Kom je vast achter als je je handtekening zet onder dat appartement met tuin, sauna en garage op kruipafstand van de uni.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, het had vast een reden dat deze al verhuurd iswel stom dat ze het dan niet gewoon offline halen, da's echt stom
Pics!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik moest m'n riem net op het strakste gaatje doen, en in de spiegel vond ik dat ik een mooie kont had. En gister woog ik 82.5 kilo! Nog maar 7 kilo te gaan!
das een vroege lunch!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pics!
Wel tof dat het zo goed gaat.
Mijn lunch is een omelet van 2 eieren, een scheutje melk, roomkaas en een hele prei + tomaten-verse-tuinkruidensalade (5 tomaten, grote hand vol verse tuinkruiden) geworden. Ziet er qua kleuren prachtig uit. Nu hopen dat het ook nog smaakt.
Edit: ja, dus. Vooral in combinatie
Ja, trekquote:Op maandag 23 mei 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das een vroege lunch!
En pics op het werk gaat lastig, wellicht vanavond. En ja, het gaat nu eindelijk langzaam, maar zeker, omlaag!
Ik ben 1.88...quote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef MarMar het volgende:
Tof Jagar
Ik had je overigens nav foto's van iets met een rokje/blouse/vestje een behoorlijk tijdje geleden (toen je vroeg of dat leuk genoeg was voor de Duutser) veel lichter geschat! Of ben je zo lang?
Jagar > Marquote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef MarMar het volgende:
Tof Jagar
Ik had je overigens nav foto's van iets met een rokje/blouse/vestje een behoorlijk tijdje geleden (toen je vroeg of dat leuk genoeg was voor de Duutser) veel lichter geschat! Of ben je zo lang?
Mijn collega had hoge bloeddruk kreeg ze van haar arts te horen. Dus ik zei: Ojee, dan kun je beter geen cup a soup meer nemen.... (dat drinkt ze elke dag, soms zelfs twee keer op een dag).quote:Op maandag 23 mei 2011 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat mensen cup-a.soup eten onder het mom van gezond tussendoortje. Kan dus geen kwaad er nog eens de nadruk op te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dit dus. Je bent afscheid aan het nemen van je oude zelfbeeld en oude gewoontes. Doodgaan in dromen is over het algemeenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:06 schreef Phaidra het volgende:Ik droom de laatste tijd best vaag/vervelend. Over een kat die door mijn toedoen uit het raam valt, zieke/stervende familie...
. En dat terwijl ik me de laatste tijd behoorlijk
voel, het gaat lichamelijk en geestelijk een stuk beter dan afgelopen winter. Ik vind het raar. Tink, heb jij nog theorieën?
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn collega had hoge bloeddruk kreeg ze van haar arts te horen. Dus ik zei: Ojee, dan kun je beter geen cup a soup meer nemen.... (dat drinkt ze elke dag, soms zelfs twee keer op een dag).
Zwaait ze met het pakje Chinese tomaat: Nee hoor, hier zit heeeel weinig zout in![]()
Maar goed, ze heeft ook bronchitis en blijft stug doorroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Tomaat 36%, aardappelzetmeel, suiker, croutons 10%, tarwebloem, plantaardige vetten, olie, zout, gist, kruidenextract, deegwaar 8%, durum, tarwegries, dextrose, uui, peterselie, geconcetreerd groentesap ( selderij, wortel, prei, ui ), melksuiker, knoflook, melkeiwitten, lavas, bladselderij.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Ik ga ff een ingredientenlijstje opsnorren, mom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |