Ik heb zo'n vermoeden dat hij nog wel meeleest, maar sinds de laatste uitspatting van Mores en de ellende die daar uit voortgekomen is doet hij het naar alle waarschijnlijkheid ff kalm aan. Ik schat zo in dat we hem in de toekomst wel weer gaan zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is er eigelijk met Clan gebeurd? Ik zie 'm nooit meer posten
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik kon z'n topics altijd waarderen. Erg leerzaam.
Zucht, wat zou ik er wel niet voor geven om daar bij te zitten..quote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef hcwp het volgende:
Verdorie wat hebben die jongens toch een mooie baan
Correct.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik kon z'n topics altijd waarderen. Erg leerzaam.
Hier past maar een smiley bij...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zucht, wat zou ik er wel niet voor geven om daar bij te zitten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
omdat?quote:
Onderbouwing? Niet nodig, want wie wil er nu in vredesnaam visstick worden?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
omdat?
Verdient ook wel wat onderbouwing van samthegreat hoor.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onderbouwing? Niet nodig, want wie wil er nu in vredesnaam visstick worden?
Euhm..... De kinderen van Kapitein Iglo?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onderbouwing? Niet nodig, want wie wil er nu in vredesnaam visstick worden?
Dan ligt dat toch echt aan jou.quote:
Met de huidige bezuinigingen zouden ze het kunnen proberen als zoetwater matroos.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm..... De kinderen van Kapitein Iglo?
Defensie Copulatie Programma?quote:
Probeer Maitje te porren een terrasje te pikkenquote:
Waar kan ik meer bestellen!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, smaakte die Duitse maaltijd nog?
Of je geeft dr een cadeu voor dr jaardagquote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probeer Maitje te porren een terrasje te pikken
Goed idee, dan zal ik dr ff bellen op dat nummer dat ik niet heb, om te vragen of het okay is als ik ff kom 'meeten'. Ik ben er over 2,5 uur, minst alle treinen mee werken, en owja! Zou ik meteen mogen blijven slapen want de trein reid zo laat niet meer. (no offence)quote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, een geromantiseerd beeld van de AVDD. Als ik hier een dag ga filmen en monteren wil iedereen naar de lua. Todat men er daadwerkelijk bij zit en eea toch iets anders is als het filmpje beloofd had.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
omdat?
Verdient ook wel wat onderbouwing van samthegreat hoor.
alquote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Of je geeft dr een cadeu voor dr jaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Braamyo op 23-05-2011 20:45:07 ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goed idee, dan zal ik dr ff bellen op dat nummer dat ik niet heb, om te vragen of het okay is als ik ff kom 'meeten'. Ik ben er over 2,5 uur, minst alle treinen mee werken, en owja! Zou ik meteen mogen blijven slapen want de trein reid zo laat niet meer. (no offence)
En daarnaast denk ik niet dat ik maitje er een heel groot plezier mee doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
You are forgivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |