opzeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
BlerghIk baal dat ik volgende week niet kan komen.. Stomme verplichte bardienst van de tennisclub
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb zaterdag zelf maar onderdelen besteld
Besteld? Die fabriceer jij toch met gemak zelf!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb zaterdag zelf maar onderdelen besteld
Vorige keer al geruild dus had gezegd dat ik nu zeker kon. Paar weken terug al bericht van gekregen dus kan het moeilijk nu nog afzeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meld je ziek en kom
kan je niet een keertje ruilen?
Heb je het patent opquote:
bummerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorige keer al geruild dus had gezegd dat ik nu zeker kon. Paar weken terug al bericht van gekregen dus kan het moeilijk nu nog afzeggen![]()
ik heb toch minimaal grondstoffen nodigquote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Besteld? Die fabriceer jij toch met gemak zelf!
Ik mag niet aan de drankquote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga maar even niet aan de drank vanavond
Te veel gehad de laatste tijd?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vrijdag ging het bij mij ook niet helemaal tof uiteindelijk. nadat mijn zwager even langskwam ging het te snelk en te veelquote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon een appelsjap?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon een appelsjap?
Maar maar maar appelsjap...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |