kk boos nu.quote:
Klief nu mijn eigen rechtervoet doormidden met een hakbijl.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:52 schreef zarGon het volgende:
Een topic naar je hart, Penisbaard: De absolute eindbaas van FOK!.
Dacht dat je het nooit zou doen, nu de rest nog?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klief nu mijn eigen rechtervoet doormidden met een hakbijl.
Ik lik je oorlelletjes en fluister je dan zoete woordjes toe.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dacht dat je het nooit zou doen, nu de rest nog?
Likkerttt.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Goed om je terug te zien penisbaard, het is te lang geleden.
Tijdens het hakken?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik lik je oorlelletjes en fluister je dan zoete woordjes toe.
Want?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Homo.
Niet weten dat Penisbaard een van de weinige users is die er toe doen hier op fok.
penesbaard is grapig :$quote:
Ben niet echt onder de indruk, ik vind hem nogal gemaakt.quote:
Wie ben jij.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:00 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ben niet echt onder de indruk, ik vind hem nogal gemaakt.
Weet ik niet, maakt ook niet uit. Het maakt mij in ieder geval kapot agressief, man.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:00 schreef Convict het volgende:
is hij dat echt?ik dacht dat hij ene rand debiel of wat als forum fototje had
Iemand met een andere mening als dat die schaapjes en jij hier hebben.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Iemand met een andere mening als dat die schaapjes en jij hier hebben.
Ligt al in bed joh, hij moet de trein van half 6 spotten.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
Socios negeert dit topic gewoon die baas
Die is te druk met boze filmpjes over treinen maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
Socios negeert dit topic gewoon die baas
Gelukkig maar, wees individualist! Opstandeling en progressief-denkend, controversieel. Ik mag dat wel hoor. Een voorbeeld ben je.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Iemand met een andere mening als dat die schaapjes en jij hier hebben.
![]()
Dat was me allang opgevallen. Noem me een paar klasse topics die de door jullie verafgode penisbaard zijn gestart.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de users heeft geen humor en opent kuttopics.
Heb je hem wel eens gezien?quote:Op maandag 23 mei 2011 02:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die is te druk met boze filmpjes over treinen maken.
Kijk in z'n fotoboek dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat was me allang opgevallen. Noem me een paar klasse topics die de door jullie verafgode penisbaard zijn gestart.
Teveel moeite.quote:
Weet ik, dat bewijstquote:Op maandag 23 mei 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens gezien?
Hij kan meer vrouwen krijgen dan jij en porsche1 bij elkaar
Met de toevoeging dat Verbordsbord wel een heel zielig figuur is.quote:
Leuk voor jou manquote:Op maandag 23 mei 2011 02:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Met de toevoeging dat Verbordsbord wel een heel zielig figuur is.
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Met de toevoeging dat Verbordsbord wel een heel zielig figuur is.
Dit en niets anders.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:11 schreef kenserkabouter het volgende:
PB maakt leuke topics. Neemt niet weg dat die kontenlikkers van hem en wannabe-PB's echt om te janken zijn.Daarbij kan ik meestal ook wel lachen om Socios topics, of dat nou door de topics zelf komt of door de reacties erop. Beiden behoren ze tot de weinige users die nog iets leuks van fok maken.
Je hebt niet die zieke skills van een Socios en niet de irritatie-kwaliteiten van AP.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
Die meningen over mij. Dat gehaat. Dat geslijm. Ik wil alleen maar helpen..ik wil alleen maar helpen.
Ik geef geen neuk. Ik kom hier alleen om mij verheven te voelen. Soms ook om te helpen. Jullie te helpen. Ik kom jullie zielen redden van het eeuwige branden.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt niet die zieke skills van een Socios en niet de irritatie-kwaliteiten van AP.
Op de FOK!schaal zit je tussen Porsche1 en Stevenmac26 in.
Nja zo belangrijk ben je dus niet. Maar het is goed dat je er weer bent man.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Ik kom hier alleen om mij verheven te voelen. Soms ook om te helpen. Jullie te helpen. Ik kom jullie zielen redden van het eeuwige branden.
jij komt niet helpen, jij kwam verlaten en hier weg te gaan. Je gaan naar ONZ, komen terug hier en denken jij helpen jij niet helpen grquote:Op maandag 23 mei 2011 02:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Ik kom hier alleen om mij verheven te voelen. Soms ook om te helpen. Jullie te helpen. Ik kom jullie zielen redden van het eeuwige branden.
Zucht, daarom liever Socios.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet lang.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja zo belangrijk ben je dus niet. Maar het is goed dat je er weer bent man.
Kijken voor hoelang het deze keer weer is.
Beste Drinky, hoe is het met je balgeur? (gewoon vraagje) Wanneer komt er weer eens een update? De afscheiding, de geur, zaadproductie. Vroeger was het veel beter, wat nu? Veel forumcollega's ergeren zich dood aan het gebrek aan balgeurupdates op het FOK!forum, je kan mij contacteren om het eens goed aan te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
jij komt niet helpen, jij kwam verlaten en hier weg te gaan. Je gaan naar ONZ, komen terug hier en denken jij helpen jij niet helpen gr
Mooier vond ik dat BrauN met z'n pik uit de broek op de foto stond.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:22 schreef kenserkabouter het volgende:
Was er niet ooit een rel ofzo toen iemand een keer een foto van PB had gepost?
Hallo,quote:Op maandag 23 mei 2011 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beste Drinky, hoe is het met je balgeur? (gewoon vraagje) Wanneer komt er weer eens een update? De afscheiding, de geur, zaadproductie. Vroeger was het veel beter, wat nu? Veel forumcollega's ergeren zich dood aan het gebrek aan balgeurupdates op het FOK!forum, je kan mij contacteren om het eens goed aan te pakken.
Dat viel in eerste instantie niet eens op grquote:Op maandag 23 mei 2011 02:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mooier vond ik dat BrauN met z'n pik uit de broek op de foto stond.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat viel in eerste instantie niet eens op gr
Ja, was toen met die naaktfoto's. Iets met rip neo-mullen kk josti, slacker_nl gladde speler van het spel en Danny (destijds nog verkoper bij BCC).quote:Op maandag 23 mei 2011 02:22 schreef kenserkabouter het volgende:
Was er niet ooit een rel ofzo toen iemand een keer een foto van PB had gepost?
Filmpje was het toch zelfs?quote:Op maandag 23 mei 2011 02:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Dat topic van AP ook waarin hij een foto had gemaakt met die traumaheli._!
Mooi topic. AP vrolijk voor een traumahelikopter omdat hij voor het eerst een helikopter ziet in zijn achterlijke afgelegen dorpje, terwijl iemand daar op een brancard 34 doden ligt te sterven.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Dat topic van AP ook waarin hij een foto had gemaakt met die traumaheli._!
Je hebt een fan erbijquote:Op maandag 23 mei 2011 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beste Drinky, hoe is het met je balgeur? (gewoon vraagje) Wanneer komt er weer eens een update? De afscheiding, de geur, zaadproductie. Vroeger was het veel beter, wat nu? Veel forumcollega's ergeren zich dood aan het gebrek aan balgeurupdates op het FOK!forum, je kan mij contacteren om het eens goed aan te pakken.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 23 mei 2011 02:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de users heeft geen humor en opent kuttopics.
Die ik zelf niet kan zien omdat ik nog altijd een fotoboekban heb.quote:Op maandag 23 mei 2011 03:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Twee kwaliteits-users zijn weer vrij en weer op FOK!
Oh happy day!
PenisBaard en AdvancedPower terug van weggeweest.
@PB: Je fotoboek is echt kapotkkgrappig!![]()
Mwaah ... genoeg geslijmd nu.
Ik ben nog nooit zo vaak op ed weblog geweest als de laatse dagen.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:33 schreef Wing het volgende:
AP is een ware fok! legende![]()
Ik vind dit plaatje zo aanstootgevend van de weblog![]()
[ afbeelding ]
Niet haten op PenisBaard.quote:
Ik waardeer alleen zijn fobo.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet haten op PenisBaard.
Hij is een van de beste posters op FOK!![]()
Mensen die PB niet snappen, zijn humorloze autisten.
Dat is inderdaad wel zo. Voe.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:31 schreef ThaTim het volgende:
Penisbaard verloochent zichzelf door geen Voe meer te hebben als UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |