quote:
Ik was er na een half uurtje ook al klaar meequote:
In Suriname kunnen ze ook koken jaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...net een feestje gehad. Een surinaams verjaardagsfeest. Ik dacht even langs te gaan, maar dat werd dus van half 4 tot 7 en met eten en al. Dus weer een avondje niet koken! Die surinamers maken echt lekker spul![]()
Kippepootjes, speklapjes, nasi, bami, pastei
Ja. Viel in zijn geheel niet tegenquote:
de weegschaal zal het daar ook wel mee eens zijn.quote:
Ik heb het bescheiden gehoudenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
de weegschaal zal het daar ook wel mee eens zijn.
wat belangrijk is dat je de roos niet snoeit als er binnen 2 weken nog kans op vors is.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Die rozen Zet
Hier heb ik 1 schamel roosje... hij staat ook niet heel erg in de zon, en bovendien zegt de één wél snoeien en de andere niet.
Kortom, ik ben jaloersch
quote:
Lees en slaap zequote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
De Surinaamse meetKlinkt tropisch
Ik ga op bed liggen lezen, boek is spannend
Surinaamse keuken ziet er inderdaad goed uit voor een meet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
De Surinaamse meetKlinkt tropisch
Ik ga op bed liggen lezen, boek is spannend
bedenk wel dat een grote roos ook nadelen heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 Pee
En die rozen, wauw, ik zal die van ons komende week even op de foto Zetten Zet
Wow, mooi!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef z80 het volgende:
nog even een foto van de rechter roos.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, vandaar even zwaaienquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef AnneX het volgende:
Dag DE : mis je ons een beetje ? Alles goed met je ?terug.
Te veel reizen en trainen dan voor je?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende week nog 1x comp. winnen we, zijn we kampioen.
promoveren we naar de eerste klasse landelijk en dan stop ik ermee.
trusten
Ja, goed idee. Ik heb een hele berg Surinaamse collega's die constant opscheppen over hun barra's, roti en pasteien. Die mogen dan tegen een vergoeding voor me kokenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ook leuk om eens mee te nemen naar een FOK-meet. Dat maak je in grote hoeveelheden en warm je vervolgens op
ICt-ers begrepen dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
En toch even gemeld dat het probleem niet alleen doordeweeks tussen 9 en 5 bestaat
Niet gelijk katten op de ICT hequote:
Hee, fijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Melatonine FTW![]()
Ik ben wakker! Echt wakker! Ga zo dus maar weer lekker op tijd sporten aangezien schoonma nog niet helemaal lekker is en niet mee gaat..
![]()
Succes Pee.
Ja het werkt echt wel goed.. nu al.. Ik slik om 20.00 en een half uur later wordt ik al moequote:Op maandag 23 mei 2011 08:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hee, fijn!![]()
Volgens mij maak ik te vroeg melatonine ofzo....
Wil je een beetje van mij? Hoef je niks te slikken en dan word ik misschien later wakker.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja het werkt echt wel goed.. nu al.. Ik slik om 20.00 en een half uur later wordt ik al moe(ga nog wel ff vragen aan de neuroloog of dat niet psychosomatisch is hoor
) maar goed, om 23.00 val ik in slaap en tegen 8 uur ben ik wakker
Kan dan nog wel ff doorslapen/uitslapen maar het is niet meer zo dat ik mezelf om 11 uur dan echt uit bed moet slepen omdat ik gewoonweg niet wakker kan worden
haha nou al het goed is kan ik over een tijdje stoppen en is de boel gereset..quote:Op maandag 23 mei 2011 08:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Hoef je niks te slikken en dan word ik misschien later wakker.
Da's heel mooi!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nou al het goed is kan ik over een tijdje stoppen en is de boel gereset..
Dan gaat het beter bij mij, scheelt toch een uur of 2. Ach, ik heb gewoon een agrarisch ritme. Met de kippen op stok en bij het eerste hanengekraai wakker.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe het de komende herfst/winter gaat.. dat is nog ff afwachten..
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Melatonine FTW![]()
Ik ben wakker! Echt wakker! Ga zo dus maar weer lekker op tijd sporten aangezien schoonma nog niet helemaal lekker is en niet mee gaat..
![]()
Thnx, maar vanmiddag pas hequote:Succes Pee.
Thnxquote:
Anthraxx wel, die werkt ook zondagochtendquote:
En al is het psychosomatischquote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja het werkt echt wel goed.. nu al.. Ik slik om 20.00 en een half uur later wordt ik al moe(ga nog wel ff vragen aan de neuroloog of dat niet psychosomatisch is hoor
) maar goed, om 23.00 val ik in slaap en tegen 8 uur ben ik wakker
Kan dan nog wel ff doorslapen/uitslapen maar het is niet meer zo dat ik mezelf om 11 uur dan echt uit bed moet slepen omdat ik gewoonweg niet wakker kan worden
Daar gaat dat dan wel op neerkomen jaquote:Op maandag 23 mei 2011 08:52 schreef krakkemieke het volgende:
Maar bestaat er ook anti-melatonine? Dat wordt 's avonds koffie drinken denk ik.
Klinkt als een uitstekend ritme, niets aan veranderenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik val tussen 10 en 11 uur in slaap, middagdutje of niet. En om 6 uur ben ik wakker.
Op zich is er niks mis mee, alleen op vakantie wordt mijn moeder dan ook wakker. Beetje jammer.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekend ritme, niets aan veranderen
Dan op vakantie nog lekker lang opblijven met lucifers om je ogen open te houden en een grote mok koffiequote:Op maandag 23 mei 2011 09:03 schreef krakkemieke het volgende:
Op zich is er niks mis mee, alleen op vakantie wordt mijn moeder dan ook wakker. Beetje jammer.
ik zie het al voor mequote:Op maandag 23 mei 2011 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan op vakantie nog lekker lang opblijven met lucifers om je ogen open te houden en een grote mok koffie
quote:
2e set enkel deed het pijn tijdens het rennen en verslapte daardoor. Heb het net aan in 2 sets gewonnen anders had ik de 3e er dik in gegaan of opgegeven. Nu gaat het ok. Thanks for askingquote:
Maar geen last van die spier?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2e set enkel deed het pijn tijdens het rennen en verslapte daardoor. Heb het net aan in 2 sets gewonnen anders had ik de 3e er dik in gegaan of opgegeven. Nu gaat het ok.
op t moment niet. Kwam normaal de trap af. Hopelijk blijft het zo.quote:
Lastig dilemma iddquote:Op maandag 23 mei 2011 09:25 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ook lekker geslapen vannachtLoop alleen nog wel met een klein dilemma. Morgen gesprek met ons handbalbestuur en ik weet niet hoe dat gaat lopen maar de kans is groot dat er geen oplossing uitkomt. Dan wordt de vraag actueel of we een eigen vereniging gaan opstarten. En dan gaan ze allemaal heel enthousiast "ja" roepen, maar ik vrees dat er dan een hoop geregel bij mij terecht gaat komen... En of ik daar nu zo blij van word...
Gewoon dat werk niet op je nemen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:25 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ook lekker geslapen vannachtLoop alleen nog wel met een klein dilemma. Morgen gesprek met ons handbalbestuur en ik weet niet hoe dat gaat lopen maar de kans is groot dat er geen oplossing uitkomt. Dan wordt de vraag actueel of we een eigen vereniging gaan opstarten. En dan gaan ze allemaal heel enthousiast "ja" roepen, maar ik vrees dat er dan een hoop geregel bij mij terecht gaat komen... En of ik daar nu zo blij van word...
Als ze mij netjes mailed of belt of er wat veranderd kan worden, ook in het weekend, dan wordt ze gewoon in het weekend geholpenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anthraxx wel, die werkt ook zondagochtend![]()
P, veel succes!!
Nja vind het wel grappig om te weten of ik écht na een half uur moe wordt van dat spul of omdat ik weet dat ik het spul heb genomenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En al is het psychosomatischWho cares, het werkt! Melatonine
![]()
Dat is uiteraard de oplossing, maar sommige karaktertrekken zijn lastig uit te schakelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |