Ik heb mijzelf al verbeterd...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat havisten het woord 'impliceren' gebruiken.
HAHA daar ging je BJquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
Wat ook briljant was, zo een ander 15 jarig hockeysmatje waar ik 1 keer mee had gezoend had 2 jongens gepijpt op het skikamp van school en toen wilde ik haar dus ook een smsje sturenMaar ik was haar nummer kwijt
ALTIJD SLUIT HIJ MIJN TOPIKSquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef ThaTim het volgende:
heej snuf, het is je boy swarma, ik gooi er een slotje op het is echt zwaar kut weer he nou doei doei
gr gr
die swarmahoer toch !
altijdquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat havisten het woord 'impliceren' gebruiken.
Impliceren dat je je wilde laten pijpen door een meid die al eens eerder twee jongens heeft gepijpt.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
Wat ook briljant was, zo een ander 15 jarig hockeysmatje waar ik 1 keer mee had gezoend had 2 jongens gepijpt op het skikamp van school en toen wilde ik haar dus ook een smsje sturenMaar ik was haar nummer kwijt
Roeren in iemands anders spermaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
Wat ook briljant was, zo een ander 15 jarig hockeysmatje waar ik 1 keer mee had gezoend had 2 jongens gepijpt
Zou ik geen probleem mee hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je je wilde laten pijpen door een meid die al eens eerder twee jongens heeft gepijpt.
Etsu doet het namelijk alleen met maagdelijke meisjes ...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je je wilde laten pijpen door een meid die al eens eerder twee jongens heeft gepijpt.
Dankuquote:
quote:
Ze is gewoon een sletje...quote:
GVD IK WAS DE EERSTE DIE HAAR HOSSELDE ZEG IK TOCHquote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef DidoCarthago het volgende:
Je weet dat speeksel van een ander wel 3 maanden ofzo in je mond blijft...:')?
Haha dat is hetzelfde als dat jij hen hebt gepijpt, want nu kwam jouw speeksel ook in contact met hun lullenquote:
Een eckte hosselaarquote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gehockeyd tot ik 15 was, toen stopte ik. Toen heb ik nog 1 jaar training gegeven aan hockeychicka's en daar heb ik 2 hossels aan over gehouden
WOW!. 2 chickies in een jaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gehockeyd tot ik 15 was, toen stopte ik. Toen heb ik nog 1 jaar training gegeven aan hockeychicka's en daar heb ik 2 hossels aan over gehouden
Dat zeggen ze allemaal... Ja ik ben maagd eerste zoenen zus dit zus zo... Maar ondertussen zijn Achmed, Alie Mohamed , Johnie, Rickert en Raymondo er al 100x keer over heen geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GVD IK WAS DE EERSTE DIE HAAR HOSSELDE ZEG IK TOCH
Zo en zo was het 6 maanden later ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |