Zo, moest het vanaf de harddisk kijken dus kon niet hier posten omdat ik niet wilde weten wie doorging...Maar vindt dit een droomfinale, Isabelle en 'Ceasar' Rinus. Ik weet alleen nu niet voor wie ik ben, Isabelle heeft me nu een paar keer echt kippevel bezorgd, maar Rinus is zo'n mega baas...ook die opmerking van hem dat veel hip-hop moves gewoon ballet bewegingen uit de 19de eeuw zijn
Is wel mooi hoe per aflevering de choreograven feller werden, en kritischer op elkaar...en goddank dat Dan gewoon keihard zegt als hij iets niet mooi vindt, dat maakt het alleen maar beter! Al dat zoetsappige gedoe van die juries
Kreeg trouwens het idee, dat Rinus heel teleurgesteld was in de ballet choreo van Isabelle, volgens mij had hij van haar meer verwacht, dat zij echt iets spectaculairs neer zou zetten in 'zijn' stijl. Dat de anderen er moeite mee hadden accepteerde hij wel zo te zien, maar kreeg de indruk dat hij bij Isabelle veel feller was in zijn commentaar, terwijl het best een leuke choreo was!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)