quote:
Ik was er na een half uurtje ook al klaar meequote:
In Suriname kunnen ze ook koken jaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...net een feestje gehad. Een surinaams verjaardagsfeest. Ik dacht even langs te gaan, maar dat werd dus van half 4 tot 7 en met eten en al. Dus weer een avondje niet koken! Die surinamers maken echt lekker spul![]()
Kippepootjes, speklapjes, nasi, bami, pastei
Ja. Viel in zijn geheel niet tegenquote:
de weegschaal zal het daar ook wel mee eens zijn.quote:
Ik heb het bescheiden gehoudenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
de weegschaal zal het daar ook wel mee eens zijn.
wat belangrijk is dat je de roos niet snoeit als er binnen 2 weken nog kans op vors is.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Die rozen Zet
Hier heb ik 1 schamel roosje... hij staat ook niet heel erg in de zon, en bovendien zegt de één wél snoeien en de andere niet.
Kortom, ik ben jaloersch
quote:
Lees en slaap zequote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
De Surinaamse meetKlinkt tropisch
Ik ga op bed liggen lezen, boek is spannend
Surinaamse keuken ziet er inderdaad goed uit voor een meet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
De Surinaamse meetKlinkt tropisch
Ik ga op bed liggen lezen, boek is spannend
bedenk wel dat een grote roos ook nadelen heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 Pee
En die rozen, wauw, ik zal die van ons komende week even op de foto Zetten Zet
Wow, mooi!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef z80 het volgende:
nog even een foto van de rechter roos.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, vandaar even zwaaienquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef AnneX het volgende:
Dag DE : mis je ons een beetje ? Alles goed met je ?terug.
Te veel reizen en trainen dan voor je?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende week nog 1x comp. winnen we, zijn we kampioen.
promoveren we naar de eerste klasse landelijk en dan stop ik ermee.
trusten
Ja, goed idee. Ik heb een hele berg Surinaamse collega's die constant opscheppen over hun barra's, roti en pasteien. Die mogen dan tegen een vergoeding voor me kokenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ook leuk om eens mee te nemen naar een FOK-meet. Dat maak je in grote hoeveelheden en warm je vervolgens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |