Het heeft toch niet met mijn plas te maken, kan voor de zekerheid wel een keer over een stukje arm of been (niet te veel) heen plassen. Om te kijken of dat haargroei veroorzaakt, maar dat is eigenlijk ook wel smerig.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef RonnieHansen het volgende:
Even een leeg jampotje pakken, volpissen sticker erop met jouw naam en naar de dokter brengen want hier klopt iets niet.
Je hebt gelijk. Of anders een paint ter indicatie.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb even een paint gemaakt, om het wat duidelijker te maken voor jullie.
Uiteraard is het een beetje overdreven en uit de klauwen gewassen, maar zo zou het echt worden als ik het niet bijhield, maar gelukkig houd ik het bij.
wees blij man, bij mij groeien ze zelfs op m'n eikel..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uiteraard is het een beetje overdreven en uit de klauwen gewassen, maar zo zou het echt worden als ik het niet bijhield, maar gelukkig houd ik het bij.
Nu weet ik het zeker: Troll.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
met zoiets moet je idd niet blij zijn..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je moet al die kenker haren op je testiekels en penis verbranden.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik hoop vr hem dat dat het enige is dat die zou verbrandenn..quote:Je moet al die kenker haren op je testiekels en penis verbranden.
Ik hoop dat hij z'n vagina verbrand.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:07 schreef joao het volgende:
[..]
ik hoop vr hem dat dat het enige is dat die zou verbrandenn..
Plastische chirurgie is de toekomst m'n jongen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef joao het volgende:
jah zeker.. gaat ook echt als je een jongen/man bent he...
nu wordt ik gwn bang...quote:Plastische chirurgie is de toekomst m'n jongen.
Je bent veertien jaar, waar word jij niet bang voor..?quote:
wat als ik nu eens zeg dat ik hier bij uitzonderlijk toeval ben bijgekomen.....quote:Lol, wat heeft een 14-jarige te zoeken in seksualiteit.
Huppel eens snel terug naar PUB jij.
DUDE, wat zit er op je knie!!! Daar zou ik me meer zorgen over maken!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja doh, jij hebt sowieso al het hele dorp afgewerkt...quote:Op maandag 23 mei 2011 10:41 schreef Chicka2 het volgende:
Heb ik wel vaker gezien. Gewoon bijhouden en niet druk om maken...
Euh... en hoe weet jij dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:51 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja doh, jij hebt sowieso al het hele dorp afgewerkt...
Moet moeilijk veel pijn kunnen weerstaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: Troll.
Als je er vanaf wilt, pak de pincet zou ik zeggen.
Wie mooi wilt zijn..
Hoe vaker je het weg haalt, des te dikker de haren zullen terugkomen!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef ondeugend het volgende:
Je penis is dikker dan je benen!
Sommigen hebben haar op de penis en sommigen niet of nauwelijks. Je bent niet abnormaal dus.
Als het je stoort haal je het toch gewoon weg.... opgelost!
Als je dan toch bij de dokter bent, laat dan ook even je knieen nakijken, want die zien er ook niet helemaal gezond uitquote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:34 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
DUDE, wat zit er op je knie!!! Daar zou ik me meer zorgen over maken!!!
Je bent een beer.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
Is het absurd dat er lange haren over de hele penis groeien, eerst waren het er een paar maar het lijken er steeds meer te worden.
In de hele lengte, heel raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |