Jofu had lapo, en heb een x op mijn kop gehad dat ik niet lang genoeg wacht.. dus dacht.. ik wacht...quote:
Jullie posten te snelquote:
Haha hier hetzelfdequote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jofu had lapo, en heb een x op mijn kop gehad dat ik niet lang genoeg wacht.. dus dacht.. ik wacht...
Mobiel enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lapo hunter!
En dan geen nieuw topic openen.![]()
geef jij jofu een kusjequote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te plagen jofu. Niet gaan huilen...Hier een biertje als troost.
Huu, mag nog niet aan t bier.. ben nog aan het werk..quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te plagen jofu. Niet gaan huilen...Hier een biertje als troost.
Ik ben ook lief.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef jij jofu een kusjewat lief
Ik wil van jou ook wel een troost-kusje hoor :$quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef jij jofu een kusjewat lief
De kroon kurk zit er nog op.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huu, mag nog niet aan t bier.. ben nog aan het werk..
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil van jou ook wel een troost-kusje hoor :$
Meldt zichquote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voorhoofd- check
wang- check
de volgende krijgt hem op zijn mond
Heuj dat wil ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voorhoofd- check
wang- check
de volgende krijgt hem op zijn mond
Ja, dit is wel 1 van de beste nummers uit de 90`s vind ikquote:
quote:
quote:
Slayer ?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na deze gaan we nog ff raggen. Muten Outpost
geld ook voor mij denk ikquote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alweer....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ditquote:
Ik zat even te twijfelen tussen 94 en 98.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd aan Fifa 1998 als ik dat hoor
quote:
Neuh in het algemeenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? ik kom net binnen.
truequote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Symph komt meestal pas het laatste moment binnenvallen...
Gaat gewoon goed hier hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
eeeeh, daar gaat of iets fout of er is een buffer, of allebei
QFTquote:
dit.. al wil ik symp ook graag horenquote:
je wilt ze de kost niet geven heurquote:
Elke vrouw kan faken.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wilt ze de kost niet geven heur
Heul niet, leuk om te doen als je in de trein zit met vriendinnenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet, leuk om te doen als je in de trein zit met vriendinnen
en ja dat heb ik echt een paar keer gedaanquote:
Dan heb je gewoon iemand die er niks van kan, en je zo snel mogelijk wil dat hij op rot.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja en dat vraag je aan mij?Ik zou t niet weten maar ik ben dan ook geen vrouw.
idd, maar dan kan je ook gewoon zeggen:quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon iemand die er niks van kan, en je zo snel mogelijk wil dat hij op rot.
Niet faken dus en gewoon laten blijken dat ie er niks van bakt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon iemand die er niks van kan, en je zo snel mogelijk wil dat hij op rot.
Als ik zeg dat het me verbaasd dan lieg ikquote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ja dat heb ik echt een paar keer gedaan![]()
En mn onderbroek hou jij?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd, maar dan kan je ook gewoon zeggen:
euh schat, dit wordt hem niet. hou maar op.
ja je broek ligt daarje schoenen daar
deur daar
toedels
Dat kan ookquote:Op zondag 22 mei 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd, maar dan kan je ook gewoon zeggen:
euh schat, dit wordt hem niet. hou maar op.
ja je broek ligt daarje schoenen daar
deur daar
toedels
joa hoor, je handen wassen mag ook, veters strikken ook nog, maar dan is het echt toedels, ik laat je jas wel bezorgenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Mag ik nog wel mn Tshirt mee nemen of ehhh?
Oh en trouwens je hebt over 9 maanden een souvenir.quote:
Alimentatie FTW!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en trouwens je hebt over 9 maanden een souvenir.
* Outpost76 mompelt iets over een bewust kapotje...![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voogdij voor hemquote:
ben je kaal daar beneden ja?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken.
Ik zag het ja, het is toch belachelijk zo veel bewijs en dan geen strafquote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
joh hee Peter R de Vries was weer spannend joh
Wie heeft ie nou weer te pakken ?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
joh hee Peter R de Vries was weer spannend joh
waarom postte je dan niet mee tijdens het kijken?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zag het ja, het is toch belachelijk zo veel bewijs en dan geen straf![]()
Ja een man hoeft niet klaar te komen om je te bezwangeren en ik heb super kikker visjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk schat
gekrenkte trots doet rare dingen met een mens
Omdat ik dan tv kijk? ga niet fokken en tv kijken tegelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom postte je dan niet mee tijdens het kijken?
Ahaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een agent die een amateurfotograaf vermoord zou hebben?
das leuk, ik kijk bijna geen tv meer ZONDER fokquote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Omdat ik dan tv kijk? ga niet fokken en tv kijken tegelijk
Same here!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das leuk, ik kijk bijna geen tv meer ZONDER fok
Serieus?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das leuk, ik kijk bijna geen tv meer ZONDER fok
Dit dusquote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das leuk, ik kijk luister bijna geen tv radio meer ZONDER fok
Hij snoept iig niet van mij heurquote:
Ook goed!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Voogdij voor hemvolledige voogdij
Das heul geen kip.quote:
Likken valt ook onder snoepen hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij snoept iig niet van mij heur
Vrouwquote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
verslaafd aan multitasken misschien..
dat doet hij ook niet bij mijquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja welke man niet als ie de kans krijgt?
Kan zijn, maar het is de 'nieuwe' manier van tv kijken of radio luisteren. Twitter is mede zo'n succes geworden, omdat iedereen als het ware de TV of radio beschreef. Daar heeft FOK! voor een deel zijn succes aan te danken (SBS6 reeks, 3fm reeks en daarbij natuurlijk ook serious request)quote:
+1quote:
dat zijn ook maar wat voorbeelden, steeds meer tv programmas volg ik op TV, als een programma er niet is maak ik zelf een topic aan en er komen vanzelf volgers..quote:Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is de 'nieuwe' manier van tv kijken of radio luisteren. Twitter is mede zo'n succes geworden, omdat iedereen als het ware de TV of radio beschreef. Daar heeft FOK! voor een deel zijn succes aan te danken (SBS6 reeks, 3fm reeks en daarbij natuurlijk ook serious request)
Niet alles is wat het lijkt hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn ook maar wat voorbeelden, steeds meer tv programmas volg ik op TV, als een programma er niet is maak ik zelf een topic aan en er komen vanzelf volgers..
Inderdaad gaat het vooral keihard via twitter ,maar kan me niet voorstellen dat dat leuk is, zit je een beetje te tikken naar vage mensen, hier op het forum weet ik tenminste wie iedereen is en herken je elkaar iedere week weer.
Ja Knetter neukt iedereenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er al een ONZ Radio wie neukt wie lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
tgaat ook meer om de internetpersoonlijkheid die mesnen hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet alles is wat het lijkt hoor.
Zijn wel rellen geweest van mensen die deden alsof ze ernstig ziek waren en zelfs een moderator die geen vrouw maar een man bleek te zijn![]()
Ik neuk mijn vuistjequote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na, doe ik niet aanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is de 'nieuwe' manier van tv kijken of radio luisteren. Twitter is mede zo'n succes geworden, omdat iedereen als het ware de TV of radio beschreef. Daar heeft FOK! voor een deel zijn succes aan te danken (SBS6 reeks, 3fm reeks en daarbij natuurlijk ook serious request)
Ga je nog draaien want Symp komt niet meer denk ik?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik neuk mijn vuistje
Zal de rest maar voor zijn.
zoals ik al zei, verslaafd aan multitasken, zoveel mogenlijk prikkels,,..quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Na, doe ik niet aan
het is toch veel relaxter om gewoon lekker in je bankie te hangen en te kijken
Oh daar was ik niet echt mee bezig, kan wel even overnemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je nog draaien want Symp komt niet meer denk ik?
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik contact met de webcam van Knetter had. Viel dat ff tegen!
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik neuk mijn vuistje
Zal de rest maar voor zijn.
Wist jij in het begin ook wie iedereen was op FOK! ? Daarnaast zijn de mensen bij mij die op twitter zitten vooral fokkers, sommigen hebben FOK! zelfs verlaten voor twitter.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn ook maar wat voorbeelden, steeds meer tv programmas volg ik op TV, als een programma er niet is maak ik zelf een topic aan en er komen vanzelf volgers..
Inderdaad gaat het vooral keihard via twitter ,maar kan me niet voorstellen dat dat leuk is, zit je een beetje te tikken naar vage mensen, hier op het forum weet ik tenminste wie iedereen is en herken je elkaar iedere week weer.
Ja of langer als je wilt. Na deze (Take A Look Around) ga ik er uit oke?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oh daar was ik niet echt mee bezig, kan wel even overnemen.
Tot 00:00 dan toch?
fok verlaten door twitterquote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist jij in het begin ook wie iedereen was op FOK! ? Daarnaast zijn de mensen bij mij die op twitter zitten vooral fokkers, sommigen hebben FOK! zelfs verlaten voor twitter.
Twitter is toch saai man? Ja hoi ik ga schijten en daarna spinazietaart bakken of hoera ome pietje is weer uit het ziekenhuis morgen feestje@ my placequote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist jij in het begin ook wie iedereen was op FOK! ? Daarnaast zijn de mensen bij mij die op twitter zitten vooral fokkers, sommigen hebben FOK! zelfs verlaten voor twitter.
quote:
#feestje #brakkezondag #<3333quote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twitter is toch saai man? Ja hoi ik ga schijten en daarna spinazietaart bakken of hoera ome pietje is weer uit het ziekenhuis morgen feestje@ my place![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
#feestje #brakkezondag #<3333
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Knetter neukt iedereen
zou daar misschien een reden voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat je iedereen neukt?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou daar misschien een reden voor zijn
Ja, je kan er wel emogif omdoen, maar je kent twitter niet goed genoeg en hebt de programma's om een goede twitterexperience te hebben nog niet gebruikt. Dat is hetzelfde als dat popje jou nu ook raar aankijkt, omdat je fokt tijdens tv kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fok verlaten door twitter
en ik ken heel veel mensen op fok.. vooral nu ik me vooral begeef in vaste reeksen, als ik twitter zie is het een klote chaos... en ook nog overal zo een #, irritant
Dat is doorgaans het twittergebruik van de breezerslets, lage kwaliteit. Enkel kwaliteit is zoiets als dit: http://twitter.com/Mofskiequote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twitter is toch saai man? Ja hoi ik ga schijten en daarna spinazietaart bakken of hoera ome pietje is weer uit het ziekenhuis morgen feestje@ my place![]()
Dank!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo 2,5 uur gedraaid, ben er wel ff klaar mee
Wist nog niet eens of mn mic en zo werktequote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef ToT het volgende:
SOOOOOOOOOOOW, anders heb je ff een compleet andere stijl muziek zeg!![]()
Maar waren wel 2,5 heerlijke uurtjesquote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
tis meer dat op twitter 1000 mensen reageren, en op fok 10quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, je kan er wel emogif omdoen, maar je kent twitter niet goed genoeg en hebt de programma's om een goede twitterexperience te hebben nog niet gebruikt. Dat is hetzelfde als dat popje jou nu ook raar aankijkt, omdat je fokt tijdens tv kijken![]()
Als ik de actieve topics van FOK! zie is het ook een grote chaos, maar klik je op een topic dan wordt het iets rustiger, maar in de SBS6 reeks gaat het ook echt soms hard. Sommige users staan je niet aan, maar die kan je pas negeren als je een abbo hebt. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen FOK! een klote chaos vinden.
Hij deed het!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wist nog niet eens of mn mic en zo werkte
quote:
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar waren wel 2,5 heerlijke uurtjes
wat ik heb gehoord klonk goedquote:
Ik lees het wel eens van voetballers man verder ben ik niet geïnteresseerd in de privélevens van wildvreemden.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is doorgaans het twittergebruik van de breezerslets, lage kwaliteit. Enkel kwaliteit is zoiets als dit: http://twitter.com/Mofskie
Je moet dan ook de mensen volgen met dezelfde interesses en niet in de hashtag zelf zitten, want dan is het inderdaad een klote chaosquote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis meer dat op twitter 1000 mensen reageren, en op fok 10
Dank voor je inzet Morp! Het meeste was top!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar ik neuk niemandquote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij neukt naatje straks keihard ff geduld nog meisquote:
Ik iedereen, dus ook jou.. dus hoaxquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik iedereen, dus ook jou.. dus hoax
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tis zwaarquote:Op zondag 22 mei 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij neukt naatje straks keihard ff geduld nog meis
Ik heb enkel twitter/fok en msn/mail. twitter voor de 140 tekens en fok voor de lange prut en bij msn is het ook voor de kortheid, maar dan persoonlijk en mail voor de lange persoonlijke prut. De rest heb ik, omdat iedereen het heeftquote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik lees het wel eens van voetballers man verder ben ik niet geïnteresseerd in de privélevens van wildvreemden.
Kan me ook niet voorstellen wat de toegevoegde sociale waarde is als je al Hyves/MSN/Email/Facebook/FOK! hebt.
dan zou ik dus ook neuken, maar dat is niet zo, dus jij neukt niet iedereen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je had de kleine lettertjes moeten lezen, daar stond. 'Behalve toos seksloos' et cest moiquote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me iz confusedquote:Op zondag 22 mei 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zou ik dus ook neuken, maar dat is niet zo, dus jij neukt niet iedereen.
hoe kom je bij mensen terecht met dezelfde interessequote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet dan ook de mensen volgen met dezelfde interesses en niet in de hashtag zelf zitten, want dan is het inderdaad een klote chaos
Ach waarom slecht. Facebook en Hyves is leuk om aapjes te kijken en te checken wie met wie chillt. Lijkt me dat jouw vrienden ook om die reden social media gebruiken.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb enkel twitter/fok en msn/mail. twitter voor de 140 tekens en fok voor de lange prut en bij msn is het ook voor de kortheid, maar dan persoonlijk en mail voor de lange persoonlijke prut. De rest heb ik, omdat iedereen het heeftHeel slecht, ik weet het.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank voor je inzet Morp! Het meeste was top!
Ik gebruik het vooral om andere in de gaten te houdenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach waarom slecht. Facebook en Hyves is leuk om aapjes te kijken en te checken wie met wie chillt. Lijkt me dat jouw vrienden ook om die reden social media gebruiken.
kijken als je in de reeks van FOK! zit wat de twitteraccounts zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe kom je bij mensen terecht met dezelfde interesse
Zou kunnen, kut, dat lijkt op mn naam.quote:
Dat doe ik via twitterquote:Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach waarom slecht. Facebook en Hyves is leuk om aapjes te kijken en te checken wie met wie chillt. Lijkt me dat jouw vrienden ook om die reden social media gebruiken.
alsof mensen nog hyves gebruikenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik via twitterHyves is te veel poespas eromheen en die messages zijn verschrikkelijk irritant, daarnaast: krabbels
Facebook is al beter, maar dat kan ik ook in mijn tweetdeck inladen en ik kan mijn facebook ook via tweetdeck up to date houden.
ik krijg soms nog krabbels en dan zijn mensen verontwaardigt dat ik die niet heb gezienquote:Op zondag 22 mei 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alsof mensen nog hyves gebruiken
extreem sloom, krabbels, tikken enz
Zo'n sociale jongen he, die vriend van mij. Trouwens nog 19 minutenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik via twitterHyves is te veel poespas eromheen en die messages zijn verschrikkelijk irritant, daarnaast: krabbels
Facebook is al beter, maar dat kan ik ook in mijn tweetdeck inladen en ik kan mijn facebook ook via tweetdeck up to date houden.
17 om precies te zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo'n sociale jongen he, die vriend van mij. Trouwens nog 19 minuten![]()
Gewoon geen interesse in, is dat wel goed dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
écht, die mensen die twitter niet hebben, hebben of het vooroordeel van de breezersletjes die om de minuut twitteren wat ze aan het doen zijn![]()
![]()
of hebben twitter nog nooit op de juiste manier gebruikt en hebben om die reden afkeer tegen dit medium...
alleen als je niet actief participeert op die andere social mediaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse in, is dat wel goed dan?
Ok okquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
écht, die mensen die twitter niet hebben, hebben of het vooroordeel van de breezersletjes die om de minuut twitteren wat ze aan het doen zijn![]()
![]()
of hebben twitter nog nooit op de juiste manier gebruikt en hebben om die reden afkeer tegen dit medium...
Fok!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alleen als je niet actief participeert op die andere social media
Ik ga zo ook een poging doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo dromenland maar eens opzoeken denk ik
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je alleen fok gebruikt en geen facebook, hyves oid dan is het je vergeven
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
Ja mensen, ik taai af!
Trusten he!En misschien tot straks, als ik niet kan slapen!
dromenland-->plezier--->quote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
Ja mensen, ik taai af!
Laterz!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Afijn, ik ben weg hier, even optimaal gebruik maken van het medium twitter bij echtejannen
Wacht nog een paar minuten, dan kan je me feliciterenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap zequote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
Ja mensen, ik taai af!
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Afijn, ik ben weg hier, even optimaal gebruik maken van het medium twitter bij echtejannen
ben jij morgen jarig? of waarmee moet ik je feliciteren?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht nog een paar minuten, dan kan je me feliciteren
Wutt?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 maandquote:Op zondag 22 mei 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij morgen jarig? of waarmee moet ik je feliciteren?
joa ben aan het gapen als een gek.. en vind het topic niet zo boeiend atmquote:
Ik weet het maar dit is iets heel andersquote:Op zondag 22 mei 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is dat dubbel liggen om je eigen humor slecht is, maar anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |