tja, dat is een persoonlijke keuze uiteraard. Voor sommige is de warme liefde van hun kind afdoende om door het leven te kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het juist niet willen, voor deze redenen.
Voor een kind is een stel berooide ouders die de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen niet afdoende.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef jstrike het volgende:
[..]
tja, dat is een persoonlijke keuze uiteraard. Voor sommige is de warme liefde van hun kind afdoende om door het leven te kunnen.
Mijn God. Jij leest zeker ook kasteelromannetjes? Wat een naïeve kul.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef jstrike het volgende:
tja, dat is een persoonlijke keuze uiteraard. Voor sommige is de warme liefde van hun kind afdoende om door het leven te kunnen.
Troll.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef jstrike het volgende:
[..]
nee, ik zeg soms ook.
niet geschoten is altijd mis.
Ironie.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Jij leest zeker ook kasteelromannetjes? Wat een naïeve kul.
je zei wie niet waagt wie niet wint, alsof ts zomaar het kind even kan weggooien mocht alles verkeerd uitpakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef jstrike het volgende:
[..]
nee, ik zeg soms ook.
niet geschoten is altijd mis.
Volgens mij niet. Of anders slecht verpakt.quote:
Dat ligt eraan hoe de ouders hen opvoeden. Genoeg kinderen in derde wereld landen die het wel afdoende vinden. Dat is nu eenmaal de insteek die je hebt in het leven.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een kind is een stel berooide ouders die de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen niet afdoende.
nou dat was niet zozeer wat ik bedoelde, het zal zwaar zijn ja. Maar in het aller aller ergste geval, komt er adoptie om de hoek kijken. Zoals ik al zei, het is niet alsof er mensen dood gaan door deze keuze.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef Shalimar het volgende:
[..]
je zei wie niet waagt wie niet wint, alsof ts zomaar het kind even kan weggooien mocht alles verkeerd uitpakken
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Er zijn gewoon realistische voorbeelden van mensen die rondkomen met aanzienlijk minder, en die gewoon blij zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Jij leest zeker ook kasteelromannetjes? Wat een naïeve kul.
ahahah deze man, goeie troll welquote:Op maandag 23 mei 2011 13:21 schreef jstrike het volgende:
[..]
nou dat was niet zozeer wat ik bedoelde, het zal zwaar zijn ja. Maar in het aller aller ergste geval, komt er adoptie om de hoek kijken. Zoals ik al zei, het is niet alsof er mensen dood gaan door deze keuze.
En dan kom je met de derde wereld als voorbeeld. En met adoptie als mogelijke oplossing als het toch niet je van het blijkt te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef jstrike het volgende:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Er zijn gewoon realistische voorbeelden van mensen die rondkomen met aanzienlijk minder, en die gewoon blij zijn.
Mensen tegenwoordig denken te moeilijk. Kom mensen tegen die tegen de 40 zijn. Bijzonder successvol goede baan hebben en nog steeds denken... ik heb geen tijd voor mijn kind, Ik ga het neit op kunnen hoesten. Ik wil mijn partner niet opschepen... mensen als het niet nu gebeurd dan gebeurt het nooitquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef jstrike het volgende:
[..]
mensen als het niet nu gebeurd dan gebeurt het nooit
Het is een uiterste. Zal natuurlijk niet meteen op een adoptie aankomen. Het gebeurd gewoon dat mensen jong een kind krijgen en da is misschien een persoonlijk drama op dat moment voor die persoon, maar als je het in het hele leven bekijkt hoeft dat natuurlijk niet zo te blijven. Die mensen overleven gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan kom je met de derde wereld als voorbeeld. En met adoptie als mogelijke oplossing als het toch niet je van het blijkt te zijn.
Neuh, heel realistisch, heel doordacht.
Gelukkig hebben we vrijheid van meningsuiting. Je bent het wellicht niet eens met de standpunten, maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef goofy_goober het volgende:
Jammer dat R&P verpest wordt door al die trolls. Maar goed, die zullen zelf ook wel ongelukkig zijn dat ze dit soort triest gedrag tentoonspreiden. Daar mogen ze hier best wat harder tegen optreden.
TS, ik zou eerst je financiele situatie op orde krijgen voordat je begint aan kinderen. Wanneer je relatie na, laten we zeggen, een jaar nog steeds goed loopt, dan zou ik eens na ga denken over kinderen. Het komt te vaak voor dat er overhaaste beslissingen worden genomen en de kinderen het nakijken hebben. Een kind nemen is niet niks, ik hoop dat je je dat beseft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |