Faal.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Ik vroeg hem niet in mij te komen, alleen gebeurde dit wel half. Het is zeker niet slim en vind mijzelf nu ook erg stom!
Het kan sowieso geen kwaad en voor de zekerheid zou ik het wel gewoon doen. Je kan er een beetje misselijk van worden maar dat is een kleine kans. Hoeft niet eens bij de apotheek trouwens, ligt gewoon bij de drogist in de schappen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Slik hem nu al langer dan een jaar. Maar vroeg het me gewoon af, gewoon voor de zekerheid! Dus rare reacties zijn echt niet nodig.Weet wel hoe de pil ongeveer in elkaar zit, maar weet natuurlijk weer niet alles.
Moring-after halen is dus wel handig?
Nee, niet altijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
shit happends! Jij zal vast ook niet altijd even slim geweest zijn.
Wat een onzin. Dan zou je als je zonder condoom seks hebt in een relatie waarbij de vrouw de pil slikt wel erg vaak een MAP moeten slikken..quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef courgette het volgende:
Sowieso even de morning-after pil halen, voor de zekerheid.
Top. Thanks!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef courgette het volgende:
[..]
Het kan sowieso geen kwaad en voor de zekerheid zou ik het wel gewoon doen. Je kan er een beetje misselijk van worden maar dat is een kleine kans. Hoeft niet eens bij de apotheek trouwens, ligt gewoon bij de drogist in de schappen.
Doe het altijd zonder comdoom, met pil, maar aangezien ik die zaterdag dus geen pil heb ingenomen heb je misschien nog wel de kans op om zwanger te worden?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan zou je als je zonder condoom seks hebt in een relatie waarbij de vrouw de pil slikt wel erg vaak een MAP moeten slikken..
Jij kijkt teveel MTVquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Kunnen wij haar niet alvast helpen?
Voor een jongetje misschien Bentley?
Dat is toch juist het hele idee van een stopweek.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Doe het altijd zonder comdoom, met pil, maar aangezien ik die zaterdag dus geen pil heb ingenomen heb je misschien nog wel de kans op om zwanger te worden?
Comdoom?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Doe het altijd zonder comdoom, met pil, maar aangezien ik die zaterdag dus geen pil heb ingenomen heb je misschien nog wel de kans op om zwanger te worden?
Dat ja. Oud genoeg om te neuken, maar schijnbaar niet oud genoeg om te kunnen lezenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele idee van een stopweek.. Serieus, lees een bijsluiter voordat je pillen in je lijf stopt.
Jaar of zes?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Oud genoeg om te neuken, maar schijnbaar niet oud genoeg om te kunnen lezen
sorry typefoutje! Ik vroeg dit allemaal alleen maar voor de zekerheid hoor, voordat ik straks een groot probleem heb.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
&ga me nou niet vertellen dat iedereen hier rustig een hele bijsluiter gaat lezen.
Wel dan? Jij gaat mij vertellen dat als je pillen van een huisarts krijgt, je de hele bijsluiter gaat lezen?quote:
Wtf, 17 en dan al seks? Sorry, maar ik ben geschokkeereerd. Niet normaal meer die jeugd van tegenwoordig. Losbandig als de pest.quote:
Voor zoiets als de pil wel, ik heb geen zin om in de rats te zitten als ik denk dat ik zwanger ben. Ik paniek dan ook niet iedere stopweek omdat ik denk dat ik zwanger ben.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
sorry typefoutje! Ik vroeg dit allemaal alleen maar voor de zekerheid hoor, voordat ik straks een groot probleem heb.
&ga me nou niet vertellen dat iedereen hier rustig een hele bijsluiter gaat lezen.
Ik hoop dat je er goed uit zietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Dit wist ik dan weer wél. Ik ga ervan uit dat de dokter mij het belangrijkste vertelt.. Vandaar. Ik dacht namelijk dat je alleen niet zwanger kon worden zodra je daadwerkelijk ongesteld wordt/bent.. dus als je bloedverlies hebt. Daarvoor en dus al wel in je stopweek, dacht ik dat dat nog gewoon kon.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor zoiets als de pil wel, ik heb geen zin om in de rats te zitten als ik denk dat ik zwanger ben. Ik paniek dan ook niet iedere stopweek omdat ik denk dat ik zwanger ben.
Maargoed, voor de eigenwijze meisjes dan nog maar een keer: als je je hele pilstrip op tijd je pil heb geslikt, dan kun je er voor kiezen om een stopweek van 7 dagen in te lassen. Je zult dan ongesteld worden. Je kunt dan níet zwanger worden. Je moet na 7 dagen weer beginnen met een nieuwe strip.
En ik hoop toch dat dat geen nieuwe informatie voor je is....
Voor medicatie die je elke dag slikt? Lijkt me wel eigenlijk..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik wil wel weten wat ik in mijn lichaam gooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Wel dan? Jij gaat mij vertellen dat als je pillen van een huisarts krijgt, je de hele bijsluiter gaat lezen?
Kijk, aan een reactie zoals deze heb ik tenminste wat! Bedankt.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Triple het volgende:
Nope, relax, je kunt niet in verwachting raken.
Het werkt ongeveer zo:
In de pil zitten hormonen die er voor zorgen dat je eitje niet bevrucht kan worden. Je stopt een week om ongesteld te kunnen zijn. Je kunt de pil ook door blijven slikken, sla je een keer ongesteld zijn over, bijv als je op vakantie gaat dan kun je lekker blijven zwemmen enzo.
De hormonen van de pil blijven hun werk doen, ook in de stop week. Je kunt dus niet zwanger worden.
Je moet opletten als je de pil onregelmatig slikt bijv. wel eens een dag vergeet, of zwaar aan de diaree bent of veel moet overgeven. Als je ziek bent kan je lichaam de hormonen in de pil niet goed opnemen.
TIP: Laat je voorlichten door een apotheker/huisarts die weten er heel veel van en het is hun werk om jou voor te lichten.
For now don't worry.
+1 omdat je die reactie niet zelf kon verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Kijk, aan een reactie zoals deze heb ik tenminste wat! Bedankt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef PB-tje het volgende:
[..]
+1 omdat je die reactie niet zelf kon verzinnen
Ja, wij zijn echt gemeen omdat we je wijzen op het feit dat je onverantwoordelijk bezig bentquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
okee top.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echt gemeen omdat we je wijzen op het feit dat je onverantwoordelijk bezig bent
Heb jij óóit bij biologie uitleg gekregen over de vrouwelijke cyclus?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Dit wist ik dan weer wél. Ik ga ervan uit dat de dokter mij het belangrijkste vertelt.. Vandaar. Ik dacht namelijk dat je alleen niet zwanger kon worden zodra je daadwerkelijk ongesteld wordt/bent.. dus als je bloedverlies hebt. Daarvoor en dus al wel in je stopweek, dacht ik dat dat nog gewoon kon.
Misschien gaat ze over 10 jaar wel iets uitvinden waardoor je nooit meer een bijsluiter hoeft te lezen... ow... fuck... bestaat al... heet gezond verstandquote:
Nooit van gehoord denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Misschien gaat ze over 10 jaar wel iets uitvinden waardoor je nooit meer een bijsluiter hoeft te lezen... ow... fuck... bestaat al... heet gezond verstand
Je hoeft echt geen morning-afterpil te halen! Als je de pil regelmatig slikt, kun je ook in de stopweek gewoon vrijen en niet zwanger worden. Het pilletje houdt geen zwangerschap tegen, maar zorgt ervoor dat je geen eisprong krijgt. Je kunt dus echt niet zwanger worden!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Slik hem nu al langer dan een jaar. Maar vroeg het me gewoon af, gewoon voor de zekerheid! Dus rare reacties zijn echt niet nodig.Weet wel hoe de pil ongeveer in elkaar zit, maar weet natuurlijk weer niet alles.
Moring-after halen is dus wel handig?
Misschien ben je hem ondersteboven aan het lezen?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Heb speciaal de bijsluiter er bij gepakt, maar het staat echt nérgens. 2e keer dat ik 'm lees.
Ik zou willen dat ik 'm naar jullie op kon sturen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien ben je hem ondersteboven aan het lezen?
Dit gaat je mind blowen weetje, maar er bestaat al jaren iets als een scanner.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik 'm naar jullie op kon sturen.
Neuken met een sok volgende xquote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit gaat je mind blowen weetje, maar er bestaat al jaren iets als een scanner.
Tja, jij leest hem toch niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik 'm naar jullie op kon sturen.
Wat een advies weerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef courgette het volgende:
[..]
Het kan sowieso geen kwaad en voor de zekerheid zou ik het wel gewoon doen. Je kan er een beetje misselijk van worden maar dat is een kleine kans. Hoeft niet eens bij de apotheek trouwens, ligt gewoon bij de drogist in de schappen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef PB-tje het volgende:
Ik bedenk me nou ineens... heb je de bijsluiter van de condooms wel gelezen? Over hoe je deze om(aan?) moet doen?
Ik zal je het verklappen: hij hoort niet op zijn neus
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef -X-Angel-X- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Of geen sex meer hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef speknek het volgende:
Gewoon geen stopweek nemen en doorslikken. Hoef je je ook geen zorgen meer te maken.
Ja, wel dusquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Alleen als je hem op de eerste dag van je menstruatie slikt. Anders duurt het 7 dagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:14 schreef pasopikbijt het volgende:
Mijn huisarts zei dat ik een dag na het nemen van mn eerste pil al seks kon hebben zonder zwanger te raken. Ook kun je in je stopweek gewoon zonder condoom seks hebben, doordat je de pil slikt krijg je immers geen eisprong, dus ben je niet vruchtbaar.
Moeilijk he.
Volstrekt onnodig.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef courgette het volgende:
Sowieso even de morning-after pil halen, voor de zekerheid.
Het kan wel degelijk kwaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef courgette het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik even vergetenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen als je hem op de eerste dag van je menstruatie slikt. Anders duurt het 7 dagen.
Zal ik het je dan maar voorkauwen...?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Heb speciaal de bijsluiter er bij gepakt, maar het staat echt nérgens. 2e keer dat ik 'm lees.
Dit. TS ben je blond, heb je lange nagels, is je vriend een mocro/neger en zit je op het vmbo?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Zal ik het je dan maar voorkauwen...?
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h08204.pdf
Pagina 6, tweede alinea. Daar staat:
"Als u Microgynon 30 op deze manier gebruikt, bent u ook tijdens de 7 dagen dat u geen tablet neemt beschermd tegen zwangerschap."
(en als je een andere pil gebruikt, wil ik je best even aanwijzen op welke pagina van de bijsluiter t daar staat)
En verder...![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 23 mei 2011 01:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit. TS ben je blond, heb je lange nagels, is je vriend een mocro/neger en zit je op het vmbo?
Je hebt er een verkeerde link in staan hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 01:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
LOL
Ik hoop het wel, anders ben ik teleurgesteld in de mensheid. Alweer, het melk-in-de-waterkoker verhaal was ook al een klap.
goede link svp.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
LOL
Ik hoop het wel, anders ben ik teleurgesteld in de mensheid. Alweer, het melk-in-de-waterkoker verhaal was ook al een klap.
Verkeerde link?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
LOL
Shit zeg, en ze komt ook nog echt van het vmbo.quote:
Waarom nou weer moning after-pil halenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef courgette het volgende:
[..]
Dat iemand wel een normaal antwoord kan formuleren betekent niet dat het direct een goed advies is. Voor toekomstige referentie:quote:
ga dan niet zeggen dat als je de pil slikt je NIET zwanger kan worden aangezien dit gewoon wel het geval is.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:04 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk is er een kans (van 1% of minder), maar tijdens de stopweek kun je gewoon sex hebben. De pil beschermt zolang je hem gewoon normaal slikt en die bescherming gaat ook gewoon door tijdens de stopweek (mits je hem die weken daarvoor volgens het voorschrift hebt genomen).
Ik zei dat je tijdens de stopweek niet zwanger kunt worden. En ik nam aan dat men wel begreep dat ik bedoelde dat je over het algemeen niet zwanger word. Die 1% uitzondering spreekt voor zich natuurlijk en dat geldt ook buiten de stopweek.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ga dan niet zeggen dat als je de pil slikt je NIET zwanger kan worden aangezien dit gewoon wel het geval is.
Stam+t.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zei dat je tijdens de stopweek niet zwanger kunt worden. En ik nam aan dat men wel begreep dat ik bedoelde dat je over het algemeen niet zwanger word. Die 1% uitzondering spreekt voor zich natuurlijk en dat geld ook buiten de stopweek.
Je moet er op poepen toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:23 schreef PB-tje het volgende:
En? heb je een test gehaald? Ben je zwanger?
Wel even bijsluiter lezen over hoe dat ding werkt
Een pil. Die je als meisje slikt. Om niet zwanger te hoeven worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |