En hoofddeksel!quote:
Ik vind het leuk staanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, Isabelle heeft de windtunnel ook gevonden?
trollquote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Isabelle moet zo hard gaat winnen. Ze is elke live-ronde de beste. En Ellen![]()
In haar eigen stijl is ze niet verrassend.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Isabelle moet zo hard gaat winnen. Ze is elke live-ronde de beste. En Ellen![]()
agree!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Niet verrassend, maar nog steeds de beste.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In haar eigen stijl is ze niet verrassend.
inderdaad, t zal wat worden!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
ben wel benieuwd naar de dans van Rinus en Isabelle
Rinus en Laurent zijn idd veel toffer.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef sbientje het volgende:
ik hou helemaal niet van moderne dans eigenlijk... en ik vind isabelle irritant. Maar ze zijn idd wel steeds de beste ja..
Rinus is gewoon veel toffer
Lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Niet verrassend, maar nog steeds de beste.
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet goddomme m'n beeldscherm-kleurinstellingen aanpassen hiervoor.
Wat een onzin. Je kan toch vergelijken hoe goed iemand in haar/zijn stijl is. En Isabelle is beter in haar eigen stijl dan de rest in hun stijl. En ook nog eens beter in andere stijlen dan de rest in andere stijlen. Imho dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn
Daar zeg je wat. Jouw mening. Ik vind Rinus in zijn stijl veel beter en kan me verrassen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch vergelijken hoe goed iemand in haar/zijn stijl is. En Isabelle is beter in haar eigen stijl dan de rest in hun stijl. En ook nog eens beter in andere stijlen dan de rest in andere stijlen. Imho dan.
dat jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Jouw mening. Ik vind Rinus in zijn stijl veel beter en kan me verrassen.
Het ging me om dat je opmerking dat het "lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn" onzin is. En dat laat je hiermee zelf ook blijken. Verder is het natuurlijk persoonlijke smaak. En heb ik meer met moderne dans dan met klassiek balletquote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Jouw mening. Ik vind Rinus in zijn stijl veel beter en kan me verrassen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef sbientje het volgende:
dat zijn hele mooie woorden
*insert yolante plaatje*
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef sbientje het volgende:
dat zijn hele mooie woorden
*insert yolante plaatje*
tellen wel, maar de vervoegingen van jij en jou zijn toch lastigquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Pheno het volgende:
Lieke kan tellen, de hele week Sesamstraat gekeken zeker!
Nee, jij gaf het aan als feit, terwijl het een mening isquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het ging me om dat je opmerking dat het "lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn" onzin is. En dat laat je hiermee zelf ook blijken. Verder is het natuurlijk persoonlijke smaak. En heb ik meer met moderne dans dan met klassiek ballet
Gast het is een forum, dus is het sowieso een mening als iemand iets prijst of afzeiktquote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij gaf het aan als feit, terwijl het een mening is
Maar niet boeiende discussie, dus kbyethnx, lekker kijken en ergeren aan de presentatie tussen de dansen door
Hopelijk mag hij straks iets zeggen, dan horen we weer iephopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |