Het is me wel duidelijk wie deze wedstrijd gewonnen heeft in ieder gevalquote:Op maandag 23 mei 2011 11:02 schreef PB-tje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens iets aangepast
Er zal vast wel een rustig momentje komen op werk?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ja godver! zit op mn werk dus kan hem niet over het randje duwen
Nou ik zit vanmiddag de hele tijd in de auto, dus helaas... jullie zullen het eventjes zonder me moeten doenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:07 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Er zal vast wel een rustig momentje komen op werk?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou ik zit vanmiddag de hele tijd in de auto, dus helaas... jullie zullen het eventjes zonder me moeten doen
Met de nadruk op kei hard?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef beammeup68 het volgende:
Ik ga er echt een keiharde uitdaging voor je van maken PB'tje...
Oh, dan blijf ik nog even zitten waar ik zit. Laat even weten als we straks veilig naar huis kunnenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Met de nadruk op kei hard?
Heren ik wens jullie een prettige middag! Ik ga lekker de Nederlandse wegen onveilig maken
File flirten!!
Kzou nog even in de #5 kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Illusionati het volgende:
't gaat wel hard met alle afvallers![]()
Heb ik nog wat gemist, zie dat nummer 6 al gemaakt is!
40 days, 40 nights #5 - here we go again!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:29 schreef Illusionati het volgende:
't gaat wel hard met alle afvallers![]()
Heb ik nog wat gemist, zie dat nummer 6 al gemaakt is!
Zo, heb inderdaad wat gemist. Nu snap ik iig wel waarom het zo snel gaat met al die afvallers!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Kzou nog even in de #5 kijken
ligt aan het weertje! overal weer de rokjes en dergelijke....... WIJ WILLEN REGEN (ik niet btw, doe toch niet meequote:Op maandag 23 mei 2011 14:56 schreef Morphs het volgende:
Pff vandaag is het wel officieel 10x moeilijker zeg... Maar nog niet klaargekomen!
Owjaa daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 23 mei 2011 18:44 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Geen zorgen, zijn nog steeds mensen die in de race zijn!
Technisch gezien ben je nog maar half overquote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef rumiii het volgende:
Damn
van de tien die ik heb overgehaald zijn er nog maar twee over
incl ik
truequote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je nog maar half over
Mag al lang blij zijn als ik de 40 haal!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef maxburger het volgende:
I'm still in the game. Ik hou dit gewoon 100 dagen vol, wie doet er mee?
100 dagenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef maxburger het volgende:
I'm still in the game. Ik hou dit gewoon 100 dagen vol, wie doet er mee?
Loller.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
100 dagen. Ik heb al gefaild.
En vandaag nog 2x extra haha.
offtopic: Had zaterdag iemand gescoord, keek de volgende dag op facebook, en dacht bij mezelf.. my god, what have I done... Maar het was zaterdag en eenmalig.......
I wish, ze heeft mn telefoonnummer via via gekregen![]()
![]()
![]()
halp!
Niet zo loller voor mij. Volgens mij is dat kind zo onzeker als wat.quote:
Terug sms'en en vragen wie ze is. Denkt ze dat ze verkeerd nummer heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Niet zo loller voor mij. Volgens mij is dat kind zo onzeker als wat.
Krijg echt vage smsjes![]()
Too late for thatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Terug sms'en en vragen wie ze is. Denkt ze dat ze verkeerd nummer heeft
Hahahahquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Nightwulf het volgende:
Ik denk dat ik nogal gefaald heb
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Boterbloempie eindelijk gevonden?Dan was het geen falen geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nightwulf op 23-05-2011 22:54:01 ]Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
Dag PB-tje, fijne nachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef PB-tje het volgende:
Goedeavond/nacht/morgen heren!
Net thuis van een heel lang dagje... Ben kapot...
Ik zie dat mn favoriete weerwolf gefaald heeft? What happend mop?
X_FBR hahahah extra FAIL voor jou met je eenmalige scharrel :p Gwn smssen dat je te dronken was en je niks meer kan herinneren... Als ze door blijft smssen zeggen dat je op knappe vrouwen valt:p
Ik duik lekker m'n bedje in... Even nog lekker weg fantaseren voordat ik in slaap val
Dikke kus!
Thanks voor je vertrouwen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:49 schreef Dagkaart het volgende:
Kom op Morphs, ik heb al mijn hoop nu op jou gevestigd!
Klopt, ik sta ook niet op de lijst, hoeft ook niet. Doe gewoon mee voor mezelf. Maar als ik faal krijgen jullie het wel te horen hoor. Maar tot op heden gaat het goed. Werk veel en lang, dus kom moe thuis, 's ochtends weer vroeg op, dat helpt allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:47 schreef Morphs het volgende:
[..]
Je staat niet op de lijst van deelnemers, wassup?
En PB-tje moet vooral even de OP updaten
Nou, welkom aboard danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:55 schreef tja77 het volgende:Klopt, ik sta ook niet op de lijst, hoeft ook niet. Doe gewoon mee voor mezelf.
Bedankt hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef PB-tje het volgende:
X_FBR hahahah extra FAIL voor jou met je eenmalige scharrel :p Gwn smssen dat je te dronken was en je niks meer kan herinneren... Als ze door blijft smssen zeggen dat je op knappe vrouwen valt:p
Ik vond hem ook fantastisch... helaas moet ik hem dus veranderen...anders heb ik een groot conflict met 1 van mijn grootste (mogelijke) opdrachtgevers. Aangezien dit mijn samenwerkingspartner is..heb ik geen andere keus dan hem te veranderenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef tja77 het volgende:
Ik vind hem wel goed bedacht... voor wat het waard is...
Wat is de naam uberhaupt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik vond hem ook fantastisch... helaas moet ik hem dus veranderen...anders heb ik een groot conflict met 1 van mijn grootste (mogelijke) opdrachtgevers. Aangezien dit mijn samenwerkingspartner is..heb ik geen andere keus dan hem te veranderen
Om on topic te blijven: het is voor mij voldoende stress om niet aan mezelf te zitten hierdoor
Ik wil er ook wel even naar kijken als je wilt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef PB-tje het volgende:
Alle hulp is welkom, dus je hebt een bericht.
Wil wel graag een nederlandse naam... geen overdreven hip snel slecht engels aftreksel
Dat kan ik nu wel vrijgeven aangezien hij is vastgelegd en ik er toch niks meer mee mag doenquote:
Kom maar een keer een zakelijk gesprek met me voeren ik garandeer je dat je verbaasd weg looptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef beammeup68 het volgende:
Dan moet je je in elk geval zeer representatief en politiek correct gedragen.
Zoals ook in dit topic dus.
Ik heb liever kort maar krachtig dan dat urenlange gestreel en geknuffelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:06 schreef tja77 het volgende:
Ik ken het, is dan meestal geen langdurige seks, maar kort en zeer krachtig.
ik ookquote:
Deze moet ik ff delen omdat hij in me opkwam: "On-Topic". Want je werkzaamheden zorgen ervoor dat de klant zich bezig kan houden met haar belangrijke zaken (=on-topic).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:47 schreef PB-tje het volgende:
Dat kan ik nu wel vrijgeven aangezien hij is vastgelegd en ik er toch niks meer mee mag doen
Qoncreet was de naam.
[..bedrijfsvoering..]
Bezigheids therapiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef beammeup68 het volgende:
Dit helpt wel om met de handen van onszelf af te blijven...
Denk niet dat me dat de juiste klanten op gaat leverenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:13 schreef beammeup68 het volgende:
heerlijkedikkehardelul.nl is (nog) vrij
Hier heb je een klant...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:18 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Denk niet dat me dat de juiste klanten op gaat leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |