensen :(
pi_97192450
@Razz helemaal mee eens.. maar ik ken dat soort situaties ook.. :x ik met spoed naar het ziekenhuis, manlief moest zelf maar rondbellen of hij vervanging kon krijgen.. lukte niet ook nog..

Eigenlijk ben ik wel blij dat hij nu van die werkgever af is, hoe meer ik erbij nadenk, hoe beter dat is.
Ik snap wel dat je daar verdrietig van word, andersom zou je zeggen, joh, sterkte, ik regel het verder wel.

Coco, nog een keer thx :D ik vind het ook een hele gave foto, had er maar 1 van mij en mijn broers alleen en die is zeker 30 jaar oud! *trots op mijn familie* :)
  maandag 23 mei 2011 @ 11:34:27 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97192494
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Mini. het volgende:
Gecondoleerd Razz! Jammer dat ze zo moeilijk doen op school. :{

[..]

Ooh, dat vind ik ook zo erg, als mensen zeggen "jij kunt dat wel hebben". Ja, omdat je niet elke dag die ongezonde troep naar binnen schuift. Als je altijd maar denkt "dit kan ik wel hebben" is dat snel genoeg niet meer zo.
Ik zeg altijd zelf dat 'ik het kan hebben'. Direct gevolgd door de zin 'maar dat komt omdat ik veel sport en verder veel groente eet natuurlijk'. En dan zijn ze verder stil.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97192498
Eerste nachtje overleefd!!!!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 23 mei 2011 @ 11:35:20 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97192537
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Probability het volgende:
Eerste nachtje overleefd!!!!
In je nieuwe huis? Met een nieuwe haarkleur? Omringd door zombies? Zonder speen?
pi_97192551
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In je nieuwe huis? Met een nieuwe haarkleur? Omringd door zombies? Zonder speen?
_O-
  maandag 23 mei 2011 @ 11:39:52 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97192690
Maar even serieus: Wat voor eerste nacht probje?
In ieder geval gefeliciteerd ^O^
  maandag 23 mei 2011 @ 11:40:20 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97192710
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even serieus: Wat voor eerste nacht probje?
In ieder geval gefeliciteerd ^O^
In haar nieuwe kamer, gok ik? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 mei 2011 @ 11:40:31 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97192722
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Razz: gecondoleerd. Vervelend dat men er zo lastig over doet. Stomme mensen :(
^^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 23 mei 2011 @ 11:41:20 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97192764
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In haar nieuwe kamer, gok ik? :P.
Zo snel? Dat zou wel tof zijn natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')