De belangrijkste etappesquote:Etappe Datum Start en Finish Afstand Type
1 zaterdag 7 mei Venaria Reale - Torino (TTT) 21,5 km ploegen tijdrit
2 zondag 8 mei Alba - Parma 242 km vlak
3 maandag 9 mei Reggio Emilia - Rapallo 178 km middel gebergte
4 dinsdag 10 mei Quarto dei Mille - Livorno 208 km middel gebergte
5 woensdag 11 mei Piombino - Orvieto 201 km middel gebergte
6 donderdag 12 mei Orvieto - Fiuggi Terme 195 km middel gebergte
7 vrijdag 13 mei Maddaloni - Montevergine di Mercogliano 100 km hoog gebergte
8 zaterdag 14 mei Sarpi - Tropea 214 km vlak
9 zondag 15 mei Messina - Etna 159km hoog gebergte
R maandag 16 mei Rustdag
10 dinsdag 17 mei Termoli - Teramo 156 km vlak
11 woensdag 18 mei Tortoreto Lido - Castefidardo 160 km middel gebergte
12 donderdag 19 mei Castefidardo - Ravenna 171 km vlak
13 vrijdag 20 mei Spilimbergo - Grossglockner 159 km hoog gebergte
14 zaterdag 21 mei Lienz - Monte Zoncolan 210 km hoog gebergte
15 zondag 22 mei Conegliano - Gardeccia/Val di Fassa 230 km hoog gebergte
R maandag 23 mei Rustdag
16 dinsdag 24 mei Belluno - Nevegal (ITT) 12,7 km Individuele berg tijdrit
17 woensdag 25 mei Feltre - Sondrio 246 km hoog gebergte
18 donderdag 26 mei Morbegno - San Pellegrino Terme 147 km middel gebergte
19 vrijdag 27 mei Bergamo - Macugnaga 211 km hoog gebergte
20 zaterdag 28 mei Verbania - Sestriere 242 km hoog gebergte
21 zondag 29 mei Milano - Milano (ITT) 32,8 km Individuele tijdrit
TVquote:2000 Stefano Garzelli (Ita)
2001 Gilberto Simoni (Ita)
2002 Paolo Savoldelli (Ita)
2003 Gilberto Simoni (Ita)
2004 Damiano Cunego (Ita)
2005 Paolo Savoldelli (Ita)
2006 Ivan Basso (Ita)
2007 Danilo Di Luca (Ita)
2008 Alberto Contador (Spa)
2009 Denis Mensjov (Rus)
2010 Ivan Basso (Ita)
Beter? Ehh, nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Mag ik vinden dat Menchov beter is geworden dan bij Rabo? Of klopt dat niet?
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef Lann555 het volgende:
Wel weer een klassieke Menchov-ronde dit. Als hij compleet niet meegereden zou hebben zou de koers exact hetzelfde zijn verlopen. Iedereen zou alleen een plekje opschuiven
Als hij voor het podium strijdt, rijdt hij doorgaans ook anoniem mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef El_Borracho het volgende:
Menchov is wel erg onregelmatig in z'n prestaties, ofwel rijdt hij anoniem mee ofwel strijdt hij voor het podium
Dat is inderdaad knap. Ik zou me voor kunnen stellen dat je het helemaal laat lopen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef Bombvis het volgende:
Weening ook al binnen, nog voor Le Mevel, vind ik knap zat
Die zat in de groep van 18quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef Boe-man het volgende:
Tschopp is nu pas binnen, op 13:30, die begon de slotklim toch in het groepje Contador?
Ik vond Contador wel indrukwekkend en de grootste bazenactie de sprong van Nibali vlak voor een bocht in de afdaling.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke etappe hoor. Zeven uur lang over prachtige loodzware bergen, met op het eind nog dat hondenweer. En dan de favorieten die min of meer 60 kilometer lang koersen. Contador is de beste deze ronde, maar het is toch niet de demonstratie geworden die de Etna en Grossglockner deden vermoeden (hoewel hij uiteindelijk straks toch nog wel een minuut of 6 op de nummer 2 voor zal staan).
De grootste bazenactie was van Kruijswijk, die gewoon even een aanval van Contador beantwoord. Hij overschatte zichzelf wat, maar het was wel genieten.
Hoe hij in 2007 Rasmussen 30 keer op een berg aanviel was indrukwekkend, hoe hij in 2009 iedereen op Verbier vernederde was indrukwekkend, hoe hij op de Etna en Grossglockner iedereen moeiteloos uit het wiel reed was indrukwekkend, hoe hij hier in de laatste kilometers 20 seconden verloor op Scarponi was dat niet. Hij was de laatste 2 dagen gewoon niet super, maar nog steeds meer dan genoeg om deze Giro met gemak te winnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik vond Contador wel indrukwekkend en de grootste bazenactie de sprong van Nibali vlak voor een bocht in de afdaling.
Het lijkt Pro Cycling Manager wel. Daar zie je ook altijd van dit soort verschillen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef Ericr het volgende:
22 Dupont +10'52"
23 Petrov +st
24 de Greef +13'30"
25 Tschopp +st
26 Codol +13'49"
27 Seeldraeyers +14'16"
28 Pasamontes +15'18"
29 Popovych +15'26"
30 Rovny +15'30"
31 Stetina +15'36"
32 Kozontchuk +st
33 Pinotti +st
34 Lewis +st
35 Lövkvist +15'47"
36 Gretsch +16'05"
37 Machado +16'14"
38 Wyss +16'31"
39 Niemiec +16'38"
40 di Luca +16'56"
Slachtpartij vandaag, dan is eindigen binnen de 5 minuten gewoon heel goed.
Ja, is gewoon niet realistisch om te verwachten dat Kruiswijk Kreuziger uit de witte trui zou gaan rijden. Kreuziger is iemand die gewoon bij de eerste 10 kan rijden in de TDF. Op dat niveau zit Kruijswijk (nog) niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef DeeBee het volgende:
Die topics af en toe vanmiddag,.
Kruiswijk toch wel goed hoor, Kreuziger 'even' uit die witte trui rijden zou ook iets te bizar zijn, zeker gezien ervaring en staat van dienst van hem al... Maar de komende 2/3 jaar zulke progressie en Kruiswijk krijgt leuke aansluiting!
Vooral goed nieuws dat hij bevestigt en verbetert tov vorig jaar en het niet een 'luck shot' was vorig jaar... Gestage vooruitgang heb je meer aan dan 1x een witte trui a la Seeldrayers en dan terugvallen naar plek 30 of zo...
En Ten Dam!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef TLC het volgende:
Het zou wat zijn als Rabo Gesink, Kruijswijk en Mollema in 1 ploeg doet opstellen voor een grote ronde![]()
Gesink, Kruijswijk, Mollema, Ten Dam, Weening, Clement, Tankink, Boom en Sanchez. 8 Nederlanders en 'n ploeg waarmee je Gesink wel de top 5 in kunt loodsen en wellicht het podium kunt laten aantikken.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef TLC het volgende:
Het zou wat zijn als Rabo Gesink, Kruijswijk en Mollema in 1 ploeg doet opstellen voor een grote ronde![]()
Maar dan heb je dus waarschijnlijk Kruijswijk en Mollema die in dienst rijden van Gesink, zie ik ze liever zelf voor top-10, misschien over een tijdje top-5 in de Giro en Vuelta meedoen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gesink, Kruijswijk, Mollema, Ten Dam, Weening, Clement, Tankink, Boom en Sanchez. 8 Nederlanders en 'n ploeg waarmee je Gesink wel de top 5 in kunt loodsen en wellicht het podium kunt laten aantikken.
Als je in dienst rijdt van iemand en lang bij diegene in de buurt rijdt, dan kun je best een goede klassering bij elkaar rijden. Genoeg luxeknechten die zelf 'n prima eindklassering hebben neergezet. Is ook wel leerzaam. Zonder druk 'n TDF voorin meerijden en daarna zelf 'n keertje vlammen in de Giro of de Vuelta.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus waarschijnlijk Kruijswijk en Mollema die in dienst rijden van Gesink, zie ik ze liever zelf voor top-10, misschien over een tijdje top-5 in de Giro en Vuelta meedoen.
Je kan als luxeknecht best een goede klassering rijden, maar voor hetzelfde geld moet je een keer een scheve situatie rechttrekken, en ben je je goede positie kwijt. Maar stel als iemand als Gesink straks voor het podium meedoet, wat interesseert het dan nog dat iemand als Mollema of Kruijswijk 12e wordt?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je in dienst rijdt van iemand en lang bij diegene in de buurt rijdt, dan kun je best een goede klassering bij elkaar rijden. Genoeg luxeknechten die zelf 'n prima eindklassering hebben neergezet. Is ook wel leerzaam. Zonder druk 'n TDF voorin meerijden en daarna zelf 'n keertje vlammen in de Giro of de Vuelta.
Dat is jammer dan. Je kunt beter 1 renner in de top 3 hebben dan Gesink 9e, Mollema 10e en Kruijswijk 11e. Een top 10-plek geef je niet op voor een 6e plek voor Gesink, maar kan Gesink het podium halen dan kun je beter daarvoor gaan, ook al houdt dat in dat bv. Kruijswijk 20e eindigt i.p.v. 12e.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je kan als luxeknecht best een goede klassering rijden, maar voor hetzelfde geld moet je een keer een scheve situatie rechttrekken, en ben je je goede positie kwijt. Maar stel als iemand als Gesink straks voor het podium meedoet, wat interesseert het dan nog dat iemand als Mollema of Kruijswijk 12e wordt?
Ik zie de betere Nederlanders gewoon liever verspreid, dan heb je in alle drie de grote rondes klimmers die echt meedoen voor het klassement, in plaats van alleen in de Tour. Zou je liever gehad hebben dat Kruijswijk met deze vorm in de Tour zou starten? Ik zie hem veel liever hier.
Dan kom je gauw uit bij Mollema en Kruijswijk als je per se Nederlanders wilt die voor Gesink rijden. Je kan ook wat types als Barredo en Niemiec inhuren om voor Gesink op kop te rijden, en Kruijswijk en Mollema gewoon lekker hun eigen gang laten gaan in andere koersen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is jammer dan. Je kunt beter 1 renner in de top 3 hebben dan Gesink 9e, Mollema 10e en Kruijswijk 11e. Een top 10-plek geef je niet op voor een 6e plek voor Gesink, maar kan Gesink het podium halen dan kun je beter daarvoor gaan, ook al houdt dat in dat bv. Kruijswijk 20e eindigt i.p.v. 12e.
Ik vind het zo ook prima, maar als men ooit serieus een gooi naar het podium wil doen met Gesink dan heeft Gesink wat knechten nodig die in de bergen wat voor hem kunnen betekenen en dan kom je al gauw uit bij Mollema en Kruijswijk.
Ben ik het niet mee eens. Voorin meedoen in de TDF en in dienst rijden van Gesink is best leerzaam. Kruijswijk en Mollema zijn nog jong genoeg, die hebben nog wel wat leuke jaren te gaan. Het zijn ook jongens die je al in huis hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dan kom je gauw uit bij Mollema en Kruijswijk als je per se Nederlanders wilt die voor Gesink rijden. Je kan ook wat types als Barredo en Niemiec inhuren om voor Gesink op kop te rijden, en Kruijswijk en Mollema gewoon lekker hun eigen gang laten gaan in andere koersen.
Ik bedoel, na Breukink was Boogerd zo ongeveer de enige Nederlander die een beetje mee kon doen in de bergen, dan heb je er nu ineens drie, en dan wil je dat twee daarvan zich gaan opofferen? Wat een verspilling van talent zou dat zijn.
Het lijkt me toch nog wat vroeg voor iemand als Kruijswijk om de Tour te rijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Voorin meedoen in de TDF en in dienst rijden van Gesink is best leerzaam. Kruijswijk en Mollema zijn nog jong genoeg, die hebben nog wel wat leuke jaren te gaan. Het zijn ook jongens die je al in huis hebt.
volgend jaar moet kunnen, zelfde traject als Mollema... en die Slagter en Kelderman mogelijk ook gaan volgen, zoals iemand anders hier in het topic al aanhaaldequote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het lijkt me toch nog wat vroeg voor iemand als Kruijswijk om de Tour te rijden.
Ja wel jammer dat we Slagter niet hebben kunnen zien deze Giro.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
volgend jaar moet kunnen, zelfde traject als Mollema... en die Slagter en Kelderman mogelijk ook gaan volgen, zoals iemand anders hier in het topic al aanhaalde
Scarponi zou ik niet meteen afschrijven voor het podium na vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef El_Borracho het volgende:
Het podium lijkt me nu te gaan tussen Contador (zonder twijfel 1e), Nibali en Gadret. Scarponi is dacht ik een zwakke (klim)tijdrijder?
Is Slagter een klimmer?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat we Slagter niet hebben kunnen zien deze Giro.
Waarom? Kreuziger is 'n jaartje ouder en heeft er al drie gereden.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het lijkt me toch nog wat vroeg voor iemand als Kruijswijk om de Tour te rijden.
Kreuziger schat ik hoger in dan Kruijswijk en van hem vind ik ook dat ze hem te veel hebben ingezet in grote rondesquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Kreuziger is 'n jaartje ouder en heeft er al drie gereden.
Oke, dan zit het met de toekomst van Nederland wel aardigquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen als je maar 57 kg weegt
Kruijswijk wordt volgend jaar 25. Dat zijn wel leeftijden dat je 'n Tour moet kunnen rijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Kreuziger schat ik hoger in dan Kruijswijk en van hem vind ik ook dat ze hem te veel hebben ingezet in grote rondes
En Kreuziger maakt al een tijdje geen echte progressie meer, soms komen grote ronden te snel voor jonge renners. Rabo springt wat zuiniger om met zijn renners en dat is terecht. Alleen de echte kampioenen in grote ronden staan er op jonge leeftijd, de meesten hebben echter jaren nodig om tot wasdom te komen. Laat Kruijswijk nog maar in 2012 een jaartje doen waar hij goed in is om op zijn 25ste dan zijn eerste TDF te laten rijden. Ook al kan je als ploeg er natuurlijk ook voor kiezen om in meerdere koersen een renner voor het klassement aan te houden. Kruijswijk die zich verder ontwikkeld is top 5 kandidaat voor de Giro.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Kreuziger is 'n jaartje ouder en heeft er al drie gereden.
Ik vind dat Kreuziger nog wel vooruit is gegaan. Ik zie er geen potentiële Tour-winnaar in, maar heeft nu toch al twee keer bij de beste tien gereden in de Tour.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Kreuziger maakt al een tijdje geen echte progressie meer, soms komen grote ronden te snel voor jonge renners. Rabo springt wat zuiniger om met zijn renners en dat is terecht. Alleen de echte kampioenen in grote ronden staan er op jonge leeftijd, de meesten hebben echter jaren nodig om tot wasdom te komen. Laat Kruijswijk nog maar in 2012 een jaartje doen waar hij goed in is om op zijn 25ste dan zijn eerste TDF te laten rijden. Ook al kan je als ploeg er natuurlijk ook voor kiezen om in meerdere koersen een renner voor het klassement aan te houden. Kruijswijk die zich verder ontwikkeld is top 5 kandidaat voor de Giro.
Ik heb het over dit jaar. Volle bak Giro en volle bak Tour is gewoon te zwaar voor Kruijswijk en gezien het parcours van de Giro van dit jaar voor vrijwel iedereen. 2012 kan hij best de TDF in dienst van Gesink rijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Kruijswijk dit jaar de tour laten rijden zou absurd zijn, nog los van zijn leeftijd. De combi Giro/Tour zie je zelden succesvol zijn als iemand de Giro niet als voorbereiding op de tour heeft gereden.
Menchov is onder andere de winnaar van:quote:Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Mag ik vinden dat Menchov beter is geworden dan bij Rabo? Of klopt dat niet?
Ik bedoelde niet op de lange termijn, maar hij zit er nu wel steeds vrij van voren terwijl ie vorig jaar in de Tour toch een paar keer moest afhaken imo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef greatjob het volgende:
[..]
Menchov is onder andere de winnaar van:
Vuelta 2005
Vuelta 2007
Giro 2009
Hij werd vorig jaar 3de in de Tour en staat nu 7de in de Giro ...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet op de lange termijn, maar hij zit er nu wel steeds vrij van voren terwijl ie vorig jaar in de Tour toch een paar keer moest afhaken imo.
Ik ben verder een leek, maar het viel me op.
Hij was in de Tour toch echt de beste na Schleck en Contador, hier is Menchov nog kleurlozer dan hij in feite al was. Verder is Menchov een ex-Giro winnaar, dan is dit meerijden toch niet veel bijzonders voor een renner met zijn erelijst.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet op de lange termijn, maar hij zit er nu wel steeds vrij van voren terwijl ie vorig jaar in de Tour toch een paar keer moest afhaken imo.
Twee keer 9e in de Tour. Het jaar daarvoor (2008: 13e) was hij eigenlijk even goed, IMO. Een beetje pech toen met die actie van Saxo). En nu misschien 7e ofzo in de Giro.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat Kreuziger nog wel vooruit is gegaan. Ik zie er geen potentiële Tour-winnaar in, maar heeft nu toch al twee keer bij de beste tien gereden in de Tour.
Vooral slim ook om op de Giau nog even aan te vallen, terwijl Hernandez op kop reed en Navarro vlak achter de groep hing.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Ericr het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)est-day-of-my-career
Contador noemde het de zwaarste dag van zijn carriere, was dan ook wel een heroische etappe natuurlijk gelet op de cols en de lengte. Dat het spel relatief op de wagen ging maakte de koers des te aantrekkelijk maar erg zwaar voor de renners. Een Zoncolan in de benen zal ook gevoeld zijn.
Zijn positie zal dan wel niet meer in gevaar komen maar de laatste week zullen ze zeker voelen dat er een aantal brutale etappes in de benen zitten. Kan nog leuk worden in de top 10.
Een keer viel hij aan en toen lag 'ie een bocht later op het asfalt, dat gaat dan toch meespelen in je hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef greatjob het volgende:
Ik heb hem nog nooit een goede Tour zien rijden. Dan verloor hij van een Basso, Mancebo, Leipheimer, Evans of Sastre(Armstrong en Contador zijn/waren wel beter dan hem)
Dit is niet de Tour. In 2009 won hij de Giro. Vuelta heeft hij ook al twee keer gewonnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk alleen over de grote rondes en dan het is ook niet te zeggen of Gesink daar vorig jaar progressie heeft geboekt. Natuurlijk, de Vuelta is de Tour niet, maar je moet een Vuelta met zo'n deelnemersveld niet onderschatten. Gesink stevende toen af op een 3e of 4e plaats.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
De CQ-ranking van Kreuziger
[ afbeelding ]
De CQ-ranking van Gesink
Waarbij Gesink dit jaar dan ook nog eens lijkt af te stevenen op een verbetering van de score van vorig jaar, zijn huidige waarde is 1636 (niet altijd punten wat natuurlijk lager is).
ach, Contador kan zich dit soort acties veroorloven en het maakt het voor de kijker dubbel zo leuk. Ik zie het probleem eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral slim ook om op de Giau nog even aan te vallen, terwijl Hernandez op kop reed en Navarro vlak achter de groep hing.
quote:Politie doet inval in hotel RadioShack
FALCADE - De Italiaanse politie heeft maandag een inval gedaan bij wielerploeg RadioShack. Dat gebeurde op de tweede rustdag van de Ronde van Italië.
Directeur Angelo Zomegnan van de Giro d'Italia bevestigde het bezoek van de politie. Volgens teamarts Nino Daniele zijn de voertuigen en de rennersbus van RadioShack doorzocht. Er zouden geen verboden spullen zijn aangetroffen.
Daniele werd door de politie ondervraagd. Maandagavond zouden nog vier speurders in het hotel van de ploeg in Falcade aanwezig zijn.
Zes agenten van een speciale eenheid zouden zondagavond al hun intrek hebben genomen in het hotel, voor de ploeg arriveerde na een zware bergrit.
wie wordt er binnen die ploeg in de gaten gehouden? Popovych?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nusport.nl/gir(...)otel-radioshack.html
[..]
Bruyneel?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
wie wordt er binnen die ploeg in de gaten gehouden? Popovych?
Bruyneel is leverancier, al zal hij daar bij McEwen niet mee moeten afkomen.quote:
Die en de ploegleider. Verdacht clubje hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
wie wordt er binnen die ploeg in de gaten gehouden? Popovych?
Contador zal wel winnen. Met afstand de beste klimmer in deze Giro. Gadret verwacht ik ook wel wat van. Ben benieuwd hoe Scarponi en Nibali het gaan doen. Hopelijk kan Kruijswijk ook nog wat tijd winnen op zijn concurrenten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:59 schreef El_Borracho het volgende:
Morgen trouwens klimtijdrit. Daarin verwacht ik Contador, Kreuziger en Gadret. Wie jullie?
Vooral Rujano verwacht ik wat van. Die was zelfs in zn slechte jaren (bijv Caisse d'Epargne) nog top5.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:59 schreef El_Borracho het volgende:
Morgen trouwens klimtijdrit. Daarin verwacht ik Contador, Kreuziger en Gadret. Wie jullie?
Daar zou ik meer van verwachten in de slottijdrit.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Halcon het volgende:
Ik verwacht daarnaast veel van het tijdrijdertje Rick Flens.
Dit is gelijkmatiger, zou hem wel moeten liggen en Kruijswijk is duidelijk sterker dan vorig jaar. Maar top 20 zou al heel mooi zijn morgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Kruijswijk een top 15 of top 20 morgen moet wel kunnen denk ik zo? Vorig jaar volgens mij 34ste ofzo (van het weekend opgezocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |