Jij ook Janquote:Op maandag 23 mei 2011 08:40 schreef JanPiraat het volgende:
raarghgh keihard gehaast en nu moet ik gaan... fijne dag zero en sharr![]()
Ik ben er altijd jwz.quote:
quote:
Oh storingquote:Op maandag 23 mei 2011 08:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]Tussen neus en lippen door zo nu en dan werk ik nog wel een beetje.
Zul je altijd zien dat er een storing is ergensBen weg.
Hey lekker dingquote:Op maandag 23 mei 2011 09:49 schreef sharr het volgende:
Morgen Patje.
Hoelang heb je geslapen dan Klinkertje?
Oeh lekkerquote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
[..]
hoi![]()
Ik heb warme croissantjes, kom maar langs
Ach, als je je probeert te verdedigen tegen irritant getroll?quote:Op maandag 23 mei 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer altijd dat mensen zo arrogant zijn.
gewoon goedemorgen, had nerd nog niet eens gelezenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:31 schreef sharr het volgende:
Reageer jij nou op nerd of zei je sowieso goedemorgen?
Okequote:Op maandag 23 mei 2011 10:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
gewoon goedemorgen, had nerd nog niet eens gelezen
Ja inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 10:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand anders wat zegt.
Wellicht komt dat door de leuke sfeer die hier hangt, ik heb net even dat vorige topic doorgelezenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand anders wat zegt.
Ik heb mijn excuses aangeboden, aanvaar jij die ook?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht komt dat door de leuke sfeer die hier hangt, ik heb net even dat vorige topic doorgelezen
Net doen alsof je er spijt van hebtquote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden, aanvaar jij die ook?
Ga anaalklieren uitknijpen ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Net doen alsof je er spijt van hebt
Ja ik stoorde me ook niet aan die scheldwoorden enzo verder. Ik ben gewoon weggegaan omdat ik er geen zin in hadquote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden, aanvaar jij die ook?
Okeequote:Op maandag 23 mei 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik stoorde me ook niet aan die scheldwoorden enzo verder. Ik ben gewoon weggegaan omdat ik er geen zin in had
Nietszeggende? Hoe is dat zo opeens?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
Friespop, mijn nietszeggende doch redelijk interessante ijslollie.
Mijn gezicht is één grote emo.gif nuquote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Zooo, iedereen is weer blij, ik word er helemaal gelukkig van
Je zei niets.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nietszeggende? Hoe is dat zo opeens?
Ik ben altijd baas in het echte leven. Jullie zijn niets meer dan een stelletje verlegen nerds.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan me anders herrineren dat ik gister de baaaaaaaaswas?
Ohja. Mag ik vandaag de baas zijn?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan me anders herrineren dat ik gister de baaaaaaaaswas?
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben altijd baas in het echte leven. Jullie zijn niets meer dan een stelletje verlegen nerds.
quote:
Dat vond die vrouw vanochtend in de trein anders nietquote:Op maandag 23 mei 2011 11:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben altijd baas in het echte leven. Jullie zijn niets meer dan een stelletje verlegen nerds.
Ik stuur je een mail. Of heb je dit vaker gehoord?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als jij mij uitlegt wanneer ik niets zei, wil ik jou wel baas voor één dag maken.
Ja, ik heb al heel vaak een email gestuurd maar krijg maar niks terug. Is het waar dat je email adres sexysharbeer@hotmail.com is?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stuur je een mail. Of heb je dit vaker gehoord?
nee, geilechicksharr@hotmail.comquote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, ik heb al heel vaak een email gestuurd maar krijg maar niks terug. Is het waar dat je email adres sexysharbeer@hotmail.com is?
Met wie heb ik dan de hele tijd lopen emailen?!?!. Al die fotos en dtailsquote:
Furrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 23 mei 2011 11:09 schreef Furdinand het volgende:
Sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Neequote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Sharr en pizzalucht, stonden jullie vorrige week in dordrecht in de stad ? Volgens mij zag ik jullie :p
Nee? Niet vrijdag rond 16:00 bij een terrasje? Ik dacht je te herkennen sharrquote:Op maandag 23 mei 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeHad pics gemaakt, wie lijkt er op ons?!
Haha, Fur is verlegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee? Niet vrijdag rond 16:00 bij een terrasje? Ik dacht je te herkennen sharr
Nee serieusquote:Op maandag 23 mei 2011 11:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee? Niet vrijdag rond 16:00 bij een terrasje? Ik dacht je te herkennen sharr
Tot vanmiddag veelzeggende ijslolliequote:Op maandag 23 mei 2011 11:15 schreef FreezePop het volgende:
Tijd om mijn warme bedje uit te stappen. Tot vanmiddag.
Nou vooruit :p dat meisje had wel geluk dan dat ik de bus moest halen want ik wilde je eigenlijk gaan happyslappen, filmen en op fok zettenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee serieusIk werkte vrijdag tot 17:00 en ben toen naar Rotterdam gegaan
haha vuilnismanquote:Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef -tape- het volgende:
Geschiedenis examen ging zozo.Kut Republiek en kut Vietnam met hun kut spleetogen.
Goedzo Sharr, dat komt toch een stuk leuker over dan dat gekanker van je. Vind je niet?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou vooruit :p dat meisje had wel geluk dan dat ik de bus moest halen want ik wilde je eigenlijk gaan happyslappen, filmen en op fok zetten
Oh, je kunt mijn posts ineens weer lezen?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goedzo Sharr, dat komt toch een stuk leuker over dan dat gekanker van je. Vind je niet?
Als je weer normaal doet wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, je kunt mijn posts ineens weer lezen?
ik kan het wetenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
Vuilnismannen verdienen toch wel redelijk hoor.
Hey zij kunnen er ook niets aan doen dat ze van die spleetogen hebben hé, daar hebben ze het ook maar moeilijk meequote:Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef -tape- het volgende:
Geschiedenis examen ging zozo.Kut Republiek en kut Vietnam met hun kut spleetogen.
Hoe doe je het?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef Furdinand het volgende:
Vinden jullie het trouwens niet knap van mij dat Ik zo weinig Fok
Dat doe ik normaal gesproken ook al.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als je zin krijgt om te fokken moet je mensen bellen of ze zin hebben in een orgie
Ik zou een sharrisch ras creërenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af wat Hitler zo mooi vond aan het Arisch ras, ik vind bruin haar veel mooier.
Is dat Waalwijk?quote:
Jaquote:
Ja, in mijn kelder. Hij doet het goed hoor.quote:
Als je hem er even uithaalt, kan ik hem bedankenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, in mijn kelder. Hij doet het goed hoor.
Hij gaat nog even door, voorlopig zie je me even niet op Fok.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je hem er even uithaalt, kan ik hem bedanken
Ah sterkte er mee, ik ga met mn neus de boeken in.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij gaat nog even door, voorlopig zie je me even niet op Fok.
Als laatstequote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
Patje?
Jeroen?
Gianni?
Furr?
Kringspiergeval?
Tape?
Friespop?
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
Patje?
Jeroen?
Gianni?
Furr?
Kringspiergeval?
Tape?
Friespop?
Omdat je je excuses hebt aangeboden, stiekem vind ik je natuurlijk nog steeds een ongelooflijke eikel.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:04 schreef -tape- het volgende:
Ik voel me wel vereerd dat je me dan wel opnoemt.
Akkoord. Zolang je dat voor jezelf houdt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat je je excuses hebt aangeboden, stiekem vind ik je natuurlijk nog steeds een ongelooflijke eikel.
Weet ik ook weer genoeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
Patje?
Jeroen?
Gianni?
Furr?
Kringspiergeval?
Tape?
Friespop?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij die eerste en laatste maarquote:Op maandag 23 mei 2011 12:17 schreef sharr het volgende:
Oude koeien, een sloot en dertig liter bier.
Waar heb jij het over? Oude koeien verkoop je makkelijk. Zit veel vlees aan. Bier is gewoon lekker.quote:
Oh, oke. Ik schrok al.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Oude koeien verkoop je makkelijk. Zit veel vlees aan. Bier is gewoon lekker.
Ik wilde gaan kijken maar realiseerde mij toen dat ik nog lag te slapenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef Flippiee het volgende:
Moszkowicz
Maar soms lijkt hij wel excuses te zoeken om het procederen uit te stellen.
Proces Wilders duurt nog wel even zo
Nu worden al zijn citaten over de Islam voortgelezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar realiseerde mij toen dat ik nog lag te slapen
nu journaal24 aanquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu worden al zijn citaten over de Islam voortgelezen.
Kut proces, fucking interessant, maar leidt me af
Wil je een atoombom op je huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je een atoombom op je huis?shar weet ook wel dat het een puur vriendschappelijk stoeipartij gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen in een heet bad op het waagpleinquote:Op maandag 23 mei 2011 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Freezen.
Ik laat je rood koken op het waagplein.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
shar weet ook wel dat het een puur vriendschappelijk stoeipartij gaat worden
Hot tub duh.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Samen in een heet bad op het waagplein [ afbeelding ]
Waagplein?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Samen in een heet bad op het waagplein [ afbeelding ]
Ow.. ok.quote:
Gewoon midden in de nacht dan. En dan doordeweeks.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel openbaar hoor. heel ondeugend enzo
Gewoon samen lekker badderen. beetje schoonmaken enzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon midden in de nacht dan. En dan doordeweeks.
Inderdaad, wijntje erbij, gewoon gezellige boelquote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon samen lekker badderen. beetje schoonmaken enzo.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef Flippiee het volgende:
Eerlijk gezegd, meeste van Wilders uitspraken klinken zo gek nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat zo'n rammstein gastje hier voor de deur te chillen![]()
jij wodka ik sambuca en dan helemaal dronken dingen doenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, wijntje erbij, gewoon gezellige boel
wat is er meisje?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
9/10 van wat die kerel zegt is bullshit. 1/10 is wel OK.
Ik denk dat jij nog nooit goed geluisterd hebt, naar wat hij daadwerkelijk gezegd heeft. Daarnaast dingen zoals een boerkaverbod zijn al in meerdere landen aanwezig. Het uitzetten van criminele mensen die van buiten Europa komen, is ook zo een gek idee niet. Je moet niet alles zo heel letterlijk nemen.quote:
Het gaat niet om alles wat hij zegt. Het gaat om de kern van wat hij zegt. Hij brengt het verkeerd, overdreven en op een populistische manier..quote:Op maandag 23 mei 2011 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
9/10 van wat die kerel zegt is bullshit. 1/10 is wel OK.
Zij zegt uitspraken, dat is niet de kern.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gaat niet om alles wat hij zegt. Het gaat om de kern van wat hij zegt. Hij brengt het verkeerd, overdreven en op een populistische manier..
Ik zeg kern, zij uitspraken. Ik ben haar niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij zegt uitspraken, dat is niet de kern.
ok.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zeg kern, zij uitspraken. Ik ben haar niet.
Hehehe, ik heb nog een heel fles staanquote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij wodka ik sambuca en dan helemaal dronken dingen doen
Dat weet ik, daarom juist.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb nog een heel fles staan![]()
Zowel wodka als sambuca
Niet op de naam sexyboy3000 zoeken.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef Pizzalucht het volgende:
http://www.mydiary.nl/lees.asp?dagid=729418
heel gezondquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef Pizzalucht het volgende:
http://www.mydiary.nl/lees.asp?dagid=729418
Ja en wat heb ik gelachen om het kaartjequote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en wat heb ik gelachen om het kaartjeHahahah dit meen je niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en wat heb ik gelachen om het kaartjeHet is toch bijna kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
Ik keek het Sinterklaasjournaal ondertussen toenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jawel
[..]
En de sint was eergister op het nieuws
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik keek het Sinterklaasjournaal ondertussen toen
Wel door het gaatje in de deur kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Tevens nam ik die rozen aan in mn kamerjasAlleen thuis en denken dat je ma voor de deur staat. Altijd leuk.
Moi ça va bienquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Moi ça va bien [ afbeelding ]Que tu vas faire aujourd'hui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan geen Frans meer.
Omdat peer.
Je suis bakke le koekjes?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Que tu vas faire aujourd'hui?
Ik kan geen Frans meer.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Je suis bakke le koekjes? [ afbeelding ]
Et toi?
Ging het niet goed?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
wel rotvragen bij dat geschiedenis examen zeg..........
Ik kan Frans alleen zwak vertalen, spreken kan ik voor geen meterquote:Op maandag 23 mei 2011 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen, kut.
Heb je de mix al gehaald?
Geschiedenis vond ik wel een chill vak, welk onderwerp had je dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
mwah weet ik niet, minder goed dan ik had gehoopt in ieder geval
Zusje.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik kan Frans alleen zwak vertalen, spreken kan ik voor geen meter
Mijn moeder is nu halen, ik pas momenteel op m'n zusje.
Dynamiek en Stagnatie in de Republiek en Koude oorlog en Vietnamquote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Geschiedenis vond ik wel een chill vak, welk onderwerp had je dan?
Awh.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
mwah weet ik niet, minder goed dan ik had gehoopt in ieder geval
quote:
quote:
Wut danquote:
Hey Appelquote:
Een corrupt gebruikersprofielquote:Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
WTF, mijn computer doet gek alsof ik 'm heb gereset, bureaubladachtergrond terug naar default, bureaubladpictogrammen zijn weg, de snelkoppelingen op mijn taakbalk ook, net als al mijn bestanden! wat is dit?
Awh, ik denk dat ze supercute is.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:52 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Nu is ze nog welLater niet meer ben ik bang [ afbeelding ]
Moet jij nog werken vandaag?
nouja ik doe 3 vakken dit jaar, dat betekend dat ik zowiezo volgend jaar nog heb, maar niet gehaald = niet gehaald en dan is dat extra werk volgend jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.Moet je een bepaald cijfer halen om te slagen?
[..]
[..]
Ach, als ik haar weg hou van mijn broertjes wordt ze misschien niet zo verkeerd beïnvloedquote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, ik denk dat ze supercute is.
Ja, om vier uur. Zoooo geen zin.
Goed hoor, wel druk maar geeft niet, met jou dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |