Het is me wel duidelijk wie deze wedstrijd gewonnen heeft in ieder gevalquote:Op maandag 23 mei 2011 11:02 schreef PB-tje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens iets aangepast
Er zal vast wel een rustig momentje komen op werk?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ja godver! zit op mn werk dus kan hem niet over het randje duwen
Nou ik zit vanmiddag de hele tijd in de auto, dus helaas... jullie zullen het eventjes zonder me moeten doenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:07 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Er zal vast wel een rustig momentje komen op werk?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou ik zit vanmiddag de hele tijd in de auto, dus helaas... jullie zullen het eventjes zonder me moeten doen
Met de nadruk op kei hard?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef beammeup68 het volgende:
Ik ga er echt een keiharde uitdaging voor je van maken PB'tje...
Oh, dan blijf ik nog even zitten waar ik zit. Laat even weten als we straks veilig naar huis kunnenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Met de nadruk op kei hard?
Heren ik wens jullie een prettige middag! Ik ga lekker de Nederlandse wegen onveilig maken
File flirten!!
Kzou nog even in de #5 kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Illusionati het volgende:
't gaat wel hard met alle afvallers![]()
Heb ik nog wat gemist, zie dat nummer 6 al gemaakt is!
40 days, 40 nights #5 - here we go again!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Illusionati het volgende:
't gaat wel hard met alle afvallers![]()
Heb ik nog wat gemist, zie dat nummer 6 al gemaakt is!
Zo, heb inderdaad wat gemist. Nu snap ik iig wel waarom het zo snel gaat met al die afvallers!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Kzou nog even in de #5 kijken
ligt aan het weertje! overal weer de rokjes en dergelijke....... WIJ WILLEN REGEN (ik niet btw, doe toch niet meequote:Op maandag 23 mei 2011 14:56 schreef Morphs het volgende:
Pff vandaag is het wel officieel 10x moeilijker zeg... Maar nog niet klaargekomen!
Owjaa daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 23 mei 2011 18:44 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Geen zorgen, zijn nog steeds mensen die in de race zijn!
Technisch gezien ben je nog maar half overquote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef rumiii het volgende:
Damn
van de tien die ik heb overgehaald zijn er nog maar twee over
incl ik
truequote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je nog maar half over
Mag al lang blij zijn als ik de 40 haal!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef maxburger het volgende:
I'm still in the game. Ik hou dit gewoon 100 dagen vol, wie doet er mee?
100 dagenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef maxburger het volgende:
I'm still in the game. Ik hou dit gewoon 100 dagen vol, wie doet er mee?
Loller.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
100 dagen. Ik heb al gefaild.
En vandaag nog 2x extra haha.
offtopic: Had zaterdag iemand gescoord, keek de volgende dag op facebook, en dacht bij mezelf.. my god, what have I done... Maar het was zaterdag en eenmalig.......
I wish, ze heeft mn telefoonnummer via via gekregen![]()
![]()
![]()
halp!
Niet zo loller voor mij. Volgens mij is dat kind zo onzeker als wat.quote:
Terug sms'en en vragen wie ze is. Denkt ze dat ze verkeerd nummer heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Niet zo loller voor mij. Volgens mij is dat kind zo onzeker als wat.
Krijg echt vage smsjes![]()
Too late for thatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Terug sms'en en vragen wie ze is. Denkt ze dat ze verkeerd nummer heeft
Hahahahquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Nightwulf het volgende:
Ik denk dat ik nogal gefaald heb
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Boterbloempie eindelijk gevonden?Dan was het geen falen geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nightwulf op 23-05-2011 22:54:01 ]Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
Dag PB-tje, fijne nachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef PB-tje het volgende:
Goedeavond/nacht/morgen heren!
Net thuis van een heel lang dagje... Ben kapot...
Ik zie dat mn favoriete weerwolf gefaald heeft? What happend mop?
X_FBR hahahah extra FAIL voor jou met je eenmalige scharrel :p Gwn smssen dat je te dronken was en je niks meer kan herinneren... Als ze door blijft smssen zeggen dat je op knappe vrouwen valt:p
Ik duik lekker m'n bedje in... Even nog lekker weg fantaseren voordat ik in slaap val
Dikke kus!
Thanks voor je vertrouwen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:49 schreef Dagkaart het volgende:
Kom op Morphs, ik heb al mijn hoop nu op jou gevestigd!
Klopt, ik sta ook niet op de lijst, hoeft ook niet. Doe gewoon mee voor mezelf. Maar als ik faal krijgen jullie het wel te horen hoor. Maar tot op heden gaat het goed. Werk veel en lang, dus kom moe thuis, 's ochtends weer vroeg op, dat helpt allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:47 schreef Morphs het volgende:
[..]
Je staat niet op de lijst van deelnemers, wassup?
En PB-tje moet vooral even de OP updaten
Nou, welkom aboard danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:55 schreef tja77 het volgende:Klopt, ik sta ook niet op de lijst, hoeft ook niet. Doe gewoon mee voor mezelf.
Bedankt hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef PB-tje het volgende:
X_FBR hahahah extra FAIL voor jou met je eenmalige scharrel :p Gwn smssen dat je te dronken was en je niks meer kan herinneren... Als ze door blijft smssen zeggen dat je op knappe vrouwen valt:p
Ik vond hem ook fantastisch... helaas moet ik hem dus veranderen...anders heb ik een groot conflict met 1 van mijn grootste (mogelijke) opdrachtgevers. Aangezien dit mijn samenwerkingspartner is..heb ik geen andere keus dan hem te veranderenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef tja77 het volgende:
Ik vind hem wel goed bedacht... voor wat het waard is...
Wat is de naam uberhaupt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik vond hem ook fantastisch... helaas moet ik hem dus veranderen...anders heb ik een groot conflict met 1 van mijn grootste (mogelijke) opdrachtgevers. Aangezien dit mijn samenwerkingspartner is..heb ik geen andere keus dan hem te veranderen
Om on topic te blijven: het is voor mij voldoende stress om niet aan mezelf te zitten hierdoor
Ik wil er ook wel even naar kijken als je wilt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef PB-tje het volgende:
Alle hulp is welkom, dus je hebt een bericht.
Wil wel graag een nederlandse naam... geen overdreven hip snel slecht engels aftreksel
Dat kan ik nu wel vrijgeven aangezien hij is vastgelegd en ik er toch niks meer mee mag doenquote:
Kom maar een keer een zakelijk gesprek met me voeren ik garandeer je dat je verbaasd weg looptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef beammeup68 het volgende:
Dan moet je je in elk geval zeer representatief en politiek correct gedragen.
Zoals ook in dit topic dus.
Ik heb liever kort maar krachtig dan dat urenlange gestreel en geknuffelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:06 schreef tja77 het volgende:
Ik ken het, is dan meestal geen langdurige seks, maar kort en zeer krachtig.
ik ookquote:
Deze moet ik ff delen omdat hij in me opkwam: "On-Topic". Want je werkzaamheden zorgen ervoor dat de klant zich bezig kan houden met haar belangrijke zaken (=on-topic).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:47 schreef PB-tje het volgende:
Dat kan ik nu wel vrijgeven aangezien hij is vastgelegd en ik er toch niks meer mee mag doen
Qoncreet was de naam.
[..bedrijfsvoering..]
Bezigheids therapiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef beammeup68 het volgende:
Dit helpt wel om met de handen van onszelf af te blijven...
Denk niet dat me dat de juiste klanten op gaat leverenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:13 schreef beammeup68 het volgende:
heerlijkedikkehardelul.nl is (nog) vrij
Hier heb je een klant...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:18 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Denk niet dat me dat de juiste klanten op gaat leveren
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:41 schreef Dagkaart het volgende:
Ik ben de steun en toeverlaat van Morphs vanaf nu.
Als Morphs denkt dat hij het niet meer houdt, stuur ik een foto van Erica Terpstra............dus laat het me weten he!!!![]()
Samen trekken we het over de streep!
Natuurlijk, Kom er zo aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef PB-tje het volgende:
Zojuist taart ontvangen op de vestiging wegens goede prestaties!
Zit alleen vandaag in me uppie... dus wie komt de slagroom taart mee soldaat maken?
Kom me maar halen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef PB-tje het volgende:
Zit alleen vandaag in me uppie... dus wie komt de slagroom taart mee soldaat maken?
Bier kan altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:44 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ik heb trek in een paar biertjes, dat op de vroeg ochtend.
Edit: Middag inmiddels
Welke prestaties?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef PB-tje het volgende:
Vrouwen multi taskenquote:
Gefeliciteerd PB-tje! Zien we toch nog een andere kant van jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Vrouwen multi taskenKheb de meeste debiteuren binnen gehaald van onze organisatie het eerste kwartaal.
Ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef rumiii het volgende:
Mensen die vanavond de challenge gaan verbreken?
correctie:quote:
Oh 30e keer nou danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
correctie:
Mensen die vanavond voor de 30e keer de challenge gaan verbreken?
Had niks te klagenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef rumiii het volgende:
[..]
was het wel een vd betere sessies ofniet
Dat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:45 schreef PB-tje het volgende:
Stop gewoon met heel die onzin... niemand doet er nog serieus mee
Gewoon flink van bil gaan! Dadelijk tijdens de file de eerste de beste vrouwelijke chauffeur uit haar auto trekken!quote:
Woohoo, m'n eerste fan. Thanks voor de supportquote:Ik ben de steun en toeverlaat van Morphs vanaf nu.
Als Morphs denkt dat hij het niet meer houdt, stuur ik een foto van Erica Terpstra............dus laat het me weten he!!!![]()
Samen trekken we het over de streep!
Lol. Ik geloof niet dat de wetgever dat op prijs stelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:59 schreef PB-tje het volgende:
Gewoon flink van bil gaan! Dadelijk tijdens de file de eerste de beste vrouwelijke chauffeur uit haar auto trekken!
Op wat voor vrouwen val je eigenlijk? behalve erica terpstra?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef Morphs het volgende:
[..]
Woohoo, m'n eerste fan. Thanks voor de support
Vandaag is tot nu toe redelijk vol te houden. Tussen de middag maar ff het zwembad ingedoken.. ik moet m'n energie zo laag mogelijk houden. Dat zal een redelijke uitdaging zijn omdat ik veel sport (breakdancing, krachttraining, cardio)..
Moet echt niet denken aan het aantal resterende dagen... ik moet elke dag gewoon zien als een nieuw record.
Heb je nou al wat pics op KPD gepost of blijft het bij stoere praat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val je eigenlijk? behalve erica terpstra?
Mijn missie wordt jou FAIL
Nog steeds geen zin gehad om toestemming te vragenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb je nou al wat pics op KPD gepost of blijft het bij stoere praat?
lol, zat me al af te vragen hoe lang het zou duren voordat ik je doelwit zou worden. Wees gewaarschuwd, ik ben net zo fanatiek met dingen als jij.. geen easy wins for both of us..quote:
Op wat voor vrouwen val je eigenlijk? behalve erica terpstra?
Mijn missie wordt jou FAIL
Stuur ze maar naar mij door, dan zal ik het regelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:16 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nog steeds geen zin gehad om toestemming te vragen
Wel...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:45 schreef PB-tje het volgende:
Stop gewoon met heel die onzin... niemand doet er nog serieus mee
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef Morphs het volgende:
[..]
lol, zat me al af te vragen hoe lang het zou duren voordat ik je doelwit zou worden. Wees gewaarschuwd, ik ben net zo fanatiek met dingen als jij.. geen easy wins for both of us..
Ik val op vrouwen waar wat vleesch aan zit, niet dat anorexiagedoe.. verras me maar
Pestkopquote:
Wacht jij maar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Dagkaart het volgende:
to your rescue!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik heb geen toegangquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Rasmussen het volgende:
zeg PB'tje kom die pics eens gauw in het KPD forum posten, daar zitten mensen die nog wel rukken;)
40 dagen niet masturberen lijkt me ongezond. bovendien krijg je dan natte dromen en die zijn ranzig (de 3 die ik er heb gehad
Hoe moet ik dat doen dan... maar hier mannen irriteren is wel leukerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:44 schreef Rasmussen het volgende:
als je 18+ is kun je dat toch aanvragen of accepteren ze geen mensen meer (vast wel) zeker dames
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef rumiii het volgende:
Mensen die vanavond de challenge gaan verbreken?
Shoo shoo, snel naar 't andere forum! Over 32 dagen ben je weer van harte welkom!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen dan... maar hier mannen irriteren is wel leuker
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:41 schreef Dagkaart het volgende:
Wat jij ermee doet moet jij weten, ik help Morphs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW![]()
hier posten gaat sneller Aanmeldtopic KPD editie #2/2011quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen dan... maar hier mannen irriteren is wel leuker
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef PB-tje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gosh die 3de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kijken nog kinderen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, ik ben meer een kontjes-man, but kudo's to you, miss.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dankje schatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er kijken nog kinderen ja!
Btw, ik ben meer een kontjes-man, but kudo's to you, miss.![]()
![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef beammeup68 het volgende:
Misschien is het verstandig dat ik mijn muis met 2 handen ga bedienen....![]()
![]()
Dat je teveel loopt te kwijlen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef beammeup68 het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij tussen de regel doorleest....
Teasen is alleen leuk als je er iemand mee hebt![]()
![]()
Als Morph verstandig is zet ie nu zijn computer uit en gaat ie een boek lezen oid.
Onder een koude douche, dat wel!"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Morph, je roept maar he!! je zal daar toch niet van onder de indruk zijn
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Er zit niks anders op inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef PB-tje het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar een 1 op 1 cam sessie doen met Morph"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Hahaha He's going down!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door PB-tje op 24-05-2011 15:06:12 (Edit: of juist up ;)) ]![]()
Ben er ook nog, geen zorgen. We gaan 't netjes halenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Hmmm ik denk dat ik als enige overblijf... haha![]()
![]()
Eerst Morh, daarna jijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ben er ook nog, geen zorgen. We gaan 't netjes halen
One by one![]()
![]()
Anders zal ik eens 1 op 1 webcammen met morph, dan is ie zo afgekoeld
Probeer nou eerst Morph maar uit de race te krijgen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:09 schreef PB-tje het volgende:
Kzal vanavond alvast een mooie foto reeks maken voor Illusionati![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het openklappen van Spoilers voor Morph uit laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWWat doe je ons aan, en dat tijdens het werk!!
![]()
Zwart, wit, roze, blauw....liefelijk, sletterig? wat is je voorkeur?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:10 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Probeer nou eerst Morph maar uit de race te krijgen!![]()
![]()
Morphs is offline, komt vandaag en morgen niet meer online mailde hij me net!Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Liar liar pants on fire!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef Dagkaart het volgende:
Morphs is offline, komt vandaag en morgen niet meer online mailde hij me net!ⁿڻⁿ![]()
Ok Illusionati jij bent!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef Dagkaart het volgende:
Morphs is offline, komt vandaag en morgen niet meer online mailde hij me net!![]()
![]()
heh en hij (Morphs) ging volgens Fok ook precies 1 minuut voor PB-tje haar eerste foto postte weg. slimme jongen.
anders heb ik nog wel requestjes hoor![]()
![]()
Doe maar met de rest wat je wilt, Morphs word je persoonlijke nederlaag![]()
Illusionatie wilt niet falenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:10 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Probeer nou eerst Morph maar uit de race te krijgen!
ⁿڻⁿ![]()
Jij staat niet op de lijst dus dat is voor haar geen uitdagingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Rasmussen het volgende:
heh en hij (Morphs) ging volgens Fok ook precies 1 minuut voor PB-tje haar eerste foto postte weg. slimme jongen.
anders heb ik nog wel requestjes hoor![]()
![]()
Als we het lijstje van de OP bekijken ben jij toch echt eerder dan Morphsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Morphs ligt er nog niet uit! Wel netjes bovenaan beginnen hé.
ⁿڻⁿ![]()
Ga jij haar ff helpen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Als we het lijstje van de OP bekijken ben jij toch echt eerder dan Morphs
Volgens mij werkt ze van beneden naar boven, Morphs staat namelijk onder aan!![]()
Om even OT te blijven. Heeft boterbloempje inmiddels een heuse sexmarathon achter de rug of heeft ze zich 40 dagen eenzaam laten opsluiten om de challenge te halen? Van de opperchef c.q. faler B_N hebben we ook eeuwen niks meer vernomen![]()
![]()
Goed van jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Als we het lijstje van de OP bekijken ben jij toch echt eerder dan MorphsNope, jij bent! FAIL babyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ga jij haar ff helpen!
Volgens mij werkt ze van beneden naar boven, Morphs staat namelijk onder aan!![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ga jij haar ff helpen!
Volgens mij werkt ze van beneden naar boven, Morphs staat namelijk onder aan!Niet jezelf tegen spreken hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Morphs ligt er nog niet uit! Wel netjes bovenaan beginnen hé.
En ja, ik ga PB-tje helpen, niemand mag deze challenge winnen
-edit- zal ik anders ook sexy foto's van mezelf posten om jullie te falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ![]()
PB-tje helpt ze 1 voor 1 om zeep, tegen de tijd dat ze bij mij is aanbeland zijn de 40 dagen voorbij...![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:19 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
[..]
Niet jezelf tegen spreken he
En ja, ik ga PB-tje helpen, niemand mag deze challenge winnen
-edit- zal ik anders ook sexy foto's van mezelf posten om jullie te falenHe godver ik trapte er in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Langs mij zal ze niet komen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef tja77 het volgende:
PB-tje helpt ze 1 voor 1 om zeep, tegen de tijd dat ze bij mij is aanbeland zijn de 40 dagen voorbij...![]()
hahaha iedereen maar zeggen: mij krijgt ze niet om en blablabla,
(in de hoop op meer foto's)
Niet meer dan terecht toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef Dagkaart het volgende:
hahaha iedereen maar zeggen: mij krijgt ze niet om en blablabla,
(in de hoop op meer foto's)![]()
![]()
hahahahahaha, jij geeft hem voor, zij kopt hem in!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:26 schreef rumiii het volgende:
Gelukkig was ik niet bij de camshow van pb
anders was deze challenge allang voorbijOnverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Zo, weer terug van werk. Lief dat je je wel geschikt vlees vindt voor mij PBtje en dat je zo hard je best doet.. maar zo makkelijk krijg je me er niet onder..
En Dagkaart, thanks voor de photoshop-steun!
Dan nu even bliksemsnel de boel hier opruimen en om ff te gaan trainen... 1x per dag sporten blijkt onvoldoende om m'n lichaam rustig te houden!![]()
Yesssss, ga maar ff goed trainen......dan ben je bekaf en heb je n-e-r-g-e-n-s meer zin in!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Morphs het volgende:
Zo, weer terug van werk. Lief dat je je wel geschikt vlees vindt voor mij PBtje en dat je zo hard je best doet.. maar zo makkelijk krijg je me er niet onder..
Dan nu even bliksemsnel de boel hier opruimen en om ff te gaan trainen... 1x per dag sporten blijkt onvoldoende om m'n lichaam rustig te houden!Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Sorry ben gewoon druk geweest met mijn werk vandaag. En vanavond ben ik er ook weer niet, ga vanavond duikenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef colty het volgende:
Om even OT te blijven. Heeft boterbloempje inmiddels een heuse sexmarathon achter de rug of heeft ze zich 40 dagen eenzaam laten opsluiten om de challenge te halen? Van de opperchef c.q. faler B_N hebben we ook eeuwen niks meer vernomenDus ben er morgen waarschijnlijk pas weer...
Domo Arigato!![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sorry ben gewoon druk geweest met mijn werk vandaag. En vanavond ben ik er ook weer niet, ga vanavond duikenDus ben er morgen waarschijnlijk pas weer...
Kom maar bij mij conditie training houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Morphs het volgende:
Dan nu even bliksemsnel de boel hier opruimen en om ff te gaan trainen... 1x per dag sporten blijkt onvoldoende om m'n lichaam rustig te houden!
Mensen ik ga lekker uit eten!![]()
![]()
Hallo allemaal. Ik wou eventjes melden dat ik heerlijk afgetrokken heb. Ik heb wel 2 volle dagen nodig gehad om te filosoferen over deze besluiting. Naja, misschien doe ik wel weer mee aan de volgende challenge.
Nu nog maar hopen dat het troostprijsje langs komt. Alhoewel ik van mening ben dat de mensen die de 40 dagen volhouden ook wel een troostprijs kunnen gebruiken, en ik grotere maten dan ik.
Succes allemaal.![]()
Pff het worden er steeds minderwie geeft mij nou morele steun?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Wuut morgen me nieuwe auto ophalen![]()
Thanks, een nieuwe Ford Fiesta Titanium editionquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nee toch, het worden er met de dag minder.![]()
[..]
Gefeliciteerd, wat voor een auto wordt het?
Zozo gaat lekker hier :p zit even te wachten op mn toetje en ineens zijn er alweer een aantal afvallers!
Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren :p![]()
Net terug van een rondje hard fietsen, 80 kilometer in bijna 3 uur, lekker gedoucht.
Ik heb daar -waar het nodig is om deze challenge te verliezen- even geen gevoel.![]()
Het gaat erg makkelijk vind ik. Totaal geen verleidingen in welke vorm dan ook. Een naakt wijf kan me gestolen worden. Ga liever een goed boek lezen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Het gaat erg makkelijk vind ik. Totaal geen verleidingen in welke vorm dan ook. Een naakt wijf kan me gestolen worden. Ga liever een goed boek lezen.Zo mag ik het horen, PB-tje maakt geen schijn van kans!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef beammeup68 het volgende:
Net terug van een rondje hard fietsen, 80 kilometer in bijna 3 uur, lekker gedoucht.
Ik heb daar -waar het nodig is om deze challenge te verliezen- even geen gevoel.![]()
![]()
Zo mag ik het horen, die vrouwen denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen met hen charmes, IK DACHT HET NIET HÈ!! Offtopic: waar heb je gegeten PB?? Ga zondag uit eten, nog tips in de regio?Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Binnen de 40 dagen, obviously. Mooi zo, want dan kan ik ook eens meedoen met die challenge.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef PB-tje het volgende:
Zozo gaat lekker hier :p zit even te wachten op mn toetje en ineens zijn er alweer een aantal afvallers!
Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren :p
Eitje.
How can I make this topic about me?![]()
Hmm dit was dag 26 voor mij. Het lijkt steeds makkelijker te worden zolang ik maar geen pron kijk.#YOLO![]()
Holy fok, voordat ik aan trainen toekwam werd ik overvallen door een vlaag van geilheid die een paar uur duurde. Maarrr ik ben uiteindelijk niet klaargekomen... kan nu bijna niet eens lopen
Toch hoop ik niet dat dit elke dag zo gaat, dan ben ik dood voor het einde van de challenge.![]()
Morphs, jij gaat dit volhouden!! je bent fysiek denk ik wel sterk, laat zien dat je mentaal ook sterk bent.
En PB-tje, kom der maar in.... Hij heeft je weer genoeg 'voer' gegeven om te denken dat je hem tot spuiten krijgt!
Gelukkig is de geile bui voorbij en zat jij in een restaurantje aan de spare-ribs, wat jammer nou
Wat vind je lekker kwa eten? Dan kan ik je wel wat tips gevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef Dagkaart het volgende:
Zo mag ik het horen, die vrouwen denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen met hen charmes, IK DACHT HET NIET HÈ!! Offtopic: waar heb je gegeten PB?? Ga zondag uit eten, nog tips in de regio?![]()
Ben een vlees-eter. Ga weleens naar Uniek in beek en Donk, wokken in eindhoven, charlee browns soms, de bengel, toff.... Roept u maarOnverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Sizzeling ken ik niet, ga ik ff op inet kijken... Gauchos is lekker ja, kom er alleen niet zo vaak!Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.![]()
Sizzeling is echt heel lekker! Je moet wel altijd reserveren, het is er altijd druk! De steak daar is echt voortreffelijk! Met open keuken dus ook nog een mooi show effect
Ik ga lekker slapen! Ben bek af en voel me niet echt 100% ben wezen eten in een restaurantje waar ik zo mn twijfels had over de carpaccio en volgens mij waren die twijfels terecht
Nu kan ik wel een knuffelende vent in bed gebruiken die liefkozend mn rug streelt...
Kus![]()
Ok, ga ik een keer proberen, thanx x! Trusten allemaal, spreek jullie morgen. En Uh, handjes onder de dekens hè, behalve Morphs
Zou maar gauw een klacht indienen! Slecht restaurant is dat dan geweest! Maar slaap lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:14 schreef PB-tje het volgende:
Sizzeling is echt heel lekker! Je moet wel altijd reserveren, het is er altijd druk! De steak daar is echt voortreffelijk! Met open keuken dus ook nog een mooi show effect
Ik ga lekker slapen! Ben bek af en voel me niet echt 100% ben wezen eten in een restaurantje waar ik zo mn twijfels had over de carpaccio en volgens mij waren die twijfels terecht
Nu kan ik wel een knuffelende vent in bed gebruiken die liefkozend mn rug streelt...
Kus![]()
![]()
Komt helemaal goed DagkaartMorgenvroeg ff wat werken en daarna ff met de studie bezig. Ik hoop dat ik niet al te hard naar de kloten ben morgen..
Trusten!![]()
Oesters of mosselen , ook lekker sappig!quote:Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama![]()
Goodmorning!"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Happy Towel Day iedereen
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Ik kras met een scherp voorwerp weer een streepje erbij.
Houden we er wel rekening mee dat PB'tje morgen jarig is en we haar met zijn allen geen circle-jerk cadeau kunnen doen?![]()
Goedemorgen!
Vandaag begon al kut, dikke odol die maar bleef
Nu gaat het weet prima :pNiet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!![]()
Goodmorning!
Zijn er vannacht weer nieuwe FAIL mannetjes/vrouwtjes bijgekomen?
Vandaag lekker een dagje rustig aan doenalleen zitten op de vestiging heeft zo zijn voordelen
Morgen jarig![]()
![]()
Nog 1 nachtje wachten...quote:
Maar ik vier het volgende week pas... dus ben ook nog niet in de feest stemming
Als iedereen nou even een FAIL doet vannacht om 24:00 uur, dan ben ik happy![]()
![]()
Nope...sorry...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje wachten...
Maar ik vier het volgende week pas... dus ben ook nog niet in de feest stemming
Als iedereen nou even een FAIL doet vannacht om 24:00 uur, dan ben ik happy![]()
Whehehequote:
Dat zal het zijnquote:
Ik denk dat hij gay is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
DustPuppy faalt nog wel hoor PB-tje![]()
Whahaha, trutquote:
Kijk, dat is het mooie van het internet. Ik kan hier een heel persona creëren en daar hoeft helemaal niks van waar te zijn.quote:
Net zoals jij bijvoorbeeld ook gewoon een ouwe gefrustreerde man van 40 zou kunnen zijn die toevallig een paar plaatjes van een andere chick van internet heeft geplukt en deze als zijn eigen post.
Dus ik zie er het nut niet van in om hier nou luidkeels te gaan verkondigen dat ik echt wel hetero ben. Het is niet alsof je dat hoeft te geloven.
Ik weet het zelf en dat is genoeg
Een man van 40? volgens mij heb ik het bewijs dat ik echt ben allang geleverdquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kijk, dat is het mooie van het internet. Ik kan hier een heel persona creëren en daar hoeft helemaal niks van waar te zijn.
Net zoals jij bijvoorbeeld ook gewoon een ouwe gefrustreerde man van 40 zou kunnen zijn die toevallig een paar plaatjes van een andere chick van internet heeft geplukt en deze als zijn eigen post.
Dus ik zie er het nut niet van in om hier nou luidkeels te gaan verkondigen dat ik echt wel hetero ben. Het is niet alsof je dat hoeft te geloven.
Ik weet het zelf en dat is genoeg![]()
![]()
Ik heb je nog nooit in levende lijve gezien, dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:54 schreef PB-tje het volgende:
Een man van 40? volgens mij heb ik het bewijs dat ik echt ben allang geleverd
Ja want al die opdrachten die jullie me gaven om te bewijzen dat ik echt was had ik van te voren kunnen verzinnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit in levende lijve gezien, dus alles is mogelijk![]()
![]()
Dat heb ik dan gemist, geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:57 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja want al die opdrachten die jullie me gaven om te bewijzen dat ik echt was had ik van te voren kunnen verzinnen"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Iedeeen kan foto's van mooie dames posten (verborgen compliment)
Maar ik denk dat PB-tje echt een dame is, en geen vieze oude man.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet met eigen ogen in levende lijven wil zien.![]()
Ik ken wel een site van iemand die heel veel op PB'tje lijkt,.. maar die kan ik hier beter niet neerzetten omdat dat de challenge niet gaat helpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: