Ik hap nietquote:
Ik heb foto's in mn fobo en verder ga ik niet op FOK!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op eigenlijk?
[..]
Dus... tombo?
Dat had ik allang doorquote:
Ik kan ze ook niet beluisteren op het werk dus wat mij betreft vallen geluidsvragen en filmpjes afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef picodealion het volgende:
Ik zit al een tijd te overwegen een paar geluidsclipjes achter elkaar te plakken en daarvan te vragen welke films het zijn (quotes, soundtrack, etc.)
Helaas kan dat niet op mijn werk.
Ik wist niet dat hij een vrouw speelde in een filmquote:
Inderdaad. Ik zie het eigenlijk nog steeds niet als ik het haar wegdenk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
En zonder die blauwe ogen ziet hij er ook heel anders uit
Speelt ook in The Usual Suspectsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
En nu zie ik op imdb dat Greene bijna alleen nog maar in kleine films speelt, die niet bestaan op Rottentomatoes en die niet eens 5 stemmen hebben op imdbZonde, ik vond het wel een fijne acteur.
Ja in de Mask is hij geweldig! Die scène dat zijn baas die golfbal uit zijn mond slaatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Speelt ook in The Usual SuspectsVond hem ook wel grappig in The Mask
Ongelooflijke vette plotpoints.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
the Usual Suspects heb ik nog nooit gezien
De film waaruit ik het plaatje haalde was Peacock (2010).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij een vrouw speelde in een filmEn zonder die blauwe ogen ziet hij er ook heel anders uit, ik wist het dankzij de films
Lach maar. Geen idee wat me vandaag gaat overkomen.quote:
Vrijgezellenfeest?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lach maar. Geen idee wat me vandaag gaat overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |