Het heeft toch niet met mijn plas te maken, kan voor de zekerheid wel een keer over een stukje arm of been (niet te veel) heen plassen. Om te kijken of dat haargroei veroorzaakt, maar dat is eigenlijk ook wel smerig.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef RonnieHansen het volgende:
Even een leeg jampotje pakken, volpissen sticker erop met jouw naam en naar de dokter brengen want hier klopt iets niet.
Je hebt gelijk. Of anders een paint ter indicatie.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb even een paint gemaakt, om het wat duidelijker te maken voor jullie.
Uiteraard is het een beetje overdreven en uit de klauwen gewassen, maar zo zou het echt worden als ik het niet bijhield, maar gelukkig houd ik het bij.
wees blij man, bij mij groeien ze zelfs op m'n eikel..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uiteraard is het een beetje overdreven en uit de klauwen gewassen, maar zo zou het echt worden als ik het niet bijhield, maar gelukkig houd ik het bij.
Nu weet ik het zeker: Troll.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
met zoiets moet je idd niet blij zijn..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je moet al die kenker haren op je testiekels en penis verbranden.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |