Is goed als ik er ben dan kaap ik ze toch wel.quote:
VR2quote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hahah wat een goeden garp had ik als lapo
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
MAAR IK GA EVEN
SAMENVATTING VAN GESCHIEDENIS LEZEN
DUS IK ZEG
DOEI
GR GR
HENK
EN RIA
EN DEK ITS
EN EEN KUSSIE VAN PEOS
EN EEN POOTJEN VAN REKSS
1 keer is genoeg vrindquote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef Flitskikker het volgende:
Natuurkunde 1,2 2009-I:
Streng: 5,1
Soepel: 6,6
Natuurkunde 2010-II:
Streng: 6,4
Soepel: 9,0
Ik hoop zo dat we zoiets als die laatste krijgen.
Idem.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
MAAR IK GA EVEN
SAMENVATTING VAN GESCHIEDENIS LEZEN
DUS IK ZEG
DOEI
GR GR
HENK
EN RIA
EN DEK ITS
EN EEN KUSSIE VAN PEOS
EN EEN POOTJEN VAN REKSS
repost = repostquote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef Flitskikker het volgende:
Natuurkunde 1,2 2009-I:
Natuurkunde 2010-II:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu ook maar eens echt beginnen aan Geschiedenis
Onze laatste natuurkunde toets (20%) was de helft van 2010-IIquote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef Flitskikker het volgende:
Natuurkunde 1,2 2009-I:
Natuurkunde 2010-II:
Tim.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef ThaTim het volgende:
alweer de hunt gemist
je kan ook niet even rustig fappen he
Of toch wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
anders niemand zien met lapohunt dit dat zus zo
Maar we mogen toch helemaal niet lapohunten?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
anders niemand zien met lapohunt dit dat zus zo
Jaquote:
Zoeken. Die versie is beter. Eerst vind je van niet, maar na een paar keer ben je overtuigd.quote:
Ik vind het verkrachting van origineel.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zoeken. Die versie is beter. Eerst vind je van niet, maar na een paar keer ben je overtuigd.
Wat verwacht je met die titel?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vind het verkrachting van origineel.
quote:
leeell vroeg wat jongens!quote:
U vraagt ik genereerquote:
kijk eens in de geschiedenistopics, staan er waarschijnlijk wel watquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef leeell het volgende:
pfff, iedereen hoor ik over samenvattingen maar doorgeven hoo maar
2 lege topicsquote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
kijk eens in de geschiedenistopics, staan er waarschijnlijk wel wat
fopmods iddquote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb beetje het idee dat de mods EXA verwaarlozen, want er zijn al 9 vakken-topics niet gecentraliseerd.
VRAAG ETSU DAN MAAR HIJ HAD EEN GOEIEquote:
Estuquote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb beetje het idee dat de mods EXA verwaarlozen, want er zijn al 9 vakken-topics niet gecentraliseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Joosterd het volgende:
Beter hadden ze mij of ander FOK! waardig lid aangesteld als MOD.
Verwachte reactie:Impliceren dat je een volwaardig lid bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef AchmedJan het volgende:
Gaat VWO ook over vietnam en de goude eeuw?
daquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef AchmedJan het volgende:
Jij!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef AchmedJan het volgende:
neuh, ik denk een 6.5 ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
hihihhiihih tim gaat een 10 halen voor gs sonder te leren.
Bazencijferquote:
Vietnam is makkelijker, maar worden ook over het algemeen lastigere vragen over gesteld.quote:
BAAS Dquote:
Ik moet zeker wel bij de #100 zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef ThaTim het volgende:
BAASD VERDIENT EEN LAPO EN EEN FIPO WE MOETEN DIT TOPIC SNEL VOLMAKEN ZODAT HIJ ZIJN SLAG KAN SLAAN!
die ga ik missen, ik ga zo tv kiekequote:
Het is toch een bijzonder momentjequote:
The Big Lebowskiquote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef leeell het volgende:
The man in me will do nearly any task,
And as for compensation, there’s little he would ask.
deze manquote:
Onmogelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef ThaTim het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat we voor de 1337 topics moeten gaan, haast maken dus.
Niks is onmogelijk.quote:
Schiet al opquote:
IK HAD SEPO LEEELL HAD FIPO.quote:
Vragen of je stoer bentquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
BOYS WEL EEN BEETJE ONTOPIC DAAR ANDERS MOET IE DICHT
ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
idd.. ik moet gewoon nog leren.
Over en sluiten baazshquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
BOYS WEL EEN BEETJE ONTOPIC DAAR ANDERS MOET IE DICHT
D&S is diarree man.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vietnam moet toch wel goed komen? D&S is pure poep.
geilquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik steek mijn piemel gewoon door het bronnenboekje
Ik heb het idee dat ik gewoon niks weet man.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik gewoon niks weet man.Al die details, verbanden, oorzaak/gevolg. Pure aids
Ik las die examenbundel door en ik weer echt nauwelijks iets van de laatste 2 hoofdstukkenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik gewoon niks weet man.Al die details, verbanden, oorzaak/gevolg. Pure aids
D&S verdelen in hoofdstukjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Ik las die examenbundel door en ik weer echt nauwelijks is van de laatste 2 hoofdstukken.
dit dat zus zo eensch.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef leeell het volgende:
ik ken de data niet
ik ken alle begrippen (conferenties, resoluties) niet
gevolgen en shit weet ik niet
Wees blij dat de onderwerpen hetzelfde zijn :p anders kon je de hele shit overnieuw leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Mja, vorig jaar op havo waren de onderwerpen ook D&S en Vietnam. Heb op het CE 6,4 gehaald, zonder maar ook iets van D&S te snappen.Maar denk niet dat ik daar morgen makkelijk mee wegkom.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef leeell het volgende:
ik ken de data niet
ik ken alle begrippen (conferenties, resoluties) niet
gevolgen en shit weet ik niet
Hoe kan jij dit jaar VWO doen als je vorig jaar Havo deed?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Mja, vorig jaar op havo waren de onderwerpen ook D&S en Vietnam. Heb op het CE 6,4 gehaald, zonder maar ook iets van D&S te snappen.Maar denk niet dat ik daar morgen makkelijk mee wegkom.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Verras het volgende:
[..]
Wees blij dat de onderwerpen hetzelfde zijn :p anders kon je de hele shit overnieuw leren.
5/6 vwo in 1 jaar doen, mijn jongen. Heb ook 4/5 havo in 1 jaar gedaan, deed daarvoor vmbo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit jaar VWO doen als je vorig jaar Havo deed?
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
die Etsu heeft een vreemde school-loopbaan gehad, toelichting jezst
hoe gaat ie met jou?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
3,3 voor 6quote:
Baas ik doe havo 4/5 in 1 jaarquote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
5/6 vwo in 1 jaar doen, mijn jongen. Heb ook 4/5 havo in 1 jaar gedaan, deed daarvoor vmbo.
EPICquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef leeell het volgende:
check mijn troll in dit topic
Goedkope Fred Perry Polo's ?!
nuquote:
wel goed, afgezien van Gesquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef leeell het volgende:
check mijn troll in dit topic
Goedkope Fred Perry Polo's ?!
hoe kan dat dan, lijkt me vreemde schoolquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik toch uitgelegd, lees paar posts terug.
Hoi Didoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik weet echt niets van theorie bij natuurkundedie uitlegvragen faaaaal
.
Omdat ik een faalhaas ben en op vmbo ben geplaatst, en daar 5 jaar over heb gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe kan dat dan, lijkt me vreemde school
Screensquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
HOE HEET DIE MEISJE NU OP NED 3 WANT ZIJ IS LEUK
hoe kom je op VMBO danquote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik een faalhaas ben en op vmbo ben geplaatst, en daar 5 jaar over heb gedaan.Met allemaal 7-ens en 8-en (en een 6 voor natuurkunde
) heb gehaald, toen ben ik versneld havo gaan doen. Ook allemaal 7-ens gehaald (en een 5 voor Engels
) en toen dacht ik: best simpel
En toen 5/6 vwo in 1 jaar achteraan geplakt. En nu ga ik zakken.
Hihiquote:
Nee was ik te moe voorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoi Dido
Hele dag met natuurkunde bezig geweest?
Haha, was ook weer iets te lang in bed blijven liggenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee was ik te moe voor(had niet hier zo lang moeten blijven...).
Jij??
JIJ HEBT ZO GEEN SMAAK JONGEquote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Oke het spijt me ik herstel, een redelijke chick maar niet heel erg..
[ afbeelding ]
Die komt me bekend voor. Niet mis hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Oke het spijt me ik herstel, een redelijke chick maar niet heel erg..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Niet mis hoor.
Zet Ned 3 aan en daar ziet ze er best oke uit hoorquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Niet mis hoor.
Ikquote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Maar ja Etsu doet het natuurlijk ook niet voor minder dan Brooklyn Decker
Slecht slecht... ik moest van mn ouders half 11 opstaan :S .. en toen was ik echt te moe.. uur ontbeten enz.. uurtje natuurkunde en weer slapen haha.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, was ook weer iets te lang in bed blijven liggen.
Ik heb maar weer wat examenopdrachten doorgenomen, geloof 't nu wel.
Naar je ouders luisteren en hen laten bepalen wanneer je opstaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Slecht slecht... ik moest van mn ouders half 11 opstaan :S .. en toen was ik echt te moe.. uur ontbeten enz.. uurtje natuurkunde en weer slapen haha.
Sowieso opstaanquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naar je ouders luisteren en hen laten bepalen wanneer je opstaat.
I'm Not There is prachtig nummerquote:
Perry het vogelbekdierquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
perry het vogelbekdiergasttopicopener reageert weer
Inderdaad. Ik lig nog steeds in bedquote:
had dat dan gesegt, had iick langs kunne komequote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Mijn ouders gingen om half 8 weg ofzo om naar Brussel te gaan en ze komen zometeen thuis denk ik
quote:
quote:
quote:
Serieus?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lig nog steeds in bed. Waarom zou ik opstaan
?
Ik had de wekker op half elf gezetquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Slecht slecht... ik moest van mn ouders half 11 opstaan :S .. en toen was ik echt te moe.. uur ontbeten enz.. uurtje natuurkunde en weer slapen haha.
Isis oh Isis you mystical childquote:
Als ze elke 10 minuten roepen en je broertje steeds herrie komt maken ga je wel een keer je bed uit hoor...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naar je ouders luisteren en hen laten bepalen wanneer je opstaat.
1:15 werd ik me bed uit geschoptquote:Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had de wekker op half elf gezet. Ging er om een uur uit
.
Ha-haquote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
1:15 werd ik me bed uit geschopt
Echte bazen draaien zich nog een keer om.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als ze elke 10 minuten roepen en je broertje steeds herrie komt maken ga je wel een keer je bed uit hoor....
Garpjequote:
HOe dronken was hij ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef yosander het volgende:
Ik heb m'n broertje nog uitgehoord trouwens
I MARRIED ISIS ON THE FIFTH DAY OF MAYquote:
BaasD, je bent nu nogquote:
Hij niet echt (zegt die). Hij had twee bier en wat Smirnoff Ice enzulks op. Wat andere tjappies en chicks waren wel aardig droeloequote:
Met je broertje mee op stap? Als er jailbait = okequote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij niet echt (zegt die). Hij had twee bier en wat Smirnoff Ice enzulks op. Wat andere tjappies en chicks waren wel aardig droeloe. Had mee moeten gaan
!
Hij houd zijn straatus hoogquote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
BaasD, je bent nu nog, maar als je zo doorgaat wordt het toch echt een
Inderdaad, jij snapt 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met je broertje mee op stap? Als er jailbait = oke
Dat weet ik nog niet helemaal. Doe eens linkje naar statsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef ThaTim het volgende:
Etsu al 4 dagen achtereen op 1 bij de dagcijfers
De vijfde dag zit eraan te komen
Ik sla die 70cl flessen zo en zo in één keer achterover dit dat jeweetquote:
Easy targets = easyquote:
Hij houdquote:
En dat is oneindig chillquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
smirnoff ice, fanta lemon + alcohol in een flesje
Jezus.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef ThaTim het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Nee dan hadden wij hier een saaie avond gisterenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij niet echt (zegt die). Hij had twee bier en wat Smirnoff Ice enzulks op. Wat andere tjappies en chicks waren wel aardig droeloe. Had mee moeten gaan
!
Mijn hoogste notering OOIT volgens mijquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef ThaTim het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Daarom was ik ook geblevenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee dan hadden wij hier een saaie avond gisteren.
Maar hij moet nog even blijven door posten, hij moet wel zeker zijn.quote:
En dan falen op gs morgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar hij moet nog even blijven door posten, hij moet wel zeker zijn.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Snuf. het volgende:
GVD ik zie zo een miesjen op hyves waar ik een paar keer mee gezoend heb gvd hoe heb ikdat kunnen doen ik was niet eens lam
dit dat zus zo. s6.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
Ik ga wat aan wiskunde doen. Maar wel lurken want 100e SC komt er zo en zo zo aan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]_________!
Impliceren dat je eens gezoend hebt.
Graag gedaanquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]_________!
Paar keer nog welquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Snuf. het volgende:
GVD ik zie zo een miesjen op hyves waar ik een paar keer mee gezoend heb gvd hoe heb ikdat kunnen doen ik was niet eens lam
Thanks matequote:
Snelluh verbranding jonguhquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
WTF hij besteld 2 milkshakes, een chicken burger, hamburger, kipnuggets en patatHij is fucking vatsig
Hockeysletjes doen allesquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]_________!
Wiequote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
WTF hij besteld 2 milkshakes, een chicken burger, hamburger, kipnuggets en patatHij is fucking vatsig
Succesquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
Ik ga wat aan wiskunde doen. Maar wel lurken want 100e SC komt er zo en zo zo aan.
Impliceren dat je met hockeysletjes hebt gezoend.quote:
Impliceren dat havisten het woord 'impliceren' gebruiken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Implicieren dat je met hockeysletjes hebt gezoend.
Ik heb mijzelf al verbeterd...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat havisten het woord 'impliceren' gebruiken.
HAHA daar ging je BJquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
Wat ook briljant was, zo een ander 15 jarig hockeysmatje waar ik 1 keer mee had gezoend had 2 jongens gepijpt op het skikamp van school en toen wilde ik haar dus ook een smsje sturenMaar ik was haar nummer kwijt
ALTIJD SLUIT HIJ MIJN TOPIKSquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef ThaTim het volgende:
heej snuf, het is je boy swarma, ik gooi er een slotje op het is echt zwaar kut weer he nou doei doei
gr gr
die swarmahoer toch !
altijdquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat havisten het woord 'impliceren' gebruiken.
Impliceren dat je je wilde laten pijpen door een meid die al eens eerder twee jongens heeft gepijpt.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
Wat ook briljant was, zo een ander 15 jarig hockeysmatje waar ik 1 keer mee had gezoend had 2 jongens gepijpt op het skikamp van school en toen wilde ik haar dus ook een smsje sturenMaar ik was haar nummer kwijt
Roeren in iemands anders spermaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
Wat ook briljant was, zo een ander 15 jarig hockeysmatje waar ik 1 keer mee had gezoend had 2 jongens gepijpt
Zou ik geen probleem mee hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je je wilde laten pijpen door een meid die al eens eerder twee jongens heeft gepijpt.
Etsu doet het namelijk alleen met maagdelijke meisjes ...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je je wilde laten pijpen door een meid die al eens eerder twee jongens heeft gepijpt.
Dankuquote:
quote:
Ze is gewoon een sletje...quote:
GVD IK WAS DE EERSTE DIE HAAR HOSSELDE ZEG IK TOCHquote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef DidoCarthago het volgende:
Je weet dat speeksel van een ander wel 3 maanden ofzo in je mond blijft...:')?
Haha dat is hetzelfde als dat jij hen hebt gepijpt, want nu kwam jouw speeksel ook in contact met hun lullenquote:
Een eckte hosselaarquote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gehockeyd tot ik 15 was, toen stopte ik. Toen heb ik nog 1 jaar training gegeven aan hockeychicka's en daar heb ik 2 hossels aan over gehouden
WOW!. 2 chickies in een jaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gehockeyd tot ik 15 was, toen stopte ik. Toen heb ik nog 1 jaar training gegeven aan hockeychicka's en daar heb ik 2 hossels aan over gehouden
Dat zeggen ze allemaal... Ja ik ben maagd eerste zoenen zus dit zus zo... Maar ondertussen zijn Achmed, Alie Mohamed , Johnie, Rickert en Raymondo er al 100x keer over heen geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GVD IK WAS DE EERSTE DIE HAAR HOSSELDE ZEG IK TOCH
Zo en zo was het 6 maanden later ofzo
Joosterd is jaloers?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Ja ik ben maagd eerste zoenen zus dit zus zo... Maar ondertussen zijn is Achmed, Alie Mohamed , Johnie, Rickert en Raymondo er al 100x keer over heen geweest.
Sorryquote:Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Homo's gebruiken het woord 'chickies' niet, dat je het even weet.
verslijt jij zoveel jongens danquote:
Ik heb ook nog een keer een jehova gehosseld gvdquote:
Dit is wel baas.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb genoeg aandacht van chickies.quote:
dat je een antwoord ontwijkt zegt al genoegquote:
Snuf, , je bent een held.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een keer een jehova gehosseld gvdIs wel altijd een grappig verhaal trouwens
Maar nu heb ik een vriendin
Niet vergeten trouwens dat ik de uren die ik training gaf 5 euro betaald kreeg EN uren voor schoolquote:
Impliceren dit dat zoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Joosterd het volgende:
Impliceren dat je aandacht hebt van chickies
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Joosterd het volgende:
Impliceren dat je aandacht hebt van chickies
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef leeell het volgende:
[..]
dat je een antwoord ontwijkt zegt al genoeg
Epic. Win-win situatie dusquote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet vergeten trouwens dat ik de uren die ik training gaf 5 euro betaald kreeg EN uren voor school
ik moet in 4e, 5e en 6e 300 uur inhalen voor school
Baasquote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
Yosander kan mijn hossel foto's en technieken bevestigen.
STUUR.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
Yosander kan mijn hossel foto's en technieken bevestigen.
Die kapster?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |