zelluf gemaakt voor jouquote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef Viro het volgende:
Knetter, what the fuck heb je in mijn fobo gepost?![]()
Sorry, maar dit is de enige goede versie van dit nummerquote:Op maandag 23 mei 2011 00:03 schreef Viro het volgende:
Zook als je mij wil laten huilen doe je dat aardig goed
quote:
maar ik vind die van dat meisje van die tv talenten shit gedoe ook echt mooiquote:
I know, maar ik mis serena. En deze nummer doet dat gevoel versterkenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is de enige goede versie van dit nummer
gefeliquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is jarig![]()
Weltrusten allemaal
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is jarig![]()
Weltrusten allemaal
En wij hebben een maand.. wat een feest in het topicquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is jarig![]()
Weltrusten allemaal
Het is altijd feest met ONZ Radio familiequote:Op maandag 23 mei 2011 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wij hebben een maand.. wat een feest in het topic
Arme jij.. heulveulquote:Op maandag 23 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Love is in the air?
hier nie heur
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zoneuken? ik zie niks op het rooster
Ik zag je ninja edit welquote:Op maandag 23 mei 2011 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey die typo maakte ik helemaal niet
leugenaarquote:Op maandag 23 mei 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb hem helemaa niet geedit
Lief lief liefquote:Op maandag 23 mei 2011 00:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik klap er zo uit wou dit juist voor naat en faye
echt? misschien ben ik met zoveeldingen bezig dat ik het niet eens meer door heb...>>>e..e.w9uquote:
een beetje bi is niet bhaquote:
Mm... kon je niks beter verzinnenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
popje is geil en kan niet wachten tot draakje erin zit![]()
Mijn app bleef bufferenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef Zokunen het volgende:
En naatje en faye als jullie echt niet luisterden dan neem ik alles terug
wat neem je terug?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef Zokunen het volgende:
En naatje en faye als jullie echt niet luisterden dan neem ik alles terug
Leer en sm gaat prima samen dus voor t zelfde geld isquote:Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
beetje mijn woorden verdraaien, ik post toch echt
erachter aan
je leest de post niet eens goedquote:Op maandag 23 mei 2011 00:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh joh, ik luister niet en volg het topic ook niet, voor wie doe je lief?
Mmm.. moeheidquote:Op maandag 23 mei 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je leest de post niet eens goed
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leer en sm gaat prima samen dus voor t zelfde geld iswel als knevel bedoeld.
dat zijn jouw geile fantasiesquote:Op maandag 23 mei 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leer en sm gaat prima samen dus voor t zelfde geld iswel als knevel bedoeld.
Nooohquote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Viro het volgende:
Rebecca black straks terwijl het weekend net voorbij is
alleen als ik je kelder in magquote:Op maandag 23 mei 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh jij vind mijn gedachtes ook geil?![]()
Wanneer kom je langs?
Die vind het niet ergquote:Op maandag 23 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet je aan je zusje vragen.Die heeft inm heel wat spul verzameld daar!
Slaap zequote:
Ik deed een poging en mijn wederhelft luistert echte jannen, zoals altijdquote:
Die worden toch gecancelled?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik deed een poging en mijn wederhelft luistert echte jannen, zoals altijd
Nee..quote:Op maandag 23 mei 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
Maar Naat en Faye hebben dus echt niks gehoord?
00:18:26 The Turtles - Happy Together Current Songquote:
ouwe troepquote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
00:18:26 The Turtles - Happy Together Current Song
00:14:19 John Paul Young - Love Is In The Air
00:07:32 Jeff Buckley - Hallelujah
00:02:39 Neil Diamond - Sweet Caroline
00:00:04 Charlie Rich - The Most Beautiful Girl
ZO LIEF was ik
Zulke mooie nummers, en niks mee gekregenquote:
Ik schrijf ze allemaal op en luister ze vanmiddagquote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
00:18:26 The Turtles - Happy Together Current Song
00:14:19 John Paul Young - Love Is In The Air
00:07:32 Jeff Buckley - Hallelujah
00:02:39 Neil Diamond - Sweet Caroline
00:00:04 Charlie Rich - The Most Beautiful Girl
ZO LIEF was ik
Trustenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik schrijf ze allemaal op en luister ze vanmiddag
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:32 schreef 08gnoT. het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEdenavond
Denk t.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
krijgen we nu weer alle Songfestival nummers...
lordiquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie waren die Metal-Finnen ook alweer van het ESF?
great way to kill the radioquote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
Doe ik t welquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Lordi - Hard Rock Hallelujah
Staat erin. Als het dan toch ESF moet zijn...
Ik vraag hem niet aan trouwens.
Deze is mooi jaquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slapen ja dat ging ik doen..
heerlijke muziek trouwens![]()
Goed dat ik niet luister nu.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
Ja en moet dat nu elke keer gezegd worden?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed dat ik niet luister nu.
Koelkast zet altijd 5 nummers klaar he voor als draakje aangaat.
Precies gezeik elke keerquote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja en moet dat nu elke keer gezegd worden?
zovaak tot Koelkast niet 5 van dat soort nummers aan het begin erin gooitquote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Als je t hoort heb je wss zoiets van: Ohhh diequote:Op maandag 23 mei 2011 00:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik kan me dat nummer niet eens meer voor me halen eigenlijk
Denk het ook, heb ik met veel nummers.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als je t hoort heb je wss zoiets van: Ohhh die
Jofuquote:
quote:
Maar wacht even. Vindt je het gezeik als ik bijvoorbeeld klaag over Songfestival nummers?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
Zelfs ik begin er schijtziek van te worden.
Koelkast is iig voorlopig klaar met onzinradio (niet eens door het gezeik, daarvoor petje af).
Maar stop eens met dat eeuwige gezeik mensen, ik vind het concept geniaal, maar zelfs ik loop op mn tandvlees.
Welterusten UI meisjequote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Dropjes, liefjes en chickies, ik ga slapen! Weltrusten
Leuk heurquote:
Slaap zequote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Trusten meisquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap lekkert!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
ik kan wat zeggen maar ik doe het niet.quote:
Ik een lelijke dwergquote:
Ben ik niet sexy dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan wat zeggen maar ik doe het niet.
en ik ging slapen.. maar dat lukt me niet
Ik had kunnen zeggen: tenmiste nog iemand die jou een sexy user vindtquote:
Je moet slapenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik had kunnen zeggen: tenmiste nog iemand die jou een sexy user vindt
maar ik doe het niet
en ik ben moe sorry
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik doe het niet
en ik ben moe sorry
Je bent gemeenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik doe het niet
en ik ben moe sorry
TIETENquote:
QFT!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef mr-green het volgende:
Maar toch doe ik even mijn bijdrage over het ''gezeik''.
Persoonlijk vind ik dat sommige mensen het allemaal niet zo serieus moeten nemen. Wat is er mis mee als iemand klaagt over de muziek als dit structureel voorkomt. En dan doel ik op muziek als 047 en songfestival nummers. Heel leuk allemaal maar Draakje kan toch ook gewoon random nummers afspelen als er niks wordt aangevraagd? beetje democratie noem ik dat
Je moet het gewoon zien als kritiek en niet meer of minder. De mensen die vast op dit forum onderdeel komen vinden ONZ-radio sowieso tof. Alleen mag je naar mijn mening wel een mening hebben over de muziek
Koelkast regelt Draakje. Beter niet over zeiken gewoon. Hij hoeft dat helemaal niet te doen namelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef mr-green het volgende:
Persoonlijk vind ik dat sommige mensen het allemaal niet zo serieus moeten nemen. Wat is er mis mee als iemand klaagt over de muziek als dit structureel voorkomt. En dan doel ik op muziek als 047 en songfestival nummers. Heel leuk allemaal maar Draakje kan toch ook gewoon random nummers afspelen als er niks wordt aangevraagd? beetje democratie noem ik dat
Je moet het gewoon zien als kritiek en niet meer of minder. De mensen die vast op dit forum onderdeel komen vinden ONZ-radio sowieso tof. Alleen mag je naar mijn mening wel een mening hebben over de muziek
Moeten ze ook tijdens tennis-wedstrijden doen... wordt het een stuk levendigerquote:
Geef dit dan door via dat klachtenformulierquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef mr-green het volgende:
Amerikaanse humorquote:
Hij is wel geniaalquote:
Maar dat is ook helemaal niet mijn puntquote:Op maandag 23 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast regelt Draakje. Beter niet over zeiken gewoon. Hij hoeft dat helemaal niet te doen namelijk
OMG songfestival...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 23 mei 2011 00:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
08gnoT. wou m graag weer horen
@ 08gnoT. Herken je m al ?
Hij zet altijd de eerste paar nummers klaar. Nummers die hij leuk vind dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar dat is ook helemaal niet mijn puntIk heb daar onwijs veel respect voor
Alleen het is toch een radio ''station'' Daar hoort dus ook de muziek keuze bij
En als je dit ziet als zeiken dan stopt hier voor mij de discussie
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Moeten ze ook tijdens tennis-wedstrijden doen... wordt het een stuk levendiger![]()
quote:
Zag het net, moest het delen met jullie, vind het geniaalquote:
Deze is ook droog manquote:Op maandag 23 mei 2011 00:56 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zag het net, moest het delen met jullie, vind het geniaal![]()
Ja dat weet ik, daarom begon ik er ook overquote:
quote:
Ok je hebt mij overtuigdquote:Op maandag 23 mei 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zet altijd de eerste paar nummers klaar. Nummers die hij leuk vind dus.
Overigens vind ik je niet zeiken maar voor Koelkast kan zoveelste terechte of onterechte commentaar wel eens betekenen dat hij nog eens helemaal kapt met Draakje.
Dat willen we geen van allen toch?
Nee nog niet, maar ben bezig mijn kuiken te trainen in Gif-animator... spoedig volgt het een en anderquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ben bezig mijn kuiken te trainen in Gif-animator... spoedig volgt het een en ander
die ken ikquote:Op maandag 23 mei 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Mag je nog wel een grote oor hebben hoor..quote:Op maandag 23 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja slapen met barry white in mijn oor![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mag je nog wel een grote oor hebben hoor..![]()
![]()
[..]
![]()
Zo nen grote neger door je speakers jonge BAM!quote:Op maandag 23 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja slapen met barry white in mijn oor![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Na Mark Oh staat niets meer.. Dus ik ga naar bedquote:Op maandag 23 mei 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
nog diggy dex, bon jovi, en mark oh... en nog meer natuurlijk
En nu gauw! Anders ga ik weer met dat ene woord je dm volspammenquote:
Opschietenquote:
kom je me instoppen en een nachtzoentje geven?quote:
Ik lig allang in bed Iphone op trilquote:Op maandag 23 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je me instoppen en een nachtzoentje geven?
Ik stop je niet in, maar toch trustenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je me instoppen en een nachtzoentje geven?
Trustenquote:
Busje komt zo? (03:30)quote:
Ik zeg aanvragenquote:
Staat nog in Draakje ookquote:
Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutesquote:
Nah, uitslapen tot half 9 en dan eerst even wat dingen doen, werken pas weer om 14:00quote:
quote:
Ha!quote:
Sowieso een stuk beter dan ditquote:
Mompelt iets over mutequote:Op maandag 23 mei 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is maar een paar minuten, ff doorbijten
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
08gnot
Bericht:
Ik moest aan de Lordi-maskers
denken
Ik heb nog wat extra gitaarwerk geüploadquote:Op maandag 23 mei 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
Gitaren![]()
Heb nog steeds een Kiss Pinball game op mn pc staan
Hopelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 01:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat extra gitaarwerk geüpload
Nu kijken of Koelkast het Draakje-waardig vind![]()
Ik heb een paar losse nummers van een VH1 top 40 geüpload , waaronder Judas Priestquote:Op maandag 23 mei 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopelijk
Pantera staat er ook nog steeds niet inNet als Judas Priest en Stone Sour
Zo is datquote:Op maandag 23 mei 2011 01:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb een paar losse nummers van een VH1 top 40 geüpload , waaronder Judas Priest![]()
Maar ja, we wachten rustig af
Judas Priest is een geliefde artiest dusquote:
Ikkkeeee natuuurlijk....quote:Op maandag 23 mei 2011 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
Wie de neuk heeft de zangeres zonder naam aangevraagd?
Terecht, een van de grondleggers van de heavy metalquote:Op maandag 23 mei 2011 01:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Judas Priest is een geliefde artiest dus
Idd een grondleggerquote:Op maandag 23 mei 2011 01:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Terecht, een van de grondleggers van de heavy metal
Goed nummer
Ben op een gegeven moment maar gestopt met luisteren, veel te langzaamquote:Op maandag 23 mei 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
Zangeres zonder naam was best wel baas![]()
Zing dit maar eens anno 2011![]()
supquote:
Dit is nog de speedcoreversie ervan lol...quote:Op maandag 23 mei 2011 01:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben op een gegeven moment maar gestopt met luisteren, veel te langzaam![]()
oHaiquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dit is nog de speedcoreversie ervan lol...
Wat een afwisseling in 15 minutenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
en dan ook nog hollenboer tussen black sabath en steppenwolf in...
Achja op ONZ-radio kan je alles verwachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
en dan ook nog hollenboer tussen black sabath en steppenwolf in...
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik krijg spontaan een lachstuip van deze genrewisseling
Zijn handig om te hebbenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Die zanger is in werkelijkheid nog kleiner dan ikEn dan zo''n geluid maken
Moeten er nog wel een paar aangevraagd wordenquote:
Heej ga es slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |