Het geldt dus alleen voor die tablets, ja gek he, ze maken daar natuurlijk niet zoveel winst op.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Ja van andere producten waarschijnlijk.
Ze maken dan alsnog meer winst dan dropshippers die 15+5% pakken.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het geldt dus alleen voor die tablets, ja gek he, ze maken daar natuurlijk niet zoveel winst op.
Ik heb wel die melding bovenin over dat ddos gebeuren, maar verder werkt de site hier gewoon. Wel wat langzaam..quote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef igi0n het volgende:
Heb ik eindelijk weer wat geld over voor wat luxe spul @ Buyincoins, ligt die site er weer eens uit...
Offtopic, maar welk thema/persona is dat? Ik vind die kleurtjes wel mooiquote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb wel die melding bovenin over dat ddos gebeuren, maar verder werkt de site hier gewoon. Wel wat langzaam..
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders dan al die serieuze kleuren.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Offtopic, maar welk thema/persona is dat? Ik vind die kleurtjes wel mooi
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan al die serieuze kleuren.
http://www.getpersonas.com/en-US/persona/54707
Dat is wat ik bedoel ja! Wat die vent ook al zegt, ik zie alleen mezelf als ik buiten zit en helemaal niks op het scherm. En het lijkt me echt lekker om van de zomer buiten te kunnen zitten met m'n laptop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vanwege al die regenboogkleurtjes
Dit lijkt ook wel een goeie tegen dat spiegelende scherm:
http://www.techmoan.com/b(...)creen-protector.html
Misschien moet ik ook maar eens zoiets aanschaffen, vooral nu ik toch best vaak met de iPad buiten (in het zonnetje) zit.
Ze zijn er wel van 15,6" maar die zijn duurderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedkoper is niet altijd beter, ik heb dat gemerkt met mijn iPhone.
Door die goedkope ^^%&$-protector zag ik helemaal niets meer.
Is er niet zo'n ding speciaal voor jouw laptop trouwens? Denk niet dat zo'n iPad-ding goed past..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand enig idee?
pakket is van 9 april!
Lightake zegt dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Krent!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van 15,6" maar die zijn duurderEn een krent als ik ben bespaar ik liever een cent ook al lever ik daarvoor kwaliteit in
Edit: 8 dollar, valt mee. Misschien bestel ik dan toch wel die ja.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:13 schreef revpolen het volgende:
wacht al geruime tijd op me pakketje van Lightake.
nu wou ik paypal claim aanmaken maar krijg dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand enig idee?
pakket is van 9 april!
Lightake zegt dit..Ik zou morgen paypal even bellen als ik jou was. Ze werken van 08:00 tot 16:30 Ned. tijdzone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit Aruba moet je trouwens dit nummer bellen : +353 1 436 9033Nee.
Lijkt mij stug, op Tablets?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze maken dan alsnog meer winst dan dropshippers die 15+5% pakken.
Ik heb er geen haast bij, dus bestel hem maar ff op DXquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zoiets koop ik gewoon bij de aldi voor ¤7 ofzo.
En volgnende week vragen ze weer of je niet nog een dag of 2 wil wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef lipjes het volgende:
vandaag een mailtje terug van DX over dat ik mijn tablet nog niet binnen heb
of ik nog een week wilt wachten
wacht gvd al bjina 6 weken vanaf verzenden.
besteld op 31/3
had ze gestuurd:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En volgnende week vragen ze weer of je niet nog een dag of 2 wil wachten
quote:Dear Customer,
Firstly,we feel sorry for the shipment was delayed a long time.
It's very common to see packages not scanned by destination Post Offices while packages are still normally en-route and delivered.
Occasionally, it will take more than one month even two month for a package to arrive at its destination.
Please be kind and patient enough. You will get your package soon.
Your understanding and patience is highly appreciated!
Best regards,
Op een 2-meter kabel scheelt het 20 cent ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik heb er geen haast bij, dus bestel hem maar ff op DX
Scheelt me nog wat knaken ook.
Ja, idd, die van 1m heb ik ook gehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op een 2-meter kabel scheelt het 20 cent ofzo
http://www.dealextreme.co(...)able-2m-length-23768
Die van 1 meter zijn echter wel spotgoedkoop!![]()
http://www.dealextreme.co(...)able-1m-length-27449
Waarom zou je ook zoveel geld er voor gaan betalenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:29 schreef beeklaan het volgende:
Bij radar kwam die van de action voor vier euro beter uit de test dan een van 140.
Weet niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook zoveel geld er voor gaan betalen
Er zit geen verschil tussen, de kijkhoek was gewoon anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:29 schreef beeklaan het volgende:
Bij radar kwam die van de action voor vier euro beter uit de test dan een van 140.
Thank you very much. People are so kind here.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hi TinyDeal, welcome to this forum where we buy a lot of useless (and some usefull) stuff.
Nee, dat is een apparaat dat gebruikt wordt voor zelfverdediging. Bijvoorbeeld, wanneer iemand van plan is om je aan te vallen. :pquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aan die bolle kop te zien gaat dat aardig in de papieren lopen als je hem levend wilt houden.
Ik zoek liever een dunne die op gefrituurde kakkerlakken kan leven.
Wat in hemelsnaam is dit voor een apparaat? Een soort brandblusser in pistool vorm?
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/s(...)sd38277-p-31091.html
That would be nicequote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:58 schreef UncleSam het volgende:
Tinydeal do you maybe have a coupon specially for all your friendly Dutch buyers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are those capacitive phones? What about CPU/RAM? Will you support any future updates for these phones?
Thanks for the coupon code!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef tinydeal het volgende:
Aangezien onze prijzen zijn relatief lager dan bij andere verkopers, dus misschien onze korting is niet zo groot.
Maar hier is een coupon code voor 3% uit, misschien is het ook nuttig voor u;
8c9f4b06bf (het is beschikbaar tot eind juni)
Natuurlijk, wanneer we nieuwe coupon codes heb, zal ik post het hier in een keer.
Since our prices are relative lower than other sellers, so maybe our discount is not so big.
But here is a coupon code for 3% off, maybe it is also useful for you;
8c9f4b06bf (it is available until the end of June)
Of course, when we have new coupon codes, I will post it here at once.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef Michael-H het volgende:
[..]
That would be nice![]()
Tinydeal, could you tell us a bit more about these products?Hmm, all infos about these products are listed in the description. But all of them are GSM phones, could not support 3G net work.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are those capacitive phones? What about CPU/RAM? Will you support any future updates for these phones?
Yes, the warranty of cell phones are 6 months, any problems would be fixed for free within this period of time. And any soft ware about update of this phone would be always free.
Nice, gisterochtend verzonden, vanochtend ontvangen. In 24 uur van China naar Nederland via Duitsland. Bij DHL werken ze tenminste snachts door. En over een order van 208 dollar niets hoeven te betalen (gratis shipping en geen import kosten). Super shipping!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef bakacakes het volgende:
Heb wat dingen gekocht op DHgate, waarna ik vanochtend een email van DHL kreeg dat het op de post was. Op DHgate staat mijn adres overal goed vermeld, maar in de mail van DHL ontbraken de 2 letters in mijn postcode. Voor de rest is het hele adres juist, behalve dus die 'halve postcode'.
Ik heb DHL al een bericht gestuurd via hun site, maar nog geen reactie hierop. Gaat dit een groot probleem worden, of hoef ik alleen op enkele vertraging te rekenen? Het pakketje krijgt gelukkig niet met die lapzwansen van TNT te maken, maar met DHL heb ik niet echt ervaring.
Bij de action kost dat ding ¤2,69 een v1.4 die 1.8 meter lang is. Maar goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die van 1 meter zijn echter wel spotgoedkoop!![]()
http://www.dealextreme.co(...)able-1m-length-27449
Bizar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Nice, gisterochtend verzonden, vanochtend ontvangen. In 24 uur van China naar Nederland via Duitsland. Bij DHL werken ze tenminste snachts door. En over een order van 208 dollar niets hoeven te betalen (gratis shipping en geen import kosten). Super shipping!
Hoe zit het met deze?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat zijn goede rechargable AA batterijen? Want de rating van mAh wil nog wel eens wat te hoog worden aangegeven op de site zelf.
Die groene heb ik ook, gebruik ik in mijn xbox360 controller. Ze gaan inderdaad lekker lang mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef tinydeal het volgende:
[..]
Hoe zit het met deze?
http://www.tinydeal.com/4(...)-hbt5393-p-5978.html
en
http://www.tinydeal.com/4(...)bt14774-p-13143.html
Ze zijn populair op onze site.
Da's wel een lekker mazzeltje!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Nice, gisterochtend verzonden, vanochtend ontvangen. In 24 uur van China naar Nederland via Duitsland. Bij DHL werken ze tenminste snachts door. En over een order van 208 dollar niets hoeven te betalen (gratis shipping en geen import kosten). Super shipping!
In de reviews zegt iedereen dat ze minder capaciteit hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef tinydeal het volgende:
[..]
Hoe zit het met deze?
http://www.tinydeal.com/4(...)-hbt5393-p-5978.html
en
http://www.tinydeal.com/4(...)bt14774-p-13143.html
Ze zijn populair op onze site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |