Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook.
Ouders niet
Maar die denken al als je op 1 april het beeldscherm op de kop instelt dat de pc kapot is, helemaal gehacked en ze raken dan helemaal in paniek
Altijd leuk om dat te doen
Whoa, dat Mini'tje is wel echt tofquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh een vriend van je? Nou datgeeft wel een correct beeld voor heel het voetbal in nederland hoor_!
Goed argument ook, een vriend van me....
Ik ga heel vaak naar wedstrijden en er gebeurt zelden wat. Ja er is veel maar die zijn er ook bij elk ander groot evenement waar zoveel man samem komen.
Ook is het zo dat er bij elk evenement waar er zoveel samen zijn wel wat gebeurt.
[..]
Ik ook.
Ouders niet
Maar die denken al als je op 1 april het beeldscherm op de kop instelt dat de pc kapot is, helemaal gehacked en ze raken dan helemaal in paniek
Doe mij die voorste maar.quote:
Nicequote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb het makkelijk gehouden, wat curry uit de vriezer opgewarmd. wel lekker natuurlijk
Ja?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik bij een plato ofzo ben koop ik altijd wel één of twee albums.
En echt goede films en dvd's wil ik gewoon in het echt hebben.
XDquote:
[..]
Ik ook.
Ouders niet
bedankt man daar ging het om en niet om het door de media vertekende beeld eens tegen te sprekenquote:
hete douchequote:
zo vertekend is dat beeld niet als jij denkt. En als jij denkt dat een politieagent die elke wedstrijd in rotterdam de LUL is een vertekend beeld geeft dan heb jij een bord voor je hoofd. maar goed discussie dicht. zoals ik zei jij hebt gelijk en ik heb het misquote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedankt man daar ging het om en niet om het door de media vertekende beeld eens tegen te spreken
Pgrtjeeequote:
quote:
Datquote:
das wel goed jaquote:
Moequote:Op zondag 22 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgrtjeee![]()
Hoe ist?
![]()
[..]
Ohjee
![]()
[..]
Dat
heb je geneukt ?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moe![]()
Geen idee hoe het komt want ik heb best goed geslapen eigenlijk![]()
Maar wel een leuk weekend gehad
XD Weekend-moeheid?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moe![]()
Geen idee hoe het komt want ik heb best goed geslapen eigenlijk![]()
Maar wel een leuk weekend gehad
Al gedaanquote:
Mja, we hadden gisteren rommelmarkt van de muziekvereniging, dus ik heb weer veel te veel gedaan dan goed voor me isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Bij Yuki geweestquote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Weekend-moeheid?![]()
Leuk!![]()
Wat heb je allemaal gedaan?
Dat klinkt foutquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij Yuki geweest![]()
Ben nou een beetje lui
ja dat geeft nml totaal geen beeld van al het voetbal in nederland.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
zo vertekend is dat beeld niet als jij denkt. En als jij denkt dat een politieagent die elke wedstrijd in rotterdam de LUL is een vertekend beeld geeft dan heb jij een bord voor je hoofd. maar goed discussie dicht. zoals ik zei jij hebt gelijk en ik heb het mis
Ik zit per slot van rekening al 5 jaar in het buitenland dus er zal wel veel ten goede veranderd zijn
Ahaaa. Wel gezellig?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
[..]
Mja, we hadden gisteren rommelmarkt van de muziekvereniging, dus ik heb weer veel te veel gedaan dan goed voor me is
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
XD XD XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It?quote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oehh wat gezelliggg!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij Yuki geweest![]()
Ben nou een beetje lui
Omdat het kan - Because it canquote:
'' Bij Yuki geweest en nu moe ''quote:
Ja, heel gezelligquote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaa. Wel gezellig?Maar ik ken het ja... Dan moet je er later voor boeten.
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
It?
niet dusquote:
* pgrferrari tegen Enfe aan gaat liggenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh wat gezelliggg!![]()
Ja, ik ookLekker toch
Neem een Annie in huisquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het kan - Because it can
Ja toch?
[..]
Bij Yuki geweest en nu moe
Niet fronsen (of fronzen), krijg je rimpels vanquote:
Jao, zoeen benzineslurpende hoerensloepquote:
quote:
Ik lijk je oma welquote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet fronsen (of fronzen), krijg je rimpels van
Mijn oma heeft geen rimpelsquote:
Ahquote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het kan - Because it can
Ja toch?
[..]
'' Bij Yuki geweest en nu moe ''
Oeh, wat gaaf!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig
Ennnn 470 euro opgehaald
XDquote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari tegen Enfe aan gaat liggen![]()
jij hapt tochquote:
trevquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
XD XD XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag alleen Zuster Enfermerel!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
mustangquote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ooit een rug of 15 op de plank heb liggen koop ik een mooi gerestaureerde Amerikaan.
Of ik begin er ooit zelf aan.
Je doet zo van "XD" ...quote:
Kan je hem niet bij iemand of een bieb lenen?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet een boek bestellen voor Nederlands.
Voor mijn literatuurlijst.
Ja, dacht het toch niet he![]()
gewoon declareren, kijken wat ze doenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet een boek bestellen voor Nederlands.
Voor mijn literatuurlijst.
Ja, dacht het toch niet he![]()
Nou idd, leuk bedragje!quote:
Hihiquote:
XDquote:
Hihiquote:
Bieb heeft het niet, net even gekekenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je hem niet bij iemand of een bieb lenen?
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:36 schreef crv het volgende:
ik heb nog steeds last van mijn oog, al is het wel minder dan gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Stomme bieb zegquote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bieb heeft het niet, net even gekeken
Welk boek zoek je dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bieb heeft het niet, net even gekeken
Weet ikquote:
Isabelle van Tessa de Loo,quote:
Hmmm, die heb ik ook niet, anders had je hem kunnen lenenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Isabelle van Tessa de Loo,
ja ik kan het ook online even bestellen, maar...
ik heb in mijn bezit al meer dan 150 boeken, ouders hebben er ook behoorlijk wat,
en het is niet verplicht om dat boek te lezen, zal ook wel een andere mogen.
Lerares gaf het alleen op omdat 3/4 van de klas nooit leest en anders problemen gaat krijgen
Het is maar goed dat er een gat in het dak zit, anders kan een normaal persoon er niet inzitten.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, die heb ik ook niet, anders had je hem kunnen lenen
Echt welquote:
Ik heb veeeeeeel boekenquote:
Een maat van mequote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet hem nog gaan zien.
Eerst maar eens iemand zoeken die mee wil
Met wie heb jij gekeken?
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft 15 boeken, waarvan 12 kinderboeken zijn
*kijkt naar geboortedatum*quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet niet hoe weinig boeken ik hebquote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
Dan hoor je bij de intellectuelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb veeeeeeel boeken
Geen kast meer, maar een complete muur
Maar WW moest jij donderdag geen feestje vieren?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Chinese kippensoep. Wat een godenspul is dat toch.
Ja, zelfs té kinderachtig voor mijquote:
Hoeraquote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan hoor je bij de intellectuelen.
Ik heb ongeveer 160 boeken nu schat ik.
Gaat nogal gemakkelijk op een donderdag he?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar WW moest jij donderdag geen feestje vieren?
* Magnetronkok stroopwafel steelt en in de magnetron stoptquote:
Je hoort er echt helemaal bij als je er een wijntje bij drinkt, zo'n vrouwensigaar rookt en een leesbril hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |