Heb ik niks met dergelijke films. Ben daarom ook in dubio over Funny Games. Als ik het goed begrijp wordt daar nauwelijks geweld in getoond en enkel gesuggereerd. Ga me er toch een keer aan wagen denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Asap het volgende:
Laatst ook een naar Grotesque (Gurotesuku) en wat Guinea Pigs gekeken, ook matige films die alleen maar martelen / sadisme vertonen.
Verhaal is vaak erg matig en dus niet de moeite waard, maar door de hype erom heen, toch maar even kijken...
Die was wel ok, niet super. Wel een stuk minder gore inderdaad en meer suggestief.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb ik niks met dergelijke films. Ben daarom ook in dubio over Funny Games. Als ik het goed begrijp wordt daar nauwelijks geweld in getoond en enkel gesuggereerd. Ga me er toch een keer aan wagen denk ik.
De Funny Games films vind ik wel echt een ander soort film dan dat soort troep.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb ik niks met dergelijke films. Ben daarom ook in dubio over Funny Games. Als ik het goed begrijp wordt daar nauwelijks geweld in getoond en enkel gesuggereerd. Ga me er toch een keer aan wagen denk ik.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De Funny Games films vind ik wel echt een ander soort film dan dat soort troep.
kennenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
Komop jullie gaan me toch niet vertellen dat niemand de huidige vraag kan beantwoorden he ?
Jullie kennen hem allemaal
Ik ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
Komop jullie gaan me toch niet vertellen dat niemand de huidige vraag kan beantwoorden he ?
Jullie kennen hem allemaal
Zeker weten dat iedereen hem hier kentquote:
Ik betwijfel het steeds meer... Misschien wel ooit van gehoord, maar gezien...?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zeker weten dat iedereen hem hier kent
Nee, geen Apatow
jawel, die heb je wel gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik betwijfel het steeds meer... Misschien wel ooit van gehoord, maar gezien...?
Je luistert overigens wel goed.
Meen je dat nou ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm... Ik heb The Mexican helemaal nooit gezien
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef Gillingham het volgende:
My bad, heb de film inderdaad gezien. Moest er zelfs aan denken bij één van eerste quotes...
Ik vind jouw hiaten vaak een stuk opvallender.quote:
Het is ook niet echt een moet-kijk-film, maar hij is zeker vermakelijk en toch wel erg bekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind jouw hiaten vaak een stuk opvallender.![]()
The Mexican is niet echt een film die je gezien moet hebben/niet kunt vermijden, dacht ik...
Je hebt echt bij maar 4 of 5 duels niet kunnen stemmen he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef Asap het volgende:
Toch wel duidelijk wat ik veel kijk... mocht bijna alle duels een keuze maken in het actiefilms toernooi
Heb je die film niet gezien? Er zijn meerdere delen van, maar ze heten allemaal hetzelfdequote:
Ken wel walking tall maar niet walk overquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Heb je die film niet gezien? Er zijn meerdere delen van, maar ze heten allemaal hetzelfde
Ok, dat wist ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Walk-over
Ik wil alleen in de 1e ronde goochelen met de structuur. In de volgende ronde wil ik 128 films hebben en dat gaat niet met 110 duels. Dus dan laat ik er maar een aantal automatisch door.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar je kan toch een aantal van die walk overs tegen elkaar laten strijden ?
Heb er net al 1 gedaan en die is beantwoord door fodder, maar die is nu weer weg.....quote:
Sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er net al 1 gedaan en die is beantwoord door fodder, maar die is nu weer weg.....
Mensen zeggen dat ik op hem lijkquote:
quote:
Haha, ik ben niet serieus hoor. Wat moet ik nou met een foto van je vriend, waarvan ik al weet hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij wil niet dat ik een foto plaats, wyccie..![]()
Maar als je echt heeeeel benieuwd ben PM ik er wel 1
De volgende keer dat ik een vraag mag stellen, zal ik nogmaals naar haar naam vragenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
Was een enquete aan het invullen waardoor ik Chriqui heb gemist.
Oh hoe weet je hoe hij er uit ziet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik ben niet serieus hoor. Wat moet ik nou met een foto van je vriend, waarvan ik al weet hoe hij eruit ziet.
Tenzij ik iets mis, heb je dat net zelf toegelichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hoe weet je hoe hij er uit ziet?
Daar heb ik helemaal niks mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar eerst moeten I Am Number Four en Dale & Tucker vs. Evil nog een keer passeren natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tenzij ik iets mis, heb je dat net zelf toegelicht.
Oh okee op die manierquote:
Ik heb een FoBoquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik foto's wil zien?
Ik ben een kruising tussen Gollem en Jake Gyllenhaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vind je niet echt op JG lijken.
Waarbij Gollem het dominante ras.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een kruising tussen Gollem en Jake Gyllenhaal
En bedanktquote:
Voor een date met jou doe ik allesquote:
En toch nog steeds geen meetquote:
quote:
Jup je bent het inddquote:Gollum:We wants it, we needs it. Must have the precious. They stole it from us.
Die komt toch!quote:
Zoiets heet passiequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die komt toch!![]()
[..]
Zoiets heet passie
?quote:Gollum: Myyy PRECIOUSSS.
Net voordat ik in lava val, zal Tomba de mijne zijnquote:
Proost hèquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net voordat ik in lava val, zal Tomba de mijne zijn![]()
De 2 prachtigste seconden in mijn leven
Je bent weer stoned?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neequote:
Ook dat nietquote:
Helpt het?quote:
Waar baseer je dit op eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Dus... tombo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik foto's wil zien?
Niet zo serieus nemenquote:
ik semi tot ze happenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat ben ik heel serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |