quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
1quote:
En ik deed het met het fipo plaatje en niet met random lettersquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, het gaat niet om de tijd, maar om hoe je het doet.
quote:Easy, easy, you gotta calm down there, Chuck
I hurt people, I'm a dick
Well, being a dick ain't so bad
See, there are three kinds of people: dicks, pussies and assholes
Pussies think everyone can get along and dicks just wanna fuck all the time without thinking it through
But then you got your assholes, Chuck
And all the assholes want is to shit all over everything
So pussies may get mad at dicks once in a while
Because pussies get fucked by dicks
But dicks also fuck assholes, Chuck
And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get?
You'd get your dick and your pussy all covered in shit
random letters zijn de baasssquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En ik deed het met het fipo plaatje en niet met random letters
Sorry maar je wint niet van de meesterquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
random letters zijn de baasss
FUCK YOU SNUF GUN MIJ NOU OOK EENS PLEZIER.
Bazenlyrics.quote:
TRUSTENquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. 6.45 bed uit
Trusten iedereen. Wel GS rocken hoor.
Trusten Etsu spreek je morgen na gesquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. 6.45 bed uit
Trusten iedereen. Wel GS rocken hoor.
NeE we meote wl goe vorbreijde op gesgeidenisquote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihhii oke vannagt dus geen besoekje fn jou en tim?
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NeE we meote wl goe vorbreijde op gesgeidenis
Wordt dat bij jullie niet gecontroleerd dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Allemaal succes morgen met alles, vergeet je naam niet op te schrijven op het examen
Welterusten en heel veel succesquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Allemaal succes morgen met alles, vergeet je naam niet op te schrijven op het examen
Morgen natuurkundequote:
Held.quote:
Haha. Loesers.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen natuurkunde.
Die GS'ers moeten al slapie slapie doen natuurlijk.
Moet je niet slapenquote:
Zolang de vraagstellingen enzo maar een beetje duidelijk zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:08 schreef Flitskikker het volgende:
Ik baal wel van die 5,1 voor mijn oefenexamen Natuurkunde. Hopelijk haal ik dat morgen niet.
Maarja, anders zou ik alsnog voldoende staan, maar ik weet dat ik beter kan.
Dat laatste.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Eerst Dexter kijken, daarna Vietnam leren. Was ik maar eerder begonnen
Sinds wanneer heb jij geschiedenisquote:
Beterquote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En voor Natuurkunde 2010-II:
Streng: 6,4
Soepel: 9,0
Ja. Ik hoop echt dat het morgen ook chill wordt. Alleen vrees ik moeilijke beredeneervragen.quote:
Beredeneren vind ik ook moeilijk... maar daar bestaat toch niet het hele examen uit ofzo hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop echt dat het morgen ook chill wordt. Alleen vrees ik moeilijke beredeneervragen.
Gelukkig heb ik alle mogelijk theorie in mijn GRM, dus voor het geval dat ze puur theorie vragen...
Soms wist ik iets niet en keek ik even bij de antwoorden, waarna ik het verder kon maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Goedzo!! Hoe kan er zo'n verschil tussen zitten? fout is toch gewoon fout en goed is goed?!
Dat is wel makkelijk. "Noemer wordt groter dus uitkomst wordt kleiner blabla".quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
Beredeneren aan de hand van formules ftw.
Hoop dat er zo min mogelijk golven/trillingen inkomt.
Oh ik heb alleen de super streng telling gedaanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Soms wist ik iets niet en keek ik even bij de antwoorden, waarna ik het verder kon maken.
Als het iets was waar ik echt wel op zou komen na langer kijken, of als het echt een stommiteitsfout was (teller/noemer omgedraaid bijv) deed ik punten erbij bij "Soepelst".
Beetje laks, maar vandaar ook de Streng-telling.
Ik vrees voor momenten/krachten (ik weet nooit welke er precies zijn, waardoor ik met momenten ook de fout in ga, of in de som van krachten).quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
Beredeneren aan de hand van formules ftw.
Hoop dat er zo min mogelijk golven/trillingen inkomt.
Ja net zoals bij economie en scheikundequote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk. "Noemer wordt groter dus uitkomst wordt kleiner blabla".
Maar moeilijke formules afleiden...
Momenten vind ik ook nog steeds vaag jaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vrees voor momenten/krachten (ik weet nooit welke er precies zijn, waardoor ik met momenten ook de fout in ga, of in de som van krachten).
Magnetisme mag ook wel wegblijven.
Waar wacht je opquote:
Beide wat je daar noemt wil ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik hoop wel of elektromagnetisme. Met elektronen in een magnetisch veld enzo
. Geen zin in veel krachten..
Die dingen komen dus niet op havo examen, terwijl ze zo makkelijk zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ahhhquote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die dingen komen dus niet op havo examen, terwijl ze zo makkelijk zijn
Maar dit dus, want dat ben ik tig keer tegengekomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
Nog iets waar ik vandaan tegenaan ben gelopen, neem goed de tijd om tabel 35 af te speuren!
Zo gingen ze bij een beredeneervraag opeens uit van P = F * v. Nooit gebruikt, en stond ergens verstopt, nl. 35A5 op één na laatste regel.
Dag punten. Want als ik die wist, was het wel errug makkelijk.
Inderdaad. Simpel formuletjes invullenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik speur altijd die tabel grondig afquote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dit dus, want dat ben ik tig keer tegengekomen.
De Binas is mijn allesquote:Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
Nog iets waar ik vandaan tegenaan ben gelopen, neem goed de tijd om tabel 35 af te speuren!
Zo gingen ze bij een beredeneervraag opeens uit van P = F * v. Nooit gebruikt, en stond ergens verstopt, nl. 35A5 op één na laatste regel.
Dag punten. Want als ik die wist, was het wel errug makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |