quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
1quote:
En ik deed het met het fipo plaatje en niet met random lettersquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, het gaat niet om de tijd, maar om hoe je het doet.
quote:Easy, easy, you gotta calm down there, Chuck
I hurt people, I'm a dick
Well, being a dick ain't so bad
See, there are three kinds of people: dicks, pussies and assholes
Pussies think everyone can get along and dicks just wanna fuck all the time without thinking it through
But then you got your assholes, Chuck
And all the assholes want is to shit all over everything
So pussies may get mad at dicks once in a while
Because pussies get fucked by dicks
But dicks also fuck assholes, Chuck
And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get?
You'd get your dick and your pussy all covered in shit
random letters zijn de baasssquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En ik deed het met het fipo plaatje en niet met random letters
Sorry maar je wint niet van de meesterquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
random letters zijn de baasss
FUCK YOU SNUF GUN MIJ NOU OOK EENS PLEZIER.
Bazenlyrics.quote:
TRUSTENquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. 6.45 bed uit
Trusten iedereen. Wel GS rocken hoor.
Trusten Etsu spreek je morgen na gesquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. 6.45 bed uit
Trusten iedereen. Wel GS rocken hoor.
NeE we meote wl goe vorbreijde op gesgeidenisquote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihhii oke vannagt dus geen besoekje fn jou en tim?
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NeE we meote wl goe vorbreijde op gesgeidenis
Wordt dat bij jullie niet gecontroleerd dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Allemaal succes morgen met alles, vergeet je naam niet op te schrijven op het examen
Welterusten en heel veel succesquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Allemaal succes morgen met alles, vergeet je naam niet op te schrijven op het examen
Morgen natuurkundequote:
Held.quote:
Haha. Loesers.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen natuurkunde.
Die GS'ers moeten al slapie slapie doen natuurlijk.
Moet je niet slapenquote:
Zolang de vraagstellingen enzo maar een beetje duidelijk zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:08 schreef Flitskikker het volgende:
Ik baal wel van die 5,1 voor mijn oefenexamen Natuurkunde. Hopelijk haal ik dat morgen niet.
Maarja, anders zou ik alsnog voldoende staan, maar ik weet dat ik beter kan.
Dat laatste.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Eerst Dexter kijken, daarna Vietnam leren. Was ik maar eerder begonnen
Sinds wanneer heb jij geschiedenisquote:
Beterquote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En voor Natuurkunde 2010-II:
Streng: 6,4
Soepel: 9,0
Ja. Ik hoop echt dat het morgen ook chill wordt. Alleen vrees ik moeilijke beredeneervragen.quote:
Beredeneren vind ik ook moeilijk... maar daar bestaat toch niet het hele examen uit ofzo hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop echt dat het morgen ook chill wordt. Alleen vrees ik moeilijke beredeneervragen.
Gelukkig heb ik alle mogelijk theorie in mijn GRM, dus voor het geval dat ze puur theorie vragen...
Soms wist ik iets niet en keek ik even bij de antwoorden, waarna ik het verder kon maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Goedzo!! Hoe kan er zo'n verschil tussen zitten? fout is toch gewoon fout en goed is goed?!
Dat is wel makkelijk. "Noemer wordt groter dus uitkomst wordt kleiner blabla".quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
Beredeneren aan de hand van formules ftw.
Hoop dat er zo min mogelijk golven/trillingen inkomt.
Oh ik heb alleen de super streng telling gedaanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Soms wist ik iets niet en keek ik even bij de antwoorden, waarna ik het verder kon maken.
Als het iets was waar ik echt wel op zou komen na langer kijken, of als het echt een stommiteitsfout was (teller/noemer omgedraaid bijv) deed ik punten erbij bij "Soepelst".
Beetje laks, maar vandaar ook de Streng-telling.
Ik vrees voor momenten/krachten (ik weet nooit welke er precies zijn, waardoor ik met momenten ook de fout in ga, of in de som van krachten).quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
Beredeneren aan de hand van formules ftw.
Hoop dat er zo min mogelijk golven/trillingen inkomt.
Ja net zoals bij economie en scheikundequote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk. "Noemer wordt groter dus uitkomst wordt kleiner blabla".
Maar moeilijke formules afleiden...
Momenten vind ik ook nog steeds vaag jaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vrees voor momenten/krachten (ik weet nooit welke er precies zijn, waardoor ik met momenten ook de fout in ga, of in de som van krachten).
Magnetisme mag ook wel wegblijven.
Waar wacht je opquote:
Beide wat je daar noemt wil ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik hoop wel of elektromagnetisme. Met elektronen in een magnetisch veld enzo
. Geen zin in veel krachten..
Die dingen komen dus niet op havo examen, terwijl ze zo makkelijk zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ahhhquote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die dingen komen dus niet op havo examen, terwijl ze zo makkelijk zijn
Maar dit dus, want dat ben ik tig keer tegengekomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
Nog iets waar ik vandaan tegenaan ben gelopen, neem goed de tijd om tabel 35 af te speuren!
Zo gingen ze bij een beredeneervraag opeens uit van P = F * v. Nooit gebruikt, en stond ergens verstopt, nl. 35A5 op één na laatste regel.
Dag punten. Want als ik die wist, was het wel errug makkelijk.
Inderdaad. Simpel formuletjes invullenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik speur altijd die tabel grondig afquote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dit dus, want dat ben ik tig keer tegengekomen.
De Binas is mijn allesquote:Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
Nog iets waar ik vandaan tegenaan ben gelopen, neem goed de tijd om tabel 35 af te speuren!
Zo gingen ze bij een beredeneervraag opeens uit van P = F * v. Nooit gebruikt, en stond ergens verstopt, nl. 35A5 op één na laatste regel.
Dag punten. Want als ik die wist, was het wel errug makkelijk.
Thnx! Jij en de rest ook allemaal succes morgen! (je zou maar geschiedenis en natuurkunde hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Simpel formuletjes invullen.
Succes morgen Dido
Maar strontboer heeft helemaal geen geschiedenis...quote:
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik speur altijd die tabel grondig af.
Bij ons zei onze natuurkundeleraar dat de Binas de bijbel wasquote:
Dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Thnx! Jij en de rest ook allemaal succes morgen! (je zou maar geschiedenis en natuurkunde hebben)
staphorster?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Bij ons zei onze natuurkundeleraar dat de Binas de bijbel wasAl die Christenen gelijk in de aanval
Klopt. De Binas verdient een lidwoordquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar strontboer heeft helemaal geen geschiedenis...
Vast niet dhr Schele? Die is weg bij ons en zei dat ook altijdquote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Bij ons zei onze natuurkundeleraar dat de Binas de bijbel wasAl die Christenen gelijk in de aanval
trollquote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Alleen al aan je naam en dat plaatje is dat te zien :p
quote:
Ik heb geen aardrijkskunde.quote:
Je vergeet watquote:
Ewa. Ik woon in Zwollequote:Op zondag 22 mei 2011 23:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jij woont zon beetje in Staphorst, hoe heten ze dan
Oké, wederzijdse respect dan jeweet!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik geen natuurkunde, maar ik respecteer jullie vergoddelijking van De Binas
Jij gaat niks vertellen dusquote:
quote:
Geen Binassen van anderen stelenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
We zouden eigenlijk de 10 Geboden van De Binas op moeten stellen
1: Heb uw Binas lief
quote:
Waar jullie het over hadden natuurlijkquote:
Allemaal geheime dingetjesquote:Op zondag 22 mei 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar jullie het over hadden natuurlijk. Want Emma moe(s)t geschiedenis leren, maar ze zat met jou te praten
!
Straks kan ik niet slapen hoorquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Boeiende gesprekken over kotsen en diaree
MIJN BINAS WAT DOE JEquote:Op zondag 22 mei 2011 23:39 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeee, daar gaat onze Binas![]()
Zoals gisteravondquote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Potverdummele wat is dit Emmaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe erg ze over jou roddelt![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe erg ze over jou roddelt![]()
Dit is heel apart.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kloptquote:
Je hoort nog van mequote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef emzor1994 het volgende:
maar ik ga pitten.. veel succes iedereen morgen
Waarvanquote:
Hmm...'t kan erger.quote:
Ik weet niet of je veel feesten gaat, maar ik was bij Loudness vorige maand en daar draaide Dj Thera. Wat een held is dat zeg, live.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt.
Zatox ftw trouwens
Dit nummer had ik nooit achter hun gezocht:
Want..?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef Flitskikker het volgende:
Showtek
Al die zojuist geposte artiesten
Helaas kan ik nu niet meer luisteren
link?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:59 schreef Dastan het volgende:
Maandcijfers eerste drie weken mei bekend.
21 hier.
Moeder ziek op bed de kamer hiernaast. Sowieso nu nog muziek luisteren op dit tijdstip.quote:
Heb de filmpjes gezien inderdaad. Wat gaat die los ookquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel feesten gaat, maar ik was bij Loudness vorige maand en daar draaide Dj Thera. Wat een held is dat zeg, live.
Ja, daar ben ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb de filmpjes gezien inderdaad. Wat gaat die los ook!
Thera nog nooit gezien live, maar daar komt 16 juli verandering in: Free Festival.
Mooi. Line-up al gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 00:23 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook.Vorig jaar fantastisch feestje gehad daar.
Misschien draait hij ook wel op Defqon, geen idee eigenlijk.
Wilde je douchenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Na 6 minuten was het warme water op
ik douche op 40+ gradenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Wilde je douchen?
Bij ons staat de cv-ketel zo ingesteld dat die tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's ochtends warm water geeft van max. 40 graden. Dat zuigt ook
.
Dan moet ik eerst die meter beneden in de woonkamer gaan omprogrammerenquote:
Ja line-up is echt ziek, stond wel op hardtraxx niet op pf. Ik ga naar beide trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi. Line-up al gezien?
Hmm...ik ga niet naar Defqon, wel naar Decibel.
Ja ik ook, maar dan moet je de kraan op z'n max. (55 graden ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik douche op 40+ graden
En wij hebben een 350 liter boiler van 65-70 graden, maar toch raakt hij om een gegeven moment op...
Geschiedenisquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja line-up is echt ziek, stond wel op hardtraxx niet op pf. Ik ga naar beide trouwens.
Ik ga slapen mensen. Over 8 uur begint het examen al.
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja line-up is echt ziek, stond wel op hardtraxx niet op pf. Ik ga naar beide trouwens.
Ik ga slapen mensen. Over 8 uur begint het examen al.
Natuurlijkquote:
Neequote:Op maandag 23 mei 2011 01:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mooizo ik dacht al. Zo kkvroeg opstaan...
Heuhquote:
http://www.thuisserver.ne(...)05-2011&sub_forum=22quote:1 4684 Etsu
2 2756 Dastan
3 2402 leeell
4 2076 Snuf.
5 1741 ThaTim
6 1699 koekjestrommel1
7 1557 yosander
8 1425 BaasD
9 1299 Flitskikker
10 1091 ViaRegnum2
11 1070 Ezell
12 1036 AchmedJan
13 1014 Joosterd
14 977 Citizen_Kane
15 686 Prulez
16 662 Trollface.
17 622 xCore
18 610 Sokz
19 580 Pino112
20 522 strontboer
21 496 Kaasrol
22 454 DidoCarthago
23 447 Daev
24 375 Amasin
25 369 emzor1994
26 365 Internepper
27 333 Chai
28 324 Gitaarmat
29 317 Gideon_92
30 305 Keauning
sup, vandaag nr. 6?quote:
Du bist ein gute arbeiter! Darum solst du heute ein sehr gute punkt erreichen!quote:
Hoe kun je zoveel posten hebben in dit forum alleen al? Lol.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
EXA: 1 maart t/m vandaag
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)05-2011&sub_forum=22
Ik ken het wel!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 07:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks val je in slaap straks boven het examen
quote:Op maandag 23 mei 2011 07:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Du bist ein gute arbeiter! Darum solst du heute ein sehr gute punkt erreichen!
O ja, en speciaal voor u:
Zet even op max. volume, wordt je meteen wakker.
Morgenmiddag wiskunde, leren zal je kreng.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik wel even slapen, ik ben nu weer fit.
Ik heb zaterdag en zondag wiskunde geleerd!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgenmiddag wiskunde, leren zal je kreng.
Met wiskunde ben je nooit klaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag en zondag wiskunde geleerd!
Waar.quote:
dacht ik even te ler0n is me boek wegquote:
dan moet je ook meer posten jongquote:
haha sukkelquote:Op maandag 23 mei 2011 07:58 schreef ThaTim het volgende:
MIJN WAARDE MATTIES VAN FOK SUCCES MET GESCHIEDENIS MOET WEL LUKKEN HE IK GA AL NAAR SCHOOL!
dankquote:
niet haten op mijquote:Op maandag 23 mei 2011 07:49 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb me goed gedouched.
Snuf.!
Eckte bazen
JE gaat ff minimaal een 8.45 halen eh vriendquote:Op maandag 23 mei 2011 07:58 schreef ThaTim het volgende:
MIJN WAARDE MATTIES VAN FOK SUCCES MET GESCHIEDENIS MOET WEL LUKKEN HE IK GA AL NAAR SCHOOL!
Als je ges door bio vervangt ging dat bij mij ook zoquote:Op maandag 23 mei 2011 10:17 schreef leeell het volgende:
tevens 50 minuten nodig gehad
AK: eerste van 250 man klaar
Eng : eerste van 300 man klaar
Ges: eerste van 300 man klaar
awkward
Morgenquote:
Wat ben ik toch weer scherp vandaag, hoiquote:
na geslaagde Ges examen zit de stemming er hier al inquote:
Goed bezig dan!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:31 schreef leeell het volgende:
[..]
na geslaagde Ges examen zit de stemming er hier al in
Yann Tiersenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:34 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb zin in enigszins intelligente muziek nu.
Mind's Eye is geweldig van hunquote:Op maandag 23 mei 2011 10:36 schreef Trollface. het volgende:
Achteraf misschien niet erg intelligent, maar wel tof.
Beste...Ooitquote:Op maandag 23 mei 2011 10:37 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb al de hele ochtend naar Pink Floyd geluisterd.
ik had al hoge verwachting ervan maar jezus wat was dat...quote:
welken?quote:
Ik zit op laptop, heb mijn verzameling niet hierquote:Op maandag 23 mei 2011 10:46 schreef leeell het volgende:
jewtube is handig om shit even op te zoeken en alles
maar als volwaardige mediaplayer is het wel triest dan
quote:
Nee, een hele tijd geleden ben ik gedwongen mijn PS1 en bijbehorende spellen te verkopen. Triest moment. Huilen dit dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:49 schreef leeell het volgende:
[..]
eensch, is je andere schijf naar de klote dan?
Economische crisis hakte erin?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, een hele tijd geleden ben ik gedwongen mijn PS1 en bijbehorende spellen te verkopen. Triest moment. Huilen dit dat.
Doet me denken aan toen ik mijn game boy color had verkochtquote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, een hele tijd geleden ben ik gedwongen mijn PS1 en bijbehorende spellen te verkopen. Triest moment. Huilen dit dat.
Nee, was zo'n 7-8 jaar terug ofzo, ik mocht niet meer dan 1 console hebben. En ik kocht een Gamecube.quote:
Dat heb ik ook nog moeten doen, heb nu weer een andere Game Boy Color.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik mijn game boy color had verkocht
Gamecube, uitsluitend goed voor Zelda en Smash Brosquote:Op maandag 23 mei 2011 10:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, was zo'n 7-8 jaar terug ofzo, ik mocht niet meer dan 1 console hebben. En ik kocht een Gamecube.
Gamecube had leuken spellen, een van de meest underrate consoles imo.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Gamecube, uitsluitend goed voor Zelda en Smash Bros
tijdperk van PS2 met Final Fantasy en Dragon Questquote:Op maandag 23 mei 2011 10:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Gamecube had leuken spellen, een van de meest underrate consoles imo.
Goed idee! Zou ik nog goede kunnen vinden op marktplaats oid?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog moeten doen, heb nu weer een andere Game Boy Color.
http://retrogamefreak.com heeft nog genoeg Game Boys.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Goed idee! Zou ik nog goede kunnen vinden op marktplaats oid?
Niet dat het hetzelfde zal zijn als toen
Pokemon silver
Firefox kan de server op www.retrogamefreaks.com niet vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
http://retrogamefreak.com heeft nog genoeg Game Boys.
morgenquote:
hallonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |