Heb je die film niet gezien? Er zijn meerdere delen van, maar ze heten allemaal hetzelfdequote:
Ken wel walking tall maar niet walk overquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Heb je die film niet gezien? Er zijn meerdere delen van, maar ze heten allemaal hetzelfde
Ok, dat wist ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Walk-over
Ik wil alleen in de 1e ronde goochelen met de structuur. In de volgende ronde wil ik 128 films hebben en dat gaat niet met 110 duels. Dus dan laat ik er maar een aantal automatisch door.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar je kan toch een aantal van die walk overs tegen elkaar laten strijden ?
Heb er net al 1 gedaan en die is beantwoord door fodder, maar die is nu weer weg.....quote:
Sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er net al 1 gedaan en die is beantwoord door fodder, maar die is nu weer weg.....
Mensen zeggen dat ik op hem lijkquote:
quote:
Haha, ik ben niet serieus hoor. Wat moet ik nou met een foto van je vriend, waarvan ik al weet hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij wil niet dat ik een foto plaats, wyccie..![]()
Maar als je echt heeeeel benieuwd ben PM ik er wel 1
De volgende keer dat ik een vraag mag stellen, zal ik nogmaals naar haar naam vragenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
Was een enquete aan het invullen waardoor ik Chriqui heb gemist.
Oh hoe weet je hoe hij er uit ziet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik ben niet serieus hoor. Wat moet ik nou met een foto van je vriend, waarvan ik al weet hoe hij eruit ziet.
Tenzij ik iets mis, heb je dat net zelf toegelichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hoe weet je hoe hij er uit ziet?
Daar heb ik helemaal niks mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar eerst moeten I Am Number Four en Dale & Tucker vs. Evil nog een keer passeren natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tenzij ik iets mis, heb je dat net zelf toegelicht.
Oh okee op die manierquote:
Ik heb een FoBoquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik foto's wil zien?
Ik ben een kruising tussen Gollem en Jake Gyllenhaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vind je niet echt op JG lijken.
Waarbij Gollem het dominante ras.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een kruising tussen Gollem en Jake Gyllenhaal
En bedanktquote:
Voor een date met jou doe ik allesquote:
En toch nog steeds geen meetquote:
quote:
Jup je bent het inddquote:Gollum:We wants it, we needs it. Must have the precious. They stole it from us.
Die komt toch!quote:
Zoiets heet passiequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die komt toch!![]()
[..]
Zoiets heet passie
?quote:Gollum: Myyy PRECIOUSSS.
Net voordat ik in lava val, zal Tomba de mijne zijnquote:
Proost hèquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net voordat ik in lava val, zal Tomba de mijne zijn![]()
De 2 prachtigste seconden in mijn leven
Je bent weer stoned?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neequote:
Ook dat nietquote:
Helpt het?quote:
Waar baseer je dit op eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Dus... tombo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik foto's wil zien?
Niet zo serieus nemenquote:
ik semi tot ze happenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat ben ik heel serieus.
Ik hap nietquote:
Ik heb foto's in mn fobo en verder ga ik niet op FOK!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op eigenlijk?
[..]
Dus... tombo?
Dat had ik allang doorquote:
Ik kan ze ook niet beluisteren op het werk dus wat mij betreft vallen geluidsvragen en filmpjes afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef picodealion het volgende:
Ik zit al een tijd te overwegen een paar geluidsclipjes achter elkaar te plakken en daarvan te vragen welke films het zijn (quotes, soundtrack, etc.)
Helaas kan dat niet op mijn werk.
Ik wist niet dat hij een vrouw speelde in een filmquote:
Inderdaad. Ik zie het eigenlijk nog steeds niet als ik het haar wegdenk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
En zonder die blauwe ogen ziet hij er ook heel anders uit
Speelt ook in The Usual Suspectsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
En nu zie ik op imdb dat Greene bijna alleen nog maar in kleine films speelt, die niet bestaan op Rottentomatoes en die niet eens 5 stemmen hebben op imdbZonde, ik vond het wel een fijne acteur.
Ja in de Mask is hij geweldig! Die scène dat zijn baas die golfbal uit zijn mond slaatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Speelt ook in The Usual SuspectsVond hem ook wel grappig in The Mask
Ongelooflijke vette plotpoints.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
the Usual Suspects heb ik nog nooit gezien
De film waaruit ik het plaatje haalde was Peacock (2010).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij een vrouw speelde in een filmEn zonder die blauwe ogen ziet hij er ook heel anders uit, ik wist het dankzij de films
Lach maar. Geen idee wat me vandaag gaat overkomen.quote:
Vrijgezellenfeest?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lach maar. Geen idee wat me vandaag gaat overkomen.
Jup. The agony...quote:
Haha wat leukquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:40 schreef DragonFodder het volgende:
Tijd is aangekondigd, wat ik bij nader inzien nog erger vind dan niet weten wanneer het komt. Ik moet nu in die jurk wachten tot ze me op komen halen.
Op elk ander moment zou hij je dankbaar zijn.quote:
Michael Schumacherquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ken je überhaupt wel een f1 coureur?
Ik kijk die meuk dan ook nooitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan ken je in ieder geval nog de bekendste levende f1 coureur
Ik ken denk ik bijna niemand die niet weet wie Senna is. Ook degenen die er 0% interesse voor hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk die meuk dan ook nooitdus eentje vind ik al een hele prestatie
Tjaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ken denk ik bijna niemand die niet weet wie Senna is. Ook degenen die er 0% interesse voor hebben
Twin Peaks: Fire Walk With Me.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke was eigenlijk die film van Lynch die er wel nog bij zat, Samuel? Lost highway?
Je weet toch dat die keywords niet erg consistent zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:38 schreef Sands het volgende:
The Dark Knight wel en Batman Forever niet....wtf
Two-Face komt in beide films voor en allebei zijn ze even gekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Twin Peaks: Fire Walk With Me.
[..]
Je weet toch dat die keywords niet erg consistent zijnAl moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook niet kan herinneren dat er met specifieke stoornissen wordt gestrooid in Batman Forever
Ligt er ook maar wie de schrijver is of hij Schizofreen is of niet als ik zo 1 blik op de wikipedia pagina kijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Two-Face komt in beide films voor en allebei zijn ze even gek
Blijft hetzelfde karakterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ligt er ook maar wie de schrijver is of hij Schizofreen is of niet als ik zo 1 blik op de wikipedia pagina kijk
Je leeft nogquote:Op zondag 29 mei 2011 13:18 schreef DragonFodder het volgende:
*krabbelt overeind
Heb ik iets gemist nog? Pffff wat een dag was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |