Ja..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef Razztwizzle het volgende:
En het feit dat suiker ná tomaat staat (25%) en vķķr pannenkoekreepjes (10%) houdt dus in dat er in ieder geval 10% of misschien wel meer suiker in zit, toch?
Daar staan in elk geval al een paar verschillende woorden voor suiker... Maarja, al is het 10% suiker, zo'n heel zakje weegt 16 gram. Een boterham met hagelslag lijkt me dan slechter.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tomaat 36%, aardappelzetmeel, suiker, croutons 10%, tarwebloem, plantaardige vetten, olie, zout, gist, kruidenextract, deegwaar 8%, durum, tarwegries, dextrose, uui, peterselie, geconcetreerd groentesap ( selderij, wortel, prei, ui ), melksuiker, knoflook, melkeiwitten, lavas, bladselderij.
Deze vond ik ook nog:
Tomaat, Maltodextrine, Dextrose, Gemodificeerd aardappelzetmeel, Zout, Plantaardig vet, Melksuiker, Suiker, Ui, Plantaardige olie, Melkeiwit, Glucosestroop, Tarwezetmeel, Aroma, Soja, Bladselderij, E621 (Mononatriumglutamaat), E631 (Dinatriuminosinaat), E627 (Natriumguanylaat), Melkvet, Magere melkpoeder, E415 (Xanthaangom)
En voor peperkoekquote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat het er inderdaad op neerkomt dat je het niet moet drinken met het idee "Goh, gezond bezig!". Maar dat geldt voor alles uit een pakje, lijkt me.
Plantaardige vetten zijn gehard (transvet). Gist is een smaakversterker, die als natuurlijke E621 niet als E621 gedeclareerd hoeft te worden (kort door de bocht, spul zit sowieso in vrijwel alle k&k soepen). En de suikers. Deze variant heeft nog vrij veel tomaat erin, da's een plus.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tomaat 36%, aardappelzetmeel, suiker, croutons 10%, tarwebloem, plantaardige vetten, olie, zout, gist, kruidenextract, deegwaar 8%, durum, tarwegries, dextrose, uui, peterselie, geconcetreerd groentesap ( selderij, wortel, prei, ui ), melksuiker, knoflook, melkeiwitten, lavas, bladselderij.
Nee.. I know. Ik vind gewoon dat als ik onverwacht niet op school kan zijn door een sterfgeval, ik niet zelf voor vervanging zou moeten zorgen. Dat zou school gewoon moeten regelen. 't Is dat het niet m'n eigen oom is, maar je moet er toch niet aan denken dat als er naaste familie overlijdt je nog even 10 collega's af moet of ze eventueel willen vervangen bij een projectquote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef MarMar het volgende:
@Razz gecondoleerd en way to go dat gezond eten en kiezen weer goed gaat!
Sommige mensen maken overal een probleem van, probeer het je niet teveel aan te trekken.
Ooh, dat vind ik ook zo erg, als mensen zeggen "jij kunt dat wel hebben". Ja, omdat je niet elke dag die ongezonde troep naar binnen schuift. Als je altijd maar denkt "dit kan ik wel hebben" is dat snel genoeg niet meer zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
En voor peperkoekMijn collega's worden nog steeds pissig als ik zeg dat ze in feite een koekje zitten te eten. Dus ik blijf doormekkeren, tot ze het zelf toegeven. Want ze hebben allemaal wel flinke rollen
En dan neem ik eens een B&J en dan is het zuchtend: Ja..jij kan dat hebben.... Nee, kan ik feitelijk niet, maar ik hou mezelf niet voor de gek dat ik zogenaamd gezond bezig ben met m'n Snelle Jelle
![]()
Idem voor de latte machiato, die maken ze met volle melkdie mag ik alleen op vrijdag, 1 kopje
Ik zeg altijd zelf dat 'ik het kan hebben'. Direct gevolgd door de zin 'maar dat komt omdat ik veel sport en verder veel groente eet natuurlijk'. En dan zijn ze verder stil.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Mini. het volgende:
Gecondoleerd Razz! Jammer dat ze zo moeilijk doen op school.
[..]
Ooh, dat vind ik ook zo erg, als mensen zeggen "jij kunt dat wel hebben". Ja, omdat je niet elke dag die ongezonde troep naar binnen schuift. Als je altijd maar denkt "dit kan ik wel hebben" is dat snel genoeg niet meer zo.
In je nieuwe huis? Met een nieuwe haarkleur? Omringd door zombies? Zonder speen?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In je nieuwe huis? Met een nieuwe haarkleur? Omringd door zombies? Zonder speen?
In haar nieuwe kamer, gok ik?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even serieus: Wat voor eerste nacht probje?
In ieder geval gefeliciteerd
^^quote:Op maandag 23 mei 2011 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Razz: gecondoleerd. Vervelend dat men er zo lastig over doet. Stomme mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |