Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ga zeker voor je duimenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om ja
[..]
heel spannend!
[..]
Die zijn er wel ja
Ik denk dat het wel erger wordt als de datum bekend is en dichterbij kruipt
welterustenquote:
LoLa liefjequote:
Ik wist niet dat ik de lapo had manquote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
Een baggeraar die hier nooit komt die lapohunt en een kutkloon die de nieuwe opent... gekker moet het niet worden.
LLquote:
QFT...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
Een baggeraar die hier nooit komt die lapohunt en een kutkloon die de nieuwe opent... gekker moet het niet worden.
we kunnen deze stopeen en een nieuwe openenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
we kunnen deze stopeen en een nieuwe openen
quote:
toek en WWquote:
Meer omdat ONZ-baggeraar die hier komt baggerenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus kijk die toffe mensen hier helemaal schudden omdat iemand per ongeluk de lapo heeftr en niet 1 van hun, boehoe
Klbquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meer omdat ONZ-baggeraar die hier komt baggeren
moe, geen zin in werken, eigenlijks nergens zin inquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
Hoe is het hier?
Anders post je gewoon even normaal mee. of je blijft gewoon weg!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus kijk die toffe mensen hier helemaal schudden omdat iemand per ongeluk de lapo heeftr en niet 1 van hun, boehoe
waaromquote:
Omdat:quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders post je gewoon even normaal mee. of je blijft gewoon weg!
En zo hoogstaand was die lapo van je ook weer niet.
Ik begin niet te zeuren van jaaa laten we maar een andere openen want dit kan echt niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders post je gewoon even normaal mee. of je blijft gewoon weg!
Echt hequote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier maar naar een vleermuis aan het kijken
XDquote:
maak der een einde aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
bonjour.quote:
goed hoor en met jou ?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
Hoe is het hier?
Ik word genegeerdquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef crv het volgende:
[..]
maak der een einde aan [ afbeelding ]Totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn maagbandje laten plaatsenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
ik kom nu net weer even binnenvallen.
Uhm leuke dag gehadquote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
moe, geen zin in werken, eigenlijks nergens zin inen daar?
Niks liefje, gezelligheid vind ik het belangrijkste.. having a good timequote:
jezus man, das een grapje.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik begin niet te zeuren van jaaa laten we maar een andere openen want dit kan echt niet hoor
Ik verzin zelf wel watquote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm leuke dag gehadmoe, ik kan echt niet tegen vis want mijn maag is van streek
maar verder
[..]
Niks liefje, gezelligheid vind ik het belangrijkste.. having a good time
Je hebt gestreken?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
wat jij schoon hebt gemaakt is nu glad
* PriemGirl purrrrrrrrrrrrsssquote:
quote:
sorryquote:
doen we dat hierquote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
StevenMac, gewoon zo doorgaan. Het is een rituele ontgroening waar men je aan probeert te onderwerpen.
quote:
* LovelyLady purrrsss en geeft kopjes aan Priembeebquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl purrrrrrrrrrrrsss![]()
You sexy thang
Niet dan? Ik moest een heel traject doorlopenquote:
Nee, hier doen we:quote:
quote:Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience
Purrrrquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl purrrrrrrrrrrrsss![]()
You sexy thang
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet dan? Ik moest een heel traject doorlopen
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Purrrr
Shake your lil mountains for me?
Neenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Purrrr
Shake your lil mountains for me?
sla zequote:
Fijnquote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm leuke dag gehadmoe, ik kan echt niet tegen vis want mijn maag is van streek
maar verder
En toch krijg je wat omdat ik dat wilquote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Het kost mensen al centjes om eten en drinken mee te nemen en naar utrecht te komen, ik vind het alleen al gezellig als jullie komen
[..]
* LovelyLady purrrsss en geeft kopjes aan Priembeeb
quote:
nou nog een strijkplank voor de volgende keerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gestreken?
knap
Is er nog wasgoed?
Dinsdag pasquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou nog een strijkplank voor de volgende keer![]()
ehm...
disdag doet minimaal 1 wasmachine het weer
meld je ziek en komquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
BlerghIk baal dat ik volgende week niet kan komen.. Stomme verplichte bardienst van de tennisclub
opzeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
BlerghIk baal dat ik volgende week niet kan komen.. Stomme verplichte bardienst van de tennisclub
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb zaterdag zelf maar onderdelen besteld
Besteld? Die fabriceer jij toch met gemak zelf!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb zaterdag zelf maar onderdelen besteld
Vorige keer al geruild dus had gezegd dat ik nu zeker kon. Paar weken terug al bericht van gekregen dus kan het moeilijk nu nog afzeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meld je ziek en kom
kan je niet een keertje ruilen?
Heb je het patent opquote:
bummerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorige keer al geruild dus had gezegd dat ik nu zeker kon. Paar weken terug al bericht van gekregen dus kan het moeilijk nu nog afzeggen![]()
ik heb toch minimaal grondstoffen nodigquote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Besteld? Die fabriceer jij toch met gemak zelf!
Ik mag niet aan de drankquote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga maar even niet aan de drank vanavond
Te veel gehad de laatste tijd?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vrijdag ging het bij mij ook niet helemaal tof uiteindelijk. nadat mijn zwager even langskwam ging het te snelk en te veelquote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon een appelsjap?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon een appelsjap?
Maar maar maar appelsjap...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |