en een ontzettende baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijke prachtkerel is Rinus toch.
Ik hoop ook dat die vanavond gewoon wint. Ik vind zijn choreo's in eigen stijl echt mooi incl een verhaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
en een ontzettende baas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet iemand die snel in dit soort programma's gaat stemmen maar voor Rinus maak ik misschien een uitzondering
Heb ik vorige week al gedaan. Normaal geloof ik er ook niet zo in, maar zou het belachelijk gevonden hebben als Laurent ipv Rinus door was gegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet iemand die snel in dit soort programma's gaat stemmen maar voor Rinus maak ik misschien een uitzondering
Nee, nog steeds d'r zus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Zuurstok Lieke.Is d'r stylist nog steeds ziek?
En hoofddeksel!quote:
Ik vind het leuk staanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, Isabelle heeft de windtunnel ook gevonden?
trollquote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Isabelle moet zo hard gaat winnen. Ze is elke live-ronde de beste. En Ellen![]()
In haar eigen stijl is ze niet verrassend.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Isabelle moet zo hard gaat winnen. Ze is elke live-ronde de beste. En Ellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |