Inderdaad. Ik lig nog steeds in bedquote:
had dat dan gesegt, had iick langs kunne komequote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Mijn ouders gingen om half 8 weg ofzo om naar Brussel te gaan en ze komen zometeen thuis denk ik
quote:
quote:
quote:
Serieus?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lig nog steeds in bed. Waarom zou ik opstaan
?
Ik had de wekker op half elf gezetquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Slecht slecht... ik moest van mn ouders half 11 opstaan :S .. en toen was ik echt te moe.. uur ontbeten enz.. uurtje natuurkunde en weer slapen haha.
Isis oh Isis you mystical childquote:
Als ze elke 10 minuten roepen en je broertje steeds herrie komt maken ga je wel een keer je bed uit hoor...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naar je ouders luisteren en hen laten bepalen wanneer je opstaat.
1:15 werd ik me bed uit geschoptquote:Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had de wekker op half elf gezet. Ging er om een uur uit
.
Ha-haquote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
1:15 werd ik me bed uit geschopt
Echte bazen draaien zich nog een keer om.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als ze elke 10 minuten roepen en je broertje steeds herrie komt maken ga je wel een keer je bed uit hoor....
Garpjequote:
HOe dronken was hij ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef yosander het volgende:
Ik heb m'n broertje nog uitgehoord trouwens
I MARRIED ISIS ON THE FIFTH DAY OF MAYquote:
BaasD, je bent nu nogquote:
Hij niet echt (zegt die). Hij had twee bier en wat Smirnoff Ice enzulks op. Wat andere tjappies en chicks waren wel aardig droeloequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |