Kijk ik straks even naar.quote:
Daarom ben ik Modje en jij niet. Je wist zeker niet dat Modjes magische krachten hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Oh jij kan met je ogen typenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ben ik Modje en jij niet. Je wist zeker niet dat Modjes magische krachten hebben?
onder andere.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:24 schreef gerco94 het volgende:
Alle reeksen kdie ik volg komen bij mij in de myAT, behalve deze reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie je zinquote:![]()
Nu ga ik verder met film kijken en een leven hebben enzo.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Veel plezier met je levenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Lotusss het volgende:
Jullie je zin![]()
Nu ga ik verder met film kijken en een leven hebben enzo.
Veel succes morgen!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef Braamyo het volgende:
Yes ik ook, morgen geschiedenis, ik had meer moeten leren
Wish me luck, en iedereen slaap lekker vanavond
En jij ook natuurlijk!quote:
Avond VS van A.quote:
Lijkt er wel op.quote:
Truste.quote:
Hoi.quote:
Toch denk ik dat het gister wasquote:
De pukkel is al jaren niet meer in gebruik. Er worden alleen maar verschillende maten rugzakken verstrekt.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:29 schreef hcwp het volgende:
Ik zat laatst in de trein bij een zooi volgens mij beroepsmilitairen (wel allemaal poepnat achter de oren) die hadden allemaal de pukkel als ruza (+ de standaard defensie weekendtas)
is het gebruikelijk dat beroeps de pukkel krijgen? Ik dacht dat enkel de Natres het gebruikte? Of heeft dit weer met het KPU te maken?
Of hebben we hier weer last van een spraakverwarring?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:42 schreef hcwp het volgende:
Hmm, ik had het eigenlijk even moeten vragen, want ze waren zeker niet ouder dan een jaar of 19.
Ah, ja dus. Spraakverwarring. Jullie hebben het over een rugzak.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:45 schreef Bouke-p het volgende:
Dat ze niet meer verstrekt worden wil niet zeggen dat niemand ze nog heeft. Ik heb dat ouwe rugzakje ook nog en die hoef je niet in te leveren.
Zoals ik al zei, ze worden niet meer verstrekt maar als je hem hebt hoef je m niet in te leveren.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef hcwp het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Maar dat verklaart niet dat die dingen nog in actieve dienst gebruikt worden, toch? Je ziet hem best vaak op utrecht cs...
haat aan dat dingquote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef hcwp het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Maar dat verklaart niet dat die dingen nog in actieve dienst gebruikt worden, toch? Je ziet hem best vaak op utrecht cs...
Dan is het v&v geweestquote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef hcwp het volgende:
Ahhh, V&V zou in het plaatje passen ja. Ze waren in burger, anders was het onderdeel natuurlijk zo duidelijk
Succesquote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef Braamyo het volgende:
Yes ik ook, morgen geschiedenis, ik had meer moeten leren
Wish me luck, en iedereen slaap lekker vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |