quote:
Ik was er na een half uurtje ook al klaar meequote:
In Suriname kunnen ze ook koken jaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...net een feestje gehad. Een surinaams verjaardagsfeest. Ik dacht even langs te gaan, maar dat werd dus van half 4 tot 7 en met eten en al. Dus weer een avondje niet koken! Die surinamers maken echt lekker spul![]()
Kippepootjes, speklapjes, nasi, bami, pastei
Ja. Viel in zijn geheel niet tegenquote:
de weegschaal zal het daar ook wel mee eens zijn.quote:
Ik heb het bescheiden gehoudenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
de weegschaal zal het daar ook wel mee eens zijn.
wat belangrijk is dat je de roos niet snoeit als er binnen 2 weken nog kans op vors is.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Die rozen Zet
Hier heb ik 1 schamel roosje... hij staat ook niet heel erg in de zon, en bovendien zegt de één wél snoeien en de andere niet.
Kortom, ik ben jaloersch
quote:
Lees en slaap zequote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
De Surinaamse meetKlinkt tropisch
Ik ga op bed liggen lezen, boek is spannend
Surinaamse keuken ziet er inderdaad goed uit voor een meet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
De Surinaamse meetKlinkt tropisch
Ik ga op bed liggen lezen, boek is spannend
bedenk wel dat een grote roos ook nadelen heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 Pee
En die rozen, wauw, ik zal die van ons komende week even op de foto Zetten Zet
Wow, mooi!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef z80 het volgende:
nog even een foto van de rechter roos.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, vandaar even zwaaienquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef AnneX het volgende:
Dag DE : mis je ons een beetje ? Alles goed met je ?terug.
Te veel reizen en trainen dan voor je?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende week nog 1x comp. winnen we, zijn we kampioen.
promoveren we naar de eerste klasse landelijk en dan stop ik ermee.
trusten
Ja, goed idee. Ik heb een hele berg Surinaamse collega's die constant opscheppen over hun barra's, roti en pasteien. Die mogen dan tegen een vergoeding voor me kokenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ook leuk om eens mee te nemen naar een FOK-meet. Dat maak je in grote hoeveelheden en warm je vervolgens op
ICt-ers begrepen dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
En toch even gemeld dat het probleem niet alleen doordeweeks tussen 9 en 5 bestaat
Niet gelijk katten op de ICT hequote:
Hee, fijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Melatonine FTW![]()
Ik ben wakker! Echt wakker! Ga zo dus maar weer lekker op tijd sporten aangezien schoonma nog niet helemaal lekker is en niet mee gaat..
![]()
Succes Pee.
Ja het werkt echt wel goed.. nu al.. Ik slik om 20.00 en een half uur later wordt ik al moequote:Op maandag 23 mei 2011 08:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hee, fijn!![]()
Volgens mij maak ik te vroeg melatonine ofzo....
Wil je een beetje van mij? Hoef je niks te slikken en dan word ik misschien later wakker.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja het werkt echt wel goed.. nu al.. Ik slik om 20.00 en een half uur later wordt ik al moe(ga nog wel ff vragen aan de neuroloog of dat niet psychosomatisch is hoor
) maar goed, om 23.00 val ik in slaap en tegen 8 uur ben ik wakker
Kan dan nog wel ff doorslapen/uitslapen maar het is niet meer zo dat ik mezelf om 11 uur dan echt uit bed moet slepen omdat ik gewoonweg niet wakker kan worden
haha nou al het goed is kan ik over een tijdje stoppen en is de boel gereset..quote:Op maandag 23 mei 2011 08:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Hoef je niks te slikken en dan word ik misschien later wakker.
Da's heel mooi!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nou al het goed is kan ik over een tijdje stoppen en is de boel gereset..
Dan gaat het beter bij mij, scheelt toch een uur of 2. Ach, ik heb gewoon een agrarisch ritme. Met de kippen op stok en bij het eerste hanengekraai wakker.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe het de komende herfst/winter gaat.. dat is nog ff afwachten..
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Melatonine FTW![]()
Ik ben wakker! Echt wakker! Ga zo dus maar weer lekker op tijd sporten aangezien schoonma nog niet helemaal lekker is en niet mee gaat..
![]()
Thnx, maar vanmiddag pas hequote:Succes Pee.
Thnxquote:
Anthraxx wel, die werkt ook zondagochtendquote:
En al is het psychosomatischquote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja het werkt echt wel goed.. nu al.. Ik slik om 20.00 en een half uur later wordt ik al moe(ga nog wel ff vragen aan de neuroloog of dat niet psychosomatisch is hoor
) maar goed, om 23.00 val ik in slaap en tegen 8 uur ben ik wakker
Kan dan nog wel ff doorslapen/uitslapen maar het is niet meer zo dat ik mezelf om 11 uur dan echt uit bed moet slepen omdat ik gewoonweg niet wakker kan worden
Daar gaat dat dan wel op neerkomen jaquote:Op maandag 23 mei 2011 08:52 schreef krakkemieke het volgende:
Maar bestaat er ook anti-melatonine? Dat wordt 's avonds koffie drinken denk ik.
Klinkt als een uitstekend ritme, niets aan veranderenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik val tussen 10 en 11 uur in slaap, middagdutje of niet. En om 6 uur ben ik wakker.
Op zich is er niks mis mee, alleen op vakantie wordt mijn moeder dan ook wakker. Beetje jammer.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekend ritme, niets aan veranderen
Dan op vakantie nog lekker lang opblijven met lucifers om je ogen open te houden en een grote mok koffiequote:Op maandag 23 mei 2011 09:03 schreef krakkemieke het volgende:
Op zich is er niks mis mee, alleen op vakantie wordt mijn moeder dan ook wakker. Beetje jammer.
ik zie het al voor mequote:Op maandag 23 mei 2011 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan op vakantie nog lekker lang opblijven met lucifers om je ogen open te houden en een grote mok koffie
quote:
2e set enkel deed het pijn tijdens het rennen en verslapte daardoor. Heb het net aan in 2 sets gewonnen anders had ik de 3e er dik in gegaan of opgegeven. Nu gaat het ok. Thanks for askingquote:
Maar geen last van die spier?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2e set enkel deed het pijn tijdens het rennen en verslapte daardoor. Heb het net aan in 2 sets gewonnen anders had ik de 3e er dik in gegaan of opgegeven. Nu gaat het ok.
op t moment niet. Kwam normaal de trap af. Hopelijk blijft het zo.quote:
Lastig dilemma iddquote:Op maandag 23 mei 2011 09:25 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ook lekker geslapen vannachtLoop alleen nog wel met een klein dilemma. Morgen gesprek met ons handbalbestuur en ik weet niet hoe dat gaat lopen maar de kans is groot dat er geen oplossing uitkomt. Dan wordt de vraag actueel of we een eigen vereniging gaan opstarten. En dan gaan ze allemaal heel enthousiast "ja" roepen, maar ik vrees dat er dan een hoop geregel bij mij terecht gaat komen... En of ik daar nu zo blij van word...
Gewoon dat werk niet op je nemen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:25 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ook lekker geslapen vannachtLoop alleen nog wel met een klein dilemma. Morgen gesprek met ons handbalbestuur en ik weet niet hoe dat gaat lopen maar de kans is groot dat er geen oplossing uitkomt. Dan wordt de vraag actueel of we een eigen vereniging gaan opstarten. En dan gaan ze allemaal heel enthousiast "ja" roepen, maar ik vrees dat er dan een hoop geregel bij mij terecht gaat komen... En of ik daar nu zo blij van word...
Als ze mij netjes mailed of belt of er wat veranderd kan worden, ook in het weekend, dan wordt ze gewoon in het weekend geholpenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anthraxx wel, die werkt ook zondagochtend![]()
P, veel succes!!
Nja vind het wel grappig om te weten of ik écht na een half uur moe wordt van dat spul of omdat ik weet dat ik het spul heb genomenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En al is het psychosomatischWho cares, het werkt! Melatonine
![]()
Dat is uiteraard de oplossing, maar sommige karaktertrekken zijn lastig uit te schakelenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom ''? Het is geen verplichting om elke dag je hele leven de SC in te gooien
.
Yesquote:Op maandag 23 mei 2011 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Als ze mij netjes mailed of belt of er wat veranderd kan worden, ook in het weekend, dan wordt ze gewoon in het weekend geholpen. Alleen misschien niet binnen 5 minuten maar meestal help ik ze wel op weg binnen een uur.
De enige klanten waar ik dat niet bij doe zijn degene die meteen beginnen te schelden aan de telefoon in MIJN weekend. Ik snap dat het een probleem is, maar dat kunnen wij ook als volwassenen oplossen zonder meteen te schelden.
Ik schrik ook alquote:
Oei!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schrik ook alAnnie is niet goed wijs hoor! Het is wèl een verplichting
Dat ik niet goed wijs ben wist ik allang.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee toch? Daar geloof ik niets van.quote:
Contractueel vastgelegd. Ik denk dat we de boete-clausule in werking moeten laten treden.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen contract gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Contractueel vastgelegd. Ik denk dat we de boete-clausule in werking moeten laten treden.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb niet getekend.
Nee, dat kwam op die whisky meetingquote:
Ik protesteer, ik heb niks getekend!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat kwam op die whisky meeting![]()
De rest heeft het allemaal op andere culmeets getekend
* Isabeau spit door de administratiequote:
Wat ben je toch heerlijk naïef soms Krakquote:Op maandag 23 mei 2011 12:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik protesteer, ik heb niks getekend!![]()
Als dat het enige voordeel is van het contract, laat dan maarquote:Op maandag 23 mei 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau spit door de administratie
Hoe kan dat nou!Wel naar meets komen en op de 'Secret PM-lijst' staan, maar niet getekend hebben
je bedoelt al die geheime culmeets met gastenlijsten e.d.? In dat geval heb ik ook nog steeds niets kunnen tekenen. De laatste keer dat ik op een culmeet mocht zijn, is men dat denk ik vergeten.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat kwam op die whisky meeting![]()
De rest heeft het allemaal op andere culmeets getekend
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
Als dat het enige voordeel is van het contract, laat dan maar.
Je was welkom op de culmeet bij mij thuisquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Vork het volgende:
je bedoelt al die geheime culmeets met gastenlijsten e.d.? In dat geval heb ik ook nog steeds niets kunnen tekenen. De laatste keer dat ik op een culmeet mocht zijn, is men dat denk ik vergeten.
Waar ging het eigenlijk over?
Mja, maar ik ben al bezet. Dus dát voordeel hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 23 mei 2011 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik kon natuurlijk niet àlle perks opsommen aangezien hier ook niet-leden meelezen. Maar DH heeft toch wel baat gehad bij alle geheime voordelen
Tsja, dan niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, maar ik ben al bezet. Dus dát voordeel hoeft nou ook weer niet.
Dat weten wij. Wanneer is de volgende D&D meet, als we het toch over gastenlijsten hebben?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was welkom op de culmeet bij mij thuisIk doe niet aan gastenlijsten.
Jij zou met je aanstaande overleggen nadat ik je een hele zwik data had gegevenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Dat weten wij. Wanneer is de volgende D&D meet, als we het toch over gastenlijsten hebben?
Ah ja. Daar gaat het fout steeds. Ik ben zo chaotisch dat ik het steeds vergeetquote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij zou met je aanstaande overleggen nadat ik je een hele zwik data had gegeven
Nee, dat is niet zo. Ik mag niet op whisky-meets komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk naïef soms KrakVond je het niet vreemd dat je na de laatste meet een heel stuk van de film kwijt was
Dat komt vooral omdat die nooit echt plaats vinden, maar we hebben er toch wel mooi een paar keer aan gedachtquote:Op maandag 23 mei 2011 12:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik mag niet op whisky-meets komen.
Zekerquote:Op maandag 23 mei 2011 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik kon natuurlijk niet àlle perks opsommen aangezien hier ook niet-leden meelezen. Maar DH heeft toch wel baat gehad bij alle geheime voordelen
Aan iets denken is wel genoeg, toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Dat komt vooral omdat die nooit echt plaats vinden, maar we hebben er toch wel mooi een paar keer aan gedacht
Met hapjes!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan iets denken is wel genoeg, toch?Het klinkt wel heel hip: whiskymeet!
dat weet ik, maar ik heb niet te tekenen gehad.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was welkom op de culmeet bij mij thuisIk doe niet aan gastenlijsten.
Veel plezier!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga eens even een stukkie fietsen met het harige monster.. kijken of hij er zin in heeft vandaag
Ahá!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:57 schreef krakkemieke het volgende:
Een paar blaadjes citroenmelisse in een kop thee is lekker.
Of wat blaadjes in een fruitsalade. Of om de vanillevla mee te garneren.quote:
gewoon zo huppathee in je thee ? net zoals munt zeg maar ?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:57 schreef krakkemieke het volgende:
Een paar blaadjes citroenmelisse in een kop thee is lekker.
Ja en bergamot (Monarda Didyma) is ook lekker.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
gewoon zo huppathee in je thee ? net zoals munt zeg maar ?
Hmmmm
Afwas? Ziet het aanrecht er in ieder geval netjes uitquote:Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Beuh. Ik weet niet wat ik eerst moet doen, de en0rme berg afwas of de en0rme berg was vouwen
Zekerquote:Op maandag 23 mei 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Afwas? Ziet het aanrecht er in ieder geval netjes uit
Ja, ik ga maar denk ikquote:Op maandag 23 mei 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Afwas? Ziet het aanrecht er in ieder geval netjes uit
Mooi dat het gelukt is!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef golfer het volgende:
Teakhouten bijzettafel in de tuin is veranderd in een eettafel.
Pootjes dus verlengd met 25 cm.
geen gezicht, maar wel effectief.
Je hebt gewoon nog slaaptekort.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef freecell het volgende:
Ik ben echt ineffectief vandaag
2 wassen gedraaid en opgehangen, was huis tuin en keuken werk en verder uit
Hoe heb je het gedaan golfer?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef golfer het volgende:
Teakhouten bijzettafel in de tuin is veranderd in een eettafel.
Pootjes dus verlengd met 25 cm.
geen gezicht, maar wel effectief.
Haha, die is erg vrolijk ja!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef freecell het volgende:
Haha, blijheid in mijn tuin:
[ afbeelding ]
Vierkante RSV-pootjes van 25 cm lengte onder de bestaande teakhouten poten geschroefd.quote:
Gezellig!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was toch al bekend, na zijn bezoek in het Torentje?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
Op dit moment stemmen de eerste kamerleden. Die Zeeuwse boer heeft op PVV gestemd.
Daardoor dus een zetel minder in de eerste kamerquote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef borisz het volgende:
D66 Noord-Holland 1 ongeldige stem omdat ze niet met rood potlood gestemd heeft.
Oh, da's wel kutquote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Daardoor dus een zetel minder in de eerste kamer
SPquote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, da's wel kut
D66
Waar gaat die zetel naar toe?
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef borisz het volgende:
D66 Noord-Holland 1 ongeldige stem omdat ze niet met rood potlood gestemd heeft.
Genoeg (liber)aal gedrag van de VVD de laatste weken gezien om door de SGP gesteund te gaan worden.quote:
Maar het is altijd zo gezelligquote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom ''? Het is geen verplichting om elke dag je hele leven de SC in te gooien
.
Dat is toch goehoet?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik kan tot begin september in Maastricht blijven wonen... morgen ff met de grote baas overleggen hoe lang het extra onderzoek na het afstuderen zou duren.![]()
= onzeker
quote:De wolkenkrabber uit 1898 is direct opgenomen in toeristische rondleidingen. ''Rechts is het gebouw waar die Fransman zit, die is beschuldigd van verkrachting'', zei een reisleider op een dubbeldeksbus tijdens zijn rit op Broadway.
Vlak erachter reed een bus met Aziatische toeristen, die naar het gebouw zwaaiden toen ze hoorden wie er zijn huisarrest uitzit.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ische-attractie.html
Brrr... enge, raare mensen.quote:
zeker weten. slaap lekkerquote:Op maandag 23 mei 2011 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Brrr... enge, raare mensen.![]()
Tukkietime.
ijslollies in de vorm van een stuk kaas? was dat voor 1985?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
Het volgende experiment zijn ijslollies.
Vroegah kon je ijslollies kopen in de vorm van een stuk kaas.Die vond ik heerlijk omdat ze niet zo plakkerig romig waren. Eens kijken of ik ze na kan maken.
Net erna denk ik en ze waren er maar kort.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ijslollies in de vorm van een stuk kaas? was dat voor 1985?
ah ok.. ja dan begrijp ik hetquote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net erna denk ik en ze waren er maar kort.
ach ik soms ook al hoorquote:
Vlug! Stuur hem wat brownies!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
HiZe zitten om me te springen bij mijn nieuwe baas geloof ik
![]()
De huidige IT-er is wat gestressed aan het raken
Hoorde ik tijdens de borrel
quote:Een Amerikaanse tiener is verdronken tijdens een feestje waarbij gevierd werd dat de wereld zaterdag toch niet is vergaan.
Hier ook niet veel bijzonders.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
Hey!
Kom ook weer eens voorbij
Niet veel bijzonders te melden eigenlijk.
Stage gaat nog steeds goed, tuintje groeit en bloeit, volgende week lekker een lang weekend weg
Wie dut mij wat
Hoe is 't hier?
Wel een leuke binnenkomerquote:
'En wanneer kunnen we een appeltaart test doen?'quote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel een leuke binnenkomer"Hi, ik ben P....jouw reddende engel
Ook een brownie?"
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
'En wanneer kunnen we een appeltaart test doen?'![]()
Dat ze gelijk even weten waar het echt om gaat.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
'En wanneer kunnen we een appeltaart test doen?'![]()
Dat ze gelijk even weten waar het echt om gaat.
Jup. En Aziatisch. Net als jij. En met een kutbaan, net als ikquote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens een bal uit slaan omdat je meewind hebt
Tijd voor een ander baantje binnenkortquote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. En Aziatisch. Net als jij. En met een kutbaan, net als ik
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tevens een bal uit slaan omdat je meewind hebt
jemig een FF'je is wel veel zegquote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. En Aziatisch. Net als jij. En met een kutbaan, net als ik
dat zou tof voor Lein zijn jaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor een ander baantje binnenkort
Voor jou ookquote:
thanks ik hoop het hard.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD maakt Kranenborg nu Loup farci en croûte klaar
Zag er prima uitquote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD maakt Kranenborg nu Loup farci en croûte klaar
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
De supersonische kogelvrije, raketbestendige auto (the beast) van Obama kan niet tegen een verkeersdrempeltje.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
De supersonische kogelvrije, raketbestendige auto (the beast) van Obama kan niet tegen een verkeersdrempeltje.![]()
Ik vind quinoa erg lekkerquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Quinoa aan het koken
Smaakt naar van die sesam koekjes maar dan zonder de caramel
Spotte het vandaag voor het eerst bij de AH (Lassie verkoopt het nu, samen met Bulgur).quote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind quinoa erg lekkerVergeet alleen steeds langs de natuurvoedingswinkel te gaan, want de super verkoopt het niet.
lekker "beng" ook als de wagen de grond raakt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
5? Volgens mij kook ik dat veel langer dan 5.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe hoort de consistentie te zijn? Er stond 5 minuten koken met 1:1 verhouding water, maar ik vind de boel nog vrij hard en knapperig. Dat hoort zo?
De voedingswaarden zijn indrukwekkend. Perfect ontbijtvoedsel voor mij.
klinkt niet zo lekkerquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Quinoa aan het koken
Smaakt naar van die sesam koekjes maar dan zonder de caramel
loop naar de vriezer en gooi een stuk in de pan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt niet zo lekker
ik heb ineens onwijs trek in zalm in bladerdeeg
Ja, maar RTL5 heeft nu seizoen 1 toch? En Net 5 was seizoen 2?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef borisz het volgende:
RTL 5 gaat nu opeens ook Masterchef Aussie uitzenden. Net 5 heeft het net uitgezonden
Net 5 heeft seizoen 1 ook al uitgezondenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar RTL5 heeft nu seizoen 1 toch? En Net 5 was seizoen 2?
Ja, maar niet net toch? Anders hoef ik deze niet te gaan kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Net 5 heeft seizoen 1 ook al uitgezonden.
Nee net niet. Net 5 heeft S1 al een tijdje afgerond.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar niet net toch? Anders hoef ik deze niet te gaan kijken
1. ben nog thuisquote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef z80 het volgende:
[..]
loop naar de vriezer en gooi een stuk in de pan.
voordeel als je op je zelf woont is dat je geen commentaar krijgt als je dit doet.
Tsk...de enige juiste reden om zo snel mogelijk te verhuizen naar je eigen appartement.quote:
5 minuten koken en dan 10 minuten met deksel op en van het vuur stomen...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Vork het volgende:
[..]
5? Volgens mij kook ik dat veel langer dan 5.
edit: 15 minuten zegt mijn verpakking.
stom he... ik ben ook heeeeeeeel boos op pa en ma hieromquote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsk...de enige juiste reden om zo snel mogelijk te verhuizen naar je eigen appartement.
Geen zalm hebben. Nou ja.
Ik zou ze onterven als ik jou was.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
stom he... ik ben ook heeeeeeeel boos op pa en ma hierom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Galafoto's spam:
http://s11.photobucket.com/albums/a156/Stereotomy/Gala/
Password:Je zag er goed uit, Steer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ze zoeken nog doodgravers en uitvaartverzorgers bij de DELA.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog een baan zoeken waarbij dat pak nog nut heeft ook.
Geen zwart pak, is erg donkerblauwquote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zoeken nog doodgravers en uitvaartverzorgers bij de DELA.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Galafoto's spam:
http://s11.photobucket.com/albums/a156/Stereotomy/Gala/
Password:Steer, je bent een knappe ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer afvallen nu, anders wordt je hoofd te groot. Precies goed zo!
En je date lijkt op Roelien uit Gooische Vrouwen.
Snobs have more fun!
KLIK!
Dankjequote:
Viel me laatst ook op. Dat ik een lange nek heb. Kon ik vroeger nooit zien vanwege die 2 onderkinnen.quote:Niet meer afvallen nu, anders wordt je hoofd te groot. Precies goed zo!
Neeee johquote:En je date lijkt op Roelien uit Gooische Vrouwen.
Oh. Nou het lijkt alsof ze erop lijkt. En ook een beetje op Lein.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Viel me laatst ook op. Dat ik een lange nek heb. Kon ik vroeger nooit zien vanwege die 2 onderkinnen.
[..]
Neeee joh![]()
Ik droeg ook vrijwel altijd donkere pakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
En je pak vind ik ook prachtig overigens. Niet alle mannen kunnen zo'n donker pak hebben. Jij hebt je kleur mee natuurlijk. Staat goed.
Ja maar schat, jij kan een vuilniszak dragen en dan staat het je nog beeldig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik droeg ook vrijwel altijd donkere pakken.
had natuurlijk niet mijn kleur mee, maar stond mij over het algemeen best wel.
Liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh. Nou het lijkt alsof ze erop lijkt. En ook een beetje op Lein.
En je pak vind ik ook prachtig overigens. Niet alle mannen kunnen zo'n donker pak hebben. Jij hebt je kleur mee natuurlijk. Staat goed.
En ik lees over mogelijke verlenging van de Maestrèg-Erlebnis.quote:
Ja, ik zou dan als AIO doorbetaald krijgen in die paar maanden extra. Is werkervaring en staat leuk op de CV dat ze je wilden houden...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En ik lees over mogelijke verlenging van de Maestrèg-Erlebnis.Ja dat zou ik dus doen hè?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar schat, jij kan een vuilniszak dragen en dan staat het je nog beeldig. [ afbeelding ]
quote:
Lieverd, dat hoor ik al elke dag als ik slechts gekleed in mijn jurkje van plastic de boodschappen ga doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar schat, jij kan een vuilniszak dragen en dan staat het je nog beeldig. [ afbeelding ]
Absoluut.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik zou dan als AIO doorbetaald krijgen in die paar maanden extra. Is werkervaring en staat leuk op de CV dat ze je wilden houden...
Immer, immer.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieverd, dat hoor ik al elke dag als ik slechts gekleed in mijn jurkje van plastic de boodschappen ga doen.
Ja heel herkenbaar, ik snap het precies inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Heb haar een week of 2 geleden of zo gepm't omdat ik haar miste, t ging goed, geen zin/tijd of zoiets voor fok.
Elf gaat dezelfde kant op, maar ik herken het wel
En jij ook
I guess so. Maar ik kan ook wegblijven en toch nieuwsgierig zijn naar hoe het sommige mensen vergaat. Die zitten dan net iets dieper onder de voorhuid, zeg maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Tja.. als ik ff geen zin/tijd heb dan blijf ik weg en als ik wel zin heb post ik.
Zo simpel is het toch?
Huh!quote:
Ik weet niet wie Rickmans is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Hoe zou het trouwens met onze vrouwenversierders Rickmans en Braamyo zijn?
En hoe gaat het met de avonturen van Rijsttafel?
Euc_quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
Ja, ik mis Windigo en Euc_ ook nog steeds dagelijks.
Bingo!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet niet wie Rickmans is.![]()
Er was nog wel zo'n type met een flat en een housewarming, maar daar was iets vreemds mee...![]()
Telkens als ik aan welke CUL-meet ook denk, denk ik aan Euc_ met z'n legendarische Hertog Jan ijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Euc_![]()
Telkens als ik Jonnie ergens op TV zie, denk ik aan Euc_. Wat een eer.
Was dat niet Cybermans of zo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Bingo!
Rickmans!
Met heel foute pakken en manchetknopen in de vorm van paardenhoeven voor als ie ging pokeren.
Arme Sam!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ennnnn ik ben al weer wakker![]()
Sam vindt het maar niets dat nieuwe ritme van me. Hij loopt zo zijn uitslaapmomentjes op ons bed mis
Hij keek erg beteuterd toen ik naar beneden ging ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Arme Sam!Hij denkt ook: is het nu alweer zomertijd?
dat klinkt als een soort van grofkorrelig havermout ontbijt. Wel lang genoeg koken he, he is tenslotte geen havermout.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapwaarts![]()
Morgen met Quinoa ontbijten. Las dat het lekker is met wat honing en blauwe bessen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |